Auteur Topic: [de Mol] Rob Dekay  (gelezen 137269 keer)

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #400 Gepost op: 12-02-2020, 16:02:45 »
wat zit Rob nou te tikken tegen z'n zwarte vrijstelling?




https://www.youtube.com/watch?v=VG9a951vOQU

^ na 54:30

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #401 Gepost op: 12-02-2020, 16:05:22 »
Hij is misschien wel iets te relaxt voor een kandidaat. Dat hij die tekst fout voorlas, terwijl er niemand in de buurt was, is ook dubieus. Hij zei rap iets anders, terwijl als je iets anders verzint, je misschien gaat haperen, deed hij niet.
Ik geloof dat ik om ben, Rob is de mol.

Offline jehnnnycash

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #402 Gepost op: 12-02-2020, 16:25:59 »
wat zit Rob nou te tikken tegen z'n zwarte vrijstelling?




https://www.youtube.com/watch?v=VG9a951vOQU

^ na 54:30

Morse code?  :P

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #403 Gepost op: 12-02-2020, 19:31:33 »
Morse code?  :P

LANG LANG - LANG LANG LANG - KORT LANG KORT KORT        8)
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #404 Gepost op: 14-02-2020, 03:32:10 »
wat zit Rob nou te tikken tegen z'n zwarte vrijstelling?




https://www.youtube.com/watch?v=VG9a951vOQU

^ na 54:30

Lijkt me een muzikanten dingetje.

Offline Vl4d

  • Forumlid
  • Soms wel, soms niet
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #405 Gepost op: 14-02-2020, 06:46:14 »
Ik vroeg me sowieso al af wat Rob met z'n ZV had uitgevreten.
Die schijf zag er best wel afgeleefd uit.   :P

Hij is misschien wel iets te relaxt voor een kandidaat.

Helemaal mee eens.
Ik zie toch echt wel een beetje een George of Dennis in hem.
« Laatst bewerkt op: 14-02-2020, 06:56:48 door Vl4d »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #406 Gepost op: 14-02-2020, 07:42:40 »
George speelde juist heel fanatiek voor het geld te gaan en heel zenuwachtig bij de test te zijn. En Dennis ging vol in de tegenaanval en werd woest als ie verdacht werd gemaakt of van iets werd beschuldigd. Niet echt relaxed dus. (Het warrige/chaotische zie ik wel als overeenkomst.)

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #407 Gepost op: 14-02-2020, 08:39:26 »
het enige wat ik me afvraag:

is het Rob Dekay die de mol is of is het Rob Decoy  ::hypocriet::
Wit is ook een kleur!

Offline Vl4d

  • Forumlid
  • Soms wel, soms niet
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #408 Gepost op: 14-02-2020, 13:41:13 »
George speelde juist heel fanatiek voor het geld te gaan en heel zenuwachtig bij de test te zijn. En Dennis ging vol in de tegenaanval en werd woest als ie verdacht werd gemaakt of van iets werd beschuldigd. Niet echt relaxed dus. (Het warrige/chaotische zie ik wel als overeenkomst.)

Volgens mij had ik vanmorgen toen ik snel een reactie schreef een iets ruimere connotatie van het begrip relaxed voor ogen  ::rofl:: Ik doelde bij mijn laatste zin op het (schijnbaar) nonchalante van beiden (ik had daarbij Robs gehavende ZV nog in het vizier). Maar goed, inderdaad Heinz, je plaatst zeer terecht een kritische kanttekening, waar ik een heel eind in mee kan gaan.

Daarentegen zie ik bij Rob toch zeker ook iets terug van het fanatisme en de nervositeit, zoals George die inzette tijdens zijn molschap. Ik denk dan bijvoorbeeld aan het ogenschijnlijk nadrukkelijk gaan voor geld (“Money! Money!”) en het nerveus informatie vergaren, waardoor hij door de andere kandidaten behoorlijk lijkt te worden onderschat als potentiële mol, getuige met name de biecht en reacties van Leonie. Opvallend daarbij vind ik bovendien, dat het erop lijkt, dat naarmate het bondje tussen Leonie en Johan hechter wordt, Rob blijkbaar van Johans verdachtenlijstje verdwijnt. Johan is naast Anita de enige die Rob totnogtoe als verdachte bij de test heeft genoemd (volgens de montage). Dat zoiets bij Claes gebeurt, kan ik door diens extreem fanatisme nog wel begrijpen. Claes wordt zelfs door niemand als verdachte genoemd. Bij Rob vind ik dat toch echt een ander verhaal, omdat hij bepaald niet verschoond blijft van mistige zaken die aan zijn tuinbroek blijven hangen. Toch levert hem dat (vooralsnog) geen verdenkingen op bij de rest van de (toch niet echt tamme) groep (“geeft niets, Rob”), hoewel ik bij de extra beelden van aflevering 5 de indruk kreeg dat daar aankomende zaterdag wel eens verandering in zou kunnen komen. Of die onderschatting door de groep gegrond is, moet nog blijken, maar je bent volgens mij toch bepaald geen joker als je minimaal aflevering 6 weet te halen. Een ander punt is het veelvuldige gemol van de kandidaten. Dit zegt mij, dat het best eens zo zou kunnen zijn, dat ook de meesten van hen eigenlijk nog helemaal niet zo zeker zijn van hun zaak als het om hun verdenkingen gaat.
Woest zal Rob niet worden, denk ik (daar is hij veel te chill/relaxed! voor), hooguit zal hij een enkele keer zijn stem verheffen (zoals op de dam bij Claes). Overigens viel dat bij Dennis ook wel weer mee, toch  ::rofl:: Vooral Regina, Dunya en Georgina konden zich er nogal eens door laten overdonderen, meen ik me te herinneren. Toch heb ik met de pretoogjes van Rob de indruk dat hij een welkome bijdrage levert aan de goede sfeer in de groep, waardoor ik toch ook aan Dennis moet denken (als dit een moltactiek zou zijn). We hebben het niet in beeld gezien, maar ik kan me voorstellen dat Rob, als hij klaar is met z'n vragenlijstjes, gerust in staat is “Biertje!” te roepen of de wijnfles nog maar eens rond te laten gaan (al gaat de vergelijking met Mexico in die zin mank, doordat er dit jaar natuurlijk een totaal andere groepsdynamiek is dan twaalf jaar geleden).

Offline Crysus101

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #409 Gepost op: 14-02-2020, 21:51:08 »
Even iets anders opvallends. Op de Instagram van Rob is te zien dat hij een tattoo heeft laten zetten van die hiliarische taxi-opdracht. Nathan Rutjes stelt op zijn Instagram de vraag of hij er ook eentje moet nemen.

Ik snap dat meedoen aan WIDM een hele ervaring is.
Maar stel Rob vliegt er de volgende aflevering uit, dan ga je toch geen tattoo nemen van een seizoen waar je niet eens de helft van hebt meegemaakt?

Mijn gevoel zegt dat Rob en Nathan sowieso de finale halen, en als aandenken een tattoo laten zetten.

Wat denken jullie?

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #410 Gepost op: 14-02-2020, 21:57:16 »
Ik denk dat hij die tattoo vrij snel na de taxi opdracht heeft kunnen zetten.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #411 Gepost op: 14-02-2020, 22:06:21 »
Als Rob de Mol is (en ik hou er ernstig rekening mee) dan zou ik zijn geniepigste molactie vinden dat ie Buddy uit zijn concentratie haalt door hem succes te wensen wanneer Buddy klaarstaat om het vazenparcours in te gaan. Daardoor merkt Buddy dat de groep toekijkt wat de spanning voor hem enorm verhoogt.

Je ziet Rob voordat hij Buddy succes wenst nog met Johan staan praten. Het geluid horen we niet maar ik denk te zien dat ie nog even aan Johan vraagt of ie Buddy succes zal wensen. Je ziet dan aan Johans reactie dat ie dat een tricky idee vindt. En ook aan hoe de rest van de groep reageert nadat Buddy "o jullie zijn er ook echt" heeft uitgeroepen is te zien dat er een gespannen stilte heerste die Rob dus doodleuk doorbreekt met zijn succeswens. Geniepig dus. ;D

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #412 Gepost op: 14-02-2020, 22:25:35 »
::rofl:: Dat gezicht van Johan ::bravo::

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #413 Gepost op: 14-02-2020, 22:27:57 »
En wat staat Mil dan te doen  :-X

Offline peterterh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #414 Gepost op: 15-02-2020, 00:32:02 »
En wat staat Mil dan te doen  :-X

Lijkt Buddy wel af te leiden  >:D

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #415 Gepost op: 15-02-2020, 01:01:58 »
 ::rofl::

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #416 Gepost op: 15-02-2020, 05:31:50 »
Als Rob de Mol is (en ik hou er ernstig rekening mee) dan zou ik zijn geniepigste molactie vinden dat ie Buddy uit zijn concentratie haalt door hem succes te wensen wanneer Buddy klaarstaat om het vazenparcours in te gaan. Daardoor merkt Buddy dat de groep toekijkt wat de spanning voor hem enorm verhoogt.

Of het is (bewust of per ongeluk) heel lief van Rob. Stel je voor dat Buddy in zes bochten gewikkeld tussen de vazen ligt en dan ineens ziet of hoort dat de hele groep naar hem staat te kijken. Van schrik had hij alle vazen mogelijk omgegooid denk ik  ::rofl::

Offline Vl4d

  • Forumlid
  • Soms wel, soms niet
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #417 Gepost op: 15-02-2020, 06:27:24 »
Als Rob de Mol is (en ik hou er ernstig rekening mee) dan zou ik zijn geniepigste molactie vinden dat ie Buddy uit zijn concentratie haalt door hem succes te wensen wanneer Buddy klaarstaat om het vazenparcours in te gaan. Daardoor merkt Buddy dat de groep toekijkt wat de spanning voor hem enorm verhoogt.

Je ziet Rob voordat hij Buddy succes wenst nog met Johan staan praten. Het geluid horen we niet maar ik denk te zien dat ie nog even aan Johan vraagt of ie Buddy succes zal wensen. Je ziet dan aan Johans reactie dat ie dat een tricky idee vindt. En ook aan hoe de rest van de groep reageert nadat Buddy "o jullie zijn er ook echt" heeft uitgeroepen is te zien dat er een gespannen stilte heerste die Rob dus doodleuk doorbreekt met zijn succeswens. Geniepig dus. ;D

Ja! Geweldige molactie zou dat zijn, maar geniepig zou ik 't niet willen noemen. Eerder mssn geraffineerd. Ik vond namelijk dat hij (als mol) nogal een risico nam door out-in-the-open, tegen de zojuist door de groep gemaakte afspraak in, toch Buddy succes te wensen. Ik meende zelfs heel kort een lichte irritatie bij Nathan op te merken, waardoor ik hem vanaf dat moment voorzichtig ben gaan wegstrepen. Als Nathan toch de mol blijkt, dan heeft hij mij hier briljant op het verkeerde been gezet.

Om er toch nog een andere kwalificatie tegen aan te gooien, vond ik de eerdere subtiele actie van Rob bij de theeservies-discussie overigens ook wel heel sneaky. Hij weet bij aanvang met zijn voorstel een extreme tegenstelling op te roepen (duur, zeldzaam servies) die een volstrekt logische reactie bij Johan tot gevolg heeft ("en daar hebben wij mee lopen rennen?"). Uiteindelijk komt (mede door montage) de focus en daarmee de verdachtmaking volledig te liggen bij Nathan en Mil, welk besluit er ook genomen wordt. Sterker, tijdens de rest van de discussie zien we van Rob nauwelijks nog iets.
Ik hou het voorlopig even op sneaky  ::rofl::

Offline Jones

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #418 Gepost op: 15-02-2020, 07:38:52 »
Even iets anders opvallends. Op de Instagram van Rob is te zien dat hij een tattoo heeft laten zetten van die hiliarische taxi-opdracht. Nathan Rutjes stelt op zijn Instagram de vraag of hij er ook eentje moet nemen.

Ik snap dat meedoen aan WIDM een hele ervaring is.
Maar stel Rob vliegt er de volgende aflevering uit, dan ga je toch geen tattoo nemen van een seizoen waar je niet eens de helft van hebt meegemaakt?

Mijn gevoel zegt dat Rob en Nathan sowieso de finale halen, en als aandenken een tattoo laten zetten.

Wat denken jullie?

ik zie hier geen hint in. Wat als je het hele taxi avontuur en de mol gewoon een geweldige ervaring vind en hier een tatoo van wil? Ik zie niet in waarom Rob dan de mol zou moeten zijn

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #419 Gepost op: 15-02-2020, 08:38:55 »
Met dat servies weet ik het niet of Rob zo mols is. Hij is degene die meteen naar gokken stuurt en behalve een tegenreactie krijgt ie ook meerdere medestanders als ie zegt dat het servies duur zou kunnen zijn. Wat ik wel mols vind is dat ie achteraf meteen met een soort "zie je wel" aankomt die ie later (extra beeldmateriaal) ook nog zou herhalen. Rob had het altijd al gezegd: China = gokland. Maar doordrukken was er niet bij. (Maar dat past dan ook wel weer bij z'n coole imago, dat alles wel best is.)