Auteur Topic: [kandidaat] Nathan Rutjes  (gelezen 132150 keer)

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #320 Gepost op: 1-02-2020, 21:43:08 »
Slimme molactie om het vaasjesspel wel goed te doen maar voor een laag bedrag. En wat is ie toch een brave jongen hč om zonder enige twijfel voor de groep te kiezen en dus groepsvrijstelling waardoor ie ook niet (per ongeluk) 500 euro hoeft te pakken.

Ook weer best een aantal biechts van Nathan gezien waarin de onschuld ervan af zou moeten spatten. Zoals zijn gebbetje over dat ie een straatnaambord met Buddy erop zag. Nee, ik vertrouw 'm nog steeds niet. ;D

Hetzelfde & hem en Rob, maar vond Rob toch net weer een beetje meer verdacht in de actie's. Alhoewel, Nathan dan heel verdacht in de biechten was.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #321 Gepost op: 1-02-2020, 21:46:17 »
Slimme molactie om het vaasjesspel wel goed te doen maar voor een laag bedrag. En wat is ie toch een brave jongen hč om zonder enige twijfel voor de groep te kiezen en dus groepsvrijstelling waardoor ie ook niet (per ongeluk) 500 euro hoeft te pakken.

Ook weer best een aantal biechts van Nathan gezien waarin de onschuld ervan af zou moeten spatten. Zoals zijn gebbetje over dat ie een straatnaambord met Buddy erop zag. Nee, ik vertrouw 'm nog steeds niet. ;D

Ja het past allemaal prima in het molprofiel. “Ik ga voor het team” “Ik roep door de porto dat ik trots op ons ben” (terwijl er maar 320 euro is verdiend en dan zeggen “we moeten positief blijven” alleen een mol is daar positief over) “Compliment voor de mol maar ik houd je in de gaten” (suggestie dat hij het zelf niet is).

Offline jehnnnycash

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #322 Gepost op: 1-02-2020, 21:47:03 »
Ja, ik ben om. Haaaaai ::zwaai::

anoniem 30784

  • Gast
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #323 Gepost op: 1-02-2020, 21:47:56 »
In de vorige aflevering werd het penningmeesterschap aan iemand anders doorgegeven... Nathan bood zich ervoor aan. Wat blijkt nu, er zat een opdracht aan te komen waarin de penningmeester kon bepalen wie waar stond. Verdacht dat hij penningmeester wilde zijn dus, dat was de ideale positie voor de mol in de 2e opdracht van deze aflevering. Ook heb ik minimaal 1 keer in de aflevering iemand horen zeggen dat Nathan niet de mol is... er wordt vaak benadrukt dat hij voor het team gaat... en hij koos ook nog eens voor de groepsstelling, wat een molse keuze is. Ook viel me op dat hij gewoon niet tot nauwelijks reageerde op de onverwachte mededeling van Rik dat de test gemaakt moest worden (in tegenstelling tot de rest).  Ja.. moet de aflevering nog even terugkijken om alles te verwerken, maar ik heb zo gauw niets gezien wat me uit mijn tunnel haalt. Integendeel zelfs.
« Laatst bewerkt op: 1-02-2020, 21:49:29 door Saskiaax95 »

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #324 Gepost op: 1-02-2020, 21:48:08 »
Deze tunnel voelt nog zeeeeer comfortabel  ::jaja::

Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #325 Gepost op: 1-02-2020, 21:48:48 »
Ik zit hier ook wel lekker  ::jaja::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #326 Gepost op: 1-02-2020, 21:58:48 »
Yup ik blijf ook hier. Test en executie? Iedereen in shock, behalve Nathan.
Dat viel me gelijk op.

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #327 Gepost op: 1-02-2020, 22:01:37 »
Maar waarom zichzelf dan zo buitenspel zetten in Verkeer(d)? Of heeft hij de twee auto's verkeerd gezet? Is daar een aanwijzing voor?

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #328 Gepost op: 1-02-2020, 22:02:53 »
In de vorige aflevering werd het penningmeesterschap aan iemand anders doorgegeven... Nathan bood zich ervoor aan. Wat blijkt nu, er zat een opdracht aan te komen waarin de penningmeester kon bepalen wie waar stond. Verdacht dat hij penningmeester wilde zijn dus, dat was de ideale positie voor de mol in de 2e opdracht van deze aflevering. Ook heb ik minimaal 1 keer in de aflevering iemand horen zeggen dat Nathan niet de mol is... er wordt vaak benadrukt dat hij voor het team gaat... en hij koos ook nog eens voor de groepsstelling, wat een molse keuze is. Ook viel me op dat hij gewoon niet tot nauwelijks reageerde op de onverwachte mededeling van Rik dat de test gemaakt moest worden (in tegenstelling tot de rest).  Ja.. moet de aflevering nog even terugkijken om alles te verwerken, maar ik heb zo gauw niets gezien wat me uit mijn tunnel haalt. Integendeel zelfs.
Als ik het me goed herinner kreeg hij het penningmeesterschap in zijn schoot geworpen en vroeg hij er niet om.

En los daarvan, hoeveel kon hij als mol nou doen door het uitdelen van de rollen?

Offline jehnnnycash

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #329 Gepost op: 1-02-2020, 22:03:38 »
Maar waarom zichzelf dan zo buitenspel zetten in Verkeer(d)? Of heeft hij de twee auto's verkeerd gezet? Is daar een aanwijzing voor?
Even een opdrachtje sit back and relax? Dit soort opdrachten gingen tot nu toe niet echt fantastisch, dus misschien gokje dat de porto's gaan kloten? Bovendien kun je als automobilist ook gemakkelijk verkeerd rijden, dus zo buitenspel vind ik het niet.

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #330 Gepost op: 1-02-2020, 22:04:03 »
Wat ik wel raar vind bij Nathan is steeds de gekke intermezzo's, vorige week bij de beelden ineens middenin de opdracht zn verhaaltje dat ie ook van de omgeving geniet tussendoor en nu een biecht waar ie een flesje water pakt. Hij is out of character.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #331 Gepost op: 1-02-2020, 22:04:38 »
Het viel me op dat Nathan op een bepaald moment uit de pendelauto stapte en alleen achterbleef. Het eerstvolgende moment dat we hem weer in beeld zagen zat hij in de rijdende pendelauto. Ik vraag me af of hij in de tussendtijd gemold heeft. Misschien straatnaambordjes verhangen?

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #332 Gepost op: 1-02-2020, 22:05:31 »
Het viel me op dat Nathan op een bepaald moment uit de pendelauto stapte en alleen achterbleef. Het eerstvolgende moment dat we hem weer in beeld zagen zat hij in de rijdende pendelauto. Ik vraag me af of hij in de tussendtijd gemold heeft. Misschien straatnaambordjes verhangen?
Dat lijkt me wel erg opvallend, je kon best ver kijken over die parkeerplaats.

Offline Koekert

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #333 Gepost op: 1-02-2020, 23:12:48 »
Wie lacht er stiekem in z’n vuistje als Rob door de porto roept dat de mol met z’n dikke duim van porto moet blijven als hij aan het praten is ..... >:D

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #334 Gepost op: 1-02-2020, 23:12:55 »
Wat tegen Nathan als mol spreekt is dat hij zich nooit mengt of sturend bezig is in discussie over aanpak van opdrachten of verdeling van rollen (behalve nu 1x omdat ie penningmeester was, maar daar had ie niet zelf voor gekozen).

Offline Naty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Min geld telt niet."
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #335 Gepost op: 1-02-2020, 23:15:05 »
Wat tegen Nathan als mol spreekt is dat hij zich nooit mengt of sturend bezig is in discussie over aanpak van opdrachten of verdeling van rollen (behalve nu 1x omdat ie penningmeester was, maar daar had ie niet zelf voor gekozen).
Yes, ik vind hem ook erg passief. Doet verdachte dingen, maar ik vind passiviteit altijd wel een zware factor.
Gesneuvelde favoriete halve finalisten: 2008: Patrick | 2009: Dennis | 2012: Tim | 2014: Tycho | 2015: Chris

Offline Koekert

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #336 Gepost op: 1-02-2020, 23:18:20 »
Wat tegen Nathan als mol spreekt is dat hij zich nooit mengt of sturend bezig is in discussie over aanpak van opdrachten of verdeling van rollen (behalve nu 1x omdat ie penningmeester was, maar daar had ie niet zelf voor gekozen).

Klopt, maar je kunt niet meer zeggen dat hij te opvallend als mol in beeld is gebracht. Want na leonie en Nathan waren vandaag Rob, Johan en het sleutelmoment van buddy aan de beurt.
Wie van de vijf ?
Wil de echte mol nu opstaan  ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #337 Gepost op: 1-02-2020, 23:21:46 »
Klopt, er is geen perfect molprofiel meer. Elke speler heeft wel opvallend gemold of wat onmol-punten gescoord. Maar ik vind een paar vazen omgooien wel heel wat anders dan het grijp-moment van Nathan+nog een keer de extra beelden daarover. Daarnaast was Nathan nu ook weer verdacht bezig door tegen de afspraak in een makkelijkere stok te kiezen. Werd ook aardig benadrukt. Geldt ook voor Leonie, maar die verdenk ik niet.
« Laatst bewerkt op: 1-02-2020, 23:45:09 door Theovv »

Offline Koekert

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #338 Gepost op: 1-02-2020, 23:42:00 »
Theovv,

Ik doel eigenlijk niet op de vazen die Rob per ongeluk-expres van de plank stoot, ik doel op het moment dat hij een route in een verkeerde volgorde opleest.

Maar goed, misschien opzoek naar de minst opvallendste deelnemer dan maar ? :\'(

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #339 Gepost op: 1-02-2020, 23:47:07 »
Theovv,

Ik doel eigenlijk niet op de vazen die Rob per ongeluk-expres van de plank stoot, ik doel op het moment dat hij een route in een verkeerde volgorde opleest.

Maar goed, misschien opzoek naar de minst opvallendste deelnemer dan maar ? :\'(
Ja true, ik ben er nog niet uit of dat nou ook te obvious was of toch goed genoeg verstopt. Normaal zou ik zo'n molactie pas in de laatste aflevering in beeld verwachten. Maar denk ook niet dat veel mensen dit door hadden gehad als t niet in moltalk was.

Qua onopvallende personen heb ik Mil nog op mn lijstje staan. Scoort niet veel molpunten, maar zou kunnen dat je haar in de laatste aflevering allerlei verborgen molacties ziet doen. Ze is wel sturend in de groep.