Poll

Wie is de Mol?

Jeroen
222 (83.1%)
Nikkie
45 (16.9%)

Totaal aantal stemmen: 267

Auteur Topic: [poll] Wie is de Mol?  (gelezen 93084 keer)

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #460 Gepost op: 4-10-2020, 12:37:17 »
Zelden zo'n verdeeld seizoen gezien. Ik zal er ook nu wel weer gruwelijk naast zitten. ::rofl::

Jeron? Patty? Of toch Tykkie?
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #461 Gepost op: 4-10-2020, 12:51:38 »
Degene met 8 stemmen nu.. Tygo

Offline Leendert

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #462 Gepost op: 4-10-2020, 13:06:21 »
Zelden zo'n verdeeld seizoen gezien. Ik zal er ook nu wel weer gruwelijk naast zitten. ::rofl::

Jeron? Patty? Of toch Tykkie?

Ik voel de verdeeldheid ook in mij. Ik weet het even niet meer. Ik beslis later deze week wel.

Patrick heb ik afgestreept (voornamelijk vanwege de 1500) en Tygo heeft in mijn ogen ook te weinig gedaan om het te kunnen zijn. De rest maakt allemaal nog kans op mijn stem deze week.

Offline Kimi

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #463 Gepost op: 4-10-2020, 13:06:28 »
Ik ben heel het seizoen al heen en weer aan het wrikken betreft verdachten. Eerste 4 aflevering geen hints gezocht op het internet, dus als kijker zat ik voornamelijk op Peggy en half op Tygo (maar die verdween halverwege). Nu zitten Jeroen en Patrick me dwars...

Nooit echt verdacht, maar waar Jeroen mij erg doet denken aan Rob (erg op de achtergrond, acties zie je nauwelijks -- zo erg dat ik vgm moet nakijken wat hij allemaal uberhaupt heeft gedaan dit seizoen), staat Patrick vaak op mol posities.

Vooral in aflevering 4 op het balkon... lijkt mij dat hij meer kans had om de oud mollen te spotten. Het is mij ook onduidelijk wat er precies bij lazeren is gebeurd. Hij werd afgeschoten maar wat had hij nou ook al weer op zak...? Is mij oprecht even ontgaan.

En dan de titel 'wegwerken', Ron proberen weg te werken door hem op Nikkie te laten stemmen. Ook de gesprekken tussen Jeroen/Ellie/Patrick/Ron over bondjes... waarom zou dat in de afleveringen zitten? Heeft het extra waarde in de ontknoping wellicht?

Ik ben er nog niet uit, maar ook al wil ik Peggy nog niet afstrepen, Jeroen en Patrick komen steeds meer in beeld bij mij. Wellicht volgende week meer duidelijkheid tijdens de dubbele executie.

 ::jaja::
« Laatst bewerkt op: 4-10-2020, 13:32:14 door Kimi »
Soms is't gewoon nie makkelijk.

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #464 Gepost op: 4-10-2020, 13:24:46 »
Waahhh zo lastig deze serie. Wel ongelooflijk leuk dat vrijwel iedereen die over is nog de mol kan zijn voor m'n gevoel. Ik blijf bij Nikkie als mol. Met ook Patrick nog verdacht. Maar als een van de anderen het is, zou ik net zo blij ermee zijn.
« Laatst bewerkt op: 4-10-2020, 13:29:09 door Nat007 »

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #465 Gepost op: 4-10-2020, 13:28:34 »
Alhoewel ik moet toegeven dat iedereen het zou kunnen zijn.... blijf ik toch in de Ron-tunnel zitten. Kan er niks aan doen...

Ik denk zelfs aan de mogelijkheid dat ze al nadat Ron was afgevallen in WIDM 2018 ze hem benaderd hebben voor de rol als Mol in deze specifieke serie. Dat er genoeg tijd was om hem klaar te stomen als Mol...

Ik vind hem net zo'n onwaarschijnlijke Mol als Dennis Weening...  ::rofl::

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #466 Gepost op: 4-10-2020, 13:32:27 »
Ik ben toch nog maar eens kritisch alles bij langs gegaan, en ik moet bekennen dat ik toch niet meer 100% zeker ben van Peggy. Het ziet er nu zo uit bij mij:

1. Peggy
2. Jeroen

Dit omdat Jeroen bijna onzichtbaar is, maar staat net als Peggy ook vaak op sleutelposities, met deze aflevering in de auto waar hij Nikkie en Tygo naar de helikopter stuurde misschien wel de belangrijkste voor het spelverloop. Maar wat me tegenzit bij Jeroen is dat ik hem in afl. 1 en 2 heel onmols vond en verder eigenlijk niet echt zie wat eventuele molacties van hem zouden kunnen zijn. Peggy scoort op dat gebied veel hoger.
Wat ik wel zeker weet, is dat die andere 4 het gewoon niet zijn. Patrick is het niet simpelweg vanwege die €1500, Nikkie en Ron zijn veel te opvallend bezig. En Tygo is van zichzelf sowieso al opvallend + versterkt dat ook nog eens met al die handgebaren etc.
« Laatst bewerkt op: 4-10-2020, 13:35:45 door Rinusoide »

Offline wittekikker

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #467 Gepost op: 4-10-2020, 14:07:59 »
Jeroen. Hij molt zo subtiel en is er zo vaak bij betrokken als het misgaat. Begint nu ook duidelijk te stijgen in de polls.

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #468 Gepost op: 4-10-2020, 14:19:34 »
Voor mij is het Ron of Nikkie, of Nikkie of Ron. De spiegels vind ik interessant, die komen elke aflevering weer terug. Dan is het Nikkie (ik ben slecht in hints), maar dat is dan weer wat te gemakkelijk. En ondertussen molt de Mol voort...

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #469 Gepost op: 4-10-2020, 14:51:53 »
Is het mogelijk het wijzigen van stem weer mogelijk te maken in de poll. Ik ga denk ik nu echt voor Patrick.

Offline Fay111

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #470 Gepost op: 4-10-2020, 14:58:12 »
Blijf bij Tygo, en als winnares Nikkie

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #471 Gepost op: 4-10-2020, 15:04:33 »
Is het mogelijk het wijzigen van stem weer mogelijk te maken in de poll. Ik ga denk ik nu echt voor Patrick.

Stem wijzigen kan weer.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #472 Gepost op: 4-10-2020, 15:12:26 »

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #473 Gepost op: 4-10-2020, 16:41:22 »
Ik heb wel wat probleempjes gekregen met Nikkie maar blijf bij haar als mol.

Een van de dingen is dat ze nu al zo prominent leidt landelijk in de polls. Maar OK.

Het voornaamste is wat Susan in moltalk zei: de mol moet wel invloed hebben op het geld in dit overkoepelende spel. Ik ga ervan uit dat ze dit nog gaat krijgen. Tygo en Nikkie gaan niet zowat 2 uitzendingen lang beiden buiten spel staan. De vorige autootjes opdracht was ook al afgekapt. Het is niet 2 weken lang helikoptertje vliegen alleen.

Er moet dus een meestertruc van de mol volgen hier, want ze lijkt alles bewust te doen met als eerste aankomen om een envelop te pakken.

Dat ze met Tygo in een team komt is op zich logisch, want ze wil iemand een vrijstelling geven die haar niet verdenkt. Maar zo vloeiend ging dat niet, ze koos eerst een ander, ik moet dat nog nazien.

Ook is het gek dat ze bij die rotonde die weg ervoor rechts niet aanhield. Ze wil toch bij de helikopter aankomen? En wat zegt ze nou over een dier gevonden hebben?

Hmmmm nou ja, alles moet blijken uit hoe deze opdracht nu precies in elkaar steekt want het ziet er nogal dommig uit. Die ferry gaat toch alleen maar om 1 tijd, in de ochtend, dus het maakte geen bal uit allemaal wat de rest in die wagen deed. Het komt er pas op aan als ze daar zijn, en Nikkie en Tygo hebben ook een dag om voor te bereiden op Elba.

Ik denk dat Tygo de vrijstelling pakt en Nikkie geld uit de pot gaat toveren. Er hangt veel van af. De mol kan hier zijn positie perfect kiezen. Ik vind het logisch zoals in Moltalk ook gezegd werd dat de mol voor een pracht vlucht gaat: de helikopter. Maar wat volgt?

Nikkie was wel zeer opgelegd de mol in de stukken opdracht, was nogal over the top. Ze kwamen immers toch maar tot de eerste regel, verder niet. Maar ik ga ook zeker niet terug naar Ron, die uit eigen initiatief nu een bondje aanzocht, dan nog eerder Tygo  :-\\ ::) ::regenboog::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #474 Gepost op: 4-10-2020, 17:07:10 »
Iets meer tunnelen, Tunnelvisie  ::rofl::

Ik zit zelf inmiddels al in mijn 4e tunnel  ::bravo:: ::hug::

Ik zit nu ook in mijn 4e tunnel!  ::rofl:: Maar in deze blijf ik tot mijn mol afvalt. Mijn verdachte Jeroen heb ik nu toch op nr. 1 gezet.  ::jaja:: Hij is het. Geen follow-up mollen meer voor mij.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #475 Gepost op: 4-10-2020, 17:32:25 »
Tenzij ie er meteen uitvliegt straks (wat ik denk)  ::rofl::

Wordt een hele gekke aflevering met misschien wel 3 'mollen' die vertrekken.

Ik denk het heel eerlijk gezegd NIET, ik denk dat het een karindegrootje wordt (die er helemaal aan het begin van de aflevering voor de finale opeens uit moest), dus dan zijn we alweer een week verder.

Maar dan nog gaan er 2 uit, dus tunnelen wordt deze week HEEL precair voor iedereen......
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #476 Gepost op: 4-10-2020, 18:13:14 »
We gaan het zien Lo!  :D Het gaat een spannende aflevering worden.

Mocht Jeroen de mol zijn, hulde aan iedereen die voor aflevering 4 in die tunnel zit.  ::bravo:: (maar eerst de rest van de afleveringen en de finale afwachten, haha)

Er zijn genoeg verdachte kandidaten nog in het spel en ik twijfel nog steeds. Maar mijn nickname heb ik natuurlijk niet voor niks gekozen.  ;D Het is -na afl. 5- écht tijd om te tunnelen.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #477 Gepost op: 4-10-2020, 18:52:56 »
Ik vind het ook onwijs leuk om te tunnelen (Heinz valt nu van zijn stoel).

Maar gezien het feit dat ik nu al 4 mollen gehad heb, heb ik het wel zwaar. Ik ben al haast weer terug bij Tygo. Maar nee, het is toch echt Nikkie  ::hypocriet:: ::)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #478 Gepost op: 4-10-2020, 18:55:06 »
Het is zeker moeilijk om één hoofdverdachte te hebben, want oei: wat is iedereen verdacht.
Grappig om te zien dat Jeroen wel omhoog gaat in de peilingen.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Uil

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #479 Gepost op: 4-10-2020, 19:03:06 »
Leuk dat het nu allemaal weer naar elkaar toe schuift in de poll. Ze maken het ons inderdaad heel erg moeilijk; ben er nog niet uit of dit toe te schrijven is aan de kandidaten of de productie/montage. Sowieso qua molacties etc. pas aan het eind te beoordelen natuurlijk.

Waar door het meer duidelijk aanwezige spel ik hiervoor nog hoofdzakelijk op Peggy zat en Jeroen (samen met Ellie) als tweede verdachte, draai ik dit nu denk ik toch om. Jeroen laat consequent tamelijk subtiel spel zien en zit op de juiste plekken. Voorzichtig tunneltje begint te ontstaan, maar zoals hiervoor: dit kan toch nog steeds snel veranderen :P Gaat een tunnel nog wel lukken dit seizoen?  ::rofl::