Poll

Wie is de Mol?

Buddy Vedder
39 (11.2%)
Miljuschka Witzenhausen
31 (8.9%)
Nathan Rutjes
88 (25.4%)
Rob Dekay
189 (54.5%)

Totaal aantal stemmen: 346

Auteur Topic: [Poll] Wie is de Mol?  (gelezen 252400 keer)

Offline Moldo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1320 Gepost op: 14-03-2020, 19:24:59 »
Buddy

Slechte kandidaat, goede mol.

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1321 Gepost op: 14-03-2020, 19:29:22 »
Ik hou het op Nathan. Ik zit prima in die tunnel.

Offline theluckyboatman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1322 Gepost op: 14-03-2020, 19:31:39 »
ik snap dat veel voor Rob gaan.
Maar ik denk juist die niet.
En hoewel ik genoeg theorieën gelezen heb en altijd probeer te kijken naar het 'follow the money ' gebeuren wil ik niet geloven dat Rob het is, vind hem niet overkomen als een Mol.
Hoewel ik na Jaike op Nathan zat, ben ik ook in Miljouska gaan geloven en kan geen knoop doorhakken op een keuze...
Maar als ik een toch 1 naam moet noemen - Miljouska en anders zit ik maar een fout, ik heb in iedergeval genoten van dit seizoen.
Geen Molfandag, maar ach volgend jaar maar weer.
Ananas

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1323 Gepost op: 14-03-2020, 19:34:46 »
wil ik niet geloven dat Rob het is, vind hem niet overkomen als een Mol.

Nou, dan heeft hij dat dus goed gedaan!  ;D
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1324 Gepost op: 14-03-2020, 19:43:14 »
Ben ik echt de enige die het serieus niet leuk zou vinden als Rob of Nathan de mol is?
Heel NL zegt dat al vanaf Afl. 4 dus zou dat best een gefaald seizoen zijn.
 ::joehoe::

Dan zou half Nederland het toch ook fout hebben? :P

Offline MOLCATCHERRR

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1325 Gepost op: 14-03-2020, 19:57:52 »
Dan zou half Nederland het toch ook fout hebben? :P

Hahaha dat verwacht ik wel!  ::rofl::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1326 Gepost op: 14-03-2020, 19:59:43 »
Ik bedoelde eigenlijk de helft van die Nathan- en Robverdenkers die Nathan verdenkt. :P

Maar er is nu geen weg terug meer en dat is altijd spannend. Veel plezier allemaal met de ontknoping. ::bravo::

Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1327 Gepost op: 14-03-2020, 20:04:43 »
Uiteindelijk, na heeeeel lang draaikonten, toch maar voor Rob gegaan. Heel veel plezier allemaal vanavond!  ::bravo::
...if one only remembers to turn on the light.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1328 Gepost op: 14-03-2020, 20:06:19 »
Resultaten van de poll voorafgaand aan de ontknoping:

Offline FeniXXIV

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1329 Gepost op: 14-03-2020, 20:50:02 »
Wat een spannende avond gaan we weer tegemoet. Daar waar WIDM het voor mij vorig jaar wat makkelijker maakte door weer eens mijn eerste verdachte als mol te selecteren, vond ik de zoektocht dit jaar toch van een ander kaliber. Zot moeilijk, maar ergens te verwachten met een groep die al in afl. 1 chaos begon te zaaien door elkaar meteen te beliegen en bedriegen. Geweldig wel, ze speelden het spel hard. Een finale met vier (die welgekomen is) maakte het er niet gemakkelijker op.

Tot afl. 9 stond Buddy zelfs niet op mijn radar. En toch begon ik heel even te twijfelen toen hij onschuldige Chinezen drop voorschotelde en las dat hij ook stemmenwerk deed. Gelukkig toch terug tot rede gekomen van de week, maar dus zelfs als hij het zou blijken te zijn zou ik niet van mijn stoel vallen. Het bewijst voor mij wel na het maar een keer bekijken hoe goed ze zijn geworden in het manipuleren van de kijker.

Ik kan er niet aan doen maar van in het begin had ik Miljuschka, Rob & Nathan in mijn vizier. Heb ze letterlijk alledrie ingevuld als mol in de pool, in dezelfde volgorde. Dit maakte het vanzelfsprekend zeer moeilijk om een definitieve keuze te maken. En te denken dat Leonie mijn nr. 4 was na afl. 1! Maar haar liet ik vrijwel meteen weer rusten. Maar het leek wel een estafetteparcours voor deze 3 mollen. Ik vertrouwde ze vanaf de eerste minuut voor geen haar.

Ik snap nog altijd waarom ze het alledrie kunnen zijn. Het zijn alledrie supersterke karakters. Miljuschka lijkt in veel opzichten qua profiel op de vorige mol, waarschijnlijk heb ik me daardoor een beetje laten vangen in het begin. En het blijkt ook de voornaamste reden te zijn waarom ik haar naarmate het spel vorderde meer en meer afschreef als De Mol, hoe dan ook een zeer intelligente kandidaat, zou wel een mooie winnares zijn.

De ultieme strijd ging ook voor mij tussen Nathan en Rob. De mol als black of white hatter. Wijsheid of geluk. Ik kan me geen beter einde bedenken voor een twintigste seizoen (ongelofelijk als je erover nadenkt). Hopelijk is het nog lang niet gedaan. Op naar nr. 21 ... met hopelijk een beetje meer inbreng van mijn kant. Het blijft toch eenzaam zonder forumdeelname.

Maar dus na wekenlange onrust over de Nederlandse Mol ben ik er eindelijk ook van overtuigd geraakt ...Heb alles maar 1 keer gezien, amper meegelezen ... maar als forumlid ben ik het aan mezelf verplicht om mijn keuze hier neer te pennen, en die valt op de meneer met de hoed Rob! Ik vond hem lang een te stereoriepe mol, duidelijk iemand waar je het van kan verwachten. In het begin toch vrij onopvallend, laag in de polls, en toch vrij opvallend door zijn onuitputtelijke vooraad aan hoofddeksels. Voor elke nieuwe dag een nieuwe hoed leek wel zijn motto.
 
Maar wat zou ik ook zo graag Nathan Mol zien. Ik was er lang van overtuigd geraakt dat hij de ideale dekmantel had als de ultieme teamplayer. Zich continu profileren als teamplayer, iemand die altijd voor de groep gaat, krijgt bakken vertrouwen, ... (maar tegelijk dodelijk fanatiek, schoot zelfs even de mol af!). Zo'n type mol zou echt epische proporties aannemen voor een jubileumeditie.

Maar er kan er maar een de enige echte zijn die deze fanatieke toch wel strategisch sterke groep BN'ers het figuurlijke mes in de rug steekt. En dat is ... hoogstwaarschijnlijk toch Rob hoor! ;) Mil of Nathan mag winnen

Offline hamsterdam

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1330 Gepost op: 14-03-2020, 20:59:45 »
54% van het forum zat goed.

Goed gespeurd dus allen

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1331 Gepost op: 14-03-2020, 21:36:53 »
54% van het forum zat goed.

Goed gespeurd dus allen

Goed gedaan!  ::bravo::
Ik heb Rob ook verdacht, vooral in de taxi met Nathan.  ::rofl:: En daarna Buddy, Nathan en vooral Mil...

Wisselen is niet altijd goed, haha. Gefeliciteerd 54%!
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Thiago

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1332 Gepost op: 14-03-2020, 22:01:34 »
Heerlijke uitzending zonder publiek. Niet meer veranderen!!

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1333 Gepost op: 14-03-2020, 22:50:27 »
Heerlijke uitzending zonder publiek. Niet meer veranderen!!

Ja, de reden is vervelend, maar eigenlijk bevalt deze vorm mij veel beter!  ::ok::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1334 Gepost op: 14-03-2020, 23:10:08 »
Ik heb alle pollresultaten nog even op een rijtje gezet. Hoe ze er zonder de megaspoiler (waardoor vanaf het begin de helft de Mol niet kon zijn) uit zouden hebben gezien zullen we nooit weten.












(Die dikgedrukte Claes is een stem van Loezel die die week de resultaten plaatste. :P)









Slechts twee keer was Rob niet de hoofdverdachte! :D

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1335 Gepost op: 14-03-2020, 23:19:54 »
Zijn er door de molloten opdracht nou 50 mensen actief geworden op het forum? In elk geval zodanig actief dat ze ook de poll invullen.  ::vergroot::

Goed gedaan mensen. Ik had de eerste paar afleveringen niet actief gevolgd en zat tot aflevering 5 nog op Miljuschka. Gefeliciteerd aan iedereen die hem al vanaf het begin in de smiezen had.

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1336 Gepost op: 14-03-2020, 23:44:19 »
Vanaf aflevering 1 zat ik steeds te twijfelen tussen Rob en Nathan. Ben uiteindelijk bij Nathan blijven hangen, omdat ik hem zo’n leuke mol zou hebben gevonden.

Maar dus toch Rob.

Ik vind toch dat ze aflevering 9 wat minder duidelijk hadden moeten maken, maar goed. Eerlijk is eerlijk, Rob heeft goed gemold.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1337 Gepost op: 15-03-2020, 00:03:08 »
Vanaf aflevering 1 zat ik steeds te twijfelen tussen Rob en Nathan. Ben uiteindelijk bij Nathan blijven hangen, omdat ik hem zo’n leuke mol zou hebben gevonden.

Maar dus toch Rob.

Ik vind toch dat ze aflevering 9 wat minder duidelijk hadden moeten maken, maar goed. Eerlijk is eerlijk, Rob heeft goed gemold.

Ik zat ook in dubio tussen Nathan en Rob. Uiteindelijk Rob gekozen na vorige week toen Buddy hem voor het blok zette. Bovendien had Nathan tweemaal in een 1 op 1 situatie voor geld gekozen. Maar ik had zo graag Nathan als mol willen zien.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1338 Gepost op: 15-03-2020, 00:22:33 »
Rob was na aflevering 1 meteen een verdachte voor mij. Er hing een molaura om hem heen. Uiteindelijk toch overgestapt naar Nathan met Rob als nummer 2.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1339 Gepost op: 26-05-2020, 12:20:19 »
Note to myself: altijd voor degene kiezen die ik in aflevering 4 verdenk. :-D Want ik ben daarna toch maar weer mooi naar Miljuschka geswitcht.  ::rofl::

Hopelijk komt er gauw een vervolg op dit mooie programma, al is dat natuurlijk lastig met alle corona-problemen.

Eerst dacht ik Jaike, toen Nathan, of misschien toch Miljuschka? Nee, het moest wel Buddy zijn.

En nu denk ik Rob!  ::rofl::

Ja, toch eindelijk een tunnel gevonden, denk ik.  ;D
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)