Auteur Topic: [kandidaat] Nathan Rutjes  (gelezen 132038 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #40 Gepost op: 13-01-2020, 13:17:49 »
Mijn wensmol! Geweldige gast! Zou echt een heel ander type eens zijn. Hoop op een understated geheimzinnige mol dit jaar, aka; Nathan

Speciaal seizoen, speciale Mol. Ik zou het doen als maker. ::jaja::

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #41 Gepost op: 13-01-2020, 13:19:31 »
Ja ik ook!

Staat nu op 2 bij mij maar kan zomaar naar de eerste plek gaan.

Wensmol  ::jaja::

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #42 Gepost op: 13-01-2020, 14:50:07 »
Ja, ik denk ook dat Nathan het zou kunnen zijn. Hij toont alleen wel weinig interesse in de discussie (tussen Leonie, Anita, Jaike) over het wel of niet nog een foto maken met dezelfde mobiel. Hij staat erbij, zegt niets, en loopt zelfs weg nog voordat er een besluit valt. Dat vond ik dan een onmols puntje. Aan de andere kant hebben we al gezien dat het overtreden van die regel klein bier is, de grote misser in deze opdracht is dat de groep voor allemaal verschillende biljetten ging.
In dezelfde opdracht: Buddy stuurt Nathan verkeerd op weg, hij vraagt om een rechterhelft van 50. Maar dat hangt al op het bord. Nathan komt terug met zowel een rechter als een linker helft. Behalve dat hij goede sier maakt met die 50 euro, voorkomt hij daarmee ook een eventuele discussie wie er fout zat. Lijkt me een slimme zet, als Mol.
Nathan krijgt ook veel tijd om in de biecht uit te leggen hoe het moest, wat de bedoeling was, waar je op moest letten als kandidaat, etc. Zoals het uitleggen van het juiste parkeervak. Dat doet hij dan ook nog eens heel vermakelijk en met enthousiaste bewegingen. Zodat je bijna meteen al weer vergeet dat hij er tijdens de opdracht helemaal niet zo overtuigd van was. :)
« Laatst bewerkt op: 14-01-2020, 05:39:47 door Newbie2 »

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #43 Gepost op: 13-01-2020, 15:17:06 »
Ja, ik denk ook dat Nathan het zou kunnen zijn. Hij toont alleen wel weinig interesse in de discussie (tussen Leonie, Anita, Jaike) over het wel of niet nog een foto maken met dezelfde mobiel. Hij staat erbij, zegt niets, en loopt zelfs weg nog voordat er een besluit valt. Dat vond ik dan een onmols puntje.

Dit vind ik eigenlijk heel mols, want hij is er in eerste instantie bij geweest. Ik was al van plan dit terug te gaan kijken of iemand anders dan Anita het idee kon hebben geopperd dat meerdere foto's maken mocht. De mol kan natuurlijk al eerder een zaadje hebben geplant om zich snel uit de voeten maken als hij ziet dat het zaadje mogelijk tot bloei komt. Meediscussiëren maakt je dan alleen maar onnodig verdacht.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #44 Gepost op: 13-01-2020, 15:25:46 »
Dit vind ik eigenlijk heel mols, want hij is er in eerste instantie bij geweest. Ik was al van plan dit terug te gaan kijken of iemand anders dan Anita het idee kon hebben geopperd dat meerdere foto's maken mocht. De mol kan natuurlijk al eerder een zaadje hebben geplant om zich snel uit de voeten maken als hij ziet dat het zaadje mogelijk tot bloei komt. Meediscussiëren maakt je dan alleen maar onnodig verdacht.
In de voorafgaande beelden zie je Nathan nog meepraten in het groepje (zonder te kunnen horen wat hij zegt). Maar op het moment dat de discussie start, kijkt hij een beetje afwezig en is meteen weg. Hij kijkt ook niemand aan, en niemand kijkt naar hem. Maar inderdaad: hij stond er al een tijdje bij. Wat jij zegt zou zeker kunnen.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #45 Gepost op: 13-01-2020, 15:59:50 »
Ik zou t zon mooie mol Vinden, dat ik enorm geintresseerd Ben in die mollicitatie en de Training tot Mol.   Het past gewoon helemaal niet bij hem, maar daarom zou t des te mooier zijn als hij t was.  Wensmol is een understatement.

Offline Grenouille

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Keep Portland Weird
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #46 Gepost op: 13-01-2020, 18:15:51 »
Iedere keer dat deze man in beeld kom word ik blij, haha, dus ik hoop dat 'ie de mol is.

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #47 Gepost op: 13-01-2020, 22:30:08 »
Ik vind hem echt super moeilijk te peilen. En ergens, afgaande op de eerste aflevering, kan hij nog wel de mol zijn. Maar dat past zo niet bij hem en daarom vind ik het zo lastig te bedenken of hij het wel of niet is. Ook dat Miljuschka zegt dat haar gut feeling naar Nathan wijst vind ik bijzonder. Dat komt dan denk ik vooral door de kennis die zij meer hebben dan wij. Want afgaande op de aflevering is Nathan fanatiek (opdracht 1), maar daarna lift hij vooral mee op de andere kandidaten.

Toch geloof ik ergens niet dat hij de Mol wil zijn. Met een sportersmentaliteit wil je dat je opdrachten wint, en het lijkt me niet dat je dan moedwillig opdrachten wil verstieren.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #48 Gepost op: 13-01-2020, 23:30:56 »
. Met een sportersmentaliteit wil je dat je opdrachten wint, en het lijkt me niet dat je dan moedwillig opdrachten wil verstieren.

Juist dit zou t zo super tof maken als hij gewoon wel de mol zou zijn.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #49 Gepost op: 14-01-2020, 00:29:07 »
Ik ga op dit moment voor Nathan als mol ::jaja::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #50 Gepost op: 14-01-2020, 00:53:21 »
Ik ga op dit moment voor Nathan als mol ::jaja::

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #51 Gepost op: 14-01-2020, 18:20:18 »
Ik zie heel veel wensdenken hier.

Ik zou ook heel graag willen dat hij de mol is, maar dat is hij voor mij gewoon op dit moment niet.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Harko

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #52 Gepost op: 16-01-2020, 00:00:18 »
Het zou inderdaad een leuke en speciale mol zijn, het is nogal een bijzonder figuur, die Nathan.

Staat bekend als überpositivo maar dit komt over als een rol en het is daarom lastig te peilen hoe hij echt denkt en tegen zaken aankijkt. Dat hij lastig te peilen is zou voor hem kunnen pleiten als mol.

Echter, misschien onderschat ik hem, maar hij lijkt me niet slim en gewiekst genoeg om een mol te kunnen zijn, maar ik laat me graag verrassen.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #53 Gepost op: 16-01-2020, 00:28:09 »
Super leuke gozer  ::bravo::

Verdenkingsgehalte: medium

Heerlijk hoe hij bezig is met zijn “ploeg” en “team”    ::rofl::

Edit: en zéker slim genoeg om de rol aan te kunnen

Online MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #54 Gepost op: 16-01-2020, 00:52:53 »
Echter, misschien onderschat ik hem, maar hij lijkt me niet slim en gewiekst genoeg om een mol te kunnen zijn, maar ik laat me graag verrassen.
Hij is in ieder geval niet Crazy Henkie en hij spreekt een aardig woordje Engels. En vooral: hij laat zich niet het kaas van zijn brood eten.

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #55 Gepost op: 16-01-2020, 12:02:45 »
Ik ga steeds meer in de Nathan als mol tunnel. Hij maakt goede sier met die 50 euro. Is weinig maar kweekt goodwill. Hij zit in de truck met het euroteken. Kandidaten die na hem komen weten zo niet dat de truck een geldwaarde bevat. Hij werd nog gecorrigeerd door Mil om toch in vak 5 te gaan. Anders was hij zo in vak 1 gereden met helemaal geen geld.

Veel hints verwijzen ook naar hem. Let maar eens op kleuren. Geel zwart en volgende aflevering rood wit.

En hij was zo fanatiek om als 1e z'n scherm te willen zien. Een kandidaat wil niet als 1e z'n scherm zien. Die is op van de zenuwen om er niet als 1e uit te gaan. Nathan was helemaal niet zenuwachtig.

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #56 Gepost op: 17-01-2020, 17:32:43 »
Inmiddels zit ik steviger in de Nathan tunnel. Mede door het beeldmateriaal in de hotelkamer. Daar komt hij over als de goedaardige bijna sul die een bondje nodig heeft. Rob reageert daar ook intens op en geeft hem zelfs advies hoe het spel te spelen. Maar zo sullig is Nathan niet. Mooie dekmantel dus, hij is simpelweg van nature minder snel verdacht.

Verder wat al genoemd is. Hij lijkt in de vrachtwagen te willen mollen, zowel bij de oplossing, de tekens (niet) zien en het verkeerde vak in rijden. Heb de indruk dat hij het knap lastig vind te beslissen hoever hij tegen Mil in kan gaan zonder op te vallen. Mil merkt het op en ziet hem direct in de test als mol.

Op de markt brengt hij ijverig 50 euro binnen. Opvallend is hoe hij zich steeds weg van de groep beweegt (hij is toch zo'n groepsmens?), gaat voor een laag bedrag en verder niet veel zinnigs bijdraagt.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #57 Gepost op: 17-01-2020, 17:45:14 »
Ja ik neig ook steeds meer naar Nathan..

Ook dat Mil zegt : dit is IDD te voor de hand liggend (in de escaperoom)
Het woord inderdaad..

Nathan probeerde haar dus richting de oplossing te duwen en dat kwam niet in beeld.


Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #58 Gepost op: 17-01-2020, 17:55:30 »
Nathan probeerde haar dus richting de oplossing te duwen en dat kwam niet in beeld.

En waarom is dat verdacht? Zou het voor een mol niet juist gunstig zijn om zo’n goede actie in beeld te brengen?

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #59 Gepost op: 17-01-2020, 17:59:57 »
En waarom is dat verdacht? Zou het voor een mol niet juist gunstig zijn om zo’n goede actie in beeld te brengen?

Dat ze niet willen laten zien dat Nathan voorkennis heeft misschien

Maar je kan t idd ook andersom zien. Dat het Mil extra verdacht maakt omdat het lijkt dat zij op t goede antwoord komt

Daarom zit ik ook te twijfelen tussen deze 2 om de 5 min  ::rofl::