Poll

Wie is de Mol?

Buddy Vedder
39 (11.2%)
Miljuschka Witzenhausen
31 (8.9%)
Nathan Rutjes
88 (25.4%)
Rob Dekay
189 (54.5%)

Totaal aantal stemmen: 346

Auteur Topic: [Poll] Wie is de Mol?  (gelezen 254196 keer)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #940 Gepost op: 1-03-2020, 15:41:55 »
Nathan is als we de beelden moeten geloven , totaal onverdacht. Waarom is het dan nodig om 250 euro binnen te halen? Zeker als we daarbij ook nog moeten geloven dat hij obstakels opwerpt voor de andere fietsers!
Hier ben ik het heel erg mee eens. Als hij inderdaad door geen van zijn medekandidaten verdacht wordt, wordt het misschien juist tijd dat daar verandering in komt. Stiekem willen de Mol en de productie ook helemaal niet dat de Mol zo laat in het spel nog onder de radar blijft - er moet wel een winnaar zijn natuurlijk. Dus in de één na laatste aflevering is het echt wel tijd om rare fratsen uit te halen ::jaja:: Zogenaamd 'de beste mol ooit' uithangen door geen verdenkingen op je te roepen is m.i. niet zoveel waard als je die verdenking ook niet verdient op basis van het geld dat je in de pot brengt.
...óf niet!

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #941 Gepost op: 1-03-2020, 15:55:25 »
Het is nou ook weer niet zo dat Nathan superveel geld in de pot heeft gebracht toch
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #942 Gepost op: 1-03-2020, 16:06:37 »
Ik zit inmiddels al wel een tijdje 100% op Rob. Ik heb nog wel zo lang mogelijk met open blik proberen te kijken naar de rest, maar dan vind ik voortdurend dingen die niet logisch zijn. Buddy heb ik echt volledig afgeschreven, als Mil het is verdient ze ECHT een Oscar, en Nathan doet eigenlijk ook regelmatig dingen die niet nodig zijn als mol. Dan heb ik het niet eens alleen over geld pakken, maar ook bijvoorbeeld dat hij het bondje met Rob ineens ditcht. Het zou de meest eigenzinnige mol ooit zijn, maar ik denk dat de regie hem als afleidmol wil neerzetten.
Sky might be falling but remember you can fly

anoniem 30784

  • Gast
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #943 Gepost op: 1-03-2020, 16:08:25 »
Hier ben ik het heel erg mee eens. Als hij inderdaad door geen van zijn medekandidaten verdacht wordt, wordt het misschien juist tijd dat daar verandering in komt. Stiekem willen de Mol en de productie ook helemaal niet dat de Mol zo laat in het spel nog onder de radar blijft - er moet wel een winnaar zijn natuurlijk. Dus in de één na laatste aflevering is het echt wel tijd om rare fratsen uit te halen ::jaja:: Zogenaamd 'de beste mol ooit' uithangen door geen verdenkingen op je te roepen is m.i. niet zoveel waard als je die verdenking ook niet verdient op basis van het geld dat je in de pot brengt.

 ::jaja::

Ik had het leuk gevonden als hij het was geweest maar hierdoor vind ik Nathan verdenken niet meer houdbaar. Het klopt verder dat hij niet veel heeft opgebracht in totaal maar hij heeft wel 2 x 250 euro totaal onnodig verdiend. Dat in tegenstelling tot bijvoorbeeld Merel die wanneer ze individueel kleine bedragen onnodig verdiende tegelijkertijd geld verduisterde.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #944 Gepost op: 1-03-2020, 16:15:31 »
Het is nou ook weer niet zo dat Nathan superveel geld in de pot heeft gebracht toch
Wat Saskiaax95 hierboven zegt ::jaja:: Nathan is inderdaad verre van een grootverdiener maar op bepaalde cruciale momenten waar geld binnenhalen simpelweg een keuze wordt (de waaiers, wel of niet op tijd over de finish komen), vind ik het niets voor even Mol om dan op die manier nog te proberen je toch al geringe verdenkingen klein te houden. (Los van dat genoeg Mollen wel een keer zoiets deden. Dat vind ik persoonlijk sowieso nooit chic, maar bij Nathan is het nu echt onnodig.)
« Laatst bewerkt op: 2-03-2020, 10:28:47 door Pac »
...óf niet!

Offline hamsterdam

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #945 Gepost op: 1-03-2020, 16:24:35 »
Op basis van de €250 (x2) zou ik de Nathantunnel moeten verlaten, maar ik wil gewoon zo graag dat hij het is  ;)

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #946 Gepost op: 1-03-2020, 17:08:37 »
Ik neig toch weer naar Miljuschka nu.


Verdenkingen en montage

- Buddy is er volgens sommige forummers ws uitgeknipt in de testbiecht van Leonie uit afl. 7. Raar idd dat ze het daar over de 5 overgebleven kandidaten heeft en dan Buddy als enige niet noemt in iets dat duidelijk op een opsomming lijkt (ze noemt zichzelf ook).

M.a.w. Leo zou er wel eens uit kunnen zijn gegaan op Buddy ipv op Mil in afl. 8.  Dat hotelkamergesprek tussen Mil en Leo past daar dan mooi bij ...als kandidaat ben je dan niet per se eerlijk naar elkaar toe. Leo probeerde Mil misschien alleen te testen. Waarom Leonie een harde verdenking naar finalist Miljuschka uit laten spreken, als ze vervolgens moet wieberen? De regie zet finalist Miljuschka hier weg als onverdacht. Verdacht.  :P

Johan (met alle respect, maar sorry) zie ik nog wel als enige in de groep de test vol op de mol invullen en er dan toch uit vliegen. Jaike niet, maar we weten nog niet of ze toen bijna all-in is gegaan op Buddy, of op Mil.


Nathans testbiechten komen heel kandidaats op me over. Als Nathan de mol is, petje af voor hem en de regie. Hebben ze dan heel mooi gedaan. Maar dat we m.i. weer niet zijn hoofdverdachte hebben gehoord (luister naar wat Nathan zegt, ipv wat er wordt gesuggereerd)...en vorige week sowieso niet, vind ik dat onmols.

De mol spreekt normaal een harde verdenking uit nu. We weten ook dat Nathan vorige week helemaal niet op Rob zat. En daar bleek nu ook weer niks uit. Communicatie porto leek prima te verlopen. Vertrouwen leek volop aanwezig.

Toch mogen we niet weten op wie ie nu zit. Opvallend.


Lichaamstaal en groepsdynamiek

- Het duo M&N is heel interessant om te volgen. Vooral de laatste 2 afleveringen krijg ik Mol en winnaar vibes bij die 2. Je zou denken dat Nathan de mol is omdat Miljuschka nu al 2 keer gered zou kunnen zijn door Nathan bij de test... maar het gedrag lijkt meer op dat van een ontdekte mol Mil en slimme, plagerige moljager Nathan.

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #947 Gepost op: 1-03-2020, 17:26:05 »
Johan (met alle respect, maar sorry) zie ik nog wel als enige in de groep de test vol op de mol invullen en er dan toch uit vliegen.
::rofl:: Een omgekeerde Olcay.

Bij alle vier zijn rare dingen aan de hand. Kandidaten lijken er uit te zijn gegaan terwijl ze de test hebben ingevuld op Mil en Buddy, dus die zouden de mol niet meer kunnen zijn. Buddy pakte waarschijnlijk ook 500 euro bij de vrijstellingsroute. Mil was voor het gokken. Nathan pakt 2x geld. Rob was voor het gokken.
Dus... ik weet het niet?
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #948 Gepost op: 1-03-2020, 17:36:23 »
Nathan  ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #949 Gepost op: 1-03-2020, 18:01:35 »
Ik wil gewoon zo graag dat het Nathan is, dus blijf op hem stemmen. Maar dat onnodige geld weer in afl 1 nu...  :-\\  Zal het toch Rob zijn? Blijf hard hopen dat het Nathan is.

Online Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #950 Gepost op: 1-03-2020, 18:04:39 »
Na deze aflevering ga ik maar eens definitief voor Rob. Ik ga nog steeds niet van m'n stoel vallen als het toch Nathan is, maar ik moet toch een keer een keuze gaan maken en Rob wint het nu toch wel duidelijk ::jaja::
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #951 Gepost op: 1-03-2020, 18:49:10 »
Nathan
Frankje Lapi

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #952 Gepost op: 1-03-2020, 19:43:29 »
Vanaf aflevering 1 op Rob en daar blijf ik bij....

Met mol Mil als runner-up!

Leuk seizoen qua molspeuren!!!
 ::bravo::
Meer L

Offline hamsterdam

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #953 Gepost op: 1-03-2020, 19:57:28 »
Ik vrees dat ik Nathan los moet laten...Rob? Of toch Mil?

(Maar eigenlijk wil ik gewoon tot t einde hopen dat t Nathan is)

Offline rubes

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #954 Gepost op: 1-03-2020, 21:42:29 »
Rob is de mol. Nu wachten op widm 2021

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #955 Gepost op: 1-03-2020, 21:56:01 »
Rob is de mol. Nu wachten op widm 2021
Je kijkt toch niet alleen om de mol te ontmaskeren? ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #956 Gepost op: 2-03-2020, 08:51:09 »
Rob

::rofl:: Een omgekeerde Olcay.

Bij alle vier zijn rare dingen aan de hand. Kandidaten lijken er uit te zijn gegaan terwijl ze de test hebben ingevuld op Mil en Buddy, dus die zouden de mol niet meer kunnen zijn. Buddy pakte waarschijnlijk ook 500 euro bij de vrijstellingsroute. Mil was voor het gokken. Nathan pakt 2x geld. Rob was voor het gokken.
Dus... ik weet het niet?
Ja idd, wie te strepen? Normaal Mil en Buddy dus (maar daar wil ik niet aan). Dan lijkt me de Rob tunnel de meest solide. Dat lijstje met mogelijke molacties van Heinz is nou... nogal indrukwekkend. Wel m'n minst favoriete mol van deze 4, dus daarom wil ik er misschien nog niet aan.

Maar ik zou Rob als mol goed kunnen hebben. Het is geen niveautje Merel of zo.  ::hypocriet::
« Laatst bewerkt op: 5-03-2020, 19:38:55 door Amethyst »

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #957 Gepost op: 2-03-2020, 08:51:46 »
Ik ben geswitcht naar Rob.

Offline Enermol

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #958 Gepost op: 2-03-2020, 08:58:09 »
Ik blijf lekker bij mijn wensmol sinds het begin  ;D

Nathan it is

Offline Mosquito

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 'ziende blind'
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #959 Gepost op: 2-03-2020, 12:07:18 »
Rick
'Ook een fijne dag verder...’