Auteur Topic: [de Mol] Rob Dekay  (gelezen 138296 keer)

Offline MoLingo

  • Forumlid
  • 你懷疑我是鼹鼠嗎?
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #760 Gepost op: 4-03-2020, 19:44:02 »
Dat is stiekem toch ook leuk, de spanning een beetje opvoeren en elkaar gek maken? Net als echte WIDM-deelnemers.

Uiteindelijk zal de mol spreken en ik kijk uit naar het moment.  ::jaja::
罗本是卧底! (Rob dus!)

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #761 Gepost op: 4-03-2020, 19:58:17 »
Ik laat niet zomaar woorden in mn mond leggen hoor. Nergens heb ik gepost dat iemand iets niet mag zeggen .. echt helemaal nergens.
Ik heb het teruggelezen en dat heb je inderdaad niet gezegd. Mijn geheugen laat me in de steek. Wel zei iemand anders dit en daar was je het mee eens. Die situatie is niet veel anders dan deze situatie.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #762 Gepost op: 4-03-2020, 20:02:40 »
Ik heb het teruggelezen en dat heb je inderdaad niet gezegd. Mijn geheugen laat me in de steek. Wel zei iemand anders dit en daar was je het mee eens. Die situatie is niet veel anders dan deze situatie.

Ja .. dus ik heb nergens iemands mond gesnoerd .. en nog nooit gedaan ook. Respectloos om t uberhaupt te insinueren als t nergens op gebaseerd is. Is totaal niet mijn stijl: En ook Saskia postte het met uiterst respect naar iedereen. Het enige respectloze bericht hier was van Sanmol en is daar inmiddels op aangesproken.

Het zou leuk zijn als t nu weer over Rob zou gaan  ::joehoe::

Offline klakske

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #763 Gepost op: 4-03-2020, 21:07:28 »
Heeft iemand al kunnen ontleden welke tattoo's op Rob's benen staan?

Reden van mijn vraag : de tuinbroek van Rob en Supermario...omgegooid kan je daar kuiten Rob van maken. ::rofl::.

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #764 Gepost op: 4-03-2020, 21:22:01 »
Rob was mijn schot voor de boeg mol maar na aflevering 1 ben ik van hem afgestapt.
Mijn overwegingen daarbij waren  dat de mol uit de escaperoom zou komen en geen zwarte vrijstelling zou pakken. De opdrachten van aflevering 2 waren gebaseerd op 10 kandidaten waaruit blijkt dat de productie er rekening mee had gehouden dat er geen afvaller zou zijn. De productie en mol hadden dus geen intentie om een zwarte vrijstelling te pakken en/of gebruiken. Daarbij was de leugen van Rob dat hij een joker had gepakt nogal onhandig, hij liep risico om door de mand te vallen. Dat gebeurde dan ook toen hij de ZV ingezet had. Iedereen wist allang dat hij deze had gepakt en ws. nog had. Mil wreef hem dat dan ook en plein public onder de neus. Iedereen die voor wijsheid had gekozen had een ZV en die voor geluk gekozen hadden een groene, dat was al lang duidelijk voor de kandidaten.

Omdat Nathan zijn groene vrijstelling had laten zien wist Rob dat er verschillende troeven in het spel waren en zijn gevis naar wat de anderen hadden was nogal kandidaats. In eerste instantie heb ik nog overwogen of hij dat als mol deed om reuring te veroorzaken maar vond dit al snel kandidaats. Als kandidaat wil je weten wat er in het spel is gekomen en wat je met de ZV moet doen. Dat hij deze pas inzet als Johan een joker heeft is ook kandidaats, Rob was bang dat hij het zou verliezen van de joker van Johan. Als mol zou hij ook geweten hebben dat er in de verdere afleveringen geen troeven meer in het spel zouden komen (weten we nu) dus het had helemaal geen zin om een zwarte vrijstelling te pakken en deze te bewaren. Waarom zou je als mol die ene kandidaat dwars willen zitten met die ene joker ???

Het willen gokken bij theepot, de opzettelijke verkeerde volgorde bij Verkeer(d) ( en dat dit nadrukkelijk in beeld kwam) Letters met geldwaarde pakken bij Lettergreep, bij Alleskenners nog voor enveloppe Daisy willen gaan (want geld in de pot, mol heeft niet bij 5 enveloppen gesaboteerd en er was al -500 binnen) zijn volgens mij tekenen dat  Rob kandidaat is. Mijn indruk van Rob is dat hij zijn warrigheid en onhandigheid gebruikt om zichzelf verdacht te maken zoals het geklungel in de escaperoom het laten omvallen van vazen etc.

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #765 Gepost op: 4-03-2020, 21:26:47 »
De opdrachten van aflevering 2 waren gebaseerd op 10 kandidaten waaruit blijkt dat de productie er rekening mee had gehouden dat er geen afvaller zou zijn.
Maar toch stopten ze meerdere zwarte vrijstellingen in de allereerste opdracht, en ze konden er van uitgaan dat er sowieso één gepakt en gebruikt zou worden. Dat blijft raar.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Zeeuwse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Spannend spel!
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #766 Gepost op: 4-03-2020, 22:20:06 »

Groene vraagtekens associeer ik meer met de Riddler, maar beide Batman-schurken zou je aan de Mol kunnen linken.

Dat associeer ik ook zeker met de Joker, juist omdat Rob zei;" Het Comedy level is nu gedropt" (na het vertrek van Leonie) heel raar deze opmerking.

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #767 Gepost op: 4-03-2020, 22:24:35 »
Rob was mijn schot voor de boeg mol maar na aflevering 1 ben ik van hem afgestapt.
Mijn overwegingen daarbij waren  dat de mol uit de escaperoom zou komen en geen zwarte vrijstelling zou pakken. De opdrachten van aflevering 2 waren gebaseerd op 10 kandidaten waaruit blijkt dat de productie er rekening mee had gehouden dat er geen afvaller zou zijn. De productie en mol hadden dus geen intentie om een zwarte vrijstelling te pakken en/of gebruiken. Daarbij was de leugen van Rob dat hij een joker had gepakt nogal onhandig, hij liep risico om door de mand te vallen. Dat gebeurde dan ook toen hij de ZV ingezet had. Iedereen wist allang dat hij deze had gepakt en ws. nog had. Mil wreef hem dat dan ook en plein public onder de neus. Iedereen die voor wijsheid had gekozen had een ZV en die voor geluk gekozen hadden een groene, dat was al lang duidelijk voor de kandidaten.

Omdat Nathan zijn groene vrijstelling had laten zien wist Rob dat er verschillende troeven in het spel waren en zijn gevis naar wat de anderen hadden was nogal kandidaats. In eerste instantie heb ik nog overwogen of hij dat als mol deed om reuring te veroorzaken maar vond dit al snel kandidaats. Als kandidaat wil je weten wat er in het spel is gekomen en wat je met de ZV moet doen. Dat hij deze pas inzet als Johan een joker heeft is ook kandidaats, Rob was bang dat hij het zou verliezen van de joker van Johan. Als mol zou hij ook geweten hebben dat er in de verdere afleveringen geen troeven meer in het spel zouden komen (weten we nu) dus het had helemaal geen zin om een zwarte vrijstelling te pakken en deze te bewaren. Waarom zou je als mol die ene kandidaat dwars willen zitten met die ene joker ???

Het willen gokken bij theepot, de opzettelijke verkeerde volgorde bij Verkeer(d) ( en dat dit nadrukkelijk in beeld kwam) Letters met geldwaarde pakken bij Lettergreep, bij Alleskenners nog voor enveloppe Daisy willen gaan (want geld in de pot, mol heeft niet bij 5 enveloppen gesaboteerd en er was al -500 binnen) zijn volgens mij tekenen dat  Rob kandidaat is. Mijn indruk van Rob is dat hij zijn warrigheid en onhandigheid gebruikt om zichzelf verdacht te maken zoals het geklungel in de escaperoom het laten omvallen van vazen etc.
Precies dit. De Mol wil de eerste aflevering volgens mij uit de escaperoom komen, want hiermee bouwt hij krediet op tegen een redelijke prijs (2, 21 of 210 euro in de pot, who cares).
Wat me bij Rob ook opviel is dat hij de "foutjes" van Buddy goedpraat. Als Mol vind je het best dat iemand anders wordt verdacht, het maakt niet uit wie. Maakt alleen de kans kleiner dat ze jou verdenken. Als ik in de redactie van WIDM had gezeten was Rob de laatste geweest die ik had gekozen als Mol, maar misschien ben ik hier de enige in.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #768 Gepost op: 4-03-2020, 23:00:48 »
Tjonge wat zijn sommige mensen hier respectloos zeg. Ik hoop echt dat die mensen hier op aangesproken worden. Op deze manier heb ik dit forum nog nooit gezien. Ik kom hier juist graag vanwege de vriendelijke sfeer waarin het nooit echt persoonlijk wordt, en wat ik nu lees gaat gewoon te ver.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #769 Gepost op: 4-03-2020, 23:05:22 »
Tjonge wat zijn sommige mensen hier respectloos zeg.

Bedankt voor de bijval  ::hug::

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #770 Gepost op: 4-03-2020, 23:08:03 »
Tjonge wat zijn sommige mensen hier respectloos zeg. Ik hoop echt dat die mensen hier op aangesproken worden. Op deze manier heb ik dit forum nog nooit gezien. Ik kom hier juist graag vanwege de vriendelijke sfeer waarin het nooit echt persoonlijk wordt, en wat ik nu lees gaat gewoon te ver.

 ::ontopic::!

With that being said. Ik vind Rob heel goed zijn molschap heeft gedaan. Vind hem een hele relaxte mol, die af en toe toch lekker door molt. Hij heeft toch nog héél wat kijkers op het verkeerde been gezet door fanatiek te lijken. Als je het achteraf terug bekijk merk je pas hoe erg Rob heeft gemolt.

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #771 Gepost op: 5-03-2020, 00:02:31 »
Tjonge wat zijn sommige mensen hier respectloos zeg. Ik hoop echt dat die mensen hier op aangesproken worden. Op deze manier heb ik dit forum nog nooit gezien. Ik kom hier juist graag vanwege de vriendelijke sfeer waarin het nooit echt persoonlijk wordt, en wat ik nu lees gaat gewoon te ver.
De uitbarsting was misschien niet goed, maar de te fanatieke nathan-wenstunnel in elk topic met sarcastische reacties als je daar iets tegenin probeert te brengen roepen gewoon bij meerdere mensen irritatie op, om Sanmol en Regis Filia dan ook maar wat bijval te geven ::hug::

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #772 Gepost op: 5-03-2020, 00:11:27 »
Ik zou me daar niet al te druk over maken want wij trekken hier in deze tunnel straks toch aan het langste eind als over 10* dagen de Nathan-tunnel met donderend geraas instort.

 8)


* Mogelijk zelfs aanstaande zaterdag al.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #773 Gepost op: 5-03-2020, 00:19:02 »
Ja, Mil heeft al eens aangegeven ook op Rob te zitten. Als ze dat met Buddy deelt gaat Nathan er als eerste uit.

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #774 Gepost op: 5-03-2020, 00:36:41 »
Ik zou me daar niet al te druk over maken want wij trekken hier in deze tunnel straks toch aan het langste eind als over 10* dagen de Nathan-tunnel met donderend geraas instort.

 8)


* Mogelijk zelfs aanstaande zaterdag al.
Dat is een hele gevaarlijke uitspraak. Wat mij betreft zou iedereen nog wel de Mol kunnen zijn, behalve Rob.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #775 Gepost op: 5-03-2020, 00:44:03 »
Nogmaals, we hoeven elkaar niet te overtuigen. Graag terug naar Rob en een beetje lief voor elkaar blijven  ::joehoe::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #776 Gepost op: 5-03-2020, 00:45:16 »
Daar is niks gevaarlijks aan hoor, ik zit hier veilig in de Rob-tunnel.
 ::ok::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #777 Gepost op: 5-03-2020, 00:53:25 »
Daar is niks gevaarlijks aan hoor, ik zit hier veilig in de Rob-tunnel.
 ::ok::

Ik vind het wel weer grappig hoe de mol voor het seizoen weer goed gegokt is. Blijft toch wel een trend lol.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #778 Gepost op: 5-03-2020, 00:54:48 »
Ik vind het wel weer grappig hoe de mol voor het seizoen weer goed gegokt is. Blijft toch wel een trend lol.
Het is nog geen feit hè ;)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #779 Gepost op: 5-03-2020, 00:55:31 »
Het is nog geen feit hè ;)

Ik blijf in deze tunnel tot het tegendeel is bewezen haha.