Ja maar Pac, dat is heden ten dage de realiteit van WIDM:
Merel deed vorig jaar niet anders dan onnodig geld voor de pot verdienen, dus daar ga ik niet meer vanuit in het zoeken naar de mol.
Inderdaad.
Maar was het zo geweest dat het onbekend was gebleven wie die 250 gepakt had (zoals we niet weten wie de 500 pakten bij de bakjes), dan waren er bij mij wel alle alarmbellen afgegaan.
Nu was het echter een prachtig shining moment voor Nathan. Om na afloop eens fijn te pronken met dat hij, met dit luttele bedrag, toch weer zo goed was voor de pot (als penningmeester).
En dat momentje bij de waaiers was er natuurlijk alsnog. De mol heeft vrij spel. Zoals met Jan loopt die gewoon constant door het park als de andere kandidaten stuk voor stuk 'aan de beurt zijn'.
Zulk soort beelden kunnen nu met gemak ook, daar hoef je niet voor voor de waaiers te kiezen.
Heel eventjes dacht ik nog dat Rob zou draaien en ze beiden Productieassistent zouden spelen. Maar Rob zou het hebben gedaan bij 1000 zei hij en 250 was een te laag bedrag. Het is allemaal erg kandidaats bij hem.
Kortom, weinig veranderd deze aflevering voor mij. Ik heb 3x nu gestemd op Rob en 3x op Nathan maar ja, de laatste 3x wel op Nathan dus die tunnel gaat wat mij betreft