Auteur Topic: [kandidaat] Nathan Rutjes  (gelezen 132045 keer)

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #120 Gepost op: 23-01-2020, 09:50:27 »
Susan Visser was overtuigend.

Susan viel een keer heel duidelijk door de mand. Hierdoor kwam Tygo haar op het spoor.

Naar mijn mening is de reactie van Nathan niet helemaal naturel, maar dat is natuurlijk interpretatie.

Offline Farai

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #121 Gepost op: 23-01-2020, 10:31:44 »
Susan viel een keer heel duidelijk door de mand. Hierdoor kwam Tygo haar op het spoor.

Naar mijn mening is de reactie van Nathan niet helemaal naturel, maar dat is natuurlijk interpretatie.

Ik vind het dus ook niet heel naturel ogen. Maar ja je kan ook weer een beetje raar gaan doen als je super ogelucht bent. Misschien doe je dan wel iets wat uit het karakter valt.

anoniem 30784

  • Gast
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #122 Gepost op: 23-01-2020, 11:16:02 »
Ik vond dat Jan er soms ook zo gespannen bijzat tijdens de executie dat ik hem afschreef als mol. Dus iemand op basis hiervan afschrijven is tricky denk ik.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #123 Gepost op: 23-01-2020, 11:21:26 »
Ik vond dat Jan er soms ook zo gespannen bijzat tijdens de executie dat ik hem afschreef als mol. Dus iemand op basis hiervan afschrijven is tricky denk ik.

Jan zat er op bepaalde momenten het meest gespannen van iedereen bij. Op basis van executies iemand afschrijven is inderdaad heel gevaarlijk, maar de mol eruit afleiden kan wel.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #124 Gepost op: 23-01-2020, 11:44:11 »
Ik vond dat Jan er soms ook zo gespannen bijzat tijdens de executie dat ik hem afschreef als mol. Dus iemand op basis hiervan afschrijven is tricky denk ik.
Opluchting acteren na een groen scherm is lastiger. Spanning voelen de meeste mollen sowieso.

Als Nathan de mol is vond ik dat ie die opluchting bij z'n eerste scherm minder goed acteerde. Maar goed, daarom zoomden ze de tweede keer mss juist op hem in? Eens dat het geen reden is om iemand af te schrijven.

Wat voor hem (en Leonie en Buddie) spreekt is dat hij al een scherm / schermen heeft gezien. Het is zelfs van Margriet geleden dat de mol geen scherm zag in afl.1 geloof ik. Dat doet me dan weer twijfelen aan Miljuschka en Rob.  :P

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #125 Gepost op: 23-01-2020, 12:02:35 »
De knipoog na Nathan's groene scherm voelde zo ontzettend onzeker en opgelucht aan. Als dat geacteerd is dan eet ik m'n pet op...




Als dit geacteerd is, dan heeft hij zijn roeping gemist! Of mij hij alsnog heel gauw acteur worden.
Ik moest even aan hem wennen, maar sinds 'de taxi' ben ik helemaal om. Zelden zo gelachen!
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #126 Gepost op: 23-01-2020, 13:00:01 »
Bedankt. ;D

En inderdaad gewoon een verschil van mening. Niks aan de hand.

Ja ik kwam misschien wat fel over. Sorry dan.

Mil: Nathan rennuh!
Nathan: lacht en wandeld rustig door.

Viel mijn gezin, onderuitgezakt op den hangbank met zakken chips in de aanslag, meteen op.
Beetje stereotype wat je schetst, maar de kern van waarheid valt zeker niet te onkennen, inclusief het bankhangen.


::rofl:: dank je!

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #127 Gepost op: 24-01-2020, 14:14:08 »
[...]


Wat 'n goed screenshot-gifje is dit zeg. Ik zie hier de mol die naar de winnend finalist knipoogt, in een splitsecond. Weird.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #128 Gepost op: 24-01-2020, 14:16:47 »
De knipoog na Nathan's groene scherm voelde zo ontzettend onzeker en opgelucht aan. Als dat geacteerd is dan eet ik m'n pet op...
Kunnen we daar dan ook zo'n gifje van krijgen? :D :P

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #129 Gepost op: 25-01-2020, 21:48:49 »
Ik zit nu echt 100% op Nathan. Zat bij de hooverkraft in het subteam dat de boel verknalde. Leonie zei nog in de groep, zacht op het laatst, dat Nathan haar tegenhield bij het instappen.

Ik verdenk Nathan er ook van om op het laatste bij de beeldenopdracht de mingeld envelop te pakken. Bij twijfel niet inhalen had de regel moeten zijn, maar hij twijfelde over het beeld en pakte toch de envelop. Ongetwijfeld met -250 euro erin..
*Edit: -50

En bij de porseleinopdracht stapt hij zo raar naar voren, terwijl de discussie nog vol gaande was, om dat geld (1500 euro) op te eisen bij Rik. Zullen we straks op het einde zien dat die doos met porselein 5000 euro waard was  :D
« Laatst bewerkt op: 25-01-2020, 21:55:15 door Nat007 »

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #130 Gepost op: 25-01-2020, 21:54:24 »
Ik verdenk Nathan er ook van om op het laatste bij de beeldenopdracht de mingeld envelop te pakken. Bij twijfel niet inhalen had de regel moeten zijn, maar hij twijfelde over het beeld en pakte toch de envelop. Ongetwijfeld met -250 euro erin..

Ik verdenk Nathan ook maar de regel was dat ze 4 enveloppen mee moesten nemen. Dus op dat moment had iedere kandidaat die envelop gepakt. Kan wel dat hij op het verkeerde beeld heeft aangestuurd.

Het servies was 2700 euro waard. Want dat was max te verdienen in die opdracht.

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #131 Gepost op: 25-01-2020, 21:57:16 »
Ik verdenk Nathan ook maar de regel was dat ze 4 enveloppen mee moesten nemen. Dus op dat moment had iedere kandidaat die envelop gepakt. Kan wel dat hij op het verkeerde beeld heeft aangestuurd.

Het servies was 2700 euro waard. Want dat was max te verdienen in die opdracht.

Ok dank je! Was me ontgaan bij het kijken. Denk desalniettemin dat hij alwetend een minbedrag heeft gepakt. En 2700 euro is bijna het dubbele, ka-ching!

Offline Geel scherm

  • Forumlid
  • Molloot sinds 2008.
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #132 Gepost op: 25-01-2020, 22:11:02 »
Ik verdenk Nathan ook wel, maar vind het toch wel opmerkelijk dat deze 'molactie' zo overduidelijk in beeld was. Ze hadden ook het maximaal te verdienen bedrag niet kunnen tonen in de montage. Dat brengt me toch lichtelijk aan het twijfelen.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #133 Gepost op: 25-01-2020, 22:12:50 »
Ik verdenk Nathan ook wel, maar vind het toch wel opmerkelijk dat deze 'molactie' zo overduidelijk in beeld was. Ze hadden ook het maximaal te verdienen bedrag niet kunnen tonen in de montage. Dat brengt me toch lichtelijk aan het twijfelen.
Dat zou super flauw zijn en ook opvallen dat het net bij deze ene opdracht dan niet te zien zou zijn.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Geel scherm

  • Forumlid
  • Molloot sinds 2008.
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #134 Gepost op: 25-01-2020, 22:28:13 »
Dat zou super flauw zijn en ook opvallen dat het net bij deze ene opdracht dan niet te zien zou zijn.

Ze hadden ervoor kunnen kiezen om dit seizoen dit nergens te tonen. Maar klopt, ik vind het ook wel wat hebben dat de oplettende kijker hier kan zien wie molt en wie niet.

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #135 Gepost op: 25-01-2020, 22:28:39 »
Ik verdenk Nathan ook wel, maar vind het toch wel opmerkelijk dat deze 'molactie' zo overduidelijk in beeld was. Ze hadden ook het maximaal te verdienen bedrag niet kunnen tonen in de montage. Dat brengt me toch lichtelijk aan het twijfelen.

Je kon dat stukje er ook niet uitknippen... Was een beetje de crux van die hele opdracht; die twist op het einde. Hoe had je Nathans beslissing voor de groep niet kunnen laten zien dan?

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #136 Gepost op: 25-01-2020, 22:31:18 »
Nathan erg mols in opdracht 3.

Het juiste potje wordt meteen al door de vrouw aangewezen maar hij zegt dat het die zeker niet kan zijn. Uiteindelijk redt Johan de opdracht, met dat potje. Daarna kiest Nathan voor de 1500 euro ipv de 2700.

Offline peterterh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #137 Gepost op: 25-01-2020, 22:33:07 »
Zou je als mol je nou echt zo profileren in de groep door een beslissing af te dwingen in je eentje? Ik heb juist het gevoel dat hij meer als kandidaat reageert op Mil, die erg ondeugend naar het ‘gokje’ stuurt. Als hij dit als mol doet, vind ik het zeer gewaagd (en dan petje af uiteraard)!

anoniem 30784

  • Gast
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #138 Gepost op: 25-01-2020, 22:36:10 »
Zou je als mol je nou echt zo profileren in de groep door een beslissing af te dwingen in je eentje? Ik heb juist het gevoel dat hij meer als kandidaat reageert op Mil, die erg ondeugend naar het ‘gokje’ stuurt. Als hij dit als mol doet, vind ik het zeer gewaagd (en dan petje af uiteraard)!

Mol Merel probeerde vorig jaar toch ook opvallend een groepskeuze af te dwingen in haar eentje bij die blokkenpuzzelopdracht?
Kan prima. Toen ik dat moment zag, en me later realiseerde dat hij zo voorkomen heeft dat er 1200 meer werd verdiend, dacht ik meteen: ja. Ik zat al op hem, maar nu weet ik 100% zeker dat hij het is.  ::rofl::

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #139 Gepost op: 25-01-2020, 22:37:55 »
Ja, mooie acties vandaag, ik ben toch helemaal om geloof ik. Na vorige week al zo'n gevoel en hem ook op mol gezet in de pool maar na deze week geloof ik er steeds meer in. Als hij de mol blijkt te zijn vind ik wel dat hij het super heeft gedaan. In dat porseleinwinkeltje gaf ik hem 100% gelijk. Dat kannetje is niet dezelfde kleur, dat kan het niet zijn. Hij maakte de rest ook gelijk aan het twijfelen. Hij komt hier dan ook in het vizier van Miljuschka en Buddy denk ik