Poll

Wie is de Mol?

Jeroen
222 (83.1%)
Nikkie
45 (16.9%)

Totaal aantal stemmen: 267

Auteur Topic: [poll] Wie is de Mol?  (gelezen 92943 keer)

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #560 Gepost op: 10-10-2020, 21:47:13 »
Maar wat zijn molacties dan zijn... geen idee.

Dit is gewoon waarom ik niet op Jeroen wil. Wat waren nou echt zijn molacties?

Offline Martje

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #561 Gepost op: 10-10-2020, 21:57:49 »
Peggy, duidelijk. Tygo en Nikkie hadden wederom 0 invloed op t geld. Jeroen heb ik om een andere reden afgeschreven. Kan alleen nog maar Peggy zijn. En dat afvaller Patrick zogezegd vol op haar zat sterkt me daar nog in, mooi dwaalspoor.
Van Tycho en Nikki eens, maar Tycho wilde eigenlijk niet bij Nikki. Dus misschien is hij per ongeluk in deze situatie terecht gekomen...

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #562 Gepost op: 10-10-2020, 21:59:50 »
Jeroen.

Ik had vooraf gezegd dat Nikkie aan 2 condities moest voldoen. Meedoen om geld uit de pot te houden. Is niet gebeurd. En Ron moest erin blijven. Die ging vol op haar, zo ben ik overtuigd, en moest het spel verlaten.

Op Peggy heb ik nooit gezeten maar van haar is het nu ook duidelijk. Patrick ging vol op haar eruit. Er is maar 1 verklaring. Alle drie maakten de test dramatisch slecht en Peggy heeft geluk gehad.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #563 Gepost op: 10-10-2020, 22:03:50 »
Hmm ja na vanavond toch maar opnieuw op zoek gaan. Ik vind Jeroen, Nikkie en Peggy alledrie elk hun molmomenten hebben. Nu Ron het niet is heb ik dus Jeroen en Nikkie op het lijstje erbij gekregen. Alleen van Tygo ben ik niet overtuigd geraakt als mol verdachte.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #564 Gepost op: 10-10-2020, 22:08:26 »
Jeroen, plotseling erg verdacht deze aflevering

Gisteren van Nikkie afgestapt omdat ze te verdacht werd gemonteerd.
Deze hele aflevering hebben Nikkie en Tygo geen bijdrage gehad.

Ik had een blinde vlek voor Jeroen maar deze week nog maar nader bekijken wat hij uitgespookt heeft.

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #565 Gepost op: 10-10-2020, 22:11:18 »
Van Tycho en Nikki eens, maar Tycho wilde eigenlijk niet bij Nikki. Dus misschien is hij per ongeluk in deze situatie terecht gekomen...
Het team dat naar de helikopter ging werd niet per se bij de enveloppen bepaald. De regie kon daarna nog de routebeschrijvingen zo neer leggen dat ze de mol wel of juist niet in de helikopter kregen. En Tygo was ook bij de luiken niet in het dorp.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #566 Gepost op: 10-10-2020, 22:13:01 »
We kunnen weer even lekker puzzelen en meten hoe het nou zit met de nieuwe verdenkingen! Patrick viel af, precies het scenario waarop ik had gehoopt. We zijn langzaam geleid naar een conclusie: "Peggy kan nu toch echt de Mol niet meer zijn?". En dan moet je oppassen.

Peggy is veel molser geweest in de voorgaande afleveringen dan Jeroen! Die nu verdacht gaat worden, als tweede overlevende van de executie, bij wie de puzzelstukjes beter passen. Bij Moltalk waren de gasten ook unaniem dat Jeroen de Mol is. Nou ja, wat wil je nog meer.

Ik vond het de vorige aflevering al heel duidelijk worden, maar nu ga ik helemaal met een goed gevoel de week in.
Peggy is de Mol! ::joehoe::

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #567 Gepost op: 10-10-2020, 22:13:45 »
1. Tygo
2. Peggy
Van Tycho en Nikki eens, maar Tycho wilde eigenlijk niet bij Nikki. Dus misschien is hij per ongeluk in deze situatie terecht gekomen...
Wie is Tycho?

Offline Eva88ab

  • winnaar WIDM-pool 2020 Renaissance
  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #568 Gepost op: 10-10-2020, 22:17:52 »
Ga bijna twijfelen nu mijn mol ineens massaal verdacht wordt, maar blijf voorlopig toch bij Jeroen.

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #569 Gepost op: 10-10-2020, 22:19:03 »
We kunnen weer even lekker puzzelen en meten hoe het nou zit met de nieuwe verdenkingen! Patrick viel af, precies het scenario waarop ik had gehoopt. We zijn langzaam geleid naar een conclusie: "Peggy kan nu toch echt de Mol niet meer zijn?". En dan moet je oppassen.

Peggy is veel molser geweest in de voorgaande afleveringen dan Jeroen! Die nu verdacht gaat worden, als tweede overlevende van de executie, bij wie de puzzelstukjes beter passen. Bij Moltalk waren de gasten ook unaniem dat Jeroen de Mol is. Nou ja, wat wil je nog meer.

Ik vond het de vorige aflevering al heel duidelijk worden, maar nu ga ik helemaal met een goed gevoel de week in.
Peggy is de Mol! ::joehoe::
Helemaal eens! Als je met zn allen in de richting wordt gestuurd dat Peggy de mol niet kan zijn en Jeroen heel erg naar voren wordt geschoven moet je goed opletten niet in dat dwaalspoor te trappen.

Nikkie en Tygo kunnen t sowieso niet meer zijn. Beiden hadden geen invloed op deze 4500 euro (meer dan de helft van wat er al in de pot zat), Tygo zat ook niet in het dorp bij de luiken, Nikkie wordt constant verdacht neergezet en zette zichzelf buitenspel bij de puzzelopdracht. En Jeroen heeft sowieso niks mols in de eerste 5 afleveringen, wel kandidaatse dingen.

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #570 Gepost op: 10-10-2020, 22:21:47 »
Nikkie..?
...óf niet!

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #571 Gepost op: 10-10-2020, 22:23:12 »
Ik blijf bij Peggy alhoewel Jeroen wel heel verdacht is neergezet deze aflevering. Alle afleveringen eens terugspoelen.  ::vergroot::

Offline Miss Marvel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #572 Gepost op: 10-10-2020, 22:25:20 »
Ik blijf ook bij Peggy ondanks verdachte Jeroen.

Ma how, zeg!

Offline B-mol

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #573 Gepost op: 10-10-2020, 22:33:14 »
Ik blijf ook bij Peggy. Ze was niet erg zenuwachtig bij de executie
Graven, graven, graven...

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #574 Gepost op: 10-10-2020, 22:33:56 »
Tygo of Peggy, maar waarschijnlijk Tygo.

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #575 Gepost op: 10-10-2020, 22:36:59 »
Nikkie, Nu is het 100 procent zeker! Jeroen zat op haar en is door.

Peggy heeft geluk gehad, Doet veel kandidaten dingen oa het zien van de witte brug.
tygo is gewoon nepmol en niemand zit op hem.
Jeroen, welke molactie? En waarom zou hij zich zo verdacht maken op beeld met dat geld?

We got here ::love::
chipsverslaafde <3

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #576 Gepost op: 10-10-2020, 22:46:33 »
It's Tygo Gernandt! ::bravo::

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #577 Gepost op: 10-10-2020, 22:48:24 »
Verdeeldheid ::bravo::

In de waan van de dag gaat nu ineens iedereen voor Jeroen. Ben benieuwd hoe die verdenkingen nog gaan veranderen in de loop van de week ::vergroot::
...óf niet!

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #578 Gepost op: 10-10-2020, 22:57:57 »
Op de valreep geswitcht naar Patrick.

Oke dat was dus geen goede switch. Terug naar Jeroen maar.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #579 Gepost op: 10-10-2020, 23:02:30 »
Jeroen zou een erg inactieve mol zijn.
Tygo speelt de mol, maar zou omgekeerde omgekeerde toch wel weer de mol kunnen zijn.

Peggy stuurt de groep vaak en is zeker soms mols bezig.
Nikkie te vaak aan de zij lijn voor mij om mol te zijn.

Is er een rol voor de mol In het kasteel aan de ketting?  Ik zou het heel mooi symbolisch kunnen verklaren als het nikkie of tygo is. Dan zijn de kandidaten namelijk echt op zoek naar de mol. Maar In de opdracht hebben de twee echt nul invloed op het te winnen bedrag.  Dus gebaseerd op molposities is er maar 1 echte molkandidaaf voor mij en dat is Peggy