Auteur Topic: [Aflevering 4] - Opdracht 3: Groeten uit Florence  (gelezen 24169 keer)

Offline RaSa

  • Forumlid
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 3: Groeten uit Florence
« Reactie #100 Gepost op: 30-09-2020, 20:37:13 »
Jon van Eerd?

Wie weet. Ik twijfel uberhaupt of deze meneer nou echt is of geschminkt. Vandaar dat ik benieuwd was naar jullie mening. Zou het wel grappig vinden als er stiekem nog mollen verstopt waren in andere opdrachten.

Offline annemaMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt....
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 3: Groeten uit Florence
« Reactie #101 Gepost op: 30-09-2020, 21:02:17 »
Ik vond die man er ook erg nep uitzien, maar ik had er nog niet verder over nagedacht. Maar nu ik dit allemaal lees... zou ik het wel echt leuk vinden als het een oud mol zou zijn. Maar ik durf er geen geld voor in te zetten!

Goed de volgende aflevering in de gaten houden, misschien zien we nog meer opvallende types...

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 3: Groeten uit Florence
« Reactie #102 Gepost op: 30-09-2020, 21:20:43 »
Kom op nou jongens, jullie kunnen toch niet serieus menen dat dit weleens Jon van Eerd zou kunnen zijn? Het is gewoon een gezellige Italiaan. En daarmee basta. ::rofl::

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 3: Groeten uit Florence
« Reactie #103 Gepost op: 30-09-2020, 23:28:03 »
Ron voelde zich Asterix met Nikkie als Obelix. Deze italiaan doet me ergens aan denken.

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 3: Groeten uit Florence
« Reactie #104 Gepost op: 30-09-2020, 23:52:50 »
Kom op nou jongens, jullie kunnen toch niet serieus menen dat dit weleens Jon van Eerd zou kunnen zijn? Het is gewoon een gezellige Italiaan. En daarmee basta. ::rofl::

Onder zijn jas zit een zilverkleurig koffertje  ::vergroot::
...maar soms even niet :)

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 3: Groeten uit Florence
« Reactie #105 Gepost op: 30-09-2020, 23:59:56 »
 ::rofl:: ::rofl::

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 3: Groeten uit Florence
« Reactie #106 Gepost op: 1-10-2020, 06:53:58 »
Onder zijn jas zit een zilverkleurig koffertje  ::vergroot::
Dat is professor Barabas.

Offline Yobi

  • Forumlid
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 3: Groeten uit Florence
« Reactie #107 Gepost op: 1-10-2020, 08:37:58 »
Elk groepje had een mobiel met Whatsapp. Waarom communiceren ze niet? Bijvoorbeeld welke foto ze voor welk bedrag hadden om zo af te stemmen wie wat zou doen?

Offline Uil

  • Forumlid
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 3: Groeten uit Florence
« Reactie #108 Gepost op: 1-10-2020, 13:08:42 »
Meest logische zou zijn dat ze niet mochten communiceren... Maar dat wordt volgens mij nergens gezegd. Rik zegt dat ze de foto's in de app moeten plaatsen, impliceert klein beetje dat dat het enige doel is van de app. Maar zeker is het niet, en het zou de opdracht ook wel minder leuk maken als ze mogen communiceren.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 3: Groeten uit Florence
« Reactie #109 Gepost op: 1-10-2020, 13:58:49 »
Niet gezegd inderdaad, maar uit het feit dat ze het niet deden kun je opmaken dat het niet mocht. Anders had iemand dat zeker wel gedaan. Er worden wel meer spelregels aan de kandidaten verteld die wij niet allemaal in detail te horen krijgen.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline sherlock

  • Forumlid
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 3: Groeten uit Florence
« Reactie #110 Gepost op: 3-10-2020, 02:07:07 »
Weet niet of het hier al gezegd is, maar Ron en Nikkie zijn de enige waarbij ik gezien heb dat ze de achterkant van de kaart gebruiken. Waarom hebben we niet mogen zien wie van hen dat als eerste door had en hoe dat gegaan is?

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 3: Groeten uit Florence
« Reactie #111 Gepost op: 25-10-2020, 00:46:00 »
Ik ben toch wel benieuwd wat de mol hier heeft gedaan, naast de draaimolen molactie :P Ik gok zo laag mogelijke bedragen fotograferen en dan fanatieke kandidaat lijken en ervoor zorgen dat de 250'ers niet gescoord werden.

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 3: Groeten uit Florence
« Reactie #112 Gepost op: 25-10-2020, 01:13:14 »
Inderdaad wel opvallend dat we hier niets van terug zagen. Als ik het me goed herinner was er op deze positie ook niet goed te mollen. Er vielen hier geen hoge bedragen weg te spelen ( i.t.t.de andere duo's) en nam Patrick het initiatief voor een rondje in de draaimolen. Dit was één van de opdrachten  waardoor ik Jeroen op een zijspoor zette.

Offline Uil

  • Forumlid
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 3: Groeten uit Florence
« Reactie #113 Gepost op: 26-10-2020, 17:22:36 »
Jeroen was hier weer samen met Patrick, dat maakte het denk ik zeer moeilijk om te mollen. Jeroen nam de leiding door replica van de David op het plein voor maar 50 euro te fotograferen. Samen met Patrick een veilige keuze door de Duomo te doen, had misschien iets meer tijd gerekt mogen worden. Helaas komen ze de draaimolen ook tegen, niet onderuit te komen. Dan wil Patrick graag naar de brug die hij gisteren gezien heeft, dat is eens pech hebben. Jeroen probeert nog tijd te rekken en ze zijn gelukkig op de verkeerde oever,  maar Patrick zet door.  Had Jeroen het er niet op moeten wagen door voor het verkeerde perspectief te gaan? Of misschien enige tijd proberen  om dan tot de conclusie te komen dat het niet klopt. Naja, die 100 euro had ook niet gigantisch veel uitgemaakt. Door andere ansichtkaarten te kiezen had hij zich denk ik verdacht gemaakt, en erg de leiding nemen was niet zijn stijl.

Eigenlijk vooral door het gedoe van alle anderen, was dit voor mij juist een streepje erbij voor Jeroen :P