Auteur Topic: [POOL] Wie is de mol? 2020  (gelezen 42521 keer)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [POOL] Wie is de mol? 2020
« Reactie #40 Gepost op: 26-01-2020, 00:14:54 »
Pool vergeten voor 20u in te vullen  :(

Dat wordt niks meer dit seizoen ::zwaai::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [POOL] Wie is de mol? 2020
« Reactie #41 Gepost op: 26-01-2020, 07:22:01 »
Nee op het allerlaatste moment m'n afvaller gewijzigd :( :( :(

Ik had de hele week Jaike als afvaller - tot mijn eigen taart ineens Claes het nadeel van de twijfel gunde :-\\
Als die theorie  klopt dan zou Buddy of Claes deze aflevering af moeten vallen ::jaja:: Ik pas nog gauw even m'n pool aan ;D
:\'(

Hoe dan ook: nog steeds vierde ::trots::
...óf niet!

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: [POOL] Wie is de mol? 2020
« Reactie #42 Gepost op: 26-01-2020, 10:48:20 »
Alles goed, maar nog steeds 107e. De eerste ronde had ik zo'n beetje alles fout dus dat krijg ik niet meer goedgemaakt ben ik bang

Offline Hans97

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Let's go amigo! 🎶🎶
Re: [POOL] Wie is de mol? 2020
« Reactie #43 Gepost op: 26-01-2020, 20:07:52 »
Ik zat daarnet nog even de regels door te lezen en ik weet dat dit een beetje laat is, maar op de vrijstelling vraag van aflevering 1 worden nu ook de kandidaten die een zwarte vrijstelling hadden bemachtigd goed gerekend. Terwijl in de regels dit staat: 

Sinds enkele jaren is bijvoorbeeld de zwarte "vrijstelling" in het spel gebracht. Wij zien deze zwarte schijf niet als vrijstelling en deze wordt dan ook niet meegeteld bij de vraag: "Wordt er een vrijstelling verdiend?"
Reden: Deze zgn. vrijstelling geeft geen regelrechte toegang tot de volgende aflevering van het spel.

Ik weet niet of dit nog gewijzigd kan worden?

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: [POOL] Wie is de mol? 2020
« Reactie #44 Gepost op: 27-01-2020, 09:29:24 »
[]
Sinds enkele jaren is bijvoorbeeld de zwarte "vrijstelling" in het spel gebracht. Wij zien deze zwarte schijf niet als vrijstelling en deze wordt dan ook niet meegeteld bij de vraag: "Wordt er een vrijstelling verdiend?"
[]

Oops. Scherp Hans  ::vergroot:: .
Spelletje ?! - It's a way of life !

Re: [POOL] Wie is de mol? 2020
« Reactie #45 Gepost op: 27-01-2020, 15:31:31 »
Ha, wat leuk! :D Dit is het tweede jaar dat ik meedoe aan de pool en hoopte het resultaat van vorig jaar te verbeteren. Dit is in ieder geval al een goed begin ::tandpastasmiley::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [POOL] Wie is de mol? 2020
« Reactie #46 Gepost op: 27-01-2020, 17:25:30 »
Ik weet niet of dit nog gewijzigd kan worden?
Dat kan ::jaja::, zal het even doorgeven ::ok::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: [POOL] Wie is de mol? 2020
« Reactie #47 Gepost op: 28-01-2020, 16:11:06 »
Beste pool-deelnemers,

Bij de resultaten van de eerste aflevering is een fout gemaakt. In de spelregels staat onder andere het volgende:

Citaat
Sinds enkele jaren is bijvoorbeeld de zwarte "vrijstelling" in het spel gebracht. Wij zien deze zwarte schijf niet als vrijstelling en deze wordt dan ook niet meegeteld bij de vraag: "Wordt er een vrijstelling verdiend?"
Reden: Deze zgn. vrijstelling geeft geen regelrechte toegang tot de volgende aflevering van het spel.

Dit is ook Hans97 opgevallen. Bij de poolresultaten van de eerste aflevering heb ik de zwarte vrijstelling ook als vrijstelling geteld. Dit is inmiddels gecorrigeerd. Het kan dus zijn dat je tien punten minder hebt.

Excuses voor het eventuele ongemak.

Deze wijziging heeft geen impact gehad op de huidige top 3.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [POOL] Wie is de mol? 2020
« Reactie #48 Gepost op: 29-01-2020, 19:09:49 »
Ik vraag me af of dit winbaar is zonder de spoilertopic te lezen. Is dit al ooit gebeurd?

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [POOL] Wie is de mol? 2020
« Reactie #49 Gepost op: 29-01-2020, 22:37:52 »
Ik vraag me af of dit winbaar is zonder de spoilertopic te lezen. Is dit al ooit gebeurd?

Ja dit is eerder gebeurd, seizoen 10 en seizoen 18, beiden vrij grote zekerheid over de laatste 3, wat uiteindelijk ook bleek te kloppen. Zoveel is er nu niet eens uitgelekt gelukkig. En zelfs als je weet wie er overblijven, je moet ze wel in de juiste volgorde hebben hè  ;)
Ik ben 1x 2e geworden, seizoen 12, had vanaf het begin mol goed en verder gewoon heel vaak geluk met afvallers goed en winnaar verliezer (weet ik niet zeker meer). Degene die 1e werd moet echt álles goed gehad hebben, elke week, want die had nog echt enorm veel meer punten dan ik. Eerlijk gezegd vond ik het ongeloofwaardig, zo'n groot verschil tussen nr. 1 en 2. Was het misschien iemand met inside-information?
Maar ach, het spelletje is elk jaar weer leuk (vind ik) en winnen niet echt belangrijk. Maar wel leuk natuurlijk  :D 2e worden ook trouwens  ;)

Offline jehnnnycash

  • Forumlid
Re: [POOL] Wie is de mol? 2020
« Reactie #50 Gepost op: 30-01-2020, 07:59:51 »
En zelfs als je weet wie er overblijven, je moet ze wel in de juiste volgorde hebben hè  ;)
De kans dat je goed gokt is natuurlijk wel aanzienlijk groter als je uit drie (of geen idee hoeveel er nu bekend zijn door spoilers) moet kiezen ipv uit 10 ;)

Maar goed, meedoen is hoe dan ook leuk. Ik heb deze pool pas ontdekt na aflevering 1, desalniettemin nog leuk om te zien hoe ver ik kan komen :)

Offline Vl4d

  • Forumlid
  • Soms wel, soms niet
Re: [POOL] Wie is de mol? 2020
« Reactie #51 Gepost op: 30-01-2020, 12:33:37 »
Ik zou bij sommige vragen van de pool graag een joker hebben ingezet.  ;D

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [POOL] Wie is de mol? 2020
« Reactie #52 Gepost op: 31-01-2020, 18:47:48 »
Ik zou bij sommige vragen van de pool graag een joker hebben ingezet.  ;D
Ik bij alle vragen.

Offline Vl4d

  • Forumlid
  • Soms wel, soms niet
Re: [POOL] Wie is de mol? 2020
« Reactie #53 Gepost op: 31-01-2020, 19:07:50 »
Ik bij alle vragen.

Awww, zodra ik een extra joker heb, is-ie voor jou.  :-X

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [POOL] Wie is de mol? 2020
« Reactie #54 Gepost op: 1-02-2020, 15:45:38 »
Is het nog op tijd om van Mol te wisselen of ben ik dan bij voorbaat kansloos? :-\\
...óf niet!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [POOL] Wie is de mol? 2020
« Reactie #55 Gepost op: 1-02-2020, 15:47:02 »
Ik zou wisselen. Dan kan je achteraf nog trots zeggen dat je x-keer de Mol goed had. Vind ik zelf altijd leuk om bij te houden. ;)

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [POOL] Wie is de mol? 2020
« Reactie #56 Gepost op: 1-02-2020, 15:56:35 »
Ik zou wisselen. Dan kan je achteraf nog trots zeggen dat je x-keer de Mol goed had. Vind ik zelf altijd leuk om bij te houden. ;)
Ik doe het maar. Mocht ik er na vanavond anders over denken kan ik altijd nog terug.
...óf niet!

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [POOL] Wie is de mol? 2020
« Reactie #57 Gepost op: 1-02-2020, 19:06:04 »
Ik ben ook nog gewisseld.. Johan als mol zie ik toch echt niet meer gebeuren, dus winnen ging ik sowieso al niet meer. Dan maar het, hopelijk, zo vaak mogelijk nog goed hebben ;D
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Muldvarpen

  • Forumlid
  • Trust nobody - niet alleen in dit spel
Re: [POOL] Wie is de mol? 2020
« Reactie #58 Gepost op: 1-02-2020, 19:37:58 »
Is het nog op tijd om van Mol te wisselen of ben ik dan bij voorbaat kansloos? :-\\
Als er zoveel deelnemers zijn is er vast wel 10% die de mol al vanaf afl/ 1 goed heeft.
Vooral met aanvullende vragen als 'is de mol een vrouw?' scoor je dan eigenlijk dubbelop. Dat maakt een ander dus nooit meer goed.

Je zou, geheel in lijn met de spanning van de tv-serie, er een afvalrace van kunnen maken. dan moet je al vanaf het begin spelen, maar sta je wel steeds weer op nul vergeleken met anderen.
En neen, het is geen nadeel tov nu dat er dan steeds meer mensen niet meedoen, want dat is in feite nu ook al het geval.

excuus - dat kan natuurlijk helemaal niet. Niet overdacht.
Je kunt in een spel op zo'n forum nooit mensen al snel laten afvallen, want je weet de meeste antwoorden pas bij de laatste aflevering.
« Laatst bewerkt op: 2-02-2020, 00:28:02 door Muldvarpen »

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: [POOL] Wie is de mol? 2020
« Reactie #59 Gepost op: 1-02-2020, 22:22:48 »
DE TUSSENSTAND VAN DE WIDM-POOL 2020!
Het ligt heel dicht bij elkaar in de top 3! Deze ziet er namelijk als volgt uit:

Op de eerste plaats staat kleinknollegie met 628 punten  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

De tweede plaats wordt bezet door Monkeymol met 620 punten ::feest:: ::feest::

Op de derde plaats met 619 punten staat Eva88ab  ::ok::

Benieuwd waar jij staat? Kijk dan snel >>>HIER<<<!

Stemmen voor de volgende uitzending kan vanaf vandaag 22:30 >>>HIER<<<  :)

Veel succes!
« Laatst bewerkt op: 1-02-2020, 23:02:49 door Tristan »
It's nice to be important, but it's more important to be nice!