Auteur Topic: [Spoiler] Spoiler Topic  (gelezen 89900 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #200 Gepost op: 19-01-2020, 21:08:57 »
Hoofdverdachte Johan? Dat is heel onduidelijk. We horen haar twijfelen of hij de Mol kan zijn en het testantwoord dat we zien wijst naar Johan maar dat is alles. En andere verdachten horen we niet.

Offline RazorBlade

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Jongens, Unite, de pot!
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #201 Gepost op: 19-01-2020, 21:13:59 »
Hoofdverdachte Johan? Dat is heel onduidelijk. We horen haar twijfelen of hij de Mol kan zijn en het testantwoord dat we zien wijst naar Johan maar dat is alles. En andere verdachten horen we niet.

Klopt, maar we kunnen ook moeilijk uitgaan van beelden die we niet hebben gezien. Ze geeft aan dat ze Johan als mol verdenkt en kiest ook voor die optie in de test. Natuurlijk kan ze nog veel meer verdachten hebben en ook de andere kandidaten kunnen allemaal nog een extra verdachte hebben die we niet te horen krijgen. Toch moeten we ergens vanuit gaan.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #202 Gepost op: 19-01-2020, 21:18:14 »
Maar je moet ook niet te kort door de bocht gaan. In de podcast zegt Tina: "maar ik heb ook de eerste keer enorm gespreden (sic)".

Offline RazorBlade

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Jongens, Unite, de pot!
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #203 Gepost op: 19-01-2020, 21:19:46 »
Die podcast heb ik nog niet gehoord. Zal hem eens gaan luisteren.

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #204 Gepost op: 19-01-2020, 23:57:19 »
Maar je moet ook niet te kort door de bocht gaan. In de podcast zegt Tina: "maar ik heb ook de eerste keer enorm gespreden (sic)".

Gespreden??  ::rofl:: ::rofl::
Woosie down?

Offline RazorBlade

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Jongens, Unite, de pot!
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #205 Gepost op: 20-01-2020, 00:15:01 »
Gespreden??  ::rofl:: ::rofl::

Dat is toch niet zo vreemd. Net zoals bidden.

Ik bid
Hij bidt
Hij heeft gebeden

Ik spreid
Hij spreidt
Hij heeft gespreden.

 ::rofl:: ::rofl::

Offline Vangu Vegro

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #206 Gepost op: 20-01-2020, 11:47:42 »
Dat is toch niet zo vreemd. Net zoals bidden.

Ik bid
Hij bidt
Hij heeft gebeden

Ik spreid
Hij spreidt
Hij heeft gespreden.

 ::rofl:: ::rofl::

Driek van Wissen mag dan dood zijn, maar zijn 'wet van de parallellie' leeft nog steeds, merk ik.  ::ok::
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #207 Gepost op: 20-01-2020, 14:20:42 »
Met de kennis dat
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
verder zijn gekomen dan de rest begin je toch anders naar de afleveringen kijken. Met name de verdenkingen worden interessant.

Miljuschka geeft aan dat de mol waarschijnlijk in de control room zit, verder ziet Miljuschka op een gegeven moment dat Leonie zit te mollen met de elektra kastjes. Er zijn namelijk dingen die niet goed zijn aangesloten. Verder geeft ze aan dat ze Tina verdenkt en Leonie. Zijn dat de redenen dat Miljuschka zo ver in het spel komt?

Buddy zat de vorrige aflevering redelijk in een tunnenvisie omdat hij alleen Leonie aanwees als verdachte en ook deze aflevering geeft hij aan dat hij Leonie verdenkt. Toch ligt hij niet uit het spel en komt hij verder.

Nathan ziet heel duidelijk wat er gebeurd met de elektra kastjes en blijft in het spel zitten.

Van Rob weten we niet wie hij verdenkt

Leonie verdenkt Tina maar blijft in het spel zitten.

Tina verdenkt niet leonie en is uit het spel.

Anita verdenkt niet leonie en is uit het spel

Jaike verdenkt niet Leonie en zal waarschijnlijk binnenkort afvallen

De vraag is natuurlijk of we hier mee nu al voldoende aanwijzingen hebben om de mol aan te wijzen. Als ik ga kijken wie de 5 kandidaten verdenken die overblijven dan kom ik maar op één persoon uit. Van die 5 hebben ze allemaal een opdracht gedaan met Leonie of hebben haar als hoofdverdachte. Op basis van die informatie is mijn hoofd verdachte op dit moment leonie.

Ik moet overigens wel toegeven dat dit vreemd is want de regie maakt haar ook heel erg verdacht en ik vraag me af waarom ze dat zouden doen als ze de mol is.

Mil verdacht aanvankelijk Nathan en dat lijkt nog steeds een van haar verdenkingen te zijn. In het beeldmateriaal probeert Buddy te vissen bij Rob en stelt dat veel mensen op Nathan zitten als mol. We hebben verschillende kandidaten horen zeggen dat Rob steeds verwarring probeert te zaaien. Mij lijkt dat het enige wat we eruit kunnen halen, dat de groep die verder lijkt te komen dicht op elkaar is gaan zitten en elkaar verdenkt. En de groep die eerder af lijkt te vallen degenen zijn die in hun tunnel zijn gevallen. (Ik dacht ook dat Johan zou afvallen maar die is na zijn Anita debacle flink gaan spreiden).

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #208 Gepost op: 20-01-2020, 19:20:29 »
Driek van Wissen mag dan dood zijn, maar zijn 'wet van de parallellie' leeft nog steeds, merk ik.  ::ok::

Hulde voor je eervolle vermelding van Driek van Wissen!  ::bravo::
Woosie down?

Offline ERdoubleD

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #209 Gepost op: 20-01-2020, 21:28:53 »
Ik hoor steeds over 5 mensen die te zien zouden zijn in de beelden van de opdracht...
Naar mijn idee is er een 6e te zien!
(Wat alleen maar leuk zou zijn natuurlijk, net iets minder gespoiled)
Ik had meteen al het idee dat ik een extra deelnemer zag die je niet vol on het gezicht kon zien....na aflevering van afgelopen zaterdag echter een positieve id adhv kleding!
Ik moet ff checke of mij t lukt screenshot oid te doen... zo niet dan zal ik t later in woorden doen.
(Dit is mijn eerste post hier)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #210 Gepost op: 20-01-2020, 21:31:09 »
Ik hoor steeds over 5 mensen die te zien zouden zijn in de beelden van de opdracht...
Naar mijn idee is er een 6e te zien!
(Wat alleen maar leuk zou zijn natuurlijk, net iets minder gespoiled)
Ik had meteen al het idee dat ik een extra deelnemer zag die je niet vol on het gezicht kon zien....na aflevering van afgelopen zaterdag echter een positieve id adhv kleding!
Ik moet ff checke of mij t lukt screenshot oid te doen... zo niet dan zal ik t later in woorden doen.
(Dit is mijn eerste post hier)

Welkom
 ::joehoe::

En de 6e persoon is Momo Zarroue van de crew  ;)

Offline ERdoubleD

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #211 Gepost op: 20-01-2020, 22:23:09 »
Welkom
 ::joehoe::

En de 6e persoon is Momo Zarroue van de crew  ;)

Als dat degene is bij de autos die op Jaike moet lijken is dat niet wie ik bedoel.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #212 Gepost op: 20-01-2020, 22:28:46 »
Bedoel je wel de foto met de autootjes of die andere foto?


Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #213 Gepost op: 20-01-2020, 22:37:45 »
Kreeg gisteren ongevraagd de spoiler (van iemand die dacht dat hij grappig was) voor mijn snufferd, dus ben nu helaas ook op de hoogte.  :\'(

Maar nu vraag ik me oprecht af of de crew misschien expres gespoilered wilde worden.
Als je met taxi's met "wie is de mol?" erop gaat rondrijden en vervolgens met mega grote letters gaat rondfietsen en #Wie is de mol? op een druk plein gaat uitspellen voor alle filmende chinezen.. De hashtag erbij nota bene, om ze even op een idee te brengen?
Dan vraag je toch letterlijk om spoilers?

Ik hoop toch eigenlijk dat ze ons hiermee voor het lapje houden.


Offline ERdoubleD

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #214 Gepost op: 20-01-2020, 22:42:29 »
Bedoel je wel de foto met de autootjes of die andere foto?
De andere...bewegende beelden van een opdracht....
Weet niet of t de bedoeling is om hier meteen screenshot te posten ( en ben daar ook niet zo handig in eerlijk gezegd ;) )

Edit: ik zal t daarom beschrijven...
Het gaat om t fragment van 14 seconden... op ongeveer seconde 10 zie je links in beeld een meneer met wit t-shirt (opnameleider oid) daarachter Mil en Buddy met daartussen iemand met groen petje.
Deze is niet in het gezicht te zien ( afgeschermd?! Lol) verder zijn ook de schoenen te zien.
Dit was me bij de eerste keer beelden zien al opgevallen en heb ik in mijn achterhoofd gehouden, aangezien van de zichtbare kandidaten niemand een groen petje ophad (of vasthield oid)
Als je nu de laatste aflevering bekijkt is er 1 persoon die dit draagt en ook bij beelden vooruitblik op volgende week.
Johan! Inclusief wit logo op petje en matchende schoenen.

Zou kunnen inhouden dat hij als penningmeester een andere rol had bij die opdracht en deze beelden het einde vd opdracht zijn. ( of mooier nog, een extra koppel in het spel die we niet gezien hebben en dus minder gespoiled)
Niet dat ik meteen op hem als mol zit, maar dat zou helemaal te gek zijn als ze daarop hebben ingespeeld met titel afgeschermd lol


« Laatst bewerkt op: 20-01-2020, 23:04:38 door ERdoubleD »

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #215 Gepost op: 20-01-2020, 22:59:09 »
Op deze foto staan 2 anderen.. zijn crewleden.

Maar als jij een andere foto hebt mag je die hier gewoon plaatsen hoor. Alleen in dit topic

Offline ERdoubleD

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #216 Gepost op: 20-01-2020, 23:08:18 »
Op deze foto staan 2 anderen.. zijn crewleden.

Maar als jij een andere foto hebt mag je die hier gewoon plaatsen hoor. Alleen in dit topic

... toegegeven dat die andere foto duidelijk de laatste 5 lijkt te laten zien.... maar toch.... was benieuwd of iemand het uberhaupt gezien had


Ik heb mijn post hierboven aangepast en het uitgeschreven....maar voor gemak dan hier de screenshots
« Laatst bewerkt op: 20-01-2020, 23:16:22 door ERdoubleD »

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #217 Gepost op: 20-01-2020, 23:15:29 »
Ja die idd .. is denk eerder genomen dan die van hierboven gezien op die ander Johan al weg is

Ook heeft iedereen daar weer iets anders aan qua kleding.

Is in ieder geval van n ander moment

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #218 Gepost op: 21-01-2020, 07:30:55 »
Kreeg gisteren ongevraagd de spoiler (van iemand die dacht dat hij grappig was) voor mijn snufferd, dus ben nu helaas ook op de hoogte.  :\'(

Maar nu vraag ik me oprecht af of de crew misschien expres gespoilered wilde worden.
Als je met taxi's met "wie is de mol?" erop gaat rondrijden en vervolgens met mega grote letters gaat rondfietsen en #Wie is de mol? op een druk plein gaat uitspellen voor alle filmende chinezen.. De hashtag erbij nota bene, om ze even op een idee te brengen?
Dan vraag je toch letterlijk om spoilers?

Ik hoop toch eigenlijk dat ze ons hiermee voor het lapje houden.

Tja, dat is wel een goed punt ja. Daar was denk ik niet zo slim over na gedacht.. Als ze dat er niet bij hadden gezet was er veel minder uitgelekt denk ik.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #219 Gepost op: 21-01-2020, 15:26:34 »
Met de kennis dat
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
verder zijn gekomen dan de rest begin je toch anders naar de afleveringen kijken. Met name de verdenkingen worden interessant.

Miljuschka geeft aan dat de mol waarschijnlijk in de control room zit, verder ziet Miljuschka op een gegeven moment dat Leonie zit te mollen met de elektra kastjes. Er zijn namelijk dingen die niet goed zijn aangesloten. Verder geeft ze aan dat ze Tina verdenkt en Leonie. Zijn dat de redenen dat Miljuschka zo ver in het spel komt?

Buddy zat de vorrige aflevering redelijk in een tunnenvisie omdat hij alleen Leonie aanwees als verdachte en ook deze aflevering geeft hij aan dat hij Leonie verdenkt. Toch ligt hij niet uit het spel en komt hij verder.

Nathan ziet heel duidelijk wat er gebeurd met de elektra kastjes en blijft in het spel zitten.

Van Rob weten we niet wie hij verdenkt

Leonie verdenkt Tina maar blijft in het spel zitten.

Tina verdenkt niet leonie en is uit het spel.

Anita verdenkt niet leonie en is uit het spel

Jaike verdenkt niet Leonie en zal waarschijnlijk binnenkort afvallen

De vraag is natuurlijk of we hier mee nu al voldoende aanwijzingen hebben om de mol aan te wijzen. Als ik ga kijken wie de 5 kandidaten verdenken die overblijven dan kom ik maar op één persoon uit. Van die 5 hebben ze allemaal een opdracht gedaan met Leonie of hebben haar als hoofdverdachte. Op basis van die informatie is mijn hoofd verdachte op dit moment leonie.

Ik moet overigens wel toegeven dat dit vreemd is want de regie maakt haar ook heel erg verdacht en ik vraag me af waarom ze dat zouden doen als ze de mol is.
Ik zat dit allemaal te lezen en dacht, ja exact. Conclusie. Leonie is NIET de mol. Maar het is een zekere opzet naar wie de finalisten zijn.

Kortom, de spoiler is nasty, maar we zien zelf ook wel wie bij de laatste 5 gaan komen.

Leonie is de Liesbeth of Sophie dit jaar. Of althans komt heel ver.

Buddy en Rob naar de finale. Voor mij wel zeker.

Jaike en Claes, zie eens wat zij zeggen bij de laatste test. Niks. Onduidelijk, zoals Tina verleden week. Die vallen dus gauw af. Geen spoiler voor nodig.

Johan wordt wel extreem kandidaats neergezet en is dan de volgende die afvalt. Hij is sincere in het onthutst zijn dat er toch maar gelogen wordt in WIDM! Heb je wel ooit! Nathan hetzelfde verhaal.

Het is nog spannend wie van de dames voor mij. Leonie krijgt een heel opzetje om de finale te halen, zeker. Maar Moljuschka vind ik met veel meer lagen. M.a.w. Leonie wordt wel ZO duidelijk neergezet als mol dat ik eigenlijk een finale zie van Mil, Rob en Buddy.

De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)