Poll

Wie is de Mol?

Buddy Vedder
39 (11.2%)
Miljuschka Witzenhausen
31 (8.9%)
Nathan Rutjes
88 (25.4%)
Rob Dekay
189 (54.5%)

Totaal aantal stemmen: 346

Auteur Topic: [Poll] Wie is de Mol?  (gelezen 254143 keer)

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #880 Gepost op: 29-02-2020, 22:02:43 »
Ik weet het gewoon echt niet... Ik vond alleen Nathan wel erg goed bezig bij de eerste opdracht...

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #881 Gepost op: 29-02-2020, 22:04:08 »
Nathan, Rob, Nathan, Rob.. wie het ook is van de twee: het wordt een WIDM mexico onthulling ::bravo::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #882 Gepost op: 29-02-2020, 22:04:30 »
Kleingeld. ;)

Maar totaal onnodig kleingeld. Hij had even 30 seconden kunnen wachten en dan alsnog hijgend binnen komen. Niemand die het hem kwalijk had genomen en hij lijkt daarmee kandidaats.

De arme jongen doet weer zijn stinkende best en fietst als enige 250 euro binnen en dan is het toch nóg duidelijker dat ie de Mol is. :P

Ik blijf bij Rob.
Ja
Toch is Rob hier ook erg goed bezig. Hij heeft Nathan in zijn eentje naar de fietsen geleid.

Offline molton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hmmm
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #883 Gepost op: 29-02-2020, 22:05:30 »
De arme jongen doet weer zijn stinkende best en fietst als enige 250 euro binnen en dan is het toch nóg duidelijker dat ie de Mol is. :P

Ik blijf bij Rob.
Haha. Heerlijk fanatiek inderdaad, terwijl er genoeg "afslagen" zijn om verkeerd te rijden. Ik zie er inderdaad met iedere aflevering minder de Mol in.

Nathan moet het, wat mij betreft, hebben van de theepot (waar in geknipt is) en nummer 3 op zijn lasergamevest. Dat vind ik wat mager...
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #884 Gepost op: 29-02-2020, 22:05:52 »
Ja
Toch is Rob hier ook erg goed bezig. Hij heeft Nathan in zijn eentje naar de fietsen geleid.

Of Mol Rob dacht dat gaat Nathan nooit meer halen, maar Nathan fietste natuurlijk heel erg snel op het eind..  ::rofl::.

Offline rubes

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #885 Gepost op: 29-02-2020, 22:07:31 »
Ik zit ook nog steeds op Rob. ik vind het wel raar dat Leonie zegt dat ze gespreid heeft waarschijnlijk op Rob en Mil hebben jullie een verklaring voor dat ze eruit ligt.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #886 Gepost op: 29-02-2020, 22:07:42 »
Nathan was erg goed bezig bij opdracht 1 waardoor ik weer wil twijfelen.
Maarja, Rob heeft Nathan hier dus perfect begeleid. En 250 is nou ook niet zo heel veel.

Ik denk dat Nathan gewoon elke aflevering wel ergens goed zijn best doet als het niet te veel oplevert. Zien we wel vaker.

Maar ik ga Robs gezicht nog wel even terugkijken voordat Leo haar scherm zag. Als kandidaat zou hij zich ervan bewust moeten zijn af te vallen dan.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #887 Gepost op: 29-02-2020, 22:07:50 »
Kleingeld. ;)
Dit opgeteld bij de 250 euro bij de waaiers en het betrokken zijn bij drie van de vier goede foto's in de vorige aflevering wordt wel wat veel kleingeld. Hij kan nog steeds de mol zijn, maar dan haalt de mol net als vorig seizoen onnodig geld binnen.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #888 Gepost op: 29-02-2020, 22:14:20 »
Ik denk Nathan/Rob, maar waarom “laten zien” dat Leonie denkt dat het Mil is en vervolgens Leonie exit waarvan blijkbaar iedereen dacht dat het de mol was? Dat is wel een hele gemakkelijke manier om stemmend Nederland van Mil af te halen. Waarom deze scene laten zien als Mil gewoon kandidaat is?

Daarom 3*33% en 1% voor Buddy. Ik ben op zoek naar een tunnel en die vind ik vast nog wel dit weekend.
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #889 Gepost op: 29-02-2020, 22:15:27 »
Van Nathan naar Rob, met pijn in m'n hart, want Nathan zou zo'n ontzettend fijne mol zijn, maar het is met de nieuwe opdrachten erbij echt niet meer reëel.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #890 Gepost op: 29-02-2020, 22:16:35 »
Of Mol Rob dacht dat gaat Nathan nooit meer halen, maar Nathan fietste natuurlijk heel erg snel op het eind..  ::rofl::.

Ja idd. Misschien heeft Rob Nathan wel heel erg om laten fietsen en had hij niet verwacht dat Nathan het toch zou halen.

Offline Moldo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #891 Gepost op: 29-02-2020, 22:17:06 »
Mil met waaier ::joehoe::

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #892 Gepost op: 29-02-2020, 22:18:54 »
Miljuschka is de mol.
Leonie heeft alles op Rob ingezet, hoewel de makers hun uiterste best doen ons het omgekeerde te laten geloven.
Ik denk dat Nathan nog steeds spreidt en Mil meeneemt. Rob en Buddy overleven, misschien omdat zij ook op een vrouw zaten en Leo niet.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #893 Gepost op: 29-02-2020, 22:19:08 »
Dit opgeteld bij de 250 euro bij de waaiers en het betrokken zijn bij drie van de vier goede foto's in de vorige aflevering wordt wel wat veel kleingeld. Hij kan nog steeds de mol zijn, maar dan haalt de mol net als vorig seizoen onnodig geld binnen.

Hoeveel pakte Merel ook alweer? Maar nee, die was ondanks de pot spekken een geweldige mol ;)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #894 Gepost op: 29-02-2020, 22:22:44 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Dus toch geen biecht van een latere aflevering. Kans dat Rob de mol niet is is nu toch wel groot.

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #895 Gepost op: 29-02-2020, 22:23:53 »
De moderne mol pakt ook onnodig geld. Anders val je door de mand bij ftm....

Maar ik geef toe, het wordt wel veel onderhand.

Tegelijk is Rob ook betrokken bij het geld dat Nathan binnen haalt. Hij is zelfs exclusief alleen met Nathan aan het bellen! De rest passt (!) hij door. ;)


Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #896 Gepost op: 29-02-2020, 22:26:39 »
Rob is nog steeds de mol.  ::KarelMetHoedMaarDanRob::

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #897 Gepost op: 29-02-2020, 22:27:39 »
Hoeveel pakte Merel ook alweer? Maar nee, die was ondanks de pot spekken een geweldige mol ;)
Die staat in mijn lijstje van beste mollen niet heel hoog. Geld binnen brengen moet wel als mol, de tijden dat Milouska als mol niks binnen bracht zijn voorbij. Maar op sommige momenten is het onnodig, voornamelijk als de anderen geen geld binnen brengen.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #898 Gepost op: 29-02-2020, 22:29:05 »
Die staat in mijn lijstje van beste mollen niet heel hoog. Geld binnen brengen moet wel als mol, de tijden dat Milouska als mol niks binnen bracht zijn voorbij. Maar op sommige momenten is het onnodig, voornamelijk als de anderen geen geld binnen brengen.

Vrij recent bracht Thomas volgens mij ook zéér weinig binnen. Die werd dan ook wel al vrij vroeg in het spel massaal verdacht hier op het forum.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #899 Gepost op: 29-02-2020, 22:30:15 »
De arme jongen doet weer zijn stinkende best en fietst als enige 250 euro binnen en dan is het toch nóg duidelijker dat ie de Mol is. :P

Ik blijf bij Rob.
volgens mij is het rob die hem daar naar toe brengt
 ;D
chipsverslaafde <3