Auteur Topic: [kandidaat] Nathan Rutjes  (gelezen 132029 keer)

Offline loetjef

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #80 Gepost op: 20-01-2020, 13:22:34 »
Wat ik wel onmols vind is dat ie weer zijn scherm te zien krijgt en dat ie daar heel overtuigend echt op reageert.

Ik heb hier dus over na zitten denken, want de mol krijgt vaak niet zijn scherm te zien, zodat er ook niks mis kan gaan in het acteren. Echter, dat betekent wel dat je de hele uitslag zenuwachtig moet gaan zitten doen, en dat vereist ook veel om te veinzen. In de eerste aflevering is natuurlijk aan de groep gevraagd wie het als eerste wil zien, Nathan steekt onmiddellijk zijn hand op, en die traditie lijkt zich nu voort te zetten. Ik kan me best voorstellen dat als Nathan de mol is, dat onze Mister Positive het veel makkelijker vindt om gewoon een brede lach op te zetten bij een groen scherm, dan lange minuten zenuwachtig te gaan zitten doen. Ik vind dit dus best passen bij Nathan als mol.

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #81 Gepost op: 20-01-2020, 13:47:17 »
Het is toch al vaker gezegd dat ook mollen nerveus worden van de executies. Om een andere reden dan kandidaten maar dat maakt niets uit voor wat wij zien. Ze hoeven de zenuwen zelden te acteren.

Zowel in de truck als bij het vuurwerk is Mil erbij betrokken. Nathan zou het prima kunnen zijn, maar bij Wereldbeeld kiezen voor een positie buiten de control room èn zonder porto? En betrokken zijn bij de twee goede stukken? Dat wil er bij mij nog niet zo in, maar onmogelijk is het niet.

Johan reageert supersnel dat hij met Leonie in de controlroom wil. Het zou niet de eerste keer zijn dat de mol naast een favoriete positie grijpt door zo'n actie.

Tina en Nathan hebben toch niet twee stukken goed gelegd?


Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #82 Gepost op: 20-01-2020, 14:18:23 »
Ik heb hier dus over na zitten denken, want de mol krijgt vaak niet zijn scherm te zien, zodat er ook niks mis kan gaan in het acteren. Echter, dat betekent wel dat je de hele uitslag zenuwachtig moet gaan zitten doen, en dat vereist ook veel om te veinzen. In de eerste aflevering is natuurlijk aan de groep gevraagd wie het als eerste wil zien, Nathan steekt onmiddellijk zijn hand op, en die traditie lijkt zich nu voort te zetten. Ik kan me best voorstellen dat als Nathan de mol is, dat onze Mister Positive het veel makkelijker vindt om gewoon een brede lach op te zetten bij een groen scherm, dan lange minuten zenuwachtig te gaan zitten doen. Ik vind dit dus best passen bij Nathan als mol.

Maar hij zet helemaal geen brede lach op, hij doet het heel naturel. Ik zou het knap gedaan vinden als ie de Mol is wat ik dus nog wel geloof.

Ik had voor zijn deelname trouwens nooit wat van Nathan gezien maar inmiddels heb ik wat filmpjes van optredens van hem bij RTL Late Night gekeken (lollig!) en dan zie ik een hele intelligente gozer. Niet dat ik dacht dat ie dom was, maar het bevestigt dat ie slim genoeg is om een goede Mol te zijn.

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #83 Gepost op: 20-01-2020, 14:25:05 »
Grappig. Ik vond het verschrikkelijk dat Nathan mee zou doen met WIDM. Had alleen zijn positivo interviews vol vergevingsgezindheid en vrede op aarde gezien en was bang dat ik me er in dit programma echt kapot aan zou storen. Maar van begin af aan vind ik hem een van de leukste deelnemers en is hij bovendien mijn mol geworden.

Denk ook dat hij veel intelligenter is dan mensen hem door zijn eeuwige zonnige humeur, enthousiasme en drukte credit voor geven eigenlijk. Als hij de mol niet is, heeft hij waarschijnlijk een goede kans om te winnen.

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #84 Gepost op: 20-01-2020, 22:59:40 »
Citaat
Tina en Nathan hebben toch niet twee stukken goed gelegd?

Nee, maar dat zei ik ook niet. Ik zei: betrokken bij... Eentje zelf gedaan en aanwezig bij Mil en Claes. En het gaat me niet alleen om de control room. Als dat dan niet lukt, dan wil je toch een porto aan de andere kant? Hij laat zich sturen door (kandidaat) Tina. Meer is, denk ik, ook niet mogelijk.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #85 Gepost op: 20-01-2020, 23:01:58 »
Hij laat zich sturen door (kandidaat) Tina. Meer is, denk ik, ook niet mogelijk.

Volgens mij zit Nathan aan het stuur  ;)

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #86 Gepost op: 20-01-2020, 23:04:55 »
Nee, maar dat zei ik ook niet. Ik zei: betrokken bij... Eentje zelf gedaan en aanwezig bij Mil en Claes. En het gaat me niet alleen om de control room. Als dat dan niet lukt, dan wil je toch een porto aan de andere kant? Hij laat zich sturen door (kandidaat) Tina. Meer is, denk ik, ook niet mogelijk.

Denk dat je met Tina achterop rustig verkeerd kan rijden zonder dat ze het merkt. Volgens mij doet hij dat ergens ook maar zal de aflevering nog eens moeten kijken.

Snap wel wat je bedoeld, porto is de beste molpositie op zich.

Offline kevinnec20

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #87 Gepost op: 21-01-2020, 00:29:57 »
De titel van de afleveri g heeft weer iets met voetbal te maken ben nu echt overtuigd  dat nathan de mol is

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #88 Gepost op: 21-01-2020, 00:40:34 »
Maar hij zet helemaal geen brede lach op, hij doet het heel naturel. Ik zou het knap gedaan vinden als ie de Mol is wat ik dus nog wel geloof.

Ik had voor zijn deelname trouwens nooit wat van Nathan gezien maar inmiddels heb ik wat filmpjes van optredens van hem bij RTL Late Night gekeken (lollig!) en dan zie ik een hele intelligente gozer. Niet dat ik dacht dat ie dom was, maar het bevestigt dat ie slim genoeg is om een goede Mol te zijn.
In ieder geval iets om in overweging te nemen!

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #89 Gepost op: 21-01-2020, 09:45:09 »
Hij geeft in de promo van volgende week ook lekker meteen iemand anders weer de schuld  ;D

https://twitter.com/WieIsDeMol/status/1219514968439185408/video/1
Meer L

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #90 Gepost op: 21-01-2020, 10:40:07 »
Ik twijfel nog steeds tussen een aantal deelnemers. Echter, Nathan is de enige waarvan nu in beide afleveringen is gezegd dat hij het niet is/kan zijn.

Tina in aflevering 1 (noemt ook Jaike)
"Er zijn een paar mensen die ik niet verdenk. Nathan, die ik echt een schat van een jongen vind. Maar die is het niet. Jaike is geen Mol. Dat is geen Mol!"

Leonie in aflevering 2
Miljuschka: "Ik vind het heel moeilijk dat ik nu niet kan zien wat hij doet."
Leonie: "Ja, maar ik vertrouw Nathan."

Nu kan dat natuurlijk betekenen dat hij ook daadwerkelijk niets verdachts doet. M.i. heeft hij echter wel degelijk molse dingen laten zien. Kan dus zijn dat de montage hem op deze manier uit de wind wil houden.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #91 Gepost op: 21-01-2020, 11:28:23 »
Citaat
Leonie in aflevering 2
Miljuschka: "Ik vind het heel moeilijk dat ik nu niet kan zien wat hij doet."
Leonie: "Ja, maar ik vertrouw Nathan."

En daardoor kom ik steeds op Mil uit en (nog) niet op Nathan. Ze constateert (terecht) iets, maar het netto-resultaat is nul. Ze doet er niets mee. In tegendeel: rennen, Nathan!

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #92 Gepost op: 21-01-2020, 11:50:58 »
Ik zocht in afl. 2 bevestiging voor Mol Nathan, en kreeg die ook ...maar iets te veel naar m'n zin. Hadden meer Nathan verdenkers dat, dat 'ie voor jullie gevoel iets te verdacht werd gemaakt door de regie?  ???



bij de stuwdam werd er wel heel erg de nadruk op gelegd (door Mil en de regie) dat 'ie verdacht bezig was. Dat Nathan er om moest lachen was zelfs vol in beeld.

In de taxi was hij het het meest verdacht van alle kandidaten vond ik. Dat lag volgens mij aan de keuze van de regie.

anoniem 30784

  • Gast
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #93 Gepost op: 21-01-2020, 11:59:11 »
Ik zocht in afl. 2 bevestiging voor Mol Nathan, en kreeg die ook ...maar iets te veel naar m'n zin. Hadden meer Nathan verdenkers dat, dat 'ie voor jullie gevoel iets te verdacht werd gemaakt door de regie?  ???



bij de stuwdam werd er wel heel erg de nadruk op gelegd (door Mil en de regie) dat 'ie verdacht bezig was. Dat Nathan er om moest lachen was zelfs vol in beeld.

In de taxi was hij het het meest verdacht van alle kandidaten vond ik. Dat lag volgens mij aan de keuze van de regie.

Ik vond wel dat onnodig de aandacht werd gevestigd op zijn geloop bij de stuwdam.
In de auto viel vooral zijn gelach (en dat van Rob) me op (maar aangezien de hele situatie vooral komisch was, zag ik dat niet als verdacht). Dat hij zei dat ze niet meteen moesten bellen, was me even ontgaan, maar ik keek de aflevering met meerdere mensen en we praatten er regelmatig doorheen dus dat kan ik daarom gemist hebben. Ik vond dat niet een super opvallend moment in ieder geval. Maar, ja, dat hij zo verdacht werd gemaakt bij de stuwdam doet mij ook wel een beetje twijfelen aan of hij het dan wel is.

Ik vond overigens wel dat Leonie en Mil (de andere twee mensen uit team groen) door de gehele aflevering heen veel verdachter werden neergezet dan Nathan, wat ik dan weer als een soort bevestiging zie, aangezien dat erop kan duiden dat zij als bliksemafleiders worden gebruikt voor Nathans mollenstreek.
« Laatst bewerkt op: 21-01-2020, 12:01:24 door Saskiaax95 »

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #94 Gepost op: 21-01-2020, 12:03:24 »
Ik vind het eigenlijk wel meevallen qua verdachtmaken.

Als je kijkt naar de landelijke verdenkingen heeft hij maar 12% (evenveel als Johan).
Leonie, Mil en Buddy hebben meer.
klaar voor de strijd

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #95 Gepost op: 21-01-2020, 12:04:29 »
Ik twijfel nog steeds tussen een aantal deelnemers. Echter, Nathan is de enige waarvan nu in beide afleveringen is gezegd dat hij het niet is/kan zijn.

Tina in aflevering 1 (noemt ook Jaike)
"Er zijn een paar mensen die ik niet verdenk. Nathan, die ik echt een schat van een jongen vind. Maar die is het niet. Jaike is geen Mol. Dat is geen Mol!"

Leonie in aflevering 2
Miljuschka: "Ik vind het heel moeilijk dat ik nu niet kan zien wat hij doet."
Leonie: "Ja, maar ik vertrouw Nathan."

Nu kan dat natuurlijk betekenen dat hij ook daadwerkelijk niets verdachts doet. M.i. heeft hij echter wel degelijk molse dingen laten zien. Kan dus zijn dat de montage hem op deze manier uit de wind wil houden.

Het kan ook betekenen dat Leonie hem juist wel verdenkt maar dat niet wil prijsgeven aan Miljuschka. Kandidaat Leonie gaat natuurlijk niet eerlijk zijn over wie ze (niet) verdenkt.

En daardoor kom ik steeds op Mil uit en (nog) niet op Nathan. Ze constateert (terecht) iets, maar het netto-resultaat is nul. Ze doet er niets mee. In tegendeel: rennen, Nathan!

Ja ok maar ze zou ook moeilijk iets kunnen doen, meerennen om te controleren? Ze houdt misschien liever Leonie in de gaten. Hou er rekening mee dat de kandidaten waarschijnlijk niet altijd eerlijk zullen zijn in wat ze tegen elkaar zeggen.

Ik zocht in afl. 2 bevestiging voor Mol Nathan, en kreeg die ook ...maar iets te veel naar m'n zin. Hadden meer Nathan verdenkers dat, dat 'ie voor jullie gevoel iets te verdacht werd gemaakt door de regie?  ???



bij de stuwdam werd er wel heel erg de nadruk op gelegd (door Mil en de regie) dat 'ie verdacht bezig was. Dat Nathan er om moest lachen was zelfs vol in beeld.

In de taxi was hij het het meest verdacht van alle kandidaten vond ik. Dat lag volgens mij aan de keuze van de regie.

Wat saskia zegt. De stuwdam waar hij lachend vol in beeld wordt gebracht doet me ook een beetje twijfelen aan of hij de mol wel is.

Offline Farai

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #96 Gepost op: 21-01-2020, 13:00:17 »
Wat saskia zegt. De stuwdam waar hij lachend vol in beeld wordt gebracht doet me ook een beetje twijfelen aan of hij de mol wel is.

Toen ik de aflevering zat te kijken leek bijna alle aandacht van de regie op Tina te zijn. Die was zo overdreven veel klotend in beeld dat ik dit moment op de dam van Nathan niet persé overbelicht vindt.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #97 Gepost op: 21-01-2020, 13:15:20 »
Ik weet niet eens welk moment jullie bedoelen terwijl ik ook nog een keer heb teruggekeken.

Offline jehnnnycash

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #98 Gepost op: 21-01-2020, 13:30:49 »
Ik weet niet eens welk moment jullie bedoelen terwijl ik ook nog een keer heb teruggekeken.
Het moment dat ie met de snoeren wegloopt, Miljuschka hem aanspoort te rennen, maar Nathan blijft lopen. Dan wordt ie van de voorkant lachend gefilmd. Ik heb zelf heel veel moeite met dit moment heel erg verdacht vinden, haha.

Om te antwoorden op de algemene vraag; nee, ik vind niet dat Nathan verdacht gemaakt wordt door de regie. Ik vrees dat je in een tunnel ziet wat je wil zien ;)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #99 Gepost op: 21-01-2020, 13:48:00 »
OK, nu heb ik het gezien. Ik vind er ook niks verdachts aan. Ik zie geen mollengrijns maar meer een grijns van "laat maar gillen die Mil, weet je hoe warm het is?" Bovendien loopt ie vlot door en zou ie alleen maar kans maken om te struikelen als ie zou gaan rennen.