Auteur Topic: [Spoiler] Spoiler Topic  (gelezen 89910 keer)

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #420 Gepost op: 23-02-2020, 16:36:34 »
nou ja heel spannend vind ik het niet. Het enige wat de laatste afvaller mist is het maken van de test.
Iemand in afl.9 kunnen afstrepen vind ik wel weer leuk, maar ik hoor het liefste dan gewoon de winnaar/afvaller zoals vroegah.

Maar we geraken zo langzamerhand volgens mij weer off-topic.

Nou ja Rick heeft ons vorig seizoen beloofd dat aflevering 9 van seizoen 20 tof ging worden (beter dan die van seizoen 19 iig) dus wie weet wat dat gaat betekenen. In ieder geval die opdracht met het Nederlandse eetkraampje zit erin want dat is de enige uit de leader die niet in de vooruitblik van aflevering 8 te zien is.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #421 Gepost op: 24-02-2020, 15:00:45 »
Nou ja Rick heeft ons vorig seizoen beloofd dat aflevering 9 van seizoen 20 tof ging worden (beter dan die van seizoen 19 iig) dus wie weet wat dat gaat betekenen. In ieder geval die opdracht met het Nederlandse eetkraampje zit erin want dat is de enige uit de leader die niet in de vooruitblik van aflevering 8 te zien is.
Misschien mogen ze koekjes van eigen deeg bakken voor de mol  ;)

Gek die uitspraak van Leonie, maar ik kan er weinig mee want het kan twee kanten op zijn.

Waarom ik neig naar een montage fout is omdat ze het over 4 mensen heeft. Als je 4 kandidaten zegt kan je daarmee bedoelen, iedereen behalve de mol. Maar 4 mensen, dan heb je t over iedereen, inclusief de mol, lijkt me

"Er is 1 mol, er zijn 4 mensen". Er zit ook niet het woordje "en" tussen.

En dan daarna gaat ze afstrepen, ik ben het niet, Nathan is het niet. En dan zegt ze nog "Rob en heel erg Mil". Daar zet ze dus op in? waarom zou ze dat zeggen als ze al heel erg op buddy zit?

Maarja, het verhaal is warrig, en Leonie ook, de makers knippen veel in de testbiechten. dus zekere conclusies eraan verbinden doe ik niet.

Als het wel een montagefout is, dan is het ook niet haar praatje bij de eerstvolgende testbiecht, want dan is Buddy er nog niet uit, dus dan moet het 2 testbiechten verder zijn, bij de laatste afvaller voor de finale. En dat kan alleen als de laatste 2 één voor één afvallen.
« Laatst bewerkt op: 24-02-2020, 15:07:58 door Theovv »

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #422 Gepost op: 24-02-2020, 15:27:20 »
Nou ja Rick heeft ons vorig seizoen beloofd dat aflevering 9 van seizoen 20 tof ging worden (beter dan die van seizoen 19 iig) dus wie weet wat dat gaat betekenen. In ieder geval die opdracht met het Nederlandse eetkraampje zit erin want dat is de enige uit de leader die niet in de vooruitblik van aflevering 8 te zien is.

Oh wacht dat stuk tussen Buddy en Tina is volgens mij ook nog niet geweest uit de leader toch? Of is het als sfeershot ergens voorbij gekomen?

Dan wordt het dit:
Aflevering 8 - fietsen, glazen brug, spel om vrijstellingen
Aflevering 9 - eetkraam, executie, kinderen die vechtsporten

Of in aflevering 9 in de volgorde precies andersom. Dat kan natuurlijk ook nog.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Coretteket

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #423 Gepost op: 25-02-2020, 15:06:55 »
Een twitter-account heeft een mogelijk sluitende hint naar
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
gevonden. Er zitten denk ik nog wel gaten in, maar we moeten er misschien toch even op letten.

https://www.widmtunnelvisie.com/single-post/2020/02/24/Verborgen-aanwijzingen---Aflevering-7

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #424 Gepost op: 25-02-2020, 15:15:35 »
Heeft iemand dat al volledig uitgewerkt? Zitten namelijk nogal wat hiaten aan.

- Wat doe je met "Wijsheid of geluk"? Dat is een titel die niet in de aflevering zat. En deze heeft meer dan 2 woorden, wat nu?
- Wat doe je met "Vrijstellingroute"? Idem als hierboven.
- Krijgen we nog genoeg opdrachten om 4(!) van die letters te maken? In 7 afleveringen hebben we nu 8 letters van de twaalf gekregen. Lijkt me vreemd als we in 2 afleveringen, met waarschijnlijk 5 opdrachten ineens 4 letters kunnen maken? ???
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #425 Gepost op: 25-02-2020, 15:17:31 »
Dit wordt al een tijdje gewoon in het hintstopic besproken. Het is geen spoiler.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #426 Gepost op: 25-02-2020, 15:20:19 »
Oh wacht dat stuk tussen Buddy en Tina is volgens mij ook nog niet geweest uit de leader toch? Of is het als sfeershot ergens voorbij gekomen?

Dan wordt het dit:
Aflevering 8 - fietsen, glazen brug, spel om vrijstellingen
Aflevering 9 - eetkraam, executie, kinderen die vechtsporten

Of in aflevering 9 in de volgorde precies andersom. Dat kan natuurlijk ook nog.

Dit houd nog steeds in dat Miljuschka niet in aflevering 8 afvalt.

Offline Jezet

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #427 Gepost op: 26-02-2020, 23:49:48 »
Miluschka valt niet af,wees niet bang.

De beelden van de executie

Nathan denkt de mol te hebben gezien, Rob mogelijk ook. Nathan mag bij de executie een groene vrijstelling geven. Logisch is dat hij kiest voor Rob. Maar als Rob zijn scherm niet ziet, weet hij niet of hij op de juiste persoon zit. Dus geeft hij de vrijstelling aan zijn mol. Gelet op de blije reactie van Mil op de vrijstelling, doet mij vermoeden dat zij het door heeft.

Mil trekt de rode kaart, Nathan of Rob zal haar definitief ontmaskeren. Leonie, blijft ze als enige vrouw over of Buddy haar bondje. Dilemma, dus bondje opofferen.

Rob krijgt zijn vrijstelling via Leonie.

Nathan weet bij de rode kaart dat hij getest gaat worden. Spanning, heb ik het goed gezien, nog even blik naar Rob, je hebt het voor elkaar, groen scherm, opluchting en daarna besef dat hij goed zit. Let ook op Rob en Mil in deze periode.

Het gedrag van Buddy na het lasergamen kan verklaard worden doordat hij ook al wist wie de mol was. De zekere winst is niet meer zeker.

Waarom deze executie zonder afvaller, tijd kopen door widm. Hoe moeten de draaiboeken nu aangepast worden?
« Laatst bewerkt op: 27-02-2020, 09:55:05 door Jezet »
Ik boycot Rusland & Russische producten!

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #428 Gepost op: 27-02-2020, 14:01:06 »
Dit gaat niet meer over spoilers ;)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Moldo

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #429 Gepost op: 27-02-2020, 15:00:06 »
Nog niet gezien dat de laatste spoiler (althans dat was voor mij een grote spoiler) nog niet is opgepikt door de landelijke media.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #430 Gepost op: 28-02-2020, 11:09:08 »
Dit ging nergens meer over dus even terug ontopic! ::ontopic::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #431 Gepost op: 28-02-2020, 12:12:03 »
Ja waar blijft nou die spoiler die ervoor zorgt dat Heinz en ik weer op dezelfde mol belanden  ??? ::) ::rofl:: ::trots:: :P
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #432 Gepost op: 28-02-2020, 21:40:58 »
Hoe moeten de draaiboeken nu aangepast worden?

De draaiboeken hoeven niet te worden aangepast. De datums blijven nog steeds dezelfde. Tenminste, als je dat bedoelt.


Het past precies allemaal qua afleveringen, ontknoping en fandag, of het wordt passend gemaakt.



Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #433 Gepost op: 29-02-2020, 09:54:00 »
Nog niet gezien dat de laatste spoiler (althans dat was voor mij een grote spoiler) nog niet is opgepikt door de landelijke media.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Denk dat ik die gemist heb?

Offline Moldo

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #434 Gepost op: 29-02-2020, 12:52:11 »
Denk dat ik die gemist heb?
Er is wat discussie hierover. Maar als je gelooft dat dit een montagefout is dan..
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #435 Gepost op: 29-02-2020, 16:09:14 »
Montagefout. Ik lees net een bericht van eergisteren dat iedereen bij de laser het teamgetal 4 droeg behalve Nathan die 3 had. Ik heb geen tijd gehad alles op het forum hier te lezen maar ik zie het hier niet staan als spoiler.

Het komt me inderdaad voor als spelbederf, montagefout, namelijk je moet als laser-regel van een ander team zijn om te kunnen uitschakelen, dus daarom de mol een ander getal...... daar lijkt men bij de productie even niet aan te hebben gedacht, dus spoiler ???
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Online Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #436 Gepost op: 29-02-2020, 16:12:02 »
Het kan natuurlijk altijd nog zijn dat er een afwijkingshint is zoals in 2006.  :D
Ik denk het alleen niet.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #437 Gepost op: 29-02-2020, 16:55:22 »
Het kan natuurlijk ook nog altijd gewoon toeval zijn 🤷🏻‍♀️
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #438 Gepost op: 29-02-2020, 17:27:17 »
Er is wat discussie hierover. Maar als je gelooft dat dit een montagefout is dan..
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Het is multi-interpretabel, maar ik beschouw dit als een serieuze montagefout en dus een spoiler. Van vorig jaar weet ik nog dat ze een uitspraak van Sarah over de fakkelopdracht ("zoiets moois heb ik nog nooit gezien", een van de laatste afleveringen) ook in aflevering drie hebben gebruikt. Het recyclen van biechtmateriaal kan dus zeker leiden tot dit soort fouten. Áls het een fout is, natuurlijk. Dat weten we niet. Maar het zou me niet verbazen.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #439 Gepost op: 29-02-2020, 22:10:43 »
Toch geen montagefout dus. Leonie is weg en Buddy is er nog.
Moet dus toch een gevalletje knippen plakken zijn geweest, of Leonie kwam niet helemaal uit haar woorden  :P