Auteur Topic: [Spoiler] Spoiler Topic  (gelezen 89888 keer)

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #60 Gepost op: 11-01-2020, 19:17:01 »
Ik kwam deze foto laatst tegen op Twitter. De tweet is nu verwijderd maar ik heb het op tijd opgeslagen. Ik zag de foto hier nog niet in staan

Ik denk dat we er echt niet meer om heen kunnen dat dit de 5 overgebleven kandidaten zijn na deze foto gezien te hebben. Ik kan me niet voorstellen dat de andere 5 ook zo aan komen lopen op een andere plek.  ::)
When life knocks you down, fight back!

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #61 Gepost op: 11-01-2020, 19:56:02 »
Ik kwam deze foto laatst tegen op Twitter. De tweet is nu verwijderd maar ik heb het op tijd opgeslagen. Ik zag de foto hier nog niet in staan
Wie staat daar rechts met zn hand achter zn hoofd en wie loopt daarachter? Zouden dat nog kandidaten kunnen zijn?

Wie had deze foto geplaatst?
« Laatst bewerkt op: 11-01-2020, 20:02:22 door Theovv »

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #62 Gepost op: 11-01-2020, 20:07:04 »


Over dat gezicht in dat molgeld.... Het is wel echt een persoon. Ik ben een slechte fotobewerker, maar heb gewoon even wat geprutst. In het “molgeld” topic staat het originele screenshot. Toen ik uitvergroot keek naar het eerste geld zag ik idd een mensfiguur. Ik dacht nog dat het de spiegeling in de tv was maar dat kon bij uitzoomen helemaal niet ::rofl::

Wat denken jullie ervan?
Ik denk dat dit Rik is. Leuke grap!

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #63 Gepost op: 11-01-2020, 20:10:10 »
Het was toch juist de bedoeling van het Spoiler-topic dat je hierin gewoon spoilers kunt zetten, zonder op te hoeven letten dat mensen dit lezen die het niet willen weten? Ik had begrepen dat in dit topic geen spoiler-tags hoeven te worden gebruikt. Correct me if I'm wrong...


*Edit: staat ook in het eerste bericht van dit topic, spoilertags zijn in dit topic niet nodig tenzij er echt een zekerheid is over de Mol of iets anders "groots"

Ja, dat is zo, maar als het klopt dat wij door deze foto nu al weten dat dit de laatste 5 deelnemers (moeten) zijn, dan is dit geen spoiler meer, maar een spelbederver. Er is een verschil tussen siervuurwerk en zware bommen, snappie?

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #64 Gepost op: 11-01-2020, 20:13:10 »
Ja, dat is zo, maar als het klopt dat wij door deze foto nu al weten dat dit de laatste 5 deelnemers (moeten) zijn, dan is dit geen spoiler meer, maar een spelbederver.

Dat is wat spoiler betekent  ;)

Offline Coretteket

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #65 Gepost op: 11-01-2020, 20:27:18 »
Als je geen spoilers wilt moet je niet in deze thread zijn, lijkt me logisch.

Herkent iemand die twee andere "westerlingen" op de foto? Misschien crew? Ik herken er niet een twee drie kandidaten in.

En ik second de vraag over wie dit gepost heeft.

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #66 Gepost op: 11-01-2020, 22:12:00 »
Ik denk idd dat dit crewleden zijn want ze komen qua profiel niet overeen met één van de overige kandidaten.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline MolinoMolina

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #67 Gepost op: 11-01-2020, 22:16:58 »
Ook op twitter gevonden via @/moetikeenjasaan een foto van de kandidaten in dezelfde outfit van mijn vorige post

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #68 Gepost op: 11-01-2020, 22:46:31 »
Ik ben bang dat de spoiler foto wel laat zien wie de laatste 5 zijn. Mooi rijtje. Dat wel.

Offline Coretteket

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #69 Gepost op: 11-01-2020, 23:01:54 »
Ik vind het persoonlijk ook niet een heel verbazingwekkend rijtje. Dit lijken mij de meest fanatieke vijf van de negen die we nu nog hebben.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #70 Gepost op: 11-01-2020, 23:51:40 »
Helaas vond ik de scooterfoto al er sterk in de richting gaan vd laatste 5 . En dat er daarna helaas meer foto’s opdoken met zelfde groep versterkt enkel die gedachte.

Persoonlijk vind ik t spijtig maar was niet te voorkomen als je de nieuwsgierigheid vd Chinezen ziet en t enorme aantal gsm/camera’s.

Vind t vooral jammer voor Tina, dat zij er niet bijzit.

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #71 Gepost op: 11-01-2020, 23:59:42 »
Het maakt ook de Pool makkelijker.
Als dit klopt tenminste.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #72 Gepost op: 12-01-2020, 00:20:19 »
Ik heb de spoilers helaas ook al gezien.

Snap dat net als mij een hoop anderen het ook nog niet hadden willen weten en niet de helft van een molseizoen zomaar op willen geven door spoilers die ze niet hebben kunnen vermijden.

Hulde dus ook aan de andere grote groep mensen die wel actief deze spoilers opzoekt en vervolgens heel trots gaat posten/via de polls en pool invult dat Jaike, Tina, Claes en Johan allemaal niet verdacht zijn en de Mol tussen de anderen zit. Of zelfs een hele volgorde van afvallers gaat voorspellen met deze top 5. Zo is het niet alleen voor jezelf een ongelooflijk knappe prestatie als je de Mol snel vindt maar maak je het ook een stuk makkelijker voor de rest want het sijpelt lekker door ::bravo::
« Laatst bewerkt op: 12-01-2020, 00:27:14 door Hadewychisdemol »
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline KiWi0501

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #73 Gepost op: 12-01-2020, 09:29:13 »
Pas geleden had ik op mannenzaken ofzo een heleboel filmpjes gespot. Nu zie ik er nog maar 1. Ik heb van die tiktoks wel screenshots gemaakt maar zie er niks in. Oude mollen misschien die terugkomen ofzo? Ik zal hier eens wat plaatsen. (Maar op een of andere manier lukt dit niet??) Misschien kunnen jullie er iets mee?

Offline KiWi0501

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #74 Gepost op: 12-01-2020, 09:32:10 »
Helaas lukt het niet om foto’s in de bijlages te zetten? :(Gisteren was dit geen probleem. ???

Offline KiWi0501

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #75 Gepost op: 12-01-2020, 09:37:47 »
Link toch gevonden. Ik herken vooral niet de mensen die naar Rik lopen en de zgnd executie...
Wat denken jullie hiervan?

https://mannenzaken.nl/entertainment/tv/update-meer-gelekt-materiaal-widm-2020/

Offline DigiMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #76 Gepost op: 12-01-2020, 10:09:29 »
Behalve dan dat Tina mist (wat ik vooral jammer vindt) zijn dit voor mij wel de op voorhand meest voor de hand liggende kandidaten die ver zouden komen. Dus het verandert niet veel aan mijn vermoedens, wel dat de eerste paar afvallers daardoor min of meer worden bevestigd.
Een zgn. "Klaas-spoiler" wil ik echt niet zien, want dan is voor mij de lol er wel grotendeels af, maar zolang er nog voldoende kandidaten overblijven om over te speculeren hoort het bij mij wel bij het spelletje in de speurtocht naar de mol.

Als je helemaal geen spoilers wilt, moet je dus inderdaad uit dit topic wegblijven.
Het is verstandiger een kaars te branden dan te klagen over de duisternis

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #77 Gepost op: 12-01-2020, 10:45:05 »
Link toch gevonden. Ik herken vooral niet de mensen die naar Rik lopen en de zgnd executie...
Wat denken jullie hiervan?

https://mannenzaken.nl/entertainment/tv/update-meer-gelekt-materiaal-widm-2020/

Die mensen die naar Rik lopen lijken mij ook crew en geen kandidaten.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #78 Gepost op: 12-01-2020, 10:55:11 »
Die mensen die naar Rik lopen lijken mij ook crew en geen kandidaten.

Heb al eerder gemopperd dat dit een opdracht kan zijn die in twee delen is gedaan, maar nu dat ik heb gezien dat in volgende aflevering deze opdracht niet zit denk ik dat niet zo is. En dit zijn inderdaad gewoon oefeningen om de camera's goed te krijgen is heel normaal in de productie wereld.

Offline markwasdemol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #79 Gepost op: 12-01-2020, 11:13:23 »
Weet niet of de link van de Chinese website al is gepost:

http://www.newmotor.com.cn/html/cjdt/103737.html
The funniest thing about this particular signature is that by the time you realise it doesn't say anything it's to late to stop reading it!