Auteur Topic: [Aflevering 3]: Besluit (bespreek hier ook de executie)  (gelezen 20019 keer)

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Aflevering 3]: Besluit (bespreek hier ook de executie)
« Reactie #100 Gepost op: 20-09-2020, 14:59:08 »
Waar is dit (op Ellie, Patrick, Ron na) op gebaseerd? ???
Op de beelden van het instappen van de kandidaten met aan het begin bij Jeroen het overzicht van de drie bussen. Hoeken, borden, zebrastrepen..

Offline nwanzi

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3]: Besluit (bespreek hier ook de executie)
« Reactie #101 Gepost op: 20-09-2020, 15:25:54 »
Ik denk dat het moment waarop we Horace zijn handen voor zijn ogen zien houden, het moment is dat hij te horen heeft gekregen dat als de executie "geldig" zou zijn geweest hij een rood scherm had gekregen. Dit is vooral ingegeven doordat Patrick (waarvan alleen de trui zichtbaar is) niet fysiek lijkt reageren op het rode scherm van Horace...

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3]: Besluit (bespreek hier ook de executie)
« Reactie #102 Gepost op: 20-09-2020, 15:29:46 »
Als Horace in een van de auto’s zit ga ik er vanuit dat hij niet al bij andere kandidaten zit. Als hij alleen is dan vind ik het geen logisch vervolg van de verhaallijn dat de drie auto’s opsplitsen.
Rik zegt duidelijk dat 1 kandidaat NIET meereist. Dus Horace blijft weldegelijk achter en zit niet in een van de 3 auto's. 'Ík zit niet in Florence vriend'...... die gaan we vast krijgen  ::rofl:: ::jaja::

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 20-09-2020, 15:41:01 door Heinz, Reden: spoilertags toegevoegd »
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline downthemolehill

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3]: Besluit (bespreek hier ook de executie)
« Reactie #103 Gepost op: 20-09-2020, 15:44:38 »
Jeroen Peggy Tygo in de voorste auto.
Nikkie alleen in de tweede auto.
Ellie Patrick Ron in de laatste auto.

Nikkie & Tygo stappen in dezelfde auto.

Imo wel vreemd dat je Peggy en Tycho beiden niet ziet reageren op wie er al in hun auto zit (en wie dus juist ook niet).

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3]: Besluit (bespreek hier ook de executie)
« Reactie #104 Gepost op: 20-09-2020, 15:49:01 »
En Jeroen wacht Tygo op, dus gaan die ook samen of met meer weg.

Offline nwanzi

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3]: Besluit (bespreek hier ook de executie)
« Reactie #105 Gepost op: 20-09-2020, 16:26:30 »
Het lijkt erop dat de kandidaten gedropt zijn en dat de busjes weer terug zijn gereden

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3]: Besluit (bespreek hier ook de executie)
« Reactie #106 Gepost op: 20-09-2020, 16:38:11 »
Zijn ze daar in Florence al dan ??? ::)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Aflevering 3]: Besluit (bespreek hier ook de executie)
« Reactie #107 Gepost op: 20-09-2020, 16:42:57 »
Het lijkt erop dat de kandidaten gedropt zijn en dat de busjes weer terug zijn gereden
Goed gezien! ::ok::

...maar ik vermoed persoonlijk dat dit sfeeropnamen zijn met lege busjes. Ze reizen weg uit deze regio. Ik denk niet dat het daarvoor nodig is een onverharde weg in te slaan.

Offline nwanzi

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3]: Besluit (bespreek hier ook de executie)
« Reactie #108 Gepost op: 20-09-2020, 16:59:50 »
Goed gezien! ::ok::

...maar ik vermoed persoonlijk dat dit sfeeropnamen zijn met lege busjes. Ze reizen weg uit deze regio. Ik denk niet dat het daarvoor nodig is een onverharde weg in te slaan.

Bedoelde je dit moment van opsplitsen mbt je opmerking, Rat? Zo ja. waarom zouden ze dit zo expliciet in beeld brengen met de drie busjes die tegelijkertijd afslaan...

Ben zo benieuwd!

 

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Aflevering 3]: Besluit (bespreek hier ook de executie)
« Reactie #109 Gepost op: 20-09-2020, 17:07:07 »
Bedoelde je dit moment van opsplitsen mbt je opmerking, Rat? Zo ja. waarom zouden ze dit zo expliciet in beeld brengen met de drie busjes die tegelijkertijd afslaan...

Ben zo benieuwd!
Ik denk dat ze naar drie verschillende plekken worden gebracht. Ik denk alleen dat deze beelden ‘nep’ zijn.

Ik kan ook niet wachten op wat ze bedacht hebben!

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3]: Besluit (bespreek hier ook de executie)
« Reactie #110 Gepost op: 20-09-2020, 17:45:36 »
Alleen we zagen toch echt Horace naam en een rood scherm...
Hier het bewijs:

Offline Molehunters

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3]: Besluit (bespreek hier ook de executie)
« Reactie #111 Gepost op: 20-09-2020, 18:34:31 »
Het was een mooie aflevering. ::tandpastasmiley::
En ik kijk uit naar de volgende uitzending!

Ik wacht al weken op het moment met de koffers. De opdracht die je op de foto's ziet, (uit de trailer) geeft mij thriller, actie en mysterieuze vibes die wel zouden kunnen passen bij de volgende aflevering. Misschien kunnen ze met die koffers wel de rest van het seizoen zelf bepalen en sturen. Ik dacht in een podcast gehoord te hebben dat Rik of Rick zoiets had gezegd. ::vergroot::

Spannend! ::oink::


Offline B&W

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3]: Besluit (bespreek hier ook de executie)
« Reactie #112 Gepost op: 20-09-2020, 19:47:55 »
Vrij veel negatieve reacties lees ik hier, maar ik vond het echt een topaflevering ::jaja:: Vooral zijn er hele goede locaties uitgekozen

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Aflevering 3]: Besluit (bespreek hier ook de executie)
« Reactie #113 Gepost op: 20-09-2020, 21:02:03 »
Ik sluit me qua recensie van deze aflevering een beetje aan bij het commentaar van Heinz.

Even een nog niet genoemd idee. Ik vind het fantastisch dat ze in het najaar in Toscane hebben gefilmd, maar het lijkt mij zeer sterk dat er geen enkele nederlander rond heeft gelopen, (dat er niets van is uitgelekt vind ik nog fantastischer). En dan gaan ze zelfs nog naar Renaissancehoofdstad Florence !   :D
Mijn punt: het lijkt mij dus wel erg waarschijnlijk dat ze meerdere uitvlucht-opdrachten achter de hand moesten houden, ergens ver weg in een bos, om (NL-) toeristen te ontwijken. Die kettingen lijken daarop (vragenvuur wat mij betreft ook).

Verder ben ik ervan overtuigd dat het exit was en definitief afscheid van Horace. Het was even anders gemonteerd, maar niets lijkt erop dat er een twist in zit: rood scherm, nabeschouwing, afscheid.

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3]: Besluit (bespreek hier ook de executie)
« Reactie #114 Gepost op: 20-09-2020, 21:15:20 »
Ik denk dat de opdracht met de luiken de enige opdracht is waarin de mol deze aflevering heeft toegeslagen. Bij de kettingen zou het bijhouden van geld snel uitkomen (wat ook blijkt) en bij fortuin kun je bij de fakkels of het boogschieten misschien een keertje missen maar niet beletten dat anderen het goed doen. Daar zou ik mij kandidaats gedragen.

Online Mvnl

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3]: Besluit (bespreek hier ook de executie)
« Reactie #115 Gepost op: 20-09-2020, 21:31:36 »
Zullen de laatste 3 een aanbod hebben gehad van 'de eliminatie is niet geldig als jullie x geld uit de pot betalen'?
Want dan snap ik de zure blikken van Ron en Patrick wel

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 3]: Besluit (bespreek hier ook de executie)
« Reactie #116 Gepost op: 20-09-2020, 21:48:54 »
Allereerst wil ik zeggen dat ik de ene theorie/twist/verhaallijn hier op het forum nog mooier, interessanter of wilder vindt dan de andere, echt waar. En dan doel ik op het Horace zit er nog in verhaal en de stoel komt terug en dergelijke.

Maar ik merk veel dat een aantal personen soms de diepgang/gelaagdheid mist in een opdracht. Wat zeker mag natuurlijk, ieder z'n eigen mening.

Ik vind het altijd een gevaarlijke gedachte als de theorieën z'n eigen waarheid gaat worden in je gedachten, dan kan het altijd alleen maar tegenvallen.

WIDM heeft zeker meerdere lagen, maar soms lees ik hier theorieën met zoveel lagen dat het gewoon niet meer mogelijk is.

Een voorbeeld hiervan is (een totaal andere richting) Game of Thrones (geen spoilers :) ), voor het laatste seizoen waren zoveel theorieën en verwachtingen bedacht dat dat seizoen uit 20 afleveringen zou moeten bestaan. De reacties achteraf waren enorm negatief. Dit komt omdat je in je gedachte een bepaald beeld schetst wat supervet is. Mijn verwachting van dat seizoen was eigenlijk precies hoe het was, omdat ik gewoon heel nuchter naar dat soort dingen kijk.

Mijn (nuchtere) gedachte op de executie is bijvoorbeeld: Rick heeft een bepaalde spanning op willen bouwen (goed gelukt) en koos er voor door de reactie van Ellie om eens een keer iets anders te doen met het rode scherm, verder geen extra lagen. Horace is er gewoon uit.

Vergeet niet dat het programma voor iedereen te volgen moet blijven, wanneer de wildste kronkels gevolgd gaan worden is er geen touw aan vast de knopen.

Ik wilde dit even geschreven hebben, omdat ik heel bang ben dat voor velen de aflevering van volgende week tegen gaat vallen, omdat het niet aan die geweldige gedachtes kan voldoen. Ik hoop dat niemand in dit stukje zich persoonlijk, dat is helemaal niet de bedoeling.

Ik ben overigens wel heel benieuwd wat er volgende week gaat gebeuren en ondanks mijn nuchtere kijk denk ik dat het vet gaat worden of worden mijn verwachtingen nu ook te groot  ;D



Verder merkte iemand op dat wellicht Jeroen op Tygo stond te wachten ik heb dat beeld en het beeld van Jeroen naast elkaar gezet, het zijn echt 2 verschillende personen, al snap ik de gelijkenis zeker. de kleuren van de baard kloppen in mijn ogen niet.

Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [Aflevering 3]: Besluit (bespreek hier ook de executie)
« Reactie #117 Gepost op: 20-09-2020, 22:01:20 »
Ik ben overigens wel heel benieuwd wat er volgende week gaat gebeuren
Ik ook!

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3]: Besluit (bespreek hier ook de executie)
« Reactie #118 Gepost op: 20-09-2020, 23:48:03 »
Allereerst dank aan Marvin voor de foto's!
Heinz heeft de foto van de persoon achter de deur op topic Jeroen geplaatst.
Even ter verduidelijking. In eerste instantie schreef ik dat het mogelijk Jeroen was, of anders iemand van de crew of een voorbijganger.

Thuis hebben meerdere mensen naar het beeld op de TV gekeken en allen waren ervan overtuigd dat het Jeroen moest zijn.
Vandaar dat ik met meer stelligheid heb gepost dat Jeroen op Tygo stond te wachten.

Kan het niet zijn dat de baard, die idd op deze 2 opnames verschilt van kleur maar niet van model, door de lichtval anders lijkt?
De neus gelijkt ook, toch?

Het zou niet gek zijn dat Jeroen op Tygo stond te wachten bv om te zeggen in welke auto hij moest stappen of zo iets? Je kunt van alles verzinnen. Heb alleen geen idee of het op de één of andere manier belangrijk zou kunnen zijn.

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 3]: Besluit (bespreek hier ook de executie)
« Reactie #119 Gepost op: 21-09-2020, 00:00:43 »


Kan het niet zijn dat de baard, die idd op deze 2 opnames verschilt van kleur maar niet van model, door de lichtval anders lijkt?
De neus gelijkt ook, toch?



Dat zou zeker kunnen, al zijn de grijstinten in mijn ogen verschillend. vooral goed te zien vind ik bij de rechterkant van de kin. Daar is Jeroen zijn baard donker en Jeroen2.0 zijn baard lichtgrijs. de onscherpte maakt het natuurlijk ook niet makkelijker. Hier bij mij dachten inderdaad ze ook dat het Jeroen was. Het was mij in de uitzending niet opgevallen, toen ben ik het op gaan zoeken.

« Laatst bewerkt op: 21-09-2020, 00:04:41 door marvin »
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.