Auteur Topic: [de Mol] Rob Dekay  (gelezen 137989 keer)

Offline ERdoubleD

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #860 Gepost op: 9-03-2020, 18:19:59 »
Had ie niet een zwarte, een groen(ige) en een stro(kleurige)?
ZV
GV
Joker?


Offline scho0130

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #861 Gepost op: 10-03-2020, 11:10:58 »
Ik vond de stem van de mol tijdens de opdracht waarin geld op aanwijzing van de mol gevonden kon worden, verdacht veel op die van Rob lijken, zelfs al was die vervormd.

En zijn optreden tijdens de laseropdracht leek ook verdacht veel in scčne gezet te zijn.

En het feit dat Rob niet het bedrag van € 1.750,- wist en en er daarna drie kandidaten op hen stemmen, maakt dat Rob de mol is.

En stiekem hoop ik dat Nathan het toch is, maar als de feiten zo duidelijk tegen Rob spreken, is Nathan dan maar mijn wensmol.

Los daarvan heb ik weer genoten van Wie is de Mol, want wat een prachtig land was het weer waar de opnames plaats vonden. Beelden die ik nooit zou hebben gezien als dit fantastische programma niet zou hebben bestaan!  ::bravo::


Offline Uil

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #862 Gepost op: 10-03-2020, 13:04:15 »
De quote van Rob als hij zich voorstelt: "Een goede Mol is iemand die mensen het idee geeft dat hij geen goede Mol is."

Dat kan natuurlijk alleen nog maar mijn tunnel bevestigen  ::rofl:: Opzichte/slechte molacties horen juist bij zijn rol  ::rofl::

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #863 Gepost op: 10-03-2020, 14:38:47 »
De quote van Rob als hij zich voorstelt: "Een goede Mol is iemand die mensen het idee geeft dat hij geen goede Mol is."

Dat kan natuurlijk alleen nog maar mijn tunnel bevestigen  ::rofl:: Opzichte/slechte molacties horen juist bij zijn rol  ::rofl::
Mag ik mijn quote er dan bij zetten: een Mol die denkt dat hij een goede Mol is, is een slechte Mol.

Offline Blinker

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #864 Gepost op: 10-03-2020, 14:38:55 »
De quote van Rob als hij zich voorstelt: "Een goede Mol is iemand die mensen het idee geeft dat hij geen goede Mol is."

Dat kan natuurlijk alleen nog maar mijn tunnel bevestigen  ::rofl:: Opzichte/slechte molacties horen juist bij zijn rol  ::rofl::

Dus met andere woorden, alle drie de kandidaten zitten op Rob als Mol.

Dus Rob is een goede Mol?


Ik begrijp Rob niet...

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #865 Gepost op: 10-03-2020, 15:00:20 »
Dus met andere woorden, alle drie de kandidaten zitten op Rob als Mol.

Dus Rob is een goede Mol?


Ik begrijp Rob niet...
In de definitie van Rob is iedereen een goede Mol. Of je bent goed als Mol of men vindt jouw een slechte Mol en dan ben je ook goed. Is ook wel de enige definitie waarbij je Rob een goede Mol zou kunnen vinden in mijn optiek.
« Laatst bewerkt op: 10-03-2020, 15:02:04 door MartinJ »

Offline Waaromisdemol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #866 Gepost op: 10-03-2020, 15:21:35 »
De definitie van een slechte mol is: "Ik zat zelf op een ander..."

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #867 Gepost op: 10-03-2020, 15:28:40 »
De definitie van een slechte mol is: "Ik zat zelf op een ander..."

De definitie van een goede kandidaat is dat hij op de juiste mol zit.  En dat de anderen hem als mol zien is meegenomen. Rob pakt de pot.

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #868 Gepost op: 10-03-2020, 20:42:59 »
Ik vond de stem van de mol tijdens de opdracht waarin geld op aanwijzing van de mol gevonden kon worden, verdacht veel op die van Rob lijken, zelfs al was die vervormd.
Er is zeer waarschijnlijk geen stemvervormer gebruikt. Het is zeer waarschijnlijk text-to-speech.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Gerhardt78

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #869 Gepost op: 12-03-2020, 16:56:16 »
In de promo voor de ontknoping die gisteren als spotje langskwam, zag ik Rob weer het 20 euro biljet aanwijzen.
Het ligt er wat mij betreft te dik bovenop.

Is hij het toch wel dan verwacht ik minimaal de verdwenen geldkoker van de brug onder zijn hoed vandaan komen.

Offline MoLingo

  • Forumlid
  • 你懷疑我是鼹鼠嗎?
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #870 Gepost op: 13-03-2020, 07:52:25 »
Mochten er nog twijfels bestaan over Rob:

« Laatst bewerkt op: 13-03-2020, 10:27:48 door MoLingo »
罗本是卧底! (Rob dus!)

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #871 Gepost op: 13-03-2020, 10:00:48 »
Eerdere mol met een hoed.. ;D



Afhankelijk van wat we gaan zien, ben ik bang dat dat tegen gaat vallen, dat hij leuke was.

Als hij of Buddy niet de mol is, vrees ik voor Mil. Maar een twist dat Nathan de mol is en de pot straks 2020 heeft zou ook wel leuk zijn. 9.000 ruim weg..
« Laatst bewerkt op: 13-03-2020, 10:08:35 door Pierce_Brosnan »

Offline Moldo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #872 Gepost op: 13-03-2020, 13:05:01 »
Mochten er nog twijfels bestaan over Rob:



Tatoeages kunnen dwaalspoor zijn. Nephints?
En die tatoeage van de UFO vind ik meer op beertje Paddington lijken dan op een vliegende schotel.

Offline MoLingo

  • Forumlid
  • 你懷疑我是鼹鼠嗎?
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #873 Gepost op: 13-03-2020, 13:23:50 »
Tatoeages kunnen dwaalspoor zijn. Nephints?
En die tatoeage van de UFO vind ik meer op beertje Paddington lijken dan op een vliegende schotel.
Serieus?  ::rofl::

Maar nou je het zegt... Beertje Paddington die een bord tomatensoep aan het uitbraken is.
罗本是卧底! (Rob dus!)

Offline frankhuiskamp

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #874 Gepost op: 13-03-2020, 16:46:23 »
Ik wil er best wat geld dat ik nu niet kan besteden aan concerten, sportwedstrijden, bars en clubs op inzetten dat de tatoeages een hint zijn. En dat heeft alles met die losse-opdrachten-opdracht te maken, en die laptop. Die beelden dienden namelijk geen énkel doel, maar de aankleding al helemáál niet: de vogelkooi, volgens mij lag er ook nog iets naast die laptop dat correspondeerde met een tattoo? Ik heb er werkelijk nu geen andere verklaring meer voor dan dat ze bedoeld waren als beeldhint. En durf met enige zekerheid te zeggen dat we dit morgen te zien krijgen.

Offline Waaromisdemol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #875 Gepost op: 13-03-2020, 17:12:41 »
Sterke hint. Leuk en aantoonbaar. Je had de mol kunnen zien, door goed naar hem te kijken... ::vergroot::

Heb je nog eentje met allemaal?


Offline MoLingo

  • Forumlid
  • 你懷疑我是鼹鼠嗎?
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #876 Gepost op: 13-03-2020, 17:45:43 »
Ik wil er best wat geld dat ik nu niet kan besteden aan concerten, sportwedstrijden, bars en clubs op inzetten dat de tatoeages een hint zijn. En dat heeft alles met die losse-opdrachten-opdracht te maken, en die laptop. Die beelden dienden namelijk geen énkel doel, maar de aankleding al helemáál niet: de vogelkooi, volgens mij lag er ook nog iets naast die laptop dat correspondeerde met een tattoo? Ik heb er werkelijk nu geen andere verklaring meer voor dan dat ze bedoeld waren als beeldhint. En durf met enige zekerheid te zeggen dat we dit morgen te zien krijgen.
Die conclusie had ik dus ook al getrokken. Wat ik veel mensen hoor zeggen: ja, met zoveel tattoos ga je altijd verbanden zien. En het ligt er te dik bovenop. Really?  ???

De I Love T(ea)-verwijzing bijvoorbeeld is echt nergens te vinden op welk forum, vlog, blog of podcast dan ook. Zelfde geldt voor de UFO- / Beeld & Geluid-opdracht die echt knalvol interessante details zit. Zo overduidelijk waren ze kennelijk echt niet.

Naast de laptop lag een setje kaarten die door Rob uit het doosje worden gehaald. Waarom? Omdat op de achterkant van de kaarten een UFO staat.

Ik ben dus echt benieuwd (maar weet bijna 100% zeker wat komen gaat).  ::rofl::

Alles bijelkaar. Hier laat ik het bij, ik zie morgen wel wat we nog hebben gemist.  ;)



« Laatst bewerkt op: 13-03-2020, 18:00:14 door MoLingo »
罗本是卧底! (Rob dus!)

Offline Uil

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #877 Gepost op: 13-03-2020, 18:48:50 »
Anders moeten we Rob echt vragen waar die kaarten nou ineens vandaan kwamen, dat moet uitgelegd worden, het is te random anders.

Edit: Of zou hij gedacht hebben dat er misschien aanwijzingen in het pakje kaarten zouden zitten? :P Tussen het beantwoorden van de vragen door zijn die kaarten er ineens uit, maar het zit wel heel kort op elkaar gemonteerd.
« Laatst bewerkt op: 13-03-2020, 19:03:31 door Uil »

Offline MoLingo

  • Forumlid
  • 你懷疑我是鼹鼠嗎?
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #878 Gepost op: 13-03-2020, 19:36:41 »
Anders moeten we Rob echt vragen waar die kaarten nou ineens vandaan kwamen, dat moet uitgelegd worden, het is te random anders.

Edit: Of zou hij gedacht hebben dat er misschien aanwijzingen in het pakje kaarten zouden zitten? :P Tussen het beantwoorden van de vragen door zijn die kaarten er ineens uit, maar het zit wel heel kort op elkaar gemonteerd.
Zou kunnen, maar aanwijzingen had hij niet nodig. Hij schudde het ene na het andere goede antwoord uit zijn (korte) mouw. Ik weet bijna zeker dat hij een hint wilde tonen met de kaarten, om te kijken of de rest dat dan wel doorhad.

Alle anderen hebben het pakje kaarten waarschijnlijk niet eens zien liggen, net als alle andere "random" attributen. Rob pakt de kaarten eruit, en dat hij dit doet zien wij niet. Dus ja, zeg het maar.  ::rofl::
罗本是卧底! (Rob dus!)

Offline molayze

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #879 Gepost op: 13-03-2020, 20:58:12 »
Valt jullie het niet op dat de opdrachttitels verdacht vaak de woorden "kleur", "beeld" en soortgelijk hebben?
Dit zou ook naar de tattoos van rob kunnen leiden (of naar de kleurige kleding van mil).

Wijsheid en geluk - kaartspel tattoo moet je wijsheid en geluk hebben,
Kleur werk,
Wereldbeeld,
Lijn(ver)diensten - iemand die tattoos zet verdient door lijnen te tekenen,
Beeldig,
Thee pot - i love tea tattoo,
Beeld en geluid,,
Lezen & Schrijven,
Vak Werk - tattoos zetten is een vak apart, er zijn mensen die er heel goed in zijn (Alles kenners),
Kleur rijk - rob zit vol met tattoos, een rijk aan kleuren,
Mol laser - je kan tattoos laten weglaseren,
Cijferkunst,
Richtingsgevoel - je moet niet uitschieten bij het zetten van tattoos :P,
Onder de pannen - je bent lang onder de pannen bij het zetten van een tattoo (?).

Enige waar ik nog niet over uit ben zijn de volgende:
Beltegoed, parkeertarief, afhaal chinees, porseleinen kamer, verkeer(d), vrijstellingsroute, voice mol en scherp stellen.

Extra dingetje: Lettergreep - rob greep de letters M O L
« Laatst bewerkt op: 13-03-2020, 21:01:33 door molayze »