Poll

Wie is de Mol?

Jeroen
222 (83.1%)
Nikkie
45 (16.9%)

Totaal aantal stemmen: 267

Auteur Topic: [poll] Wie is de Mol?  (gelezen 92719 keer)

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #200 Gepost op: 19-09-2020, 08:43:45 »
@Rat
Is ongeveer ook mijn volgorde. Nikkie zou ik nog bij verdacht zetten. En Ellie iets lager.
« Laatst bewerkt op: 19-09-2020, 08:45:22 door Avogadro »

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #201 Gepost op: 19-09-2020, 11:41:18 »
Gestolen van Rat, maar ik wou dit ook even doen.

Sterkt verdacht
...

Verdacht
Peggy - Word in de edit als kandidaat neergezet, maar deed in contrast tot dat niks kandidaats de gehele aflevering. Ze wou maar door blijven lopen in de steen rijk opdracht en vond alleen een joker tijdens het lasergamen.
Nikkie - Lijkt net een ultieme nepmol met alle molacties of ze is echt de mol.

Matig verdacht
Ellie - Gevoelsmatig zeg ik nee, maar rationeel weer ja.
Tygo - Onpeilbaar. Zoals Nikkie het zei in aflevering 1: "Tygo is Tygo".
Ron - Houd zich teveel van de domme voor mij.

Neutraal
Jeroen - Heeft een paar kleine molacties op zijn naam staan, maar alsof dat genoeg is voor een mol in een all-stars versie?

Onverdacht
Horace - Doet erg zijn best om geld te verdienen en tot nu toe nog niet een molactie van te besmeuren.
Patrick - Verdient te veel.
« Laatst bewerkt op: 19-09-2020, 13:19:28 door Sanmol »

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #202 Gepost op: 19-09-2020, 11:59:21 »
@Rat
Is ongeveer ook mijn volgorde. Nikkie zou ik nog bij verdacht zetten. En Ellie iets lager.
Met die verschillen had ik ook mijn rijtje kunnen maken. Vandaag zou ik waarschijnlijk Nikkie een treetje hoger hebben geplaatst.

@Sanmol ...en Ron?

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #203 Gepost op: 19-09-2020, 12:18:17 »
1 Nikkie
2 Peggy

3 Ellie
4 Ron

5 Tygo
6 Horace
7 Jeroen
8 Patrick

Ik ben sterk aan het twijfelen tussen Nikkie en Peggy. Peggy is sinds deze week op m’n radar gekomen, toch blijf ik voor deze week nog even bij Nikkie :)

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #204 Gepost op: 19-09-2020, 12:43:59 »
Ik blijf bij Peggy. Het enige dat me niet zo lekker zit, is Nikkie die haar volledig vertrouwt omdat Peggy zo behulpzaam is en voor geld gaat. Fijn voor de Mol, als iemand dat over je zegt. Maar op het moment dat Nikkie dat zegt (in opdr. 2) zien we Peggy, Nikkie en Nadja precies voorbij de gouden stenen lopen, een verdachte montage dus. Hm.

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #205 Gepost op: 19-09-2020, 13:03:12 »
Er is geen peil op te trekken hoe verdacht de makers de Mol wel of niet willen maken. Daarbij komen alle kandidaten weleens aan de beurt met een verdachtmakende behandeling.

"De Mol is tevreden" -> tattoo "tevreden" meermaals duidelijk in beeld lag er ook heel dik bovenop maar wees toch echt naar de Mol, om het meest recente voorbeeld te noemen.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #206 Gepost op: 19-09-2020, 13:07:24 »
ik switch van Peggy naar Patrick


1.1 begint in het dorp. Lijkt me mols. Is daar relatief weinig in beeld. Helpt op z'n Thomas Cammaerts de 1e helft van de opdracht op gang

1.2 niet duidelijk wat de Mol hier heeft gedaan. Makkelijk mollen daar met Ellie, dat wel, afgezonderd vd rest vd groep. Ellie lijkt me vooralsnog een kandidaat die zichzelf graag verdacht maakt. Low-key de makkelijke Mol-positie voor die twee

1.3 is opvallend weinig in beeld. Bijna niks te zien van het advies van de oud-Mol en Patricks reactie daarop. Slecht acteerwerk bij het laatste bakje, maar is niet de enige. Shots niet in 1 take, denk ik. Verder weinig van te zeggen welk bakje de Mol hier zou kiezen


2.1 zit in het door de regie minst verdacht gemaakte groepje, maar is erg aan het pushen om vooral niks mee te nemen en door te lopen naar de 'verdubbellaar'. Dat is in het groepje van 4 erg mols

2.2 verzamelt een assload aan molgeld zonder dat in de kist te doen. Laat zich vervolgens afschieten. Alweer heel mols.


2.2 & 2.3 de Mol heeft hier hoe dan ook nagelaten om 1500 euro uit de pot te houden

Bij het laseren had de Mol de joker van Patrick kunnen lozen of verstoppen zodat de penningmeester ws. voor de ZV was gegaan. Is niet gebeurd. Nope... de joker van Patrick is juist binnengebracht ::nies::

wilde de rol van penningmeester niet afgeven. Lijkt me (rol penningmeester + extra kandidaats alibi (joker op naam) allemaal een opzetje om als assistent van de productie lekker kandidaats voor de 1500 te gaan. Iedereen zou Patrick nu af moeten schrijven, toch?

Zou een Mol nooit doen, snap ik, maar Klaas deed het m al voor met welliswaar 'maar' 1000 euro, maar met minder op het spel. 500 vind ik ook weer niet zo'n groot verschil.

Ik geloof niet zo in opdrachten waar de Mol helemaal, of met een beetje geluk bijna helemaal buitenspel staat als ie de rol van penningmeester niet kan bemachtigen. Die rol niet afgegeven als je n'm al hebt lijkt me veel makkelijker  :P
« Laatst bewerkt op: 19-09-2020, 13:10:55 door Amethyst »

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #207 Gepost op: 19-09-2020, 13:18:13 »
@Sanmol ...en Ron?

In een league of his own. Nee, hij staat dan bij matig verdacht voor mij.

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #208 Gepost op: 19-09-2020, 14:55:21 »
Ik merk dat ik bij alle kandidaten gevoelsmatig moeite heb om ze als mol te zien, omdat ze dat in hun eigen seizoen ook niet waren en ik ze toen allemaal ook geen seconde heb verdacht.

Maar voorlopig ga ik voor Peggy of Nikkie.
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #209 Gepost op: 19-09-2020, 14:58:38 »
1. Nikkie
2. Peggy

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #210 Gepost op: 19-09-2020, 15:03:26 »
Op gevoel: ik switch van Tygo naar Horace. En wat Rob in Moltalk zei over Horace vond ik ook wel hout snijden.
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Fay111

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #211 Gepost op: 19-09-2020, 16:17:13 »
1. Tygo
2. Nikkie

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #212 Gepost op: 19-09-2020, 17:39:40 »
Jeroen
Peggy
Patrick
Horace
Tygo
Ron
Ellie
Nikki

Offline B-mol

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #213 Gepost op: 19-09-2020, 19:06:56 »
Op dit moment Peggy en Nikkie. Maar of dat na vanavond nog zo is... ;) :)
Graven, graven, graven...

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #214 Gepost op: 19-09-2020, 19:25:45 »
Resultaten van de poll voorafgaand aan aflevering 3:

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #215 Gepost op: 19-09-2020, 19:27:31 »
Aflevering nog even teruggekeken, heeft weer een hoop veranderd. Ik blijf live toch wel veel dingen missen als ik het niet alleen kijk. Kan zo gauw niet veel met die nieuwe indrukken dus ik kijk uit naar de aflevering van vanavond ::ok::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #216 Gepost op: 19-09-2020, 19:31:25 »
Nikkie, ondanks mijn respect voor haar, geloof ik gewoon niet. Wat ze doet is zo opzichtig en sorry, niet zo slim. Misschien bijt ik mijn tong wel af later. Misschien is het wel de bedoeling zo, maar ik zie geen actrice in haar. Die kreetjes bij de test, too much.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #217 Gepost op: 19-09-2020, 19:37:30 »
.. maar ik zie geen actrice in haar.

Ze is letterlijk een host bij het Eurovisie  ::rofl::. Als het er één is die weet hoe ze zich moet presenteren is het Nikkie.

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #218 Gepost op: 19-09-2020, 20:00:12 »
Ik zie heel weinig molacties. Wel veel dingen die als molactie uit te leggen zijn, maar dat is allemaal een kwestie van interpretatie. Ik zie ook weinig uitgesproken kandidatenacties, op de 1500 euro van Patrick na. Vind het een hele lastige, maar misschien is het ook niet handig om te verwachten dat we na twee afleveringen al het licht zien. We moeten uiteraard wel de hele serie kunnen discussiëren.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #219 Gepost op: 19-09-2020, 20:06:08 »
Uit de losse pols:
1. Peggy
2. Nikkie
3. Ron
4. Ellie
5. Jeroen
6. Tygo
7. Horace
8. Patrick

Tygo staat bij mij verbazingwekkend laag, eigenlijk.
...óf niet!