Auteur Topic: [Hints] Afleveringstitels en andere verborgen aanwijzingen  (gelezen 165727 keer)

Offline djerdjo

  • Forumlid
Re: [Hints] Afleveringstitels en andere verborgen aanwijzingen
« Reactie #920 Gepost op: 14-03-2020, 22:15:25 »
De hint met de waaier vond ik persoonlijk wel goed. Het heeft dus wel in de uitzending gezeten.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Hints] Afleveringstitels en andere verborgen aanwijzingen
« Reactie #921 Gepost op: 14-03-2020, 22:40:57 »
De hint met de waaier vond ik persoonlijk wel goed. Het heeft dus wel in de uitzending gezeten.
"De mol is hier" was inderdaad mooi gevonden!

De "Rob is de mol" waaier heb ik zelf nooit een hint beschouwd, maar gezien het naar dit topic was verplaatst post ik dit ook maar hier... Ik kan de uitzending nog niet terug kijken, maar in het geheime aanwijzingen filmpje zit het onderstaande drone shot. Mijn geobsedeerde gepuzzel/observatie lijkt dus te kloppen.



::tandpastasmiley:::P

Verder overigens mooi dat er nog een hint in blijkt te zitten die we niet door hadden: De straatnaamborden. Al had ik wel iemand zien puzzelen met straatnaamborden, dus misschien was het wel ontdekt?
« Laatst bewerkt op: 14-03-2020, 22:42:45 door Rat »

Offline Nijntjelief

  • Forumlid
  • We mogen weer!
Re: [Hints] Afleveringstitels en andere verborgen aanwijzingen
« Reactie #922 Gepost op: 14-03-2020, 22:42:56 »
"De mol is hier" was inderdaad mooi gevonden!

De "Rob is de mol" waaier heb ik zelf nooit een hint beschouwd, maar gezien het naar dit topic was verplaatst post ik dit ook maar hier... Ik kan de uitzending nog niet terug kijken, maar in het geheime aanwijzingen filmpje zit het onderstaande drone shot. Mijn geobsedeerde gepuzzel/observatie lijkt dus te kloppen.



::tandpastasmiley:::P

Ja man. Held. Echt waar. Ontdek je gewoon een niet bedoelde hint!  ::trots::

anoniem 30784

  • Gast
Re: [Hints] Afleveringstitels en andere verborgen aanwijzingen
« Reactie #923 Gepost op: 14-03-2020, 22:44:58 »
WIDM no nine was geen officiële hint?
Dat geloof ik niet helemaal, vreemd dat ik die hint nergens terug kan vinden.  ;D

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Hints] Afleveringstitels en andere verborgen aanwijzingen
« Reactie #924 Gepost op: 14-03-2020, 23:02:51 »
Is er nog ergens een overzicht van overige hints zoals de rest van de afleveringstitels? Ik zie op de website alleen het stukje wat al in de ontknoping zat.
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline squirleon

  • Forumlid
Re: [Hints] Afleveringstitels en andere verborgen aanwijzingen
« Reactie #925 Gepost op: 14-03-2020, 23:03:47 »
Ik denk dat die later nog op de site komen.

Offline MoLingo

  • Forumlid
  • 你懷疑我是鼹鼠嗎?
Re: [Hints] Afleveringstitels en andere verborgen aanwijzingen
« Reactie #926 Gepost op: 14-03-2020, 23:35:20 »
Is MOL R gevonden? Ik heb hem niet langs zien komen dus vond het leuk om weer eens een hint te zien in de aflevering die nieuw was en niet gerelateerd aan afleveringnamen.  :D
Had ook naar de heer Rutjes kunnen wijzen. Als ik hem had gevonden, dan had ik daar geen hint in herkend. Zwakke hint vind ik.
罗本是卧底! (Rob dus!)

Online Molzkovicz

  • Forumlid
Re: [Hints] Afleveringstitels en andere verborgen aanwijzingen
« Reactie #927 Gepost op: 15-03-2020, 10:16:01 »
De "Rob is de mol" waaier heb ik zelf nooit een hint beschouwd, maar gezien het naar dit topic was verplaatst post ik dit ook maar hier... Ik kan de uitzending nog niet terug kijken, maar in het geheime aanwijzingen filmpje zit het onderstaande drone shot. Mijn geobsedeerde gepuzzel/observatie lijkt dus te kloppen.

Rob wappert in de ontknoping met zijn eigen waaier, de waaier die jij al had verwacht  ::ok::

Als Johan niet ziek was geweest, was hem gisteren vast fijntjes even onder de neus gewreven dat hij zéér aandachtig de waaier hier pal naast bestudeert  ;D

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Hints] Afleveringstitels en andere verborgen aanwijzingen
« Reactie #928 Gepost op: 15-03-2020, 11:06:19 »
Ik heb misschien wel dé aanwijzing gevonden die verwijst naar Nathan als Mol. Hoe? Door te kijken naar de opdrachttitels. Ik zet 'm voor de zekerheid even in de spoilertag.

Rob vertelde gisteren tegen Rop en Marlijn iets heel leuks: door jouw hint is ie serieus gaan twijfelen of Nathan niet óók de Mol was. ::rofl::

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Hints] Afleveringstitels en andere verborgen aanwijzingen
« Reactie #929 Gepost op: 15-03-2020, 11:10:01 »
Rob wappert in de ontknoping met zijn eigen waaier, de waaier die jij al had verwacht  ::ok::

Als Johan niet ziek was geweest, was hem gisteren vast fijntjes even onder de neus gewreven dat hij zéér aandachtig de waaier hier pal naast bestudeert  ;D
::jaja::

Hier nog even een screenshot uit de ontknoping van Rob met zijn waaier.

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Hints] Afleveringstitels en andere verborgen aanwijzingen
« Reactie #930 Gepost op: 15-03-2020, 11:23:14 »
Knap gespeurd hoor Rat! De dag dat je het postte op het forum moest ik na mijn werkdag veel pagina's doorlezen en nog vond ik het te vaag ::rofl::

Ook goed gezien bij de opdracht Alleskenners ::bravo::

Het was mij ook duidelijk dat daar iets gebeurd was in de montage tussen Rob en Buddy maar ik bleef hardnekkig in Buddy geloven.  ::rofl::

Heerlijk getunneld en genoten al was het de verkeerde mol. ;D
Ik verdenk wel vaak een finalist/winnaar ::).

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Hints] Afleveringstitels en andere verborgen aanwijzingen
« Reactie #931 Gepost op: 15-03-2020, 14:49:16 »
Ik weet niet of het al genoemd is, maar er is dus nu afgerekend met een 19 seizoen lange traditie, dat de mol altijd zijn verdenkingen uitspreekt in aflevering 1. Dit keer was Rob de enige van wie we de verdenkingen niet te horen kregen.

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: [Hints] Afleveringstitels en andere verborgen aanwijzingen
« Reactie #932 Gepost op: 15-03-2020, 15:25:35 »
Rob vertelde gisteren tegen Rop en Marlijn iets heel leuks: door jouw hint is ie serieus gaan twijfelen of Nathan niet óók de Mol was. ::rofl::

Wat gaaf, haha! Ik geloofde zelf niet eens 100% die 'hint', ondanks dat het wel héél toevallig leek allemaal. Ben er in ieder geval niet voor verhuisd naar de Nathan-tunnel.

Offline IDM

  • Forumlid
Re: [Hints] Afleveringstitels en andere verborgen aanwijzingen
« Reactie #933 Gepost op: 15-03-2020, 15:44:34 »
Ik hoop op meer info bij hints/verborgen aanwijzingen op de .nl site. Nu linkt dat kopje nog naar vorig seizoen.
Laten we jabberen.

Offline joost2014

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Hints] Afleveringstitels en andere verborgen aanwijzingen
« Reactie #934 Gepost op: 18-03-2020, 17:20:49 »
Ik vraag me toch nog heel erg af of het testbeeld in aflevering 1 (bij Rob/Leonie in de vrachtwagen) nu echt geen hint was?! Helaas kan ik dit niet terugvinden op de site.
Ben jij de mol?

Offline MolstopperNL

  • Forumlid
  • Ik ben de mol. Ik ben de mol.
Re: [Hints] Afleveringstitels en andere verborgen aanwijzingen
« Reactie #935 Gepost op: 18-03-2020, 17:28:20 »
Ik vraag me toch nog heel erg af of het testbeeld in aflevering 1 (bij Rob/Leonie in de vrachtwagen) nu echt geen hint was?! Helaas kan ik dit niet terugvinden op de site.

Dat testbeeld was volgens mij gewoon een ongelukje van NPO1

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: [Hints] Afleveringstitels en andere verborgen aanwijzingen
« Reactie #936 Gepost op: 18-03-2020, 18:37:45 »
Er is ook niks bekend over de vermeende 5/1-hint, toch?

Offline Jack

  • Forumlid
Re: [Hints] Afleveringstitels en andere verborgen aanwijzingen
« Reactie #937 Gepost op: 7-08-2020, 11:36:59 »
Dit is informatie uit het nieuwe Molboekje, daarom een spoiler:

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)