Auteur Topic: [Spoiler] Spoiler Topic  (gelezen 90162 keer)

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #400 Gepost op: 23-02-2020, 01:21:59 »
Ik ben het ermee eens dat dit anders te interpreteren is. Maar heeft iemand kunnen verstaan wat ze daarna nog zegt?

Nathan valt ook al af.
Rob.............Mil


Wat ze daar tussenin nog zegt versta ik echt niet.



Even teruggelezen en het lijkt er op dat ze ''Rob....en heel erg Mil'' o.i.d. zegt, wat een paar posts geleden al is genoemd (had nog niet teruggebladerd). Begint toch wel op een montagefout te lijken, zou je zeggen.

Toch zit dit me niet lekker. Dat er zoals in 2018 een testbeeld uit een volgende aflevering in is geslopen kan natuurlijk gebeuren, daar kijk je zo overheen. Maar dit is een testbiecht (geluid) en daar is het zoveel duidelijker om welke aflevering/moment dit gaat. Ik kan me echt niet voorstellen dat de makers hiermee de fout in zijn gegaan, zeker niet na de montagefout bij Stine. Sterker nog: Welke biecht moeten ze dan gebruiken in de aflevering waarin dit eigenlijk had moeten zitten?

Bovendien, als ze inderdaad ''heel erg Mil'' zei, is het logisch dat ze veel op Mil inzet. Toch zien we bij haar biecht de vraag ''Gaf de mol de eerste wagenkleur door bij de opdracht Kleur rijk?'' en ze vulde nee in. Mil gaf de eerste kleur door, dus het is dan wel heel toevallig dat de montage precies een van de vragen laat zien die niet op Mil beantwoord is. Niet waterdicht, maar wel iets om over na te denken.

Het blijft hoe dan ook een vreemde biecht, maar ik kan me bijna niet voorstellen dat dit een fout is. Echter kan ik het ook wel begrijpen als mensen dit wel zo interpreteren.
« Laatst bewerkt op: 23-02-2020, 10:18:16 door Heinz, Reden: Berichten samengevoegd »

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #401 Gepost op: 23-02-2020, 01:26:42 »
Lijkt mij, dat ze doelt te zeggen:

Er zijn nog 5 kandidaten waaronder ik, maar ik ben niet de mol

dus zijn er nog 3 kandidaten die ik van molschap kan verdenken.

Nathan Rob en Mil,

Nathan ook niet dus Rob en heel erg Mil.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #402 Gepost op: 23-02-2020, 01:29:43 »
Lijkt mij, dat ze doelt te zeggen:

Er zijn nog 5 kandidaten waaronder ik, maar ik ben niet de mol

dus zijn er nog 3 kandidaten die ik van molschap kan verdenken.

Nathan Rob en Mil,

Nathan ook niet dus Rob en heel erg Mil.

Als ze Buddy en Nathan beiden uitsluit snap ik niet waarom ze de naam van Nathan wel noemt en die van Buddy niet. Hopelijk is het inderdaad geen fout.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #403 Gepost op: 23-02-2020, 01:31:20 »
Lijkt mij, dat ze doelt te zeggen:

Er zijn nog 5 kandidaten waaronder ik, maar ik ben niet de mol

dus zijn er nog 3 kandidaten die ik van molschap kan verdenken.

Nathan Rob en Mil,

Nathan ook niet dus Rob en heel erg Mil.

Maar het vreemde is juist dat ze tot op heden altijd Buddy als verdachte heeft genoemd en nu ineens niet meer. Alsof hij niet meer beschikbaar is.

Offline joost2014

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #404 Gepost op: 23-02-2020, 03:34:23 »
- Ik ben zelf niet de mol (1)
- er is iemand anders de mol (2)
- dan blijven nog 3 kandidaten over (3,4,5)
- dat zijn in mijn geval nu Nathan, Rob of Mil (deze ziet zij in deze context dus als kandidaat, waaruit je nu kan opmaken dat Buddy haar Mol is)
- Nathan valt ook al af (ziet ze dus niet als mol)
- Rob (nu lijkt het alsof ze die wel als Mol verdenkt)
- .. en heel erg Mil (ook Mol verdachte)

Ergens valt Buddy dus ineens weg in het verhaal, want je zou eerder denken dat dat haar Mol is.
Inderdaad verwarrend!
Ben jij de mol?

Offline Eva88ab

  • winnaar WIDM-pool 2020 Renaissance
  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #405 Gepost op: 23-02-2020, 08:20:25 »
Maar het vreemde is juist dat ze tot op heden altijd Buddy als verdachte heeft genoemd en nu ineens niet meer. Alsof hij niet meer beschikbaar is.

Ik denk omdat ze weet dat Claes de test vol op Buddy heeft ingezet en hem daarom heeft geschrapt. Blijft het een vreemde manier waarop ze haar verdachten uitspreekt overigens.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #406 Gepost op: 23-02-2020, 11:29:45 »
Ik denk dat er in geknipt is. Het klinkt niet als een lopend verhaal.
Als ze misschien zegt, ik weet dat Claes op Buddy gestemd heeft, en verdenk hem daarom niet meer (of iets dergelijks), dat gaan ze natuurlijk niet aan ons laten horen, dus moet er wat geknipt worden.

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #407 Gepost op: 23-02-2020, 12:50:05 »
Ja, ik denk ook dat er in geknipt is en dat het daarom een gek verhaal is geworden.

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #408 Gepost op: 23-02-2020, 13:09:41 »
Volgens mij hadden we kunnen weten dat Rob ver zou komen. Dit komt uit de leader. Op onderstaand screenshot lijkt het ongetwijfeld wazig, maar in de HD-video kun je op de brug toch duidelijk iemand met een zwarte hoed en een tuinbroek ontwaren.


~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Online Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #409 Gepost op: 23-02-2020, 13:22:31 »
Ik wist dat de tekst van leonie hier zou verschijnen toen ik hem gisteren hoorde. En ja hoor hij is er  ::rofl::.  Gelukkig zijn er mensen die heel hard hun best doen om de tekst een Andere betekenis te geven en ik Moet zeggen het kan, maar mijn eerste gedachte was een herhaling  van stine.

Er zijn 4 mensen, dat zegt ze. Er is 1 mol , een gegeven. Ik Ben het niet dus 3 kandidaten over ( en hier is de verwarring, ze bedoelt geen kandidaat maar verdachte aka kandidaat om de mol te zijn ). En die noemt ze vervolgens met naam.  De grote vraag Waar is buddy. 

Als het ging over een mol,ik zelf en 3 kandidaten, was het noemen van de namen Totaal Onzinnig. Zeker Met de toevoeging daarna dat Nathan het niet is ( wat is hij niet, geen kandidaat. Nee ze zegt hier dat zij denkt dat Nathan geen mol is). Vervolgens rob en mil erger.

Heel deze biecht hoort bij een situatie Met 4 mensen in het spel. Ik doe niet mee aan de pool, maar zou na deze uitspraak van gisteren meteen mijn pool hebben aangepast.
« Laatst bewerkt op: 23-02-2020, 13:58:50 door Tarbozan »

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #410 Gepost op: 23-02-2020, 13:30:50 »
Gedaan  ::trots::

Offline DigiMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #411 Gepost op: 23-02-2020, 13:49:32 »
Volgens mij hadden we kunnen weten dat Rob ver zou komen. Dit komt uit de leader. Op onderstaand screenshot lijkt het ongetwijfeld wazig, maar in de HD-video kun je op de brug toch duidelijk iemand met een zwarte hoed en een tuinbroek ontwaren.



Dit is toch de opdracht van volgende week? Of bedoel je dat niet?
Het is verstandiger een kaars te branden dan te klagen over de duisternis

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #412 Gepost op: 23-02-2020, 13:55:47 »
Dit is toch de opdracht van volgende week? Of bedoel je dat niet?

Dit shot zit in de leader ;)

Offline DigiMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #413 Gepost op: 23-02-2020, 14:02:57 »
Dit shot zit in de leader ;)

Maar door de eerder gelekte foto's wisten we sowieso al welke 5 kandidaten er ver zouden komen...
Het is verstandiger een kaars te branden dan te klagen over de duisternis

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #414 Gepost op: 23-02-2020, 14:08:16 »
Dus.

Een finale met vier: Nathan, Leonie, Rob en Mil.

Zoiets?

Tenzij ze bij wijze van tweede kans de test aan het begin van de volgende aflevering nog eens moeten maken en er dan wel een executie volgt. En aan het eind nog eentje.

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #415 Gepost op: 23-02-2020, 14:12:44 »
duidelijk iemand met een zwarte hoed en een tuinbroek ontwaren.

Leonie had ook al eens een zwarte pet op en ook al eens een tuinbroek...

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #416 Gepost op: 23-02-2020, 14:55:12 »
Je hebt gelijk. De kleur van de broek past inderdaad beter bij Leonie dan bij Rob. Al meen ik toch echt een zwarte hoed te kunnen zien. Komende aflevering maar eens zien wie het nu is.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #417 Gepost op: 23-02-2020, 15:08:20 »
Je hebt gelijk. De kleur van de broek past inderdaad beter bij Leonie dan bij Rob. Al meen ik toch echt een zwarte hoed te kunnen zien. Komende aflevering maar eens zien wie het nu is.

Niemand van de kandidaten waarschijnlijk, in de preview van volgende week hebben ze alle 5 niets zwarts aan...

Offline Tim579

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #418 Gepost op: 23-02-2020, 15:52:13 »
 ::schaam::

Een finale met vier: Nathan, Leonie, Rob en Mil.


Nee ik denk dat ze hetzelfde doen als in 2014 en 2015 dus halverwege aflevering 9 een executie. Dan is het ook gelijk een spannende aflevering want normaal is die een beetje matig

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #419 Gepost op: 23-02-2020, 15:57:27 »
nou ja heel spannend vind ik het niet. Het enige wat de laatste afvaller mist is het maken van de test.
Iemand in afl.9 kunnen afstrepen vind ik wel weer leuk, maar ik hoor het liefste dan gewoon de winnaar/afvaller zoals vroegah.

Maar we geraken zo langzamerhand volgens mij weer off-topic.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?