Auteur Topic: [Spoiler] Spoiler Topic  (gelezen 89899 keer)

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #140 Gepost op: 14-01-2020, 23:20:16 »
Ik bedoelde diegenen die die foto's geplaatst heeft op deze site.

Als je aanstuurt op het verbieden van dergelijke foto's op deze site, dan zit je mijns inziens echt op de verkeerde weg. Die kiekjes zouden sowieso overal opduiken, en om hier te doen alsof ze niet bestaan is gewoon volkomen irreëel. Wie geen enkel 'risico' wil lopen doet er goed aan om enkel op zaterdag van 20:30 tot 21:30 de televisie aan te doen en de rest van de week in een geluiddichte, media- en internetloze zeepdispenser te bivakkeren.
Woosie down?

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #141 Gepost op: 14-01-2020, 23:21:35 »
Je mist het punt. Die mannensite is totaal niet geinteresseerd in WIDM. Die willen een scoop scoren.

Ik had dat verleden jaren ook met Jaan van Zessen's blog. Die vent is geen molloot, die vindt het programma geen bal aan. Zijn hobby is sociale media monitoren, en dan trekt hij conclusies. Big data en alles, allemaal heel modern.

Dus die mannensites gaan zich echt niet achter de oren krabbelen hoor. Die zitten nu al klaar om naar de volgende spoilers te speuren want ja, ze zijn HEEL gelukkig met het resultaat. Geen enkele scrupules.

Sorry, 2 posts achter elkaar.
Je hebt helemaal gelijk!
Ik bedoelde MolinoMolina, de eerste post was van die mannensite, de 2e weer een foto. Verder reageert deze persoon nergens op, voor zover ik zie. Heb niet alle topics uitgeplozen, maar heb niet het idee gekregen dat het een serieus forumlid is, inderdaad iemand zonder scrupules en in de grond bijzonder kinderachtig.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #142 Gepost op: 14-01-2020, 23:24:15 »
Wie geen enkel 'risico' wil lopen doet er goed aan om enkel op zaterdag van 20:30 tot 21:30 de televisie aan te doen en de rest van de week in een geluiddichte, media- en internetloze zeepdispenser te bivakkeren.

 ::rofl::

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #143 Gepost op: 14-01-2020, 23:25:48 »
Sorry, 2 posts achter elkaar.
Je hebt helemaal gelijk!
Ik bedoelde MolinoMolina, de eerste post was van die mannensite, de 2e weer een foto. Verder reageert deze persoon nergens op, voor zover ik zie. Heb niet alle topics uitgeplozen, maar heb niet het idee gekregen dat het een serieus forumlid is, inderdaad iemand zonder scrupules en in de grond bijzonder kinderachtig.

Minstens zo kinderachtig als het blijven dooremmeren over spoilers die al helemaal begrensd zijn tot één topic. Of als het verwachten dat dit forum een soort safe space is die je zal beschermen tegen openbaar toegankelijke informatie. In China pakken ze dat inderdaad heel anders aan - een wenkend perspectief voor sommigen?
Woosie down?

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #144 Gepost op: 14-01-2020, 23:28:36 »
Als je aanstuurt op het verbieden van dergelijke foto's op deze site, dan zit je mijns inziens echt op de verkeerde weg. Die kiekjes zouden sowieso overal opduiken, en om hier te doen alsof ze niet bestaan is gewoon volkomen irreëel. Wie geen enkel 'risico' wil lopen doet er goed aan om enkel op zaterdag van 20:30 tot 21:30 de televisie aan te doen en de rest van de week in een geluiddichte, media- en internetloze zeepdispenser te bivakkeren.
Nee, dat is niet mijn bedoeling. Helaas ben ik er ook van overtuigd dat deze persoon/personen niet te stoppen zijn. Vind het alleen maar zo jammer.
Niet speciaal voor mijzelf maar het bederft voor veel kijkers en forumleden een heleboel spelplezier.  En daar hebben deze lui kennelijk een hoop lol in.
We zullen er maar over ophouden en hopen dat er niet nog meer opduikt.

Offline MetzNL

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #145 Gepost op: 15-01-2020, 00:04:35 »
Zullen we stoppen met deze discussie en ontopic gaan. heeft iemand al nieuwe spoilers gevonden op TicToc?


Offline MolinoMolina

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #146 Gepost op: 15-01-2020, 15:26:10 »
Sorry, 2 posts achter elkaar.
Je hebt helemaal gelijk!
Ik bedoelde MolinoMolina, de eerste post was van die mannensite, de 2e weer een foto. Verder reageert deze persoon nergens op, voor zover ik zie. Heb niet alle topics uitgeplozen, maar heb niet het idee gekregen dat het een serieus forumlid is, inderdaad iemand zonder scrupules en in de grond bijzonder kinderachtig.

Ik vind dat ik me hier nog even moet verdedigen. Ik ben de spoilers tegen gekomen op twitter (en die waren echt niet te missen) ik dacht iets goeds te doen om ze in dit topic te plaatsen maar dat valt ook tegen. Val me alsjeblieft niet persoonlijk aan. Ik ben ook een trouwe kijker en ook maar een trouw forumlid.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #147 Gepost op: 15-01-2020, 15:27:48 »
Zullen we stoppen met deze discussie en ontopic gaan.
Amen

Graag weer ::ontopic::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #148 Gepost op: 15-01-2020, 15:30:48 »
Ik vind dat ik me hier nog even moet verdedigen. Ik ben de spoilers tegen gekomen op twitter (en die waren echt niet te missen) ik dacht iets goeds te doen om ze in dit topic te plaatsen maar dat valt ook tegen. Val me alsjeblieft niet persoonlijk aan. Ik ben ook een trouwe kijker en ook maar een trouw forumlid.

Je hoeft je helemaal niet te verdedigen hoor  ::hug::

Gadoesja moet niet gaan neuzen in n spoilertopic en dan klagen dat ze spoilers leest  ::)

Blij dat je het hier geplaatst hebt, daar is dit topic precies voor bedoeld.

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #149 Gepost op: 15-01-2020, 15:40:56 »
Ik zet mijn vraag voor de zekerheid even hier.

Gisteravond zaten Merel en Patrick bij Jinek. Merel had het over de mollicitatie van Leonie, van wie ze vertrouwenspersoon is.

Wie heeft het ook gezien en hoe interpreteer je wat Merel zei?

Ik kreeg zelf het idee dat ze zich versprak en dat Patrick haar “redde”. Zou ze beseft hebben dat ze niet had mogen zeggen dat Leonie mol had willen zijn? Of zelfs dat Leonie de mol is? Ik kreeg er een beetje buikpijn van, namelijk...
Wow, ook gezien net. En Merel was wel echt super awkward en ongemakkelijk na haar uitspraken ja. Patrick leek haar idd te helpen.


Die spoiler is echt niet breed bekend in Nederland hoor, ik hoor er niemand over, alleen mensen die zich meer in het spel verdiepen buiten het uurtje op zaterdag weten het, en zelfs daarvan maar een deel. Ze hebben echt de polls niet aangepast en de polls laten ook gewoon zien dat Tina bijvoorbeeld wel veel verdacht wordt en Rob niet.
« Laatst bewerkt op: 15-01-2020, 15:46:24 door Theovv »

Offline lunatic1985

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #150 Gepost op: 15-01-2020, 16:13:21 »
"Ik was al vertrouwenspersoon, nog voor haar mollicitatie".

Zo'n uitspraak doe je toch alleen maar als je de vertrouwenspersoon van de mol bent. ::oink:: "Ik was al vertrouwenspersoon voordat ze als mol gekozen werd".
 
Je gaat dit niet zeggen van een kandidaat, want daarbij is de mollicitatie achteraf niet echt een relevant onderwerp van het proces meer. Tenzij het verhaal van Patrick waar is dat er bij de mollicitatie ook daadwerkelijk de deelnemers gekozen worden. Ik geloof er echter vrij weinig van dat ze eerst tientallen BN'ers selecteren, hier al een vertrouwenspersoon aan gaan koppelen (!), en daarna tegen een deel gaat zeggen, helaas je gaat toch niet mee op reis.

Van de andere kant, dan zou Patrick dus enorm snel door hebben gehad dat Merel zich verspreekt, terwijl hij niet weet dat Leonie de mol is, en dan zo snel een verhaal hebben verzonnen.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #151 Gepost op: 15-01-2020, 16:20:23 »
"Ik was al vertrouwenspersoon, nog voor haar mollicitatie".

Zo'n uitspraak doe je toch alleen maar als je de vertrouwenspersoon van de mol bent. ::oink:: "Ik was al vertrouwenspersoon voordat ze als mol gekozen werd".
 
Je gaat dit niet zeggen van een kandidaat, want daarbij is de mollicitatie achteraf niet echt een relevant onderwerp van het proces meer. Tenzij het verhaal van Patrick waar is dat er bij de mollicitatie ook daadwerkelijk de deelnemers gekozen worden. Ik geloof er echter vrij weinig van dat ze eerst tientallen BN'ers selecteren, hier al een vertrouwenspersoon aan gaan koppelen (!), en daarna tegen een deel gaat zeggen, helaas je gaat toch niet mee op reis.

Van de andere kant, dan zou Patrick dus enorm snel door hebben gehad dat Merel zich verspreekt, terwijl hij niet weet dat Leonie de mol is, en dan zo snel een verhaal hebben verzonnen.

Dat zijn een hoop woorden voor twee vriendinnen waarvan de ene al meegedaan heeft aan het programma en de andere nu mee doet. Die andere vraagt aan de ene een beetje hulp bij de voorbereiding. Daar ben je dan toch vriendinnen voor? Meer is het niet.

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #152 Gepost op: 15-01-2020, 16:59:50 »
Vooral Merel's lichaamtaal vanaf 1:02:05 is super awkward en als of ze betrapt is en zich eruit probeert te lullen. Ik krijg echt heel erg het idee dat ze hier haar mond voorbij heeft gepraat en aflevering 1 spreekt Leonie als mol allerminst tegen.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #153 Gepost op: 15-01-2020, 17:10:30 »
Maar is het niet zo dat ze eerst 10 kandidaten hebben... die krijgen n vertrouwenspersoon.. en dan gaan ze met iedereen een mollicitatie doen.

Dus Merel was voor de mollicitatie haar persoon. Dat is dus verder niet afwijkend

Dus haar gedrag bij Jinek blijft dan over. Of ze betrapt lijkt en gered wordt door Patrick zou kunnen maar hoeft niet persé dat te zijn. Vind Merel altijd wel n beetje chaotisch overkomen om eerlijk te zijn (behalve in de presenteerstand)

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #154 Gepost op: 15-01-2020, 17:29:06 »
Ja, ze zei "haar mollicitatie" (die van Leonie) i.p.v. "de mollicitaties" (alle). Daarna een slok wijn en even wit wegtrekken. Maar ze herpakte zich wonderbaarlijk snel.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #155 Gepost op: 15-01-2020, 17:33:54 »
Ja, ze zei "haar mollicitatie" (die van Leonie) i.p.v. "de mollicitaties" (alle). Daarna een slok wijn en even wit wegtrekken. Maar ze herpakte zich wonderbaarlijk snel.

Ja ze zei: ‘voor haar mollicitatie’
Dus  ???

Merel is enkel de v-persoon van Leonie niet de hele groep dus ze spreekt in enkelvoud. Niks raars aan

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #156 Gepost op: 15-01-2020, 17:41:49 »
Ja ze zei: ‘voor haar mollicitatie’
Dus  ???

Dat betekent dat Leonie zich als potentiële mol heeft aangemeld.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #157 Gepost op: 15-01-2020, 17:44:57 »
Dat betekent dat Leonie zich als potentiële mol heeft aangemeld.
Nogmaals:
Alle kandidaten krijgen een mollicitatie.


Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #158 Gepost op: 15-01-2020, 18:02:59 »
 ::rofl::

Soms krijg ik het idee dat sommige mensen overal spoilers in willen zien

Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #159 Gepost op: 15-01-2020, 18:17:24 »
 ::rofl::