Auteur Topic: Feedbacktopic jubileumseizoen: tips en tops  (gelezen 9351 keer)

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Feedbacktopic jubileumseizoen: tips en tops
« Reactie #40 Gepost op: 26-10-2020, 20:53:45 »
Nog even over de opdracht OnvoorspELBAar: ondanks dat de uitvoering ervan niet op alle punten even goed was, vind ik het wel ontzettend leuk dat er een keer geprobeerd is om er een echt lange opdracht in te zetten. Ik denk (en hoop) dat er in de toekomst meer lange opdrachten inzitten die ook gewoon goed in elkaar zitten. En dat hoeft niet meteen 24u te zijn, maar bijvoorbeeld 3u of 4u is ook al gewoon echt lang.  ::ok::
« Laatst bewerkt op: 26-10-2020, 21:01:08 door Rinusoide »

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Feedbacktopic jubileumseizoen: tips en tops
« Reactie #41 Gepost op: 26-10-2020, 20:59:42 »
Eens ::jaja:: Was een erg leuke opdracht, een beetje vergelijkbaar met de Oregon Trail in 2017. Leuk dat er geëxperimenteerd wordt met opdrachtsvormen ::bravo::

Het bewijst wel dat je niet alleen maar hoeft te denken in aflevering ingedeeld in drie strak gescheiden opdrachten. Het is ook leuk als de ene opdracht invloed heeft op de andere. Bijvoorbeeld bij gesplitste groepen, maar ook in opdrachten binnen een aflevering.

Waarom niet weer eens een rodedraadopdracht, een heel seizoen lang? Ik zie gelijk dingen voor me waarbij een bepaalde code gekraakt moet worden door de groep of zo en er telkens nieuwe clues terugkomen in de opdrachten ::love:: Maar ook iets simpelers als de didgeridoo-opdracht in seizoen 1 waar ze een heel seizoen de tijd voor kregen (is alleen nooit iets mee gedaan later helaas) kan doeltreffend zijn. Of alleen al de topito's vormden een leuke gimmick die een heel seizoen terugkwamen. Ik zou zeggen mogelijkheden genoeg ::bravo::
...óf niet!

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: Feedbacktopic jubileumseizoen: tips en tops
« Reactie #42 Gepost op: 26-10-2020, 22:14:00 »
Ja hoor, het jubileumseizoen is alweer… achter de rug. Ik heb nog even snel achter me gekeken of Jeroen er nog stond met een extra bonusaflevering, maar helaas. We zijn dit jaar enorm verwend door Rick en consorten, dat moge duidelijk zijn! En ondanks dat het extra seizoen twee afleveringen korter was dan we van het programma gewend zijn, voelde het als een compleet boek. Sterker nog: de vaart die er in het seizoen zat door onder meer het ontbreken van een groepsvrijstelling, vond ik juist een verademing! Zo konden we als kijker iedere week ten minste één naam van het verdachtenlijstje schrappen.

Vrijstellingen
Überhaupt ben ik in de meeste gevallen een groot voorstander van minder vrijstellingen, omdat ik van mening ben dat de kandidaten op die manier hun positie in het spel kunnen kopen en dat in de meeste gevallen niet past bij de opdrachten. Daarbij refereer ik ook naar de eerste opdrachten van seizoen 19 en 20, waarbij het duidelijk draaide om het vrijspelen van zo veel mogelijk vrijstellingen.

Toch had ik een vrijstelling op één plek in het opdrachtenoverzicht interessant gevonden, namelijk in de opdracht ‘(Weer) achter je rug’. Want iedere kandidaat heeft het debacle van het lege laatste kistje nog vers in het geheugen gegriefd staan. De kans dat de kandidaten opnieuw door zouden lopen tot dit laatste kistje, werd daardoor dan ook behoorlijk klein. Interessant was het geweest als het kistje niet leeg werd gehaald, maar dat het geldbedrag bijvoorbeeld werd vervangen voor een finalevrijstelling.

Locaties
Even over een andere boeg: wat een goede keuze is het geweest om het jubileumseizoen op te nemen in Toscane! Natuurlijk ligt het voor de hand om voor Wie Is De Mol? de exotische landen op te zoeken, maar ook op een steenworp afstand zijn pareltjes te vinden. Zelf ben ik nog nooit in Italië geweest, maar na het zien van dit seizoen sta ik te springen om – wanneer het weer kan – een bezoek te brengen aan Toscane. De pittoreske dorpjes, de prachtige bouwstijl en de mooie natuurgebieden… En dan nog maar te zwijgen over de historie! Wauw!

Het thema ‘Renaissance’ is mooi doorgevoerd in de verschillende opdrachten. Wel had ik voorafgaand aan het seizoen de verwachting dat de kandidaten echt meegenomen worden in een verhaal dat ze gingen herbeleven. Dat is dan misschien niet het geval geweest, maar de bijzondere locaties die onlosmakelijk aan het thema verbonden zijn maken dat meer dan goed!

Cliffhanger #1
Tja, en als het over de locaties gaat die gekoppeld zijn aan het thema, dan is het slechts een klein bruggetje naar ‘de grote cliffhanger’. De kandidaten met een groen scherm werden mysterieus onderverdeeld in busjes en reden drie verschillende kanten op. Een vooruitblik ontbrak, enkel de woorden ‘Wordt vervolgd’ kregen we te zien. Uiteraard slaat de fantasie van menig kijker dan op hol: komen de afvallers (al is het maar alleen Horace!) misschien nog terug? Gaan we de ‘Wij zijn niet in Kiev, vriend!’-ervaring herbeleven? Gaat het spel verder in teams? De eerste minuut van de daaropvolgende aflevering was dan ook een lichte deceptie: niets van dat alles. De kandidaten waren gewoon naar drie (hele gave!) locaties gereden voor een reguliere opdracht. Mijns inziens was dat de cliffhanger niet helemaal waard en deed het misschien zelfs afbreuk aan de bijzondere locaties waar ze terecht kwamen. De kijker was namelijk beduusd door de matige cliffhanger, dat de locaties misschien niet helemaal goed tot hun recht kwamen.

[Wordt vervolgd]

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: Feedbacktopic jubileumseizoen: tips en tops
« Reactie #43 Gepost op: 26-10-2020, 22:14:29 »
Cliffhanger #2
Maar godzijdank, daar was de helikoptervlucht naar Elba! Een tweede kans voor de cliffhangers in dit jubileumseizoen. Ik heb enorm genoten van het idee van de hele opdracht; een soort grote escape room als het ware, waarbij het viertal de twee gevangenen moest zien te vinden door middel van aanwijzingen. Typisch overigens, dat juist Nikkie en Tygo als oud-deelnemers van The Big Escape vast kwamen te zitten!

Ondanks dat ik een 24-uursopdracht een goede ontwikkeling vind voor het programma, denk ik dat er nog wat winst valt te behalen in de uitvoering hiervan. Het leek er nu aardig op alsof Tygo en Nikkie de vrijstelling min of meer letterlijk in hun schoot geworpen kregen en er niets noemenswaardigs voor hebben hoeven doen. Oké, een ketting doorzagen die – zo leek het in de montage – al geprepareerd was. Ik ben benieuwd: waar waren ze de rest van die 24 uur? Want mij kun je niet wijsmaken dat ze daar al die tijd bezig zijn geweest met de ketting.

Ik denk dat anderhalve aflevering voor deze opdracht XL misschien iets te veel van het goede was voor dit moment, ook omdat het gevangen tweetal ook al die tijd buiten de groep werden geplaatst en er geen ruimte was voor hen om bij te dragen – of afbreuk te doen – aan het succes van de groep om geld te verdienen. Molacties gedurende 24 uur hebben ze enkel van ‘horen zeggen’. Niet erg voor Nikkie, die de Mol al vanaf opdracht 3 letterlijk in het vizier had, maar wel voor Tygo. Misschien was dit voor hem dé kans geweest om Jeroen te ontmaskeren als Mol en zat hij nu met een paar duizend euro op de bank. De groep opsplitsen in het vervolg? Ja, interessant! Maar zorg dat er voor iedereen gelegenheid blijft om contact te leggen en bij te dragen om het spel eerlijk te houden.

Opdrachten algemeen
Ik heb me enorm vermaakt met de opdrachten van dit jubileumseizoen! Het lijkt alsof de opdrachten in verhouding tot de afgelopen seizoenen wat eenvoudiger waren opgezet. Daardoor leek het alsof ze haalbaarder waren voor de groep, waardoor de Mol nóg beter zijn best moest doen om ze te saboteren. En dat is ook waar het zo nu en dan spaak loopt: lastige opdrachten die bij voorbaat gedoemd zijn om niet of slechts gedeeltelijk te slagen. In mijn optiek is dan niet de Mol, maar het productieteam de grote saboteur. Een lage pot? Ja, leuk! Maar met mollen heeft het soms weinig meer te maken. 

Opdrachten die ik in het bijzonder erg vermakelijk vond, waren Gastenlijst, Achter je rug, Meeslepend, Follow the Money, Meesterwerken en Groeten Uit Florence. Geen ingewikkelde opdrachten die zelfs voor de kijker nauwelijks te begrijpen zijn. Daardoor sta je vanaf de eerste tel op scherp om verdachte acties te detecteren, want je wéét hoe de opdracht in elkaar steekt! Prettig is dat.

Maar naast de vermakelijke opdrachten, kwamen andere opdrachten misschien iets minder goed uit de verf. Denk daarbij aan Stuk voor stuk, Vragenvuur, Mijn geluid en Fortuin. De een omdat er weinig gelegenheid was voor de Mol om te saboteren, anderen omdat de opdracht gewoon niet paste of uitdaging miste.

De Mol
Of het montage was of de slinkse werkwijze van Jeroen als Mol weet ik niet precies, maar wat een verademing dat de Mol dit jaar bijna tot het einde onder de radar is gebleven. Sterker nog: wanneer de handgeschreven kaart van Jeroen niet online was opgedoken, waren de verdenkingen misschien nog steeds grotendeels op Nikkie geweest ten tijde van de ontknoping. Al met al ben ik tevreden met de keuze voor Jeroen als Mol. En – ondanks dat ik dat niet per se had verwacht – met de nodige gewaagde acties en uitspraken. Chapeau! Voor mij staat hij dan ook in de top 5 van ‘beste’ Mollen, voor zover er een classificatie gegeven kan worden aan iets waar iedereen een compleet eigen invulling aan geeft.

Voor de toekomst is het wellicht een keer interessant om te experimenteren met een onvoorbereide Mol. Een Mol zonder voorkennis, die volledig onwetend in het diepe wordt gegooid en maar op eigen kracht moet saboteren en manipuleren. In mijn ogen is de Mol nu te veel gebonden aan dat wat de productie al heeft aangedragen (en dat ligt er tegenwoordig ook te dik bovenop), terwijl spontane acties vaak juist de leukste zijn om naar te kijken. Die struggle van de Mol is interessant bij de ontknoping, want hoe zijn de acties tot stand gekomen zonder voorkennis?

Oké, voor nu laat ik het hier even bij. Misschien dat ik de komende dagen nog op wat missende onderdelen in ga met wat feedback. Al met al ben ik zeer tevreden met wat de makers ons cadeau hebben gegeven en durf ik het zelfs de leukste van de afgelopen seizoenen te noemen! Rick, Rik en alle anderen: bedankt en ga zo door!

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Feedbacktopic jubileumseizoen: tips en tops
« Reactie #44 Gepost op: 26-10-2020, 22:23:11 »
@ Tygo en Nikkie zaten in een 5 sterren hotel ::rofl::. En nee dat is geen grap.

Offline Uil

  • Forumlid
Re: Feedbacktopic jubileumseizoen: tips en tops
« Reactie #45 Gepost op: 26-10-2020, 22:53:16 »
De dag erna opgesloten zitten moet wel gecompenseerd worden natuurlijk :P

Even aanhakend op Enigma, misschien had ik het mooier gevonden als er echt een cliffhanger was geweest in aanloop naar Onvoorstelbaar. De aflevering eindigt dan met dat de opdracht mislukt was en dat er twee kandidaten mysterieus verdwenen waren... Dan gaat de hele volgende aflevering over één opdracht, en niet zo'n anderhalve aflevering. Nu was het niet een echt spannend einde ofzo.

Het zal ook wel liggen aan dat er hier goed gespeurd wordt en ik net wat verder kijk dan een casual kijker, maar van mij mogen ze best wat minder weggeven qua wat er mogelijk kan gebeuren. Info is vaak te halen uit molboekje, leader, teasers/trailers. Ze moeten natuurlijk wel mensen lokken, maar het mag voor mij de puzzelaar wat moeilijk gemaakt worden met vagere beelden. Door de locatie lag een verbanning naar Elba misschien ook wel voor de hand. Mooi dat het er zo in verwerkt zit en voor andere landen/locaties maak je die link natuurlijk niet zo snel.

Een bivak in Tsjechië zie ik wel al voor me  ;D

Offline keek

  • Forumlid
  • Trust Nobuddy!
Re: Feedbacktopic jubileumseizoen: tips en tops
« Reactie #46 Gepost op: 27-10-2020, 18:45:14 »
Tops:
Goede (stunt)mol, leuke groep kandidaten, mooie locaties en veel cultuur laten terugkomen in de opdrachten. Ook een mooie lange opdracht. Een dubbele executie is leuk; een dubbele vrisjtelling ook prima (maar niet samen en niet zo laat in de serie).

Tips:
Net als de laatste jaren zouden de opdrachten wel iets beter uitgelegd mogen worden aan de kandidaten en aan de kijkers. Ook mag er wel meer tijd uitgetrokken worden voor de opdrachten. Een opdracht mag best een paar uur duren; nu mislukken opdrachten meestal door een gebrek aan tijd. Opdrachten zouden in principe zonder mol met goede inzet gehaald moeten kunnen worden. Wellicht een testgroep gebruiken die de opdrachten van te voren test.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Feedbacktopic jubileumseizoen: tips en tops
« Reactie #47 Gepost op: 30-10-2020, 23:15:36 »
Als algemene tip zou ik willen geven: geef niet te veel weg. Afgelopen week heb ik in het 'hoe vaak zat je juist'-topic trots aangegeven dat ik bijna elk seizoen de Mol heb gevonden.

De waarheid is dat ik de Mol vaak op het spoor kwam door iets wat onomstotelijk was. Denk aan de gebarenhint of de priesterhint. Maar ook slordigheden van de montage, gecombineerd met goed speurwerk van Rat knappe molloten. Alleen al in de laatste 7 seizoenen zat er elk jaar(!) wel iets in waardoor je de Mol eigenlijk gewoon met zekerheid kon weten.

  • In seizoen 15 lekte de foto van de Mol uit die op het Taprobane-eiland had gestaan. Gelukkig wel pas een uur voor de laatste aflevering begon
  • Seizoen 16 barstte werkelijk van de onomstotelijke hints. Niet alleen de beruchte kloosterhint, ook de achterkant van het Molgeld, het gezicht van Klaas (dat gelukkig niet ontdekt is), het portret op het kunstwerk, en in mindere mate de volgordehint waren elk moeilijk te ontkennen hints. Sindsdien is de toon van de hints gelukkig gematigd, maar werd er nog steeds veel weggegeven
  • In seizoen 17 wisten we door de duinopdracht dat eigenlijk alleen Thomas de 500 euro weg had kunnen moffelen, wat veel spanning weghaalde
  • In seizoen 18 kon je uit de montage halen dat Jan een goed bordje met een fout bordje had verwisseld. Het kon eigenlijk niets anders dan een pure Molactie zijn. (Dat ik zo stom was er niets mee te doen, doet daar niets aan af.)
  • In seizoen 19 wisten we door de laseropdracht dat het hoogstwaarschijnlijk Merel was die geld had verduisterd. Dit was uit de montage op te maken
  • Uit de waaieropdracht vorig seizoen kon uiteindelijk tóch nog voor de finale de Mol met zekerheid vastgesteld worden. Dat was één framepje, maar het bleek één frame te veel. (In ieder geval voor doorgedraaide molloten)
  • En dit seizoen hadden we de handschriftenhint waar we niet omheen konden

Mijn advies is: dit kan wat minder. Juist door dit soort 'weggevertjes' is de finale vaak niet meer zo spannend als het kan zijn. En in dit tijdperk van sociale media, is het zelfs gevaarlijk geworden.
...óf niet!

Offline molE13

  • Forumlid
Re: Feedbacktopic jubileumseizoen: tips en tops
« Reactie #48 Gepost op: 1-11-2020, 17:36:33 »
Top:
* een jubileum seizoen
* beelden van locaties
* Peggy
* Tygo

Tips:
* selectie mol
* selectie kandidaten
* groepsdynamica deelnemers
* locaties
* thema locaties

Ik vind het heel leuk dat er een serie is gemaakt vanwege het jubileumseizoen. Helaas is, waar ik van te voren op rekende, uitgekomen: weinig kijkplezier. Reden: zoeken naar hints die er niet zijn (dit had mijns inziens van te voren echt gemeld moeten worden, nu waren er dingen die hints naar deelnemers leken maar dit waren kandidaten en niet de mol), niet de gewenste kandidaten (sterker nog: veel kandidaten die ik niet had willen zien vanwege hun, in mijn ogen, irritante maniertjes), uiteindelijk een vreesmol.

Wat had ik graag gezien dat er meer kandidaten uit de seizoenen tussen 2004 en 2011 hadden meegedaan!

In de montage mis ik echt de conflicten tijdens de opdrachten. Zoals in 2009 tussen Paula Udondek en Sebastiaan Labrie respectievelijk Dennis Storm en Hans Schiffers. Momenten tussen opdrachten, bijvoorbeeld Gijs Staverman en Jim de Groot. Of kort na een executie, Victoria Koblenko over Yvonne van den Hurk.
« Laatst bewerkt op: 1-11-2020, 17:51:32 door molE13 »

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: Feedbacktopic jubileumseizoen: tips en tops
« Reactie #49 Gepost op: 1-11-2020, 20:47:11 »
Tops:

-Dit was de beste kandidatengroep ooit, vanzelfsprekend.
-De vrijstellingspositie van Ellie.
-Meer privileges voor de penningmeester. 
-Communicatie inkrimping bij de laser-opdracht. Het niet meer kunnen communiceren met de kandidaten die al afgeschoten zijn.
-'Wordt vervolgd', hoewel de climax wat minder was, maar leuk geprobeerd.
-De groep weer laten overnachten in huisjes waar ze zelf moeten koken.
-Speciale, nog onbekende posities binnen opdrachten.
-De hele Elba aflevering.
-Molmunten, alsjeblieft doe er wat meer mee.
-Dubbele executie.
-Terugkerende Mollen.
-Achter Je Rug-, Follow the Money-opdracht

Tips:

-Meer duistere opdrachten of bij schemer.
-De finaleopdracht(en) mogen spectaculairder. Eventueel er een grote opdracht van maken in plaats van drie kleine.
-De ontknopinglocatie mag meer iconisch. Helemaal als je speelt op de geschiedenis van het land.
-Meer reizen. Ik snap dat het wellicht deze keer niet kon, maar de laatste jaren wordt er volgens mij veel gespeeld op dezelfde locatie, waardoor menig populaire trekpleister wordt overgeslagen.
-Niet meer kandidaten op locaties binnen een opdracht plaatsen waar ze geen mogelijkheid hebben te mollen. Wijzend naar Onvoorspelbaar.
 

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: Feedbacktopic jubileumseizoen: tips en tops
« Reactie #50 Gepost op: 7-11-2020, 13:14:25 »
[...] Mijn advies is: dit kan wat minder. Juist door dit soort 'weggevertjes' is de finale vaak niet meer zo spannend als het kan zijn. En in dit tijdperk van sociale media, is het zelfs gevaarlijk geworden.

Minder dan in afgelopen jubileum kan bijna niet.
Erop aansluitend:
-ik vond de woordzoeker in Jan V. zijn seizoen geweldig om mee bezig te zijn, en te ontdekken wat de oplossing cq hint was
-ik vond het portret van Merel, versnipperd in de leader ook een fantastische manier om langzaam gedurende de tien afleveringen een hint te zien, we wisten snel dat daar iets te vinden was, maar het duurde tot het eind voor het duidelijk was.
-De muziekhint -ik ga ervan uit dat dit echt de bewuste muziekkeuze was- die Blip heeft uitgezocht leek de enige, maar ik vond het wel mooi.

Als er echt helemaal geen hints meer zouden zijn -vanwege teveel speurders hier, of vanwege teveel social media exposure (de grote massa die het te snel meekrijgt)- zou ik het toch jammer vinden.

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Feedbacktopic jubileumseizoen: tips en tops
« Reactie #51 Gepost op: 7-11-2020, 13:56:52 »
Beter laat dan nooit, ook nog mijn feedback. Allereerst: wauw dat de makers het voor elkaar hebben gekregen om nog een seizoen op te nemen! En wat voor een seizoen! Ik heb genoten van begin tot eind: van de fantastische en mooie locaties, de geweldige groep (qua selectie van de deelnemers had er geen betere groep kunnen zijn!), maar bovenal van de sfeer. Zeker de eerste afleveringen had de serie voor mij weer het gevoel van de eerste paar series: met haalbare overzichtelijke opdrachten, opdrachten die ook wat langer duren dan een half uur en vakantiehuizen/appartementen i.p.v. 5-sterrenhotels etc. Het voelde echt weer als vanouds, supertof!

Zijn er dan geen minpunten te benoemen? Toch wel. Ik vond niet alle opdrachten even sterk, zo had de kasteelopdracht te weinig diepgang en viel de Elba-opdracht letterlijk in het water (waardoor deze niet kon worden uitgevoerd op de manier zoals hij gepland was). Ook had er (wat mij betreft) nog wat meer interactie kunnen zijn met de plaatselijke bevolking. Nu werden de locaties nog voornamelijk gebruikt als mooie achtergrond i.p.v. als toevoeging aan het spel (niet erg, want ze waren erg mooi, maar er had nóg meer ingezeten!).

Offline Doctor WidM?

  • Forumlid
  • Brilliant!
Re: Feedbacktopic jubileumseizoen: tips en tops
« Reactie #52 Gepost op: 9-11-2020, 08:51:55 »
  • In seizoen 17 wisten we door de duinopdracht dat eigenlijk alleen Thomas de 500 euro weg had kunnen moffelen, wat veel spanning weghaalde
  • In seizoen 18 kon je uit de montage halen dat Jan een goed bordje met een fout bordje had verwisseld. Het kon eigenlijk niets anders dan een pure Molactie zijn. (Dat ik zo stom was er niets mee te doen, doet daar niets aan af.)
  • In seizoen 19 wisten we door de laseropdracht dat het hoogstwaarschijnlijk Merel was die geld had verduisterd. Dit was uit de montage op te maken

Toch zou ik uit deze punten niet concluderen dat de makers minder weg moeten geven, maar eerder dat ze de opdrachten anders moeten inrichten zodat het niet nodig is om molacties in de montage te verdoezelen. Maar je hebt gelijk dat linksom of rechtsom 'de montage' zelf geen informatie over de mol zou moeten verschaffen. :)

-ik vond het portret van Merel, versnipperd in de leader ook een fantastische manier om langzaam gedurende de tien afleveringen een hint te zien, we wisten snel dat daar iets te vinden was, maar het duurde tot het eind voor het duidelijk was.
Alleen was het portret van Merel nou net nooit te zien in de leader. ;) Dat maakte de aanwijzing ietwat anticlimactisch. Het concept was wel erg goed!

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Feedbacktopic jubileumseizoen: tips en tops
« Reactie #53 Gepost op: 9-11-2020, 14:25:41 »
In de WIDM-app wordt nu feedback gevraagd op zowel de app als op de (live) ontknoping. Laten we hopen dat daar inderdaad uit blijkt dat de meeste mensen liever een kleine ontknoping willen ::hypocriet::
...óf niet!

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Feedbacktopic jubileumseizoen: tips en tops
« Reactie #54 Gepost op: 9-11-2020, 14:42:47 »
Feedback geleverd. Genoemd dat de afgelopen ontknoping top was. Van mij hoeft het publiek niet. Ik heb wel in een opmerking nog genoemd dat ik graag informatie zou willen hebben als "wie had er af moeten vallen in de test waar niemand afviel?" en "wie is er door het oog van de naald gekropen in de test?" (zoals in dit seizoen het geval was bij Ellie). En ook dat het interessant is tijdens het terugblikken met de kandidaten meer te benoemen over op wie ze eruit zijn gevlogen bijvoorbeeld.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Susdus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Feedbacktopic jubileumseizoen: tips en tops
« Reactie #55 Gepost op: 9-11-2020, 17:02:45 »
Goed dat je het zegt Pac, ik had de melding al weg geklikt. Net even ingevuld en bij de 'kleinschalige finale' toegevoegd dat ze Lisse terug moeten brengen  ::hypocriet::
Talk less, smile more

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Feedbacktopic jubileumseizoen: tips en tops
« Reactie #56 Gepost op: 9-11-2020, 17:07:51 »
 ::jaja:: Wou het ook al melden, want misschien heb je over de app niet zoveel te zeggen (zoals ik) maar over de ontknoping wel
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Feedbacktopic jubileumseizoen: tips en tops
« Reactie #57 Gepost op: 9-11-2020, 17:14:19 »
De app doet het bij mij niet meer sinds de laatste aflevering, dus ik heb 'm al verwijderd helaas. Pluspunt: ik heb daardoor ook nooit gezien dat ik op 0 punten ben geëindigd ::hypocriet::

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: Feedbacktopic jubileumseizoen: tips en tops
« Reactie #58 Gepost op: 11-11-2020, 09:33:53 »
App feedback ingevuld  ::ok::  Wat goed dat ze dat hebben gedaan. Mijn vermoeden is wel dat het overgrote deel van de gebruikers wèl een publieksontknoping wil. Maar dat het overgrote deel óók meer molacties wil zien diezelfde aflevering  ;)