Auteur Topic: [kandidaat] Nathan Rutjes  (gelezen 132056 keer)

Offline hamsterdam

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #820 Gepost op: 29-02-2020, 10:46:47 »
Wat ik dus niet snap...zou t door de executie komen?

Offline molton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hmmm
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #821 Gepost op: 29-02-2020, 10:54:33 »
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #822 Gepost op: 29-02-2020, 11:33:17 »
Ze hebben mn hint gepikt  ::rofl::

Offline Molzkovicz

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #823 Gepost op: 29-02-2020, 14:33:59 »
Na afloop van de mollotenopdracht heeft Nathan niet de pot direct bij de hand. Als hij de Mol is, weet hij toch dat de kans groot is dat je bij die opdracht geld uit de pot kunt spelen?

Offline molton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hmmm
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #824 Gepost op: 29-02-2020, 14:39:24 »
Na afloop van de mollotenopdracht heeft Nathan niet de pot direct bij de hand. Als hij de Mol is, weet hij toch dat de kans groot is dat je bij die opdracht geld uit de pot kunt spelen?
Zou, als hij de mol is, een tactiek kunnen zijn om zich minder verdacht te maken.
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #825 Gepost op: 29-02-2020, 20:19:58 »
Zou, als hij de mol is, een tactiek kunnen zijn om zich minder verdacht te maken.

Ja Jezus, met die onderbouwing kan iedereen de Mol zijn.

Ik zit nu vooral met het idee dat de productie niet wilt dat de Mol wordt onderscheiden van de rest van de groep, want dat is verdacht. En nou is er de befaamde '3-4-hint', die ik op zich wel sterk vond. Alleen nou zit die hint net in de opdracht waarin elk frame stil wordt gelegd door de molloten. Ik vind 'm dan opeens niet meer zo slim verstopt in de montage. Meer zoiets van "Ha, laten we die molloten weer eens fijn op het verkeerde been zetten."

Dus dat wilde ik even kwijt.

Bye Nathan-Tunnel.

Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #826 Gepost op: 29-02-2020, 20:27:25 »
Ja Jezus, met die onderbouwing kan iedereen de Mol zijn.

Ik zit nu vooral met het idee dat de productie niet wilt dat de Mol wordt onderscheiden van de rest van de groep, want dat is verdacht. En nou is er de befaamde '3-4-hint', die ik op zich wel sterk vond. Alleen nou zit die hint net in de opdracht waarin elk frame stil wordt gelegd door de molloten. Ik vind 'm dan opeens niet meer zo slim verstopt in de montage. Meer zoiets van "Ha, laten we die molloten weer eens fijn op het verkeerde been zetten."

Dus dat wilde ik even kwijt.

Bye Nathan-Tunnel.

Tot over een uur!

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #827 Gepost op: 29-02-2020, 21:47:01 »
Ik vind zijn verbazing bij de exit van Leonie erg oprecht overkomen.

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #828 Gepost op: 29-02-2020, 21:48:07 »
"Tuurlijk"?

Offline hamsterdam

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #829 Gepost op: 29-02-2020, 21:49:34 »
Ik vind zijn verbazing bij de exit van Leonie erg oprecht overkomen.

Maar is dat onmols?
Weet de mol wie gaat afvallen?
Weet de mol wat de verdenkingen zijn (en zo ja: dan zou hij weten dat iedereen op haar zit en dan snap ik de verbazing dat juist zij weg moet)...?


Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #830 Gepost op: 29-02-2020, 21:51:05 »
Maar is dat onmols?
Weet de mol wie gaat afvallen?
Weet de mol wat de verdenkingen zijn (en zo ja: dan zou hij weten dat iedereen op haar zit en dan snap ik de verbazing dat juist zij weg moet)...?

Ja wel onmols. Vol ongeloof dat zijn mol weg moet. Ik denk dat de mol eerder baalt dat zijn bliksemafleider weg is. Andere emotie.

Offline hamsterdam

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #831 Gepost op: 29-02-2020, 21:53:45 »
Ja wel onmols. Vol ongeloof dat zijn mol weg moet. Ik denk dat de mol eerder baalt dat zijn bliksemafleider weg is. Andere emotie.

Kan, hoeft niet ...verbazing vind ik hier niet per se onmols. Ik ben zelf ook wel verbaasd dat Leonie de test slechter maakt dan drie mensen die haar verdenken en *dus* fout zitten.... 🤔

Online Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #832 Gepost op: 29-02-2020, 21:54:31 »
En Leo heeft nog gespreid ook..
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #833 Gepost op: 29-02-2020, 22:02:05 »
Kan, hoeft niet ...verbazing vind ik hier niet per se onmols. Ik ben zelf ook wel verbaasd dat Leonie de test slechter maakt dan drie mensen die haar verdenken en *dus* fout zitten.... 🤔

De mol is volgens mij vaak wel op de hoogte van de verdenkingen dus dan zou die weten dat Leonie fout zat. Dan ben je niet zo verbaasd als ze er uit vliegt.

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #834 Gepost op: 29-02-2020, 22:04:32 »
nou, er was geen reden dat ze per se met 5 moesten zijn naar mijn mening, dus de kleurenkaarten van vorige executie was dan niet meer dan een verwijzing naar dezelfde executievorm in een eerder seizoen.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #835 Gepost op: 29-02-2020, 22:06:03 »
De mol is volgens mij vaak wel op de hoogte van de verdenkingen dus dan zou die weten dat Leonie fout zat. Dan ben je niet zo verbaasd als ze er uit vliegt.

Verbazing is niet zo moeilijk om te faken lijkt me.. ik zag ook weer handen voor t gezicht etc a la Susan

Moet t nog terugkijken

Ook opvallend dat hij nr 1 pakte en we niet zagen hoe dat ging. Meteen eerste punt binnengehaald op die manier

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #836 Gepost op: 29-02-2020, 22:08:54 »
nou, er was geen reden dat ze per se met 5 moesten zijn naar mijn mening, dus de kleurenkaarten van vorige executie was dan niet meer dan een verwijzing naar dezelfde executievorm in een eerder seizoen.

Als we een extra aflevering krijgen niet of als volgende week echt met 4 kandidaten moet. Dus zo zeker is dit niet.

Verbazing is niet zo moeilijk om te faken lijkt me.. ik zag ook weer handen voor t gezicht etc a la Susan

Niet over Susan beginnen. Dan word ik onzeker :-X ;)

Dat nummertje trekken zag er best shady uit ja. Rik draait de tafel en de kandidaten pakken op een random moment het briefje dat voor hen ligt.
« Laatst bewerkt op: 29-02-2020, 22:11:03 door Heinz, Reden: berichten samengevoegd »

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #837 Gepost op: 29-02-2020, 22:12:37 »
 ::rofl::


Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #838 Gepost op: 29-02-2020, 22:16:43 »
Als we een extra aflevering krijgen niet of als volgende week echt met 4 kandidaten moet. Dus zo zeker is dit niet.
iig was voor deze aflevering 5 spelers niet noodzakelijk. extra aflevering komt er bij mijn weten niet. Rik had t over aflevering 10 als laatste aflevering. het kan idd nog dat ze per se met 4 de finale-aflevering in willen.

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #839 Gepost op: 29-02-2020, 22:16:59 »
nou, er was geen reden dat ze per se met 5 moesten zijn naar mijn mening, dus de kleurenkaarten van vorige executie was dan niet meer dan een verwijzing naar dezelfde executievorm in een eerder seizoen.

Of de makers wilden Mil nog niet kwijt.
Overigens zou die fietsopdracht wel een stuk minder chaotisch zijn geweest als het 2 vs 2 was