Auteur Topic: [kandidaat] Nathan Rutjes  (gelezen 132188 keer)

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #360 Gepost op: 2-02-2020, 07:27:06 »
hoho, niet zo snel oordelen dat deze hint niet klopt. Dit lees ik net op twitter, maakt hem een stuk sterker (als dit tenminste echt zo is):

 ''Achilles leefde een tijd ondergedoken in een groep vrouwen verkleed als vrouw, om niet ontdekt te worden.''
Hij behoorde tot de groep meiden bij de opdracht 'Beeldig'.

Offline jehnnnycash

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #361 Gepost op: 2-02-2020, 08:39:37 »
Ik werdf attent gemaakt op de tattoo (achilles) op de arm van Nathan, die zou lijken op het kenteken van de auto waarin hij zit, maar ik kan de beide screenshots niet plaatsen.


Er zijn er ook die zeggen dat ik spoken zie. Ik zeg alleen dat het kenteken LIJKT op de tattoo. Dat zegt tenminste degene van wie ik de tip kreeg. Oordeel zelf.

Ik heb de foto's in het verborgen aanwijzingen topic geplaatst. Ik vind het ook overeenkomen.

Dat Achilles in een groep vrouwen leefde om niet ontdekt te worden zou een mooie hint zijn. Misschien zit er nog een hint in de route die deze auto af moest leggen? Ik ga het vandaag even terugkijken.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #362 Gepost op: 2-02-2020, 09:00:22 »
Dat laatste is JUIST. Daar wilde ik heen. Verder naar het andere topic dan.

Offline Mevo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #363 Gepost op: 2-02-2020, 10:07:41 »
De reactie van Nathan als Rik zegt dat hij als penningmeester de posities mag bepalen bij verkeer(d) en zijn reactie als Rik zegt dat het tijd is voor de test.
Beide reacties vallen mij op. Hij reageert heel anders dan de rest, alsof hij al weet wat er komt.

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #364 Gepost op: 2-02-2020, 15:08:22 »
Ik heb enkele reacties verwijderd hier.

Gelieve het hier te hebben over Nathan en mogelijke redenen waarom hij wel/niet de mol is en niet persoonlijk worden naar anderen toe die het niet eens zijn.
klaar voor de strijd

Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #365 Gepost op: 2-02-2020, 19:38:38 »
Credits naar deze guy. https://youtu.be/AQnS1p_1VM0

Vazen zijn dus verplaats bij de opdracht. Dit moet Nathan geweest zijn. De reden dat hij door het parcours vloog heeft hem tijd gegeven om vazen te verzetten wanneer hij Leonie gepasseerd was. Dit was dus ook tegelijk de reden dat Rob zoveel vazen liet vallen en dat dit niet in beeld was. Dit was het eindgedeelte van nathan en het startdeel van Rob. Ze stonden anders. Ook zijn blik naar achteren aan het eind van het parcours met de bewuste vaas. Hij checkt de positie van Leonie.

Nathan is de Mol. BRILJANT. Nu al zin in aflevering 10.

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #366 Gepost op: 2-02-2020, 19:43:42 »
Credits naar deze guy. https://youtu.be/AQnS1p_1VM0

Vazen zijn dus verplaats bij de opdracht. Dit moet Nathan geweest zijn. De reden dat hij door het parcours vloog heeft hem tijd gegeven om vazen te verzetten wanneer hij Leonie gepasseerd was. Dit was dus ook tegelijk de reden dat Rob zoveel vazen liet vallen en dat dit niet in beeld was. Dit was het eindgedeelte van nathan en het startdeel van Rob. Ze stonden anders. Ook zijn blik naar achteren aan het eind van het parcours met de bewuste vaas. Hij checkt de positie van Leonie.

Nathan is de Mol. BRILJANT. Nu al zin in aflevering 10.
We hebben de start van Rob niet gezien. We hebben dus ook niet kunnen zien hoe de vazen bij Rob kapot zijn gegaan.

Later (bij Buddy) stonden er meer vazen anders.

Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #367 Gepost op: 2-02-2020, 19:45:44 »
We hebben de start van Rob niet gezien. We hebben dus ook niet kunnen zien hoe de vazen bij Rob kapot zijn gegaan.

Later (bij Buddy) stonden er meer vazen anders.

Milouschka loopt hem tegemoet. Kan alles zien.

Zoveel risico is dat plus ook vazen dan expres laten vallen.. zou die dan het laatste gedeelte gedaan moet hebben wanneer Mil met de rug naar hem toe stond.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #368 Gepost op: 2-02-2020, 19:52:01 »
 ::ok::

Offline molton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hmmm
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #369 Gepost op: 2-02-2020, 19:53:52 »
Het zou verklaren waarom sportieve Nathan tegen de afspraak in een redelijk makkelijke stok pakt en waarom Rob niet in beeld komt als hij vazen omstoot.
« Laatst bewerkt op: 2-02-2020, 19:56:46 door molton »
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #370 Gepost op: 2-02-2020, 20:00:39 »
Hierdoor verdenk ik juist Rob des te meer, die heeft aan het begin meteen vazen verplaatst, en kapot gesmeten. Het is maar net hoe je redeneert  ::rofl::
Meer L

Offline Mol-Cooper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hey!
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #371 Gepost op: 2-02-2020, 20:03:17 »
Nathan heeft de vaas verplaatst want je ziet bij de foto dat de vaas bij Rob ook al verplaatst is en voor Rob was Nathan en daar was de vaas op de oorspronkelijke plek. Nathan is de mol!
Hallo! Hello! Bonjour! 你好! Hej! Hei! გამარჯობა! Γεια! Aloha nui! Dia duit! Halló! Halo! Ciao! こんにちは! Сәлем! 안녕! Xin chào! Merhaba! Salaan! Hola! Olá!

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #372 Gepost op: 2-02-2020, 20:04:36 »
Gevalletje Thomas die geld verduistert in de duinen?

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #373 Gepost op: 2-02-2020, 20:05:20 »
Nathan heeft de vaas verplaatst want je ziet bij de foto dat de vaas bij Rob ook al verplaatst is en voor Rob was Nathan en daar was de vaas op de oorspronkelijke plek. Nathan is de mol!
Ik kan hier niet aan zien dat het dezelfde vaas is.

Offline Mol-Cooper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hey!
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #374 Gepost op: 2-02-2020, 20:10:21 »
Ik kan hier niet aan zien dat het dezelfde vaas is.
Het is dezelfde plek als bij Nathan bij die vaas en die vaas bij die rode cirkel staat op dezelfde plek en heeft de zelfde kleur.
Hallo! Hello! Bonjour! 你好! Hej! Hei! გამარჯობა! Γεια! Aloha nui! Dia duit! Halló! Halo! Ciao! こんにちは! Сәлем! 안녕! Xin chào! Merhaba! Salaan! Hola! Olá!

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #375 Gepost op: 2-02-2020, 20:17:09 »
Het is goed bedacht en gevonden door Siem, maar hij zegt duidelijk dat je op grond hiervan drie mensen kunt verdenken: Nathan, Rob en Leonie. Niet alleen Nathan.

Als Rob-tunnelaar ga ik voor de optie dat Rob zijn onhandige broek als alibi had om her en der wat stuk te gooien én doodleuk ook nog een paar vazen heeft verzet.

Verder ben ik het met Siem wel eens dat je eigenlijk al niet meer verder hoeft te kijken dan de genoemde drie kandidaten.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #376 Gepost op: 2-02-2020, 20:23:30 »
Hierdoor kunnen we in ieder geval Mil afschrijven voor zover dat nog niet gedaan was.

Goed gevonden  ::vergroot::

Ik denk echt Nathan.. een mol die zelf niks omgooit maar zorgt dat een ander dat doet  ::jaja::

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #377 Gepost op: 2-02-2020, 20:27:37 »
Het is goed bedacht en gevonden door Siem, maar hij zegt duidelijk dat je op grond hiervan drie mensen kunt verdenken: Nathan, Rob en Leonie. Niet alleen Nathan.
Inderdaad, er zijn meerdere verdachten.

Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #378 Gepost op: 2-02-2020, 20:32:41 »
Inderdaad, er zijn meerdere verdachten.

Klopt, al was Leonie daar al voorbij. En na tijd kan ik me niet voorstellen. Ze lopen samen naar buiten. Maar alles wijst naar Nathan. Ging als een gek door het veld. Ging als een van de eerste, niet als een van de laatste. Had dus nog succes met Rob, waar ze vielen. Ook aan het einde bij de blauwe vaas hoe hij nog snel achterom kijkt. Checken waar Leonie is, want de stok en hijzelf waren er al door.

En zelf niks laten vallen. Zelf niet verdacht worden, maar wel zorgen voor dit.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #379 Gepost op: 2-02-2020, 20:35:38 »
In theorie zou Mil het nog zelf gedaan kunnen hebben ... gewoon ff vaas verplaatsen en dan weer aan komen lopen en er zelf doorheen gaan.

Maar waarom zou ze dat doen en m dan niet omgooien. Nee Mil toch erg onwaarschijnlijk