Poll

Wie is de Mol?

Buddy Vedder
39 (11.2%)
Miljuschka Witzenhausen
31 (8.9%)
Nathan Rutjes
88 (25.4%)
Rob Dekay
189 (54.5%)

Totaal aantal stemmen: 346

Auteur Topic: [Poll] Wie is de Mol?  (gelezen 253934 keer)

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #820 Gepost op: 25-02-2020, 15:47:06 »
Is het al ooit voorgevallen dat de kandidaten massaal juist zaten en dit forum massaal fout zat?

Sorry hoor, maar je afmeten aan wat anderen vinden vind ik zwak als argument. Als molloot kun je toch ook voor je eigen mening staan?

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #821 Gepost op: 25-02-2020, 18:18:29 »
Ik keer terug naar Mol Miljuschka. Heb geloof ik al twee keer de switch gemaakt van Nathan naar Miljuschka en andersom,  ;D, maar nu blijf ik bij haar.

De mooie muziekhint -naar Nathan- van Blip zette me juist weer op háár spoor, vooral vanwege de titel van het nummer, Rising Treath, en de naam van het spel,
Call of duty, Infinite Warfare.

Verder denk ik nu dat haar uiterst toepasselijke kledingkeuze geen toeval meer kan zijn (inmiddels bij vijf opdrachten, als ik goed heb geteld).
De camouflageblouse bij de laseropdracht spant wat mij betreft wel de kroon. Zo mooi bij de 'Infinite Warfare'.

Ook is zij inderdaad, zoals hier door onder anderen Tunneltelevisie is opgemerkt, de meest manipulatieve van het stel.

Tenslotte: door sommigen wordt geopperd dat Miljuschka niet zo lenig zou zijn als de anderen (lenigheid nodig bij lasergame). Ik denk dat wel eens reuze mee kan vallen. Haar jurkjeskeuze laat haar vaak breder (minder lenig daardoor?) lijken dan ze in werkelijkheid is. Misschien was ook dit wel een ingecalculeerde zet van haar...
Miljusch is ondanks haar soms opvallende jurkjeskeuze echt wel breed gebouwd, maar ze is ook best wel lenig, idd. Ze heeft meegedaan aan zo'n dansprogramma.

https://www.youtube.com/watch?v=4FpIZPzvXmE
 
^ Als je een beetje ritmegevoel hebt dans je haar er zo uit ...ze is nogal stijfjes, maar ze kan zich goed in bochten wringen.

Ik heb toevallig ooit een interview van haar gelezen of gezien waarin ze zei dat ze zwakkere mannen kon hebben met armpje drukken. Ook fysiek is ze dus niet te onderschatten. 💪
« Laatst bewerkt op: 25-02-2020, 18:22:24 door Amethyst »

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #822 Gepost op: 25-02-2020, 20:23:12 »
Dank, Amethyst, voor de extra informatie.
Nee, zij is beslist niet te onderschatten, in menig opzicht!

'Ze kan zich goed in bochten wringen'.  ::rofl::

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #823 Gepost op: 25-02-2020, 20:48:18 »
 ::) Echt wel breed gebouwd?  ::rofl:: Ja, naast een Leonie wel inderdaad. Verder is ze in vergelijking met de rest van Nederland vrij gemiddeld denk ik.

Leuk filmpje, genoeg oefening gehad om zich in die bochten bij WIDM te wringen inderdaad  :P

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #824 Gepost op: 25-02-2020, 20:49:18 »
Sorry hoor, maar je afmeten aan wat anderen vinden vind ik zwak als argument. Als molloot kun je toch ook voor je eigen mening staan?

Dat lijkt me wel een erg voorbarige conclusie, Belgian Mol vraagt alleen of iemand dat toevallig weet, er staat nergens dat hij daarop zijn molkeuze direct baseert.  ;)

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #825 Gepost op: 25-02-2020, 20:50:45 »
Sorry hoor, maar je afmeten aan wat anderen vinden vind ik zwak als argument. Als molloot kun je toch ook voor je eigen mening staan?

Was eerder een opmerking. Ik zit nog altijd hard in de Leonietunnel, dus geen zorgen.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #826 Gepost op: 25-02-2020, 21:49:58 »
Was eerder een opmerking. Ik zit nog altijd hard in de Leonietunnel, dus geen zorgen.

Anne-Marie? Maar dat was eigenlijk tegen beter weten in  :-X

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #827 Gepost op: 25-02-2020, 22:15:28 »
::) Echt wel breed gebouwd?  ::rofl:: Ja, naast een Leonie wel inderdaad. Verder is ze in vergelijking met de rest van Nederland vrij gemiddeld denk ik.

Leuk filmpje, genoeg oefening gehad om zich in die bochten bij WIDM te wringen inderdaad  :P
Oké, vrij gemiddeld dan. Ongeveer even breed als de mysterieuze dirigent uit de openingsopdracht i.i.g. ::tandpastasmiley::

En idd zal het met Leonie te maken hebben. Het was geen sneer he. Ik ben zelf breder dan gemiddeld. Niks mis mee.

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #828 Gepost op: 25-02-2020, 22:41:01 »
Ik twijfel nog hard: zowel Nathan als Rob zijn goede opties.

Ik heb nog geen hint gezien waarvan ik denk: wauw, die is onbetwistbaar
(maar wel enkele goede zoals de westworldhint van Rob en de opdrachtentitels bij Nathan)
maar hints zijn in mijn ogen bijzaak, het kan helpen maar meer ook niet.

Ik kijk meer naar molse en onmolse acties, die vind ik bepalender maar ook hier nemen beide heren weinig afstand van elkaar.

Rob is zeker meer sturend dan Nathan maar voor dat is zeker niet doorslaggevend om een mol te zijn. (als eerste willen lopen bij Alles Kenners)

Maar Nathan heeft meer zaken gedaan die ik een mol zou zien doen (Theepot, veel onnuttige combinaties geven bij kleur rijk).

Alles Kenners is een opdracht waarbij je een mol kan ontmaskeren: opnieuw zijn Nathan en Rob hoofdverdachte

maar als ik dan kijk naar laser mol en zie dat Nathan als mol meer uit de pot houdt
(doet me denken aan de finaleopdracht van S14, Susan haar flesjes telde niet mee en zij pakte dus veel goede flesjes mee en dus minder geld in de pot) en het feit dat de mol niet in beeld geweest is ( zoals bij S13 en Kees in de kerk) kom ik toch bij een lichte voorkeur voor Nathan.

Maar als Rob het is, zal ik zeker niet van mijn stoel vallen.
(dat gebeurt eerder bij Leonie, Mil of Buddy)


klaar voor de strijd

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #829 Gepost op: 28-02-2020, 12:41:29 »
Ik blijf nog maar weer bij Nathan. Er moet wel echt wat gebeuren bij de kandidaten. Meneer Vertrouweling moet eens wat wantrouwen gaan krijgen. Maar we hebben nog maar zo weinig afleveringen. Met Leonie exit zal er een grote opschudding komen, het is bijna wishful thinking van mij ;D. En anders moet ik de definitieve knoop doorhakken na afl. 9.....  ::regenboog::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #830 Gepost op: 28-02-2020, 12:48:09 »
Als Mil af valt, zal er ook een grote schok plaatsvinden, vooral bij Buddy!  ::oink::

Ik hou het ook op Nathan. Rob kan het voor mij niet echt meer zijn, zoals ik er nu naar kijk. Als je de mol ziet als assistent van de productie, is Nathan de meest logische mol. Hij gaat als eerste, en zorgt dat er geen afvaller is in aflevering 7.

Wel grappig dat Rik nog eens extra benadrukt "Wow, ben je nog steeds penningmeester Nathan, wat een vertrouwen!" ::rofl::

Offline Mol-Cooper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hey!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #831 Gepost op: 28-02-2020, 20:22:02 »
Nathan: Ik heb al mijn punten op hem ingezet voor de eerste keer omdat ik hem steeds meer verdachter vindt. Als ik op hem let tijdens een aflevering denk ik hij zou zo eens de mol kunnen zijn. Hij doet zich fanatiek voor maar straks ik hij de mol dan is het handig om daar achter te verschuilen.

Rob: Sinds na aflevering 1 heb ik al mijn punten op hem ingezet, tot nu want, je ziet hem niet zo vaak dus ik dacht oo dan zal hij de mol wel zijn dus de meeste mensen verdenken hem maar dat willen ze toch niet dat de mol al zo vroeg bekend is en hij doet ook wel eens onmolse dingen en uitspraken waarvan ik denk zal je dat als Mol wel zeggen.

Leonie: Ik heb haar geen seconden verdacht want, ze is vaak in beeld dat is niet handig als mol, die wilt vaak op de achtergrond blijven en ze werdt erg verdacht gemaakt de eerste afleveringen, dus zij is het volgens mij niet.

Miljuschka: Ik had de eerste keer al mijn punten op haar ingezet maar daarna gelijk niet meer, ze doet zich verdacht voor en is niet erg op de voorgrond maar als zij de mol is dan kan ik dat wel geloven maar ik zit toch echt nog op Nathan

Buddy: Hij is erg op de voorgrond en heb hem niet echt verdacht. Hij doet veel dingen die hij als Mol had kunnen voorkomen dus dat het niet hoefde maar hij is denk ik de mol niet. Hij wilt graag de winnaar zijn dat zag je al bij de extra video na de laser opdracht, hij was echt verdrietig dat hij die opdracht verpest heeft want, hij wilde dichtbij de mol komen maar dat was hem niet goed gelukt want, hij werd afgeschoten door de mol dus als mol zou je dat niet zo snel erg groot laten zien dat hij teleurgesteld is die let wel op maar als hij de mol is goed gedaan want, ik verdenk hem niet en veel mensen ook niet.
Hallo! Hello! Bonjour! 你好! Hej! Hei! გამარჯობა! Γεια! Aloha nui! Dia duit! Halló! Halo! Ciao! こんにちは! Сәлем! 안녕! Xin chŕo! Merhaba! Salaan! Hola! Olá!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #832 Gepost op: 29-02-2020, 10:13:49 »
Rob

Offline hamsterdam

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #833 Gepost op: 29-02-2020, 10:45:36 »
Toch nog steeds Nathan, hoewel de laatste twee afleveringen t fundament onder die verdenking steeds meer op Zaanse palen begint te lijken 😅

Offline Mosquito

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 'ziende blind'
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #834 Gepost op: 29-02-2020, 10:54:23 »
Bromance is de mol.

 Met het mes op de keel (of in je rug) kies ik met een pinknagel voorsprong: Nathan.
'Ook een fijne dag verder...’

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #835 Gepost op: 29-02-2020, 11:04:14 »
Als Mil af valt, zal er ook een grote schok plaatsvinden, vooral bij Buddy!  ::oink::


Hier ook. ::rofl::

Dan is er volgens mij geen mol meer...  ;)
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #836 Gepost op: 29-02-2020, 11:26:52 »
Ik tunnelde heel hard op Nathan maar nu weet ik het niet meer, ben deze week van Nathan naar Rob weer naar Nathan gegaan. En ik twijfel nog steeds. Ik zit op 50% Nathan, 40% Rob en 10% Leonie.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #837 Gepost op: 29-02-2020, 11:35:33 »
Leonie! ::joehoe::
Rob? Dan had ik het mis, maar ik zou niet van mijn stoel vallen.
Mil? Dan zou ik toch wel met veel vragen blijven zitten.
Nathan en Buddy? Zijn het voor mij zeker niet.

Offline Feodora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #838 Gepost op: 29-02-2020, 12:19:23 »
Nathan, maar twijfel nog steeds heel erg tussen hem en rob.

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #839 Gepost op: 29-02-2020, 12:24:46 »
Nathan. En Rob daarachter met een hele kleine achterstand.