Poll

Wie is de Mol?

Buddy Vedder
39 (11.2%)
Miljuschka Witzenhausen
31 (8.9%)
Nathan Rutjes
88 (25.4%)
Rob Dekay
189 (54.5%)

Totaal aantal stemmen: 346

Auteur Topic: [Poll] Wie is de Mol?  (gelezen 253680 keer)

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #200 Gepost op: 19-01-2020, 07:05:08 »
Nathan blijft voor mij de mol. Met Rob op een tweede plaats.

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #201 Gepost op: 19-01-2020, 07:43:11 »
100% Leonie! Heeft zij überhaupt al iets goeds gedaan?

En Nathan en Rob finalisten?

Offline KiWi0501

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #202 Gepost op: 19-01-2020, 07:54:17 »
1. Rob
2. Miljuschka
3. Nathan

Uitgesloten:

4. Leonie
5. Buddy
6. Jaike
7. Claes
8. Johan

9. Tina (afvaller 2)
10. Anita (afvaller 1)

Kun je toelichten waarom je Leonie en Buddy uitsluit?

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #203 Gepost op: 19-01-2020, 08:46:36 »
1. Rob
2. Nathan
3. Claes
4. Jaike
5. Mil
6. Johan

Niet de mol:
6. Leonie
7. Buddy

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #204 Gepost op: 19-01-2020, 09:02:04 »
Buddy sluiten veel mensen uit omdat hij liegt terwijl dat heel makkelijk te achterhalen was dat hij loog. Te opvallend , teveel in de spotlights.

Leonie doet niet veel goeds, maar het wordt zo enorm uitgemeten in beeld gebracht, dat voor velen het gedrag als nepmol wordt gezien. Dus zou te duidelijk zijn.

Voor mij blijft mijn trio op kop ongewijzigd mil, rob en Nathan.
Leonie molt veel, maar iets in me zegt dat ze het niet is.
Jaike stijgt wat in aflevering 2. Buddy , claes en johan vormen de achterhoede.

Mil op 1
Rob op 2
Nathan op 3
Jaike op 4
Leonie op 5
Johan op 6
Claes op 7
Buddy op 8




Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #205 Gepost op: 19-01-2020, 09:27:14 »
Rob
Nathan
Mil
Johan
Jaike
Claes
Buddy
Leonie

Voor nu.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #206 Gepost op: 19-01-2020, 09:28:53 »
Moljuschka of Nathan.

Beide in de € escapewagen, Mil die een molletje grijpt, beide tegendraads bij de verfshow, Nathan die alles weglacht in de taxi zodat de envelop met geld niet gevonden wordt en dan blij zijn als eerste terug te zijn.... voor €0.

Rob als nummer 3.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #207 Gepost op: 19-01-2020, 09:56:58 »
1) Leonie
2) Mil
3) Nathan
4) Rob

Potloodstreep: Claes, Buddy, Johan, Jaike

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #208 Gepost op: 19-01-2020, 11:02:56 »
Voor nu:

Rob
Nathan
Jaike

Twijfel:
Miljouschka
Johan

Uitgesloten:
Claes
Buddy
Leonie

Offline Harko

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #209 Gepost op: 19-01-2020, 11:08:44 »
Buddy met stip op 1.

Alles wat hij doet en zegt komt gemaakt over. Hij reageert heel vaak te snel op dingen die Rik zegt en lijkt voorkennis te hebben.

Nathan en Miljuschka schrijf ik nog niet af.

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #210 Gepost op: 19-01-2020, 13:39:50 »
Nog steeds Rob, Nathan en Mil Mol. Nathan en Mil stijgen na deze aflevering nog meer, waarbij Nathan nog steeds niks heeft gepresteerd. Dus Rob en Nathan op gedeelde 1 met runner up Mil.

Net gekeken maar ga zo nog 1x kijken, genoeg te zien, speuren en vermoed duidelijke hints (en Chinese tekens).
Meer L

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #211 Gepost op: 19-01-2020, 13:41:46 »
Nathan, met Rob en Leonie als nummers 2 en 3.

Lichte streep door Johan.

Streep door Jaike, Claes, Buddy en Mil.
Frankje Lapi

anoniem 30784

  • Gast
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #212 Gepost op: 19-01-2020, 13:42:16 »
Ook ik vind dat we met deze aflevering eigenlijk weinig opschieten.
Ik blijf erbij dat de mol Rob of Nathan is. Mil laat ik nu wel echt met 100% zekerheid vallen als verdachte. Er zou nooit zo nadrukkelijk in de montage getoond worden dat Jaike bij de eerste test slechts over Buddy en Mil heeft gespreid en zij daarmee door is gegaan als Mil de mol is.

Voorlopig houd ik het nog even bij Rob, ook omdat ik vind dat Nathan onnodig verdacht werd neergezet in de montage bij de eerste opdracht van aflevering 2 waarin je Mil aan Leo zag vragen of zij wel Nathan vertrouwden. Ik vond ook dat het iets te nadrukkelijk in beeld kwam dat Nathan niet rende met die snoeren.

Robs verdachte gedrag werd daarentegen nooit nadrukkelijk benoemd door een kandidaat (tenzij je Johans testbiecht meetelt), en een verdachte actie van hem werd zelfs door een andere kandidaat in een biecht goedgepraat: Leonie zei namelijk in een biecht dat Rob en Buddy uiteindelijk niet de plek hebben gevonden waar Azië moest liggen, maar dat dat de fout was van Leonie en Johan en dat Buddy en Rob daar dus niet veel aan konden doen (ondanks dat we Rob en Buddy vol in beeld langs de plek waar Azië had moeten liggen zagen rijden). Dat vind ik erg verdacht, vorig jaar zwakten kandidaten in biechten het verdachte gedrag van mol Merel soms ook af of prezen zij haar juist (Sarah bv. zei een keer in een biecht dat Merel gewoon een beetje warrig is toen ze zich verdacht gedroeg, en benadrukte ook een keer in een biecht dat de samenwerking met Merel goed verliep).

Verder streep ik Nathan nog niet af, want qua gedrag kan hij het nog steeds zijn denk ik.

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #213 Gepost op: 19-01-2020, 14:11:03 »
Ik heb nog geen flauw idee... ::ohno::

Buddy, jonge fanatiekeling, geloof ik nog niet zo in als Mol.
Claes vind ik nog steeds verdacht, is veel op de achtergrond maar heeft wel degelijk zijn momenten.
Jaike, ook erg fanatiek. Vreemd dat ze aan Buddy vertelt dat ze op Anita zat. Als Mol zijnde kun je beter iemand noemen die nog in het spel zit.
Johan is moeilijk te peilen. Behoorlijk aannemelijk dat zijn zachtaardige karakter en zijn oh-ik-moet-nog-even-wennen-dat-ik-in-WIDM-zit toneel is.
Leonie verdenk ik nu een stuk minder, het gaat iets te veel en te vaak over haar rol.
Miljuschka, het zou kunnen, maar ik zie haar eerder als Winnaar.
Nathan, enthousiasteling, maar naar mijn idee iets té naïef en impulsief bezig in het spel.
Rob, meh het zou kunnen, zou het wel weer jammer vinden als dit forum al na 1 aflevering de goede Mol weet aan te wijzen.

Dus als ik een lijstje zou moeten maken...

1. Claes
2. Johan
3. Rob
4. Miljuschka
5. Leonie
6. Nathan
7. Buddy
8. Jaike
🜃

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #214 Gepost op: 19-01-2020, 14:25:12 »
Ik heb nog geen hoofdverdachte maar deze 4 verdenk ik het meest:

1. Rob: lijkt fanatiek zijn best te doen met 0,0 resultaat. Ook hier wordt Rob het meest verdacht en op deze site heeft men het meestal bij het rechte eind (behalve de Vlaamse mol vorig jaar).
2. Leonie: heeft ook niets goeds gedaan maar valt meer op. Lijkt mij soms te acteren (met name bij het zien van het groene scherm).
3. Nathan: in afl. 1 weinig opvallend (maar misschien wil de mol zich eerst gedeisd houden) maar in afl. 2 erg verdacht, met name met de kabels.
4. Jaike: weinig opvallend maar stuurde de vrachtwagen met 2 wel op het verkeerde vak.

De overige 4 verdenk ik minder (Johan het minste) maar ik durf niemand definitief weg te strepen.
« Laatst bewerkt op: 19-01-2020, 14:30:06 door Luc »

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #215 Gepost op: 19-01-2020, 14:41:02 »
Kun je toelichten waarom je Leonie en Buddy uitsluit?
Het is exact zoals Tarbozan het zei: Leonie wordt te veel in beeld gebracht en is voor mij een nepmol en Buddy is te veel aan het liegen en echt wel met het doel bezig naar mijn gevoel.

Ondertussen heb ik een kleine wijziging gedaan: Rob blijft op 1, maar Nathan springt van 3 naar 2 en Miljuschka van 2 naar 3. Ik ben er redelijk zeker van dat Rob of Nathan de Mol is.
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #216 Gepost op: 19-01-2020, 16:32:04 »
Nathan

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #217 Gepost op: 19-01-2020, 16:33:10 »

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #218 Gepost op: 19-01-2020, 16:35:04 »
Ik heb mezelf zojuist ervan overtuigd dat het Nathan is. Noem het een Jungesmomentje  ;D

anoniem 30784

  • Gast
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #219 Gepost op: 19-01-2020, 16:37:30 »
Nathan

Ik neig er nu toch naar om op hem te stemmen.  ::tandpastasmiley:: Maar ik twijfel wel telkens. Anderzijds hebben we van Rob nog helemaal geen verdachten gehoord tot nu toe, dat is vreemd aangezien de mol in de eerste 2 afleveringen altijd wel zijn verdachten laat horen. Nu ik de aflevering nog een keer kijk zie ik verder ook dat Nathan inderdaad veel meer op foute dingen aanstuurt bij de taxi-opdracht dan Rob. Hmmm... dan stem ik voor nu toch maar op hem.  ::tandpastasmiley::