Auteur Topic: [Spoiler] Spoiler Topic  (gelezen 89885 keer)

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #260 Gepost op: 28-01-2020, 00:14:31 »
Ik zie jullie in aflevering 7 weer!

Die zijn dan al weg!

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #261 Gepost op: 28-01-2020, 08:23:44 »
Ja, het is duidelijk dat het WIDM-productieteam een totaal verkeerde inschatting heeft gemaakt aangaande de kans dat er foto's zouden uitlekken. Waar men het Chinese totalitaire systeem nota bene prees (!) omdat het het gunstig zou zijn voor de geheimhouding, kunnen we nu wel stellen dat de foto's juist uitlekken in een tempo dat doet denken aan een virusuitbraak...

 :-\\

Ja, ik kan me niet herinneren dat er ooit eerder zoveel en zo gedetailleerde foto’s langs zijn gekomen. Zeker die foto van aflevering 5 is duidelijk gemaakt door iemand van de productie, hebben ze die dan niet ingelicht dat dit niet handig is?

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #262 Gepost op: 28-01-2020, 08:37:58 »
Je zou bijna gaan denken dat het de bedoeling is dat het gelekt is, voor een soort twist  ::rofl::

Wat mij opvalt is dat je in elke aflevering heel veel locals op de achtergrond ziet met een telefoon, ik heb het idee dat dit eerder allemaal geweerd werd. Dat is niet handig natuurlijk...
Meer L

Offline Iris_77

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #263 Gepost op: 28-01-2020, 10:19:34 »
Wat mij opvalt is dat je in elke aflevering heel veel locals op de achtergrond ziet met een telefoon, ik heb het idee dat dit eerder allemaal geweerd werd. Dat is niet handig natuurlijk...

Ja, dat is wat Chinezen doen. Ik ben vorig jaar in China geweest met een groepsreis en echt óveral waar we kwamen werden we gefotografeerd en gefilmd, soms heel opvallend, soms ‘stiekem’. Mensen die selfies namen met ons op de achtergrond of die met ons op de foto wilden.  ::rofl::
Met zoveel Chinezen is dat ook niet te voorkomen, tenzij je alle gebieden hermetisch afsluit....
Misschien hebben ze onderschat hoeveel er toch nog buiten China terecht komt.

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #264 Gepost op: 28-01-2020, 12:35:43 »
Ik gooi het maar even hier, omdat ik uitga van het schema dat eerder al de afvallers voorspelde. Kunnen we hier met terugwerkende kracht iets mee? Gevoelsmatig springen die van Rob en Mil in het oog, maar kan niet goed bepalen waarom.

Anita: reageer zelfs op een onintelligente behandeling intelligent
Tina: vriendelijkheid in woorden wekt vertrouwen
Jaike: de wijze streeft nooit naar het grote, op die manier kan hij grote dingen bereiken
Johan: zonder zelf kleiner te worden kun je anderen doen groeien
Claes: zij die spreken weten niet, zij die weten spreken niet

Buddy: met verdraaide woorden kun je van alles bereiken, maar door juist te handelen kun je de anderen overvleugelen
Leonie: de wijze houdt zich op de achtergrond, maar staat in werkelijkheid vooraan
Nathan: het is verstandiger een kaars te branden dan te klagen over de duisternis
Rob: voorkom het moeilijke door het makkelijke te doen
Mil: de wijze kent zichzelf, maar toont zichzelf niet

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #265 Gepost op: 28-01-2020, 12:41:57 »
Het stomme is dat eerdere seizoenen vaak opdrachten hadden op wat geďsoleerde plekken ( spookstadjes, vervallen fabrieken etc) en dan juist in een land als China kiezen ze voor volle pleinen voor opdrachten. 

Ik vind het een rare keuze en inderdaad is het zo dat sommige gelekte beelden zijn gemaakt met medeweten van de crew, want ze poseren gewoon braaf.

Het zou een mooie stunt zijn als het toch een vooropgezet plan was, maar zelf geloof ik daar niet in.

anoniem 30784

  • Gast
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #266 Gepost op: 28-01-2020, 12:46:17 »
Het lijkt me sterk dat het een vooropgezet plan was ja. Nu konden we sowieso al Tina, Anita en Jaike uitsluiten als mol vanwege dit plan dan... het lijkt mij onwenselijk voor de productie als de kijker kandidaten kan uitsluiten van het molschap.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #267 Gepost op: 28-01-2020, 13:04:51 »
Nee ik bedoel de waterkans dat de gelekte foto’s niet kloppen en dus een soort valkuil moeten zijn. En dat we dus volgende week of week erna gewoon zien dat dit is gemaakt terwijl er nog 7 kandidaten in het spel zitten.

Zoals gezegd, geloof ik niet dat dat zo is, maar ik zou het wel mooi vinden.

Verder als de info wel gelekt is, mag er weleen sanctie opgelegd worden  aan die sites . Als kandidaten strikte geheimhouding hebben, zou dat toch ook voor bedrijven en provinciebestuur sites mogen gelden die dit soort foto’s als reclame gebruiken .

Offline Grenouille

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Keep Portland Weird
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #268 Gepost op: 28-01-2020, 15:10:02 »
Ik gooi het maar even hier, omdat ik uitga van het schema dat eerder al de afvallers voorspelde. Kunnen we hier met terugwerkende kracht iets mee? Gevoelsmatig springen die van Rob en Mil in het oog, maar kan niet goed bepalen waarom.

Anita: reageer zelfs op een onintelligente behandeling intelligent
Tina: vriendelijkheid in woorden wekt vertrouwen
Jaike: de wijze streeft nooit naar het grote, op die manier kan hij grote dingen bereiken
Johan: zonder zelf kleiner te worden kun je anderen doen groeien
Claes: zij die spreken weten niet, zij die weten spreken niet

Buddy: met verdraaide woorden kun je van alles bereiken, maar door juist te handelen kun je de anderen overvleugelen
Leonie: de wijze houdt zich op de achtergrond, maar staat in werkelijkheid vooraan
Nathan: het is verstandiger een kaars te branden dan te klagen over de duisternis
Rob: voorkom het moeilijke door het makkelijke te doen
Mil: de wijze kent zichzelf, maar toont zichzelf niet

Alleen de mol zou dan een andere kunnen hebben, want Rik weet ook niet in welke volgorde de rest gaat afvallen natuurlijk

Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #269 Gepost op: 28-01-2020, 23:15:53 »
Ja, ik kan me niet herinneren dat er ooit eerder zoveel en zo gedetailleerde foto’s langs zijn gekomen. Zeker die foto van aflevering 5 is duidelijk gemaakt door iemand van de productie, hebben ze die dan niet ingelicht dat dit niet handig is?

Van Georgie en Colombia ben ik destijds wel foto's tegengekomen, maar heb ze bewust hier niet gedeeld. Gelukkig geen echte echte spoilers, maar wel van opbouw van de opdrachten en locaties. Beide keren via de socials van de locale crew. Heb Rick ook wel eens getipt via DM. Geen idee of hij dat leest, of ter harte neemt. Vooralsnog lijkt het er niet op.



« Laatst bewerkt op: 28-01-2020, 23:34:53 door annebeestje »

Offline Jezet

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #270 Gepost op: 29-01-2020, 11:23:05 »
Voor degene die twijfelt aan de foto's met de 4 kandidaten & de mol:
http://m.newmotor.com.cn/html/cjdt/103737.html

Als het een afleidingsmanoeuvre is dan petje af, erg goed gedaan.
Ik boycot Rusland & Russische producten!

Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #271 Gepost op: 29-01-2020, 13:31:58 »
Wat zou een slimme list zijn om het spoiler probleem te voorkomen?  Social media omarmen lijkt mij beter dan tegen te werken…

Bijvoorbeeld… In de eerste aflevering zou je een opdracht kunnen doen waarbij de 10 kandidaten elkaar fotograferen in zoveel mogelijk verschillende groepjes / samenstellingen / outfits / op fake getagte locaties/ met fake social media accounts? Zoiets!

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #272 Gepost op: 29-01-2020, 13:50:00 »
Nee ik bedoel de waterkans dat de gelekte foto’s niet kloppen en dus een soort valkuil moeten zijn. En dat we dus volgende week of week erna gewoon zien dat dit is gemaakt terwijl er nog 7 kandidaten in het spel zitten.

je hoopt natuurlijk vurig dit mijlpaalseizoen dat er een plottwist komt die de Kiev-schok doet verpulveren.
Tot nu toe weinig spectaculairs gezien, een-seizoen-als-alle...niet 20e seizoen-waardig om het onbeleefd te zeggen. Dan zou er toch nog een prachtige mindf*ck moeten komen. En dan hoop ik dit. (maar eerlijk gezegd nee, realistisch gezien nee)

edit : typo
« Laatst bewerkt op: 30-01-2020, 17:21:52 door Mollem »

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #273 Gepost op: 29-01-2020, 13:56:57 »
je hoopt natuurlijk vurig dit mijlpaalseizoen dat er een plottwist komt die de Kiev-schok doet verpulveren.
Tot nu toe weinig spectaculairs gezien, een-seizoen-als-alle...niet 20e seizoen-waardig om het onbeleefd te zeggen. Dan zou er toch nog een prachtige minde*ck moeten komen. En dan hoop ik dit. (maar eerlijk gezegd nee, realistisch gezien nee)
ja jammer hč, hadden ze het hele kiev moment en landentwist maar bewaard voor nu. Daar zit ik elke week op te wachten, kan me bijna niet voorstellen dat dit het is....
Meer L

Offline KiWi0501

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #274 Gepost op: 29-01-2020, 14:24:51 »
Dat t shirt van Claes  ::rofl::

Claes fietst eruit! ;D

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #275 Gepost op: 29-01-2020, 14:46:28 »
Je zou bijna gaan denken dat het de bedoeling is dat het gelekt is, voor een soort twist  ::rofl::

Wat mij opvalt is dat je in elke aflevering heel veel locals op de achtergrond ziet met een telefoon, ik heb het idee dat dit eerder allemaal geweerd werd. Dat is niet handig natuurlijk...

Dit viel mij ook op: duidelijke spoilerfoto's waarop de helft van de kandidaten al weg zijn, kuddes Chinezen die alles fotograferen. Het houdt niet op. Echt, zoals sommigen al zeggen: alsof ze het erom doen, alsof er een grote twist aan zit te komen.

Ik hoop van wel, maar zou zo 123 niet weten hoe. Ik vrees van niet, maar mocht er toch een twist komen, dan komt die pas als er nog maar vijf kandidaten over zijn.
(misschien dat de laatste afvaller in deze aflevering terugkomt en uiteindelijk de mol blijkt te zijn?)
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #276 Gepost op: 29-01-2020, 22:57:31 »
Leuk spoiler artikel met foto's van de pré-expeditie van Rick & team in maart 2019!
http://www.cqnhn.com/cons.asp?id=12477

Locatie is een wijnmakerij in Yangshao. Ik ben benieuwd of deze locatie met een opdracht, de uitzendingen heeft gehaald.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #277 Gepost op: 29-01-2020, 23:01:27 »
Kijk, dat is dan wel weer een leuke spoiler.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #278 Gepost op: 29-01-2020, 23:26:22 »
(misschien dat de laatste afvaller in deze aflevering terugkomt en uiteindelijk de mol blijkt te zijn?)

Dat kan niet want de Mol krijgt nooit een rood scherm.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #279 Gepost op: 29-01-2020, 23:44:08 »
Dat kan niet want de Mol krijgt nooit een rood scherm.
Dat is wel een keer gebeurd in een molseizoen uit een ander land.
Brevis esse laboro, obscurus fio.