Auteur Topic: [Spoiler] Spoiler Topic  (gelezen 90199 keer)

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #320 Gepost op: 9-02-2020, 12:17:37 »
3 mensen die er dus geen waarde aan hechten om de spellen te winnen maar graag willen genieten van het seizoen.

Toen ik in de afvallerspoll zag dat ongeveer iedereen op Claes stemde en iemand een opmerking maakte met het woord spoiler viel het kwartje bij mij ook. Helaas.

Haalt het plezier er wat mij betreft wel af.

Kan alleen nog hopen dat Claes aan de zijkant staat op de foto en eraf is geknipt, en dat hij op de andere foto er niet is omdat hij voor een dagje naar Las Vegas mocht vliegen ;)

Alleen is 't waarschijnlijk niet zo. Jammer, want ik vind Claes de leukste kandidaat die er nog over is :(

Offline KiWi0501

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #321 Gepost op: 9-02-2020, 12:33:27 »
Gelezen maar nog niet gecheckt:
Eerste letters vd afleveringtitels kan worden widm nathan. Effe kijken.... ;D

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #322 Gepost op: 9-02-2020, 12:39:08 »
Gelezen maar nog niet gecheckt:
Eerste letters vd afleveringtitels kan worden widm nathan. Effe kijken.... ;D

Ja klopt.

Offline Momferdina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #323 Gepost op: 9-02-2020, 13:29:25 »
ik kan wat je aan het bericht hebt toegevoegd niet zien. Maar de still uit de leader, zelfde kapsel, zelfde t shirt als Claes. Een cameraman?

Hier is het duidelijker en heeft de cameraman ook zo'n t-shirt aan.
Zij die van orde en netheid houden, zijn gewoon te lui om te zoeken...

Offline BigBoots

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #324 Gepost op: 9-02-2020, 14:22:28 »
Komende afleveringstitels
6: Voor geen meter
7: Tegenstander


bron: https://www.teleboy.ch/search?query=title:Wie%20is%20de%20Mol%3F&allstations=1
Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit

Offline Derrudi

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #325 Gepost op: 9-02-2020, 14:39:30 »
Nou, dat begint toch wel erg voetballerig te worden....
Mzahk hr cd lnk !

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #326 Gepost op: 9-02-2020, 14:45:53 »
Hier is het duidelijker en heeft de cameraman ook zo'n t-shirt aan.

Dank! Verhelderend.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #327 Gepost op: 9-02-2020, 14:51:57 »
Claes heeft de test op 1 persoon ingevuld. Buddy

Met de kennis wat wij hebben kunnen we Buddy afstrepen

(Tenzij hij vlg test het roer omgooit naar dat lijkt me niet aangezien hij nu gesterkt is met t groene scherm)

Online Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #328 Gepost op: 9-02-2020, 15:21:02 »
Nou, dat begint toch wel erg voetballerig te worden....


Best wel slim van de productie om als afleidingsmaoeuvre dergelijke titels te verzinnen. Dat duidt erop dat Nathan waarschijnlijk tot de laatste vier of zelfs drie doordringt.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline KiWi0501

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #329 Gepost op: 9-02-2020, 16:43:25 »
Ja klopt.

Maar Tegenstander en Voor geen meter, passen niet.  :-\\ Zie spoilertopic.

anoniem 30784

  • Gast
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #330 Gepost op: 9-02-2020, 17:02:50 »
Wel fijn dat we na volgende week niet meer zeker weten wie er af gaat vallen.  ::tandpastasmiley:: Dat vermindert toch de spanning.

Al heb ik wel een sterk vermoeden dat Leonie de finale niet gaat halen... en ik denk Buddy ook niet.
Maar van Leonie denk ik dat wel vrij zeker te weten. Dus het enige waar ik echt nog aan twijfel is wie de finalisten zijn.

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #331 Gepost op: 9-02-2020, 17:07:38 »
3 mensen die er dus geen waarde aan hechten om de spellen te winnen maar graag willen genieten van het seizoen.

Toen ik in de afvallerspoll zag dat ongeveer iedereen op Claes stemde en iemand een opmerking maakte met het woord spoiler viel het kwartje bij mij ook. Helaas.

Haalt het plezier er wat mij betreft wel af.
Ik vind het ook gewoon niet netjes om op zo'n poll te stemmen als je door een spoiler al weet wat er gaat gebeuren. Zo verklap je het ook meteen voor anderen. Ik heb zelf dit seizoen niet op de afvallerspoll gestemd omdat ik al wist van de spoilers.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #332 Gepost op: 9-02-2020, 17:13:37 »
Claes heeft de test op 1 persoon ingevuld. Buddy

Met de kennis wat wij hebben kunnen we Buddy afstrepen

(Tenzij hij vlg test het roer omgooit naar dat lijkt me niet aangezien hij nu gesterkt is met t groene scherm)

We wisten al sinds Tina & Jaike hun vertrek dat Buddy and Milouschka niet de mol zijn.

anoniem 30784

  • Gast
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #333 Gepost op: 9-02-2020, 17:22:40 »
Komende afleveringstitels
6: Voor geen meter
7: Tegenstander


bron: https://www.teleboy.ch/search?query=title:Wie%20is%20de%20Mol%3F&allstations=1

Wow hier had ik even overheen gelezen.
Ik weet nu niet of ik Nathan juist verdachter of minder verdacht moet vinden hierdoor.  ::rofl::
Het is ergens ook weer zo obvious dat die titels allemaal naar voetbal verwijzen.. maar daarnaast vind ik sommige zogenaamde hints naar Rob ook weer te obvious en de overige kandidaten zijn echt niet de mol. Dit duidt ook wel op een finale waar Nathan in ieder geval instaat, overigens.

Offline Molleck

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #334 Gepost op: 9-02-2020, 17:54:29 »
3 mensen die er dus geen waarde aan hechten om de spellen te winnen maar graag willen genieten van het seizoen.

Toen ik in de afvallerspoll zag dat ongeveer iedereen op Claes stemde en iemand een opmerking maakte met het woord spoiler viel het kwartje bij mij ook. Helaas.

Haalt het plezier er wat mij betreft wel af.

Kan alleen nog hopen dat Claes aan de zijkant staat op de foto en eraf is geknipt, en dat hij op de andere foto er niet is omdat hij voor een dagje naar Las Vegas mocht vliegen ;)

Alleen is 't waarschijnlijk niet zo. Jammer, want ik vind Claes de leukste kandidaat die er nog over is :(
Dit inderdaad...

Ik ben toch gezwicht om hier naar de spoiler m.b.t. Claes te kijken, omdat hij inmiddels mijn hoofdverdachte was geworden, maar tot mijn schrik iedereen hem als afvaller had gebombardeerd... en tja, hoewel ik me niet wil laten leiden door spoilers, wil ik ook niet de enige zijn die al haar punten verliest op Claes  :-[

Offline Grenouille

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Keep Portland Weird
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #335 Gepost op: 9-02-2020, 19:08:46 »
We wisten al sinds Tina & Jaike hun vertrek dat Buddy and Milouschka niet de mol zijn.

Ik zie deze redenatie ieder jaar voorbij komen, en ieder jaar lijkt het weer alsof iedereen vergeet dat de montage leidend is en dus de helft misschien niet laat zien. Dus nee, dat weten we niet.

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #336 Gepost op: 9-02-2020, 19:39:47 »
Ik zie deze redenatie ieder jaar voorbij komen, en ieder jaar lijkt het weer alsof iedereen vergeet dat de montage leidend is en dus de helft misschien niet laat zien. Dus nee, dat weten we niet.

Precies dit, montage doet alles. Om zomaar even een voorbeeld te noemen: in 2017 werd Thomas bij de test alleen genoemd door Vincent, die vervolgens als eerste afviel. Net zoals dat een kandidaat misschien wel 3 of 4 verdachten heeft, maar dat er in de montage maar 1 naam te horen is.

Verder wordt de verdenking van Claes heel interessant. Hij heeft deze aflevering gezegd alles op Buddy te zetten en hij mocht door. Dit zal hij waarschijnlijk volgende week weer doen en dan valt hij af (vanwege de spoilers). Dan ligt de nadruk er heel erg op dat Buddy de mol niet is, terwijl tot nu toe in de montage hij wel als mol wordt neergezet... tenzij Buddy in aflevering 7 afvalt.
« Laatst bewerkt op: 9-02-2020, 19:41:18 door Rinusoide »

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #337 Gepost op: 9-02-2020, 20:04:04 »
Volgens mij gaf Jaike dit aan in een gewone biecht, dus dat lijkt me geloofwaardiger dan de testbiecht.
(ik ben alleszins zeker dat ze Buddy noemde als verdachte, Mil iets minder uit het blote hoofd)
klaar voor de strijd

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #338 Gepost op: 9-02-2020, 20:29:22 »
Ik zie deze redenatie ieder jaar voorbij komen, en ieder jaar lijkt het weer alsof iedereen vergeet dat de montage leidend is en dus de helft misschien niet laat zien. Dus nee, dat weten we niet.

Dat zou ook zeggen, maar alles leid hier naartoe. Dit weten we ook alleen door de podcast, anders hadden we dit ook niet kunnen weten.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #339 Gepost op: 9-02-2020, 20:30:41 »
Volgens mij gaf Jaike dit aan in een gewone biecht, dus dat lijkt me geloofwaardiger dan de testbiecht.
(ik ben alleszins zeker dat ze Buddy noemde als verdachte, Mil iets minder uit het blote hoofd)

Dit. Tina zat echt op Buddy & Mil (waarschijnlijk Buddy). Jaike op Mil.