Auteur Topic: [Spoiler] Spoiler Topic  (gelezen 89877 keer)

Offline Derrudi

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #20 Gepost op: 5-01-2020, 19:09:30 »
Later zullen we dit lezen:
De afvallers werden getroost met een bezoekje aan een lokale 'auto'fabriek....

Daar gaat je spoiler   ???
Mzahk hr cd lnk !

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #21 Gepost op: 5-01-2020, 19:55:45 »
De spoiler ging toch ook niet uitsluitend om de foto maar om de datum waarop de foto genomen is. Schijnt dat ze al dik een week in opnames zaten en er dus al mensen weg waren die dus niet op de foto staan.

De foto op zichzelf zegt idd niet zoveel.

Weet trouwens ook niet of de bron klopt van die datum maar zag t ergens voorbij komen

Bij de foto bij de scooterfabriek staat niks over een datum. De enige data die worden genoemd zijn in het andere artikel, namelijk 29 mei (dat is nog helemaal in het begin van de opnameperiode, dus mss nog niemand afgevallen) en 7 juni (maar geen kandidaten te zijn op deze beelden).

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #22 Gepost op: 5-01-2020, 20:08:54 »
Ga er maar vanuit dat er op 29 mei wel iemand afgevallen is, hoor ;) Leonie twitterde vanaf 17 mei niet meer, stel dat ze toen weg zijn gegaan, betekeent dat dat ze bijna 2 weken verder zijn. Dan zijn de eerste 2 à 3 er wel uit.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #23 Gepost op: 5-01-2020, 20:15:47 »
opnameperiode was volgens mij van eind mei tot half juni.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #24 Gepost op: 7-01-2020, 11:28:18 »
Vooralsnog vind ik de spoiler nietszeggend. Niet meer dan een klein misschientje. Met andere woorden, het spel wordt nog steeds gespeeld met 10 kandidaten, waarvan sommigen op bepaalde beelden even niet in beeld zijn. Het zegt nog helemaal niks. Integendeel, je krijgt al een tunnelvisie op bepaalde kandidaten waar je alleen maar last van krijgt.

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #25 Gepost op: 7-01-2020, 13:23:45 »
Vooralsnog vind ik de spoiler nietszeggend. Niet meer dan een klein misschientje. Met andere woorden, het spel wordt nog steeds gespeeld met 10 kandidaten, waarvan sommigen op bepaalde beelden even niet in beeld zijn. Het zegt nog helemaal niks. Integendeel, je krijgt al een tunnelvisie op bepaalde kandidaten waar je alleen maar last van krijgt.
Het zegt in ieder geval dat bepaalde kandidaten bij bepaalde opdrachten nog in het spel zijn. De vraag is wanneer die opdrachten zijn. Als dat verderop in het spel is weet je in ieder geval wie er tot dan niet afvallen. Het zegt inderdaad nog niet wie de mol wel of niet is, kan ook zijn dat mensen niet in beeld zijn maar nog wel in het spel zitten.

Offline BurningHorizons

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mole Mole Mole!!!
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #26 Gepost op: 7-01-2020, 13:33:46 »
Wat mij betreft zegt de foto ook niet per se heel veel.
Er zijn te veel andere opties denkbaar die deze theorie ontkrachten.
Simpel gezegd; misschien hadden de overige kandidaten geen zin om jolig te doen op een foto voor een lokaal bedrijf (er staan immer meer karretjes dan kandidaten). Of misschien is het eerste busje al vertrokken naar het hotel en is deze foto in de tussentijd genomen.

Ik zeg niet dat het niet zo is, maar ga er nog geen geld of app-punten op inzetten haha ;)...

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #27 Gepost op: 7-01-2020, 13:48:03 »
Wat mij betreft zegt de foto ook niet per se heel veel.
Er zijn te veel andere opties denkbaar die deze theorie ontkrachten.
Simpel gezegd; misschien hadden de overige kandidaten geen zin om jolig te doen op een foto voor een lokaal bedrijf (er staan immer meer karretjes dan kandidaten). Of misschien is het eerste busje al vertrokken naar het hotel en is deze foto in de tussentijd genomen.

Ik zeg niet dat het niet zo is, maar ga er nog geen geld of app-punten op inzetten haha ;)...

Het zegt wel wat:

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline BurningHorizons

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mole Mole Mole!!!
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #28 Gepost op: 7-01-2020, 13:52:44 »
Klopt! Dat is zeker waar! Puntje voor jou ;)

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #29 Gepost op: 7-01-2020, 14:35:15 »
Dat heet voortschrijdend inzicht.
Helaas heb ik daar NU niks aan, vandaar de stevige afwaardering van de informatiewaarde ervan.

Offline Robertmol

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #30 Gepost op: 7-01-2020, 18:12:37 »
Ik heb nog meer info en foto's gevonden bij de foto van de autofabrikant, wel frappant dat ze dit zomaar melden:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #31 Gepost op: 7-01-2020, 18:27:19 »
Ja het is een zeer bijzondere foto. Ik snap het alleen ff niet, Heinz heeft het over 5 maar we zien er toch 6? Of is die met de opengeslagen armen oude mol Jan? Huh?

Ik mis ff de kop en finish denk ik want ik vlieg laat in.

Maar ik zie Milouschka, Leonie, Johan, Rob, Nathan en Buddy?

Die verdere footage van de fietsen, Claes met Leonie, zal wel vroeg in het spel zijn. En verder veel testmateriaal waaruit niets af te leiden is. Beetje domme praat daar van die mannensite.

Het is in elk geval doodzonde te weten dat er al 4 afvallers zijn. Leren ze het dan nooit, LOL??? Maar goed, we hebben hier het Spoilertopic, dus dan maar even de hele gifbeker. Waar zit ik nou mis met die 6e die op de foto staat (ik heb dus blijkbaar iets gemist rond de bekendmaking dat niet hier op het bestemde forumthreadje staat)?
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #32 Gepost op: 7-01-2020, 18:30:27 »
Nou ja, het lijkt erop - en hopelijk is dit keer echt niks wat het lijkt - dat de groep op deze beelden nog maar uit vijf personen bestaat. De andere vijf zouden dan zijn afgevallen en dus niet de Mol zijn.
Beelden en foto's.... we hebben het over wat anders ::rofl:: ??? ::)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #33 Gepost op: 7-01-2020, 18:30:46 »
@Lo: het begon in het spoilertopic op het 2019-board, zie hier vanaf pagina 21: https://www.wieisdemol.com/forum/2019/?topic=67037.0

Met beelden bedoel ik diverse foto's en korte filmpjes. Maar ik verdiep me er expres niet echt in om voor mezelf wat meer twijfel te bewaren. ;)
« Laatst bewerkt op: 7-01-2020, 18:32:32 door Heinz »

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #34 Gepost op: 7-01-2020, 18:41:30 »
Pfff, ja door die website en de foto's die daar opstaan lijkt het me vrij duidelijk.

3 vrouwen als eerste afvallers, daarna Johan/Claes en dan de laatste 5.

Wat zonde zeg en wat hypocriet dat ik al meerdere molloten die youtube video's maken de foto heb zien gebruiken in hun video's maar tegelijkertijd ook zeggen dat ze het jammer vinden voor de productie...

Waarom verspreiden we deze foto voor mensen die het nog niet weten?

Ik ben echt zwaar geirriteerd dat de eerste 5 executies  (en het algemene verdenk spel van het begin ) me nu al is ontnomen.
Hmmmm dank je Heinz, dit was al in november  ::ohno::.

Ik zie nog steeds 6 mensen op de foto, maar goed. Waarschijnlijk een crewlid dan, die zesde?

Ja maar niet in verdiepen, er zijn altijd wel alternatieve scenario's te verzinnen hahahah.

Probeerde ik destijds wanhopig met de Stine eruit spoiler. Dat faalde. Maar je kan altijd hoop hebben  ::hypocriet::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #35 Gepost op: 7-01-2020, 19:52:20 »
Niet lullig bedoeld maar ik zou het niet erg vinden als Buddy, Nathan, Leonie, Miljuschka en Rob daadwerkelijk de laatste 5 kandidaten zouden zijn. Het zijn op voorhand toch wel de leukste 5 van dit jaar voor mij  :-X :P
Niks ten nadele van de andere 5 hoor, ieder zijn favorieten.
When life knocks you down, fight back!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #36 Gepost op: 7-01-2020, 20:10:01 »
Ik vind het nu al zo'n zonde van Tina  :-\\ ::ohno:: >:(
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #37 Gepost op: 7-01-2020, 20:27:48 »
Ik vind het nu al zo'n zonde van Tina  :-\\ ::ohno:: >:(

Ja precies. Vind Miljuschka, Nathan, Buddy en Leonie leuk (Rob niet echt), maar Tina er snel uit zou zonde zijn. Hoop toch echt dat de spoiler niet klopt - maar ik acht de kans klein.
Frankje Lapi

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #38 Gepost op: 7-01-2020, 22:04:32 »
Nou ja, als eventuele derde afvaller zou Tina alsnog aflevering 4 kunnen halen bijvoorbeeld. En dan zit ze nog in aflevering 10 en zou ze dus potentieel in 5 afleveringen, dus de helft van de serie kunnen verschijnen ;)
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #39 Gepost op: 7-01-2020, 23:04:05 »
Tja, als het klopt (en ik vrees daarvoor), dan is het productieteam toch wel extreem naïef geweest. Hoe kun je nou toch denken dat filmen bij zo'n autofabriek en in een grote stad NIET opgemerkt en NIET gefotografeerd en gefilmd zou worden?

Volgend keer graag naar Lapland, Alaska, Groenland, Spitsbergen, Mongolië, Namibië, de Falkland Eilanden of Mauretanië.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!