Poll

Wie is de Mol?

Jeroen
222 (83.1%)
Nikkie
45 (16.9%)

Totaal aantal stemmen: 267

Auteur Topic: [poll] Wie is de Mol?  (gelezen 92807 keer)

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #300 Gepost op: 24-09-2020, 22:02:38 »
Peggy verdenk ik nu het meest maar het steekt mij tegen dat ze ineens zo verdacht wordt. Nikkie blijft nog steeds een optie. Tygo zou ook nog kunnen (is meer mijn wensmol) en Ron, wat moet ik ervan denken? Hij doet bijna niets goed!
Patrick, Ellie en Jeroen zijn niet de mol.

Offline Uil

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #301 Gepost op: 25-09-2020, 18:59:27 »
Ik zit nog steeds op Peggy, maar beweeg langzaam richting Ellie. Wat me dan hoofdzakelijk in de weg zit is dat ze door de deelnemers ook echt behoorlijk verdacht wordt gevonden en dat dat ook zo bij de kijkers is... Terwijl afl. 3 eigenlijk tegen haar pleit als Mol.
Ondertussen vind ik de positie van Patrick steeds interessanter, maar zie ik hem op dit moment nog net aan als zeer goede kandidaat. Jeroen is naast Peggy al mijn back-up mol vanaf afl. 1. Daarmee omgekeerde van Ellie: behoorlijk onverdacht, vooral door de kijkers. In afl. 3 dan nog eens kracht bijgezet.
Eén voordeel: ik zit nog zeker niet in een tunnel  ::rofl::

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #302 Gepost op: 25-09-2020, 19:20:03 »
Ik heb eigenlijk het gevoel helemaal niet bij Tygo, maar dat had ik bij Jan ook niet. Tygo en Ron zijn typische wensmollen, en ja wat wil je nog meer in een Jubileumseizoen? Daarom ging ik afl. 1 en nu weer op Tygo.

Volgens deze theorie kun je Patrick, Jeroen en Peggy gewoon strepen. Ze zijn te weinig uitgesproken, er zit geen randje aan. Als mol zouden ze te gewoontjes zijn. En het moet wel een feestje worden.

Dat zou met Ellie en Nikkie ook zo zijn dus dan kijk ik naar opdrachten waar beslist veel te halen is, bijv. de lasergame, daar wil je niet als laatste gaan. Valt Ellie af (ook al omdat ze zo graag penningmeester wilde zijn). Maar Nikkie had daar ook geen goede rol, Ron bleef daar in een gouden molpositie over! Tygo had trouwens ook niks en ging als eerste af dus ja Ron blijft een kanshebbende wensmol.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #303 Gepost op: 26-09-2020, 12:35:51 »
ik switch naar Ron

- zat 2 keer niet in het door de regie verdacht gemaakte groepje of duo (Steenrijk, Meer of Min)
- Rons reactie op het vertrek van Horace in het extra beeldmateriaal. shades of Rob & Claes
- Ron leek niet gespannen bij de 3e executie... zat er maar een beetje verveeld bij

denk dat ie het niet makkelijk heeft en liever als kandidaat had meegedaan. Hoop dat ik er helemaal naast zit 🤞

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #304 Gepost op: 26-09-2020, 12:43:47 »
Ik hoop dat ook!

Offline downthemolehill

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #305 Gepost op: 26-09-2020, 15:16:35 »
Alle logica zegt Peggy en tóch zit het me niet lekker... Dus ik blijf eigenwijs en houd het op Jeroen. Ik vind vooral dat er weinig expliciet tegen hem als mol spreekt en dat vind ik wel interessant.

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #306 Gepost op: 26-09-2020, 16:38:19 »
Ik denk nu Ellie of Ron. Ik hoop dat afl.4 meer duidelijkheid brengt.

Het wordt toch Ellie nadat ik afl. 3 nog eens bekeken heb. 
« Laatst bewerkt op: 26-09-2020, 18:54:50 door Lonneke*L »

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #307 Gepost op: 26-09-2020, 16:39:43 »
Ellie

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #308 Gepost op: 26-09-2020, 17:23:45 »
Jouw Inge reflectie haalt me over de streep, FS. Tygo blijft maar even wensmol en geen echte mol.

ik switch naar Ron

- zat 2 keer niet in het door de regie verdacht gemaakte groepje of duo (Steenrijk, Meer of Min)
- Rons reactie op het vertrek van Horace
Ik ook. Het feit dat hij tegen Patrick zegt dat hij geen bondjes heeft, nadat zijn roomie net uit het spel gekickt werd, en het feit dat Tygo het probeerde bij Ron en niet andersom, doet mij denken dat hij een afstandelijke mol is. Wel dicht bij de groep als de clown, maar hij wil het niet op zijn geweten krijgen dat door hem zijn bondje moet vertrekken. Wat in feite al zo was met Horace, dat viel hem al zwaar.

Komt zijn Productieassistent momentje er nog bij doordat hij de joker pakte (verder alleen Nikkie). Hij zat goed vroeg in de laseropdracht en haalt wel erg veel geld uit de pot in elke opdracht. Dat missen van 2 pijlen als de beste boogschieter zag er ook uit als een "Anne Marie-momentje". Hij gaat niet voor het penningmeesterschap (en bijv. Ellie en Nikkie wel). Het meeste klopt wel bij Ron als mol, maar ik moet zeggen dat hij het meesterlijk speelt dan.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Leendert

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #309 Gepost op: 26-09-2020, 17:36:16 »
Logica zegt me Peggy, maar zij wordt me net iets te vaak door de regie verdacht gemaakt. Nikkie en Tygo staan ook vaak op posities waar er iets fout gaat, maar worden meer in de luwte gehouden. Een beetje mijn wensmol, maar ik ga voor Nikkie.

Offline Naty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Min geld telt niet."
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #310 Gepost op: 26-09-2020, 17:57:12 »
Was even in een soort van depressie geraakt toen Horace een rood scherm kreeg  ::rofl:: ::ohno::

Dus nu Ron  ::jaja:: 

of Tycho weer
Gesneuvelde favoriete halve finalisten: 2008: Patrick | 2009: Dennis | 2012: Tim | 2014: Tycho | 2015: Chris

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #311 Gepost op: 26-09-2020, 17:58:11 »
Ron

Helaas wordt het hem onmogelijk gemaakt om te mollen ( goed bezig Tygo)


Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #312 Gepost op: 26-09-2020, 18:04:07 »
depressie geraakt toen Horace een rood scherm kreeg  ::rofl:: ::ohno::

Dus nu Ron  ::jaja:: 

of Tycho weer
Haha ja ik ken het gevoel.

Zat toen weer terug op Tygo, maar ga nu voor Ron. Het is wel een mooi rijtje voor afl. 1 t/m 3  ::jaja:: ::ok::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #313 Gepost op: 26-09-2020, 18:22:15 »
Het feit dat hij tegen Patrick zegt dat hij geen bondjes heeft, nadat zijn roomie net uit het spel gekickt werd, en het feit dat Tygo het probeerde bij Ron en niet andersom, doet mij denken dat hij een afstandelijke mol is. Wel dicht bij de groep als de clown, maar hij wil het niet op zijn geweten krijgen dat door hem zijn bondje moet vertrekken. Wat in feite al zo was met Horace, dat viel hem al zwaar.
Ja, ik blijf toch maar bij Ron. Ik heb de executie en het extra beeldmateriaal nog eens gekeken en hij zit er best wel droevig bij. Ron lijkt ervan uit te gaan dat z'n maatje Horace en hij als laatste 2 over zullen blijven (zoals toen met Rob en Claes).

Moet je kijken hoe teleurgesteld Ron reageert als Ellie aan de beurt is.
« Laatst bewerkt op: 26-09-2020, 18:30:02 door Amethyst »

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #314 Gepost op: 26-09-2020, 19:03:46 »
Bij gebrek aan overtuiging dat het iemand anders is, blijf ik toch bij Peggy. Ben Tygo deze week een stuk verdachter gaan vinden (m.n. door opdr. Sleutel Bos), en Nikkie minder gaan verdenken. En Ron, ja, wat moet je daar nou van denken. De clown als Mol die alles verkeerd doet, zelfs her en der de dingen die je van een Mol verwacht. ::rofl:: Maar ik ben weer terug op het punt dat ze het allemaal nog kunnen zijn.

Mijn lijstje voor deze week:
1. Peggy
2 en 3: Tygo en Ron
4 en 5: Ellie en Nikkie
6 en 7: Jeroen en Patrick

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #315 Gepost op: 26-09-2020, 19:15:52 »
Ellie.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #316 Gepost op: 26-09-2020, 19:22:58 »
Mijn lijstje is niet heel anders dan vorige week, met als grootste verschil dat ik het nu echt niet meer weet. Ondanks dat Patrick met onderaan mijn lijstje staat, switch in naar Patrick als mol. ???

Spoiler: mijn lijstje (klik om te tonen/verbergen)

Offline Fay111

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #317 Gepost op: 26-09-2020, 19:37:52 »
Zit met mijn ene voet in de Tygo tunnel, en mijn andere voet wil naar de Nikkie/Ellie tunnel  :)

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #318 Gepost op: 26-09-2020, 19:44:08 »
Mijn lijstje is niet heel anders dan vorige week, met als grootste verschil dat ik het nu echt niet meer weet. Ondanks dat Patrick met onderaan mijn lijstje staat, switch in naar Patrick als mol. ???

Spoiler: mijn lijstje (klik om te tonen/verbergen)

...Logisch. ::)

Ik blijf op Nikkie stemmen, want ik heb zin om eens all-in te gaan dit jubileumseizoen. Maar als het Ron is, kan ik daar ook nog wel tegen. ::jaja::
Tell me what your telescope says

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #319 Gepost op: 26-09-2020, 19:58:33 »
Resultaten van de poll voorafgaand aan aflevering 4: