Auteur Topic: [Hints] Afleveringstitels en andere verborgen aanwijzingen  (gelezen 167572 keer)

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [Hints] Afleveringstitels en andere verborgen aanwijzingen
« Reactie #500 Gepost op: 19-02-2020, 21:14:44 »
Citaat
Dat ie aan Rob vastzit.

 ::rofl::

Niets is wat het lijkt.

Offline Overalsterretjes

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Hints] Afleveringstitels en andere verborgen aanwijzingen
« Reactie #501 Gepost op: 19-02-2020, 21:37:58 »
Ik vind deze dan opvallender

Offline Thiago

  • Forumlid
Re: [Hints] Afleveringstitels en andere verborgen aanwijzingen
« Reactie #502 Gepost op: 19-02-2020, 21:46:23 »
En ik deze van Mil  ;D

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Hints] Afleveringstitels en andere verborgen aanwijzingen
« Reactie #503 Gepost op: 19-02-2020, 21:50:17 »
Mensen hebben vingers. En om nou Inge ineens uit de mottenballen te gaan halen?

Offline Overalsterretjes

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Hints] Afleveringstitels en andere verborgen aanwijzingen
« Reactie #504 Gepost op: 19-02-2020, 22:06:11 »
Mensen hebben vingers. En om nou Inge ineens uit de mottenballen te gaan halen?

 ::rofl::

Offline Molleck

  • Forumlid
Re: [Hints] Afleveringstitels en andere verborgen aanwijzingen
« Reactie #505 Gepost op: 19-02-2020, 22:14:06 »

Als Buddy de Mol is, komt hij heel hoog in het rijtje van Beste Mollen te staan. Hij zou dan niet alleen de meeste kandidaten en zo ongeveer het hele casual-zaterdagavond-publiek, maar óók nog eens het gros van de molloten op het verkeerde been hebben gezet.
Het zou me echt niet verbazen dat we een herhaling krijgen van het Stine/Simone seizoen met Jan als mol ::)
Oftewel aankomende aflevering eerst Nathan eruit, iedereen massaal op Rob, die er vlak voor de finale dan uitvliegt.. en dan blijkt het toch Buddy te zijn (of Leonie of Mil, die dan ook heroverwogen gaan worden)

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [Hints] Afleveringstitels en andere verborgen aanwijzingen
« Reactie #506 Gepost op: 20-02-2020, 05:56:06 »
Excuses als het al eens langs gekomen is, de topics zijn inmiddels erg lang om terug na te lezen.

Ik heb het idee dat bij de praatjes van Rik over speluitleg of de uitslag van de opdracht, er zo gefilmd is dat Nathan achter kandidaten verdwijnt. Dus echt dat je van ieder het gezicht kan zien behalve van Nathan. Als je gezichtsuitdrukkingen wil kijken, is het bijna irritant hoe vaak iemand in de weg staat.  ::tandpastasmiley:: Gebeurd tot nog toe elke uitzending wel minstens een keer. Het is makkelijk te fabriceren denk ik. Nathan getipt hoe hij achterin ongeveer kan gaan staan en de cameraman doet het werk.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [Hints] Afleveringstitels en andere verborgen aanwijzingen
« Reactie #507 Gepost op: 20-02-2020, 06:50:26 »
Het is makkelijk te fabriceren denk ik. Nathan getipt hoe hij achterin ongeveer kan gaan staan en de cameraman doet het werk.
Of: Nathan staat vanwege zijn lengte vaak achterin. En de cameraman is geïnstrueerd om zijn gezicht regelmatig uit beeld te houden, zodat wij dat verdacht gaan vinden. Dat is de gedachte die ik daar als niet-Nathan verdenker bij heb ;). Aan Nathan's gezicht valt sowieso bijna nooit iets af te lezen, dus waarom zou je dat uit beeld willen houden? Het gaat alleen maar opvallen.
« Laatst bewerkt op: 20-02-2020, 06:52:26 door Newbie2 »

Offline KiWi0501

  • Forumlid
Re: [Hints] Afleveringstitels en andere verborgen aanwijzingen
« Reactie #508 Gepost op: 20-02-2020, 09:56:58 »
Excuses als het al eens langs gekomen is, de topics zijn inmiddels erg lang om terug na te lezen.

Ik heb het idee dat bij de praatjes van Rik over speluitleg of de uitslag van de opdracht, er zo gefilmd is dat Nathan achter kandidaten verdwijnt. Dus echt dat je van ieder het gezicht kan zien behalve van Nathan. Als je gezichtsuitdrukkingen wil kijken, is het bijna irritant hoe vaak iemand in de weg staat.  ::tandpastasmiley:: Gebeurd tot nog toe elke uitzending wel minstens een keer. Het is makkelijk te fabriceren denk ik. Nathan getipt hoe hij achterin ongeveer kan gaan staan en de cameraman doet het werk.

Zeer opvallend inderdaad!!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Hints] Afleveringstitels en andere verborgen aanwijzingen
« Reactie #509 Gepost op: 20-02-2020, 11:00:05 »
Maar hoe is dat dan eventueel een hint? De Mol verbergt zich?

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Hints] Afleveringstitels en andere verborgen aanwijzingen
« Reactie #510 Gepost op: 20-02-2020, 21:45:52 »
Valt extra op dit jaar dat er zoveel mooie hints naar velen in zitten. (Sommige zijn onze hersenspinsels)

Rob wijst naar de 20 en dat moet in beeld natuurlijk en 20 chinezen in zn vak
Buddy roept vaak 20
Nathan: veel stadions in beeld en voetbalterm afl titels
Mil: continue stieren in beeld

Maar waar zijn die van Leonie eigenlijk? Niks opvallends i.i.g zoals bij de anderen

Moeten we voor t jubileumjaar contra denken?

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [Hints] Afleveringstitels en andere verborgen aanwijzingen
« Reactie #511 Gepost op: 20-02-2020, 22:23:58 »
Maar waar zijn die van Leonie eigenlijk? Niks opvallends i.i.g zoals bij de anderen
Moeten we voor t jubileumjaar contra denken?

Ik zag daarstraks op het forum al twee aardige posts. Heel snel maak ik daar een hint uit op dat vijftig verwijst naar Leonie.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Hints] Afleveringstitels en andere verborgen aanwijzingen
« Reactie #512 Gepost op: 20-02-2020, 22:28:15 »
Ik zag daarstraks op het forum al twee aardige posts. Heel snel maak ik daar een hint uit op dat vijftig verwijst naar Leonie.

Precies mijn punt idd  ::rofl::

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [Hints] Afleveringstitels en andere verborgen aanwijzingen
« Reactie #513 Gepost op: 21-02-2020, 05:02:30 »
Toevoeging, zag het nu ook bij een executie (van Jaike). Even terug gekeken hoe ze gaan zitten en dan lijkt Nathan zijn stoel iets naar de groep te verschuiven voor hij plaats neemt. Zo kan het dat iedereen in de voorste én achterste rij duidelijk in beeld is en Nathan meer achter iemand van de voorste rij verscholen gaat.

Of: Nathan staat vanwege zijn lengte vaak achterin. En de cameraman is geïnstrueerd om zijn gezicht regelmatig uit beeld te houden, zodat wij dat verdacht gaan vinden. Dat is de gedachte die ik daar als niet-Nathan verdenker bij heb ;). Aan Nathan's gezicht valt sowieso bijna nooit iets af te lezen, dus waarom zou je dat uit beeld willen houden? Het gaat alleen maar opvallen.

Zover ik weet ben ik de eerste die ermee komt, dus zo opvallend zal het wel niet geweest zijn? ;)

Maar hoe is dat dan eventueel een hint? De Mol verbergt zich?

De mol werkt ondergronds, achter de schermen, in de schaduw of zoals zijn spreuk vertelde, in het donker  ::tandpastasmiley:: Of: de mol opereert onopvallend, buiten het zicht.


Offline Molest

  • Forumlid
Re: [Hints] Afleveringstitels en andere verborgen aanwijzingen
« Reactie #514 Gepost op: 21-02-2020, 05:58:24 »
Zover ik weet ben ik de eerste die ermee komt, dus zo opvallend zal het wel niet geweest zijn? ;)
Volgens mij was het al eerder genoemd, hoor. En zeker opgevallen. Zelfs mij. :) De productie weet natuurlijk wel dat er bij de uitleg van Rik, of bij executies, op gezichtsuitdrukkingen wordt gelet. Dat is standaard operatie hier. Dus ja, echt opvallend dat dat bij Nathan vaak niet kan. Verdacht, terwijl het denk ik gezien zijn pokergezicht dat hij bijna altijd laat zien, niet nodig was om hem te verbergen.

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Hints] Afleveringstitels en andere verborgen aanwijzingen
« Reactie #515 Gepost op: 21-02-2020, 18:53:21 »
Ik zit nog steeds aan de opdracht bij de dam te denken met de groene rookbommen die toch afgingen na de opdracht. Ik verwacht hier echt in aflevering 10 een terugblik waarbij we zien dat er eigenlijk niks mis was met dat kastje, behalve dat de mol daar iets gedaan heeft. Waarom anders zo geheimzinnig die groene rook alsnog de lucht in?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Hints] Afleveringstitels en andere verborgen aanwijzingen
« Reactie #516 Gepost op: 21-02-2020, 18:56:51 »
Om gewoon een mooi shot ter afsluiting te hebben. Net als dat het na de taxi-opdracht al donker werd en we Tina nog om Rik hoorden roepen. Dat was ook puur voor het (in dit geval grappige) effect en niet waarheidsgetrouw. (Hoop ik voor Tina.)

Maar dat is het alternatief. Ik sluit niet uit dat het wel een soort hint is.

Offline Cleany

  • Forumlid
Re: [Hints] Afleveringstitels en andere verborgen aanwijzingen
« Reactie #517 Gepost op: 21-02-2020, 19:41:12 »
Het zou me echt niet verbazen dat we een herhaling krijgen van het Stine/Simone seizoen met Jan als mol ::)
Oftewel aankomende aflevering eerst Nathan eruit, iedereen massaal op Rob, die er vlak voor de finale dan uitvliegt.. en dan blijkt het toch Buddy te zijn (of Leonie of Mil, die dan ook heroverwogen gaan worden)

Miljuschka wordt heel erg verdacht gemaakt. Veel mensen zitten op Rob, maar Mil komt heel vaak bij hints en theorieën voorbij. Ik denk dat Leonie eerst afvalt, dan Buddy, Rob de Mol is, Miljuschka de winnares en Nathan de verliezer).

Offline Iris_77

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Hints] Afleveringstitels en andere verborgen aanwijzingen
« Reactie #518 Gepost op: 21-02-2020, 20:02:52 »
Ik zit nog steeds aan de opdracht bij de dam te denken met de groene rookbommen die toch afgingen na de opdracht. Ik verwacht hier echt in aflevering 10 een terugblik waarbij we zien dat er eigenlijk niks mis was met dat kastje, behalve dat de mol daar iets gedaan heeft. Waarom anders zo geheimzinnig die groene rook alsnog de lucht in?

Ik vatte het in eerste instantie (voordat ik hier op ‘t forum had gelezen) op als teken dat er gemold was deze opdracht. Dus dat het kastje juist níet goed was, door toedoen van de Mol.
Maar bij beide theorieën draait het dus om het kastje waar Mil, Nathan en Leonie aan gewerkt hebben.  ::jaja::

Offline ERdoubleD

  • Forumlid
Re: [Hints] Afleveringstitels en andere verborgen aanwijzingen
« Reactie #519 Gepost op: 21-02-2020, 21:21:05 »
Ik kwam deze tegen....wat vinden jullie?
Mil heeft sleutel 2012 gepakt.
Het seizoen van IJsland en Spanje
Als je dan naar t wapen van IJsland kijkt...valt je dan iets op?