Poll

Wie is de Mol?

Jeroen
222 (83.1%)
Nikkie
45 (16.9%)

Totaal aantal stemmen: 267

Auteur Topic: [poll] Wie is de Mol?  (gelezen 86333 keer)

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #60 Gepost op: 6-09-2020, 09:51:45 »
Ik blijf vooralsnog bij Horace, maar dat is afhankelijk wat hij met dat geldbedrag gaat doen.

Offline Mol-Cooper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hey!
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #61 Gepost op: 6-09-2020, 10:38:41 »
Ik denk voor nu Nikkie maar het kan ook Nadja zijn. Nikkie omdat ze nu veel de leiding nam en dat heeft ze niet gedaan in seizoen 19, maar dat kon ook aan haar situatie van toen liggen. Nadja omdat ze weinig in beeld was omdat ze misschien aan het mollen was?
Hallo! Hello! Bonjour! 你好! Hej! Hei! გამარჯობა! Γεια! Aloha nui! Dia duit! Halló! Halo! Ciao! こんにちは! Сәлем! 안녕! Xin chào! Merhaba! Salaan! Hola! Olá!

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #62 Gepost op: 6-09-2020, 11:30:25 »
Na er nog een nachtje over geslapen te hebben blijf ik voor nu bij Nikkie, gevolgd door Tygo en Horace. Nadja en Peggy maken mijn top 5 compleet. De andere vier vind ik minder verdacht.
Frankje Lapi

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #63 Gepost op: 6-09-2020, 11:37:22 »
1. Jeroen - zegt dat er mannen én vrouwen mochten zijn, waardoor de lijst langer wordt. Verder niet heel verdacht, maar dat is juist een goed teken.

2. Tygo - heeft nog niet veel verdachte dingen gedaan, maar ook geen onverdachte dingen.

3. Nadja - dezelfde reden als bij Tygo.

4. Nikkie - meegaan in een fout is altijd verdacht, al is het een anti-molactie.

5. Ellie - onverdacht dat ze veel spiegels vond, maar verder is ze best verdacht.

6. Peggy - als mol ga je niet zeggen dat er alleen mannennamen opgeschreven mogen worden.

7. Ron - totaal geen molvibes bij Ron, en hij zei dat de lijst niet zo lang moest.

8. Horace - ook al zit het geld nog niet in de pot, je pakt geen geld als je de keuze hebt om niets te pakken.

9. Patrick - vond onnodig een spiegel, zette zichzelf in een slechte positie. Hij kan het eigenlijk gewoon niet zijn.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #64 Gepost op: 6-09-2020, 17:53:10 »
Bij sommige anderen zag het er ook nep uit. Ron keek niet eens in dat bakje. Dat klopte niet met wat hij zei.

Denk dat die shots soms opnieuw moesten.
Ik vond het inderdaad ook vreemd bij Ron, daarom had ik hem nog niet gestreept als mol. Maar shots opnieuw? Het is een binnen setting, dat kasteel staat al honderden jaren als een huis. Kan weinig mis gaan met de camera voering. Bovendien is Tygo een acteur.

Dus nee ik vind dit geen heel logische verklaring. Het zag eruit als voorkennis. Maar OK, mijn convictie voor Tygo is gebaseerd op wel meer neppe momenten, niet alleen dit.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #65 Gepost op: 6-09-2020, 18:14:17 »
Ik vond het inderdaad ook vreemd bij Ron, daarom had ik hem nog niet gestreept als mol. Maar shots opnieuw? Het is een binnen setting, dat kasteel staat al honderden jaren als een huis. Kan weinig mis gaan met de camera voering. Bovendien is Tygo een acteur.

Dus nee ik vind dit geen heel logische verklaring. Het zag eruit als voorkennis. Maar OK, mijn convictie voor Tygo is gebaseerd op wel meer neppe momenten, niet alleen dit.
Ik hoop het want Tygo is mijn wensmol. Ja, lijkt me dat Tygo maar 1 take nodig heeft, ja. Daar heb je een punt.

ha/ha je sig. Je hebt Tygo nu als "slotmol"  ::rofl::  ::cheerleader::

Offline Tim579

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #66 Gepost op: 6-09-2020, 18:22:27 »
Ik denk eigenlijk dat de kans groot is dat ze gegaan zijn voor een mol uit de 'oudere' seizoenen. Daarbij reken ik ook nog seizoen 11. Dit omdat de kijker die niet meer echt kan herrinneren en omdat als die persoon zich nu anders gedraagd het minder vreemd is omdat er zoveel jaren voorbij gegaan zijn.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #67 Gepost op: 6-09-2020, 18:42:32 »
Hmm... Ik ga voor Patrick, maar voorlopig zouden Jeroen en Ellie ook zeker kunnen. En ook zelfs Ron!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #68 Gepost op: 6-09-2020, 18:46:37 »
Ik heb Horace ingevuld maar ben geswitcht naar Ellie.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [nog geen poll] Wie is de Mol?
« Reactie #69 Gepost op: 6-09-2020, 19:38:05 »
Zou je voortaan een waarschuwing willen plaatsen voordat je dit soort foto's plaatst? 


 ;)
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #70 Gepost op: 6-09-2020, 20:26:13 »
Ik switch van Jeroen naar Tygooo, kan ik mijn stem aanpassen?

Offline MoLingo

  • Forumlid
  • 你懷疑我是鼹鼠嗎?
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #71 Gepost op: 6-09-2020, 20:27:37 »
1. Peggy
2. Nikkie

Op basis van gut feeling en wat eerste observaties, zoals:

Peggy die vooral de spiegels liep te fotograferen. Dat lijkt heel slim, maar dat voegt niets toe aan het behalen van de opdracht. De mol wil de groep de spiegels niet laten meenemen. Laten we ze dus vooral fotograferen.

Nikkie met een mogelijke mollenactie door aan een persoon te vragen: Heeft u een vriend die Mario heet? Stefano? Luigi? Eduardo? Pedro? Antonio? Sinterklaas? Donald Trump? Pino? Fabio? Ja Fabio? Is die in de buurt? - Oh, die is niet hier... Super vertragend dit.  ::rofl::

Patrick heb ik ook een vreemd gevoel bij. Ik heb eigenlijk nog geen enkel idee.  ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 6-09-2020, 20:29:20 door MoLingo »
罗本是卧底! (Rob dus!)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #72 Gepost op: 6-09-2020, 20:28:50 »
Ik switch van Jeroen naar Tygooo, kan ik mijn stem aanpassen?

Ja, nu wel.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #73 Gepost op: 6-09-2020, 20:58:15 »
Tygo, omdat hij een ultieme wensmol is, en ze gaan vast voor een wensmol dit seizoen  ::jaja::
...óf niet!

Offline Bzada

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #74 Gepost op: 6-09-2020, 22:28:14 »
Na aflevering denk ik Nikkie, maar het is puur gebaseerd op gevoel voor nu.

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #75 Gepost op: 6-09-2020, 22:56:33 »
Ik heb Ron gestemd. Wat een vertraging door achteruit te rijden  ::rofl::
...maar soms even niet :)

Offline Naty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Min geld telt niet."
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #76 Gepost op: 6-09-2020, 23:13:18 »
Tygo of Peggy  ::bravo::
Gesneuvelde favoriete halve finalisten: 2008: Patrick | 2009: Dennis | 2012: Tim | 2014: Tycho | 2015: Chris

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #77 Gepost op: 7-09-2020, 17:58:38 »
Eigenlijk heb ik geen flauw benul deze keer. Peggy maar dat is alleen een onderbuikgevoel. Wellicht omdat ik die naam veel voorbij heb zien komen en ik haar niet ken. Horace en Tygo zijn mijn wensmollen. Dus heb zolang op Horace ingevuld nu.

Offline Fay111

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #78 Gepost op: 7-09-2020, 19:19:10 »
Heb vandaag op mijn wensmol Tygo gestemd.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #79 Gepost op: 7-09-2020, 21:26:44 »
Lekker verdeeld zo  ::vergroot::.