Auteur Topic: [de winnaar] Buddy Vedder  (gelezen 93295 keer)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Buddy Vedder
« Reactie #20 Gepost op: 12-01-2020, 15:05:52 »
Ik weet niet, maar hij loog wel over letterlijk alles waar hij maar over kon liegen. Naar mijn idee niet de beste tactiek ;D.
Inderdaad. Daarnaast was hij af en toe overenthousiast. Dusdanig dat het opvallend werd. En dus ook bij de anderen gaat opvallen. En dat wil een mol toch niet?
Ich bin ein Bärliner!

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Buddy Vedder
« Reactie #21 Gepost op: 12-01-2020, 15:16:25 »
Ik denk dat je er wel vanuit mag gaan dat de sleutel echt niet makkelijk te vinden was. Waarom zou je anders twee kandidaten opsluiten in een lege vrachtwagen? Alleen jammer dat we niet hebben kunnen zien hoe deze verstopt was.
Mss juist heel moeilijk ...dat je er (bijna) voorkennis voor nodig had.

We zien Buddy iets met z'n voet forceren op de vloer (op een plek waar Anita eerder ook stond.) Dat lukte niet meteen zo te zien.

Dit soort opdrachten worden wel door de crew uitgetest, maar het lijkt me dat de mol een specifieke vrachtwagen krijgt toegewezen. Deze was denk ik een makkelijke voor de mol. Makkelijk uit te leggen ook. 

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Buddy Vedder
« Reactie #22 Gepost op: 12-01-2020, 15:22:39 »
Trust nobuddy.

Met de sleutel doet ie een Jannetje. Maar liegen over de keuze voor geluk is een vreemde overweging. Als mol weet je dat kandidaten adhv meegenomen sleutels gaan factchecken wie er gelogen heeft en wie niet.

In het begin wil je vertrouwen winnen van de groep en je betrouwbaar opstellen als mol. Dus voor nu zeg ik kandidaat.

Zo zie ik hem voorlopig ook.
« Laatst bewerkt op: 12-01-2020, 17:32:42 door Daisy, Reden: Reactie stond in citaat, bij deze gewijzigd »

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Buddy Vedder
« Reactie #23 Gepost op: 12-01-2020, 17:05:06 »
Wat mij nu pas opviel is waarom zei Buddy zo hard "Huh"? toen hij zijn blinddoek afdeed in de vrachtwagen? Hij keek niet eens rond en zei meteen "huh dit is raar".

Je ziet een lege vrachtwagen, maar het lijkt mij toch handig om eerst alles te inspecteren, voordat je conclusies trekt. Hij wil hiermee eigenlijk meteen zeggen dat hun twee een abnormale opdracht hebben, wat weer lijkt op voorkennis.

Offline Elin

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Buddy Vedder
« Reactie #24 Gepost op: 12-01-2020, 17:14:49 »
Buddy wordt de nepmol van dit seizoen.

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Buddy Vedder
« Reactie #25 Gepost op: 12-01-2020, 19:48:38 »
Buddy wordt de nepmol van dit seizoen.

Hoe harder jullie dit met z'n allen roepen hoe meer ik Buddy ga verdenken :-)

Voorlopig is dit m'n reservemol.

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Buddy Vedder
« Reactie #26 Gepost op: 12-01-2020, 20:04:09 »
Wat mij nu pas opviel is waarom zei Buddy zo hard "Huh"? toen hij zijn blinddoek afdeed in de vrachtwagen? Hij keek niet eens rond en zei meteen "huh dit is raar".

Je ziet een lege vrachtwagen, maar het lijkt mij toch handig om eerst alles te inspecteren, voordat je conclusies trekt. Hij wil hiermee eigenlijk meteen zeggen dat hun twee een abnormale opdracht hebben, wat weer lijkt op voorkennis.
Dit viel mij ook op. Maar waarschijnlijk hebben de kandidaten buiten beeld een uitleg gehad van het spel. Misschien dat Rik bijvoorbeeld zei: “in de vrachtwagen zullen jullie een opdracht aantreffen die ertoe leidt dat jullie uit de vrachtwagen kunnen ontsnappen”. Dan is Buddy’s reactie niet zo gek.

Daarnaast: wanneer Anita en Buddy de wagen uit komen roept Buddy meteen dat ze moeten kijken naar wat er op de vrachtwagen staat. Ook dat lijkt op voorkennis.

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Buddy Vedder
« Reactie #27 Gepost op: 12-01-2020, 20:08:10 »
Krijg van Buddy een sterk Art Rooijakkers nepmol gevoel. En is fanatiek en wil de beste zijn in alles wat hij doet (Dance, dance, dance, een zing programma etc), wat dat betreft wijkt hij niets af van hoe hij in andere programma's is.

Offline RazorBlade

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Jongens, Unite, de pot!
Re: [kandidaat] Buddy Vedder
« Reactie #28 Gepost op: 12-01-2020, 20:25:29 »
Buddy ziet er heel verdacht uit. Mijn grootste vraag bij Buddy is dan ook waarom de regie dit allemaal laat zien?

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Buddy Vedder
« Reactie #29 Gepost op: 13-01-2020, 14:39:31 »
Nou, Buddy heb ik nagenoeg afgestreept als mol, zoveel opzichtig liegen wat ook nog eens te achterhalen is voor andere kandidaten, daar snij je je als mol alleen maar mee in de vingers. Typisch een kandidaat die verdacht wil lijken. Daarnaast ook slim meegewerkt aan opdracht 3 door voorop de vrachtwagen te gaan kijken naar het nummer.

Offline ugn24

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Buddy Vedder
« Reactie #30 Gepost op: 13-01-2020, 18:23:21 »
Tijdens de leader en in de eerste aflevering zegt buddy ‘het is sick’ -> ‘het is ik’? ::vergroot::

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Buddy Vedder
« Reactie #31 Gepost op: 13-01-2020, 23:30:23 »
Bij Buddy het molteken op de muur

(Van twitter)

Offline widm1992

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Buddy Vedder
« Reactie #32 Gepost op: 13-01-2020, 23:57:18 »
Is dit echt te zien in de aflevering? Voor mijn gevoel is het perspectief anders dan bij de andere tekens? ::vergroot::

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Buddy Vedder
« Reactie #33 Gepost op: 14-01-2020, 00:01:55 »
Heb t van twitter. Zou photoshop kunnen zijn (hoop t want niet mijn mol) ik ga t nog ff checken

Edit: kan t niet vinden dus zal photoshop zijn. Waarom zou ook zo’n teken daar op de muur staan  ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 14-01-2020, 00:08:03 door FS »

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Buddy Vedde
« Reactie #34 Gepost op: 14-01-2020, 19:32:39 »
T zou mooi zijn  als hint . Maar a ) ik denk niet dat ze toestemming Hadden om iets toe te voegen aan een national monument en b) het teken van mol heeft niet dezelfde afmeting als de Andere tekens op t 1e zicht. Maar niets is wat t lijkt.

Ga de aflevering nog wel eens terug kijken en dan k8jken of ik t stukje kan Vinden , maar voorlopig is t voor mij, mooi stukje Fake news.

Offline Mol-Cooper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hey!
Re: [kandidaat] Buddy Vedder
« Reactie #35 Gepost op: 14-01-2020, 19:46:14 »
Bij Buddy het molteken op de muur

(Van twitter)
Haha dat is niet echt het moment van die fragment begint bij 13:30 en de afbeelding met de neppe afbeelding is omgedraaid! Deze afbeelding die van mij is de echte.  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Hallo! Hello! Bonjour! 你好! Hej! Hei! გამარჯობა! Γεια! Aloha nui! Dia duit! Halló! Halo! Ciao! こんにちは! Сәлем! 안녕! Xin chào! Merhaba! Salaan! Hola! Olá!

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Buddy Vedder
« Reactie #36 Gepost op: 15-01-2020, 01:08:58 »
Tijdens de leader en in de eerste aflevering zegt buddy ‘het is sick’ -> ‘het is ik’? ::vergroot::

Dat vind ik een leuke!  ::ok::
Zou wat zijn! Net zoals "Het is mij; Robert",  bij Pittige Tijden :)

*Maar verder heb ik vooralsnog niet zo veel zin in Buddy als Mol, teveel "HAHA" en "Whaha", liegen en aanwezig. Of hij is te nerveus. Lief jong maar bij WIDM beetje over the top tot nu toe voor een mol, imho*
Omnia vincit amor

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Buddy Vedder
« Reactie #37 Gepost op: 15-01-2020, 20:25:47 »
Moeilijk... Ergens vind ik hem verdacht en heb ik niet gezien dat hij goede dingen deed om geld te verdienen. Tijdens de beltegoed-opdracht vond ik het vreemd dat hij bij het scherm bleef staan en bij de truck zomaar -tadaaa!- een sleutel tevoorschijn toverde.

Aan de andere kant... Het ligt er wel erg dik bovenop als hij de mol zou zijn. Hij speelt zichzelf ook in de kijker door obvious te liegen over de eerste opdracht. Zou een mol dat doen of is dat toch een rol?

Geen hoofdverdachte nog, wél opvallend allemaal.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Buddy Vedder
« Reactie #38 Gepost op: 17-01-2020, 01:30:25 »
Bij Buddy het molteken op de muur

(Van twitter)

Chinees Galgje. Dag Buddy  ::zwaai::

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Buddy Vedder
« Reactie #39 Gepost op: 17-01-2020, 09:53:12 »
Nou, Buddy heb ik nagenoeg afgestreept als mol, zoveel opzichtig liegen wat ook nog eens te achterhalen is voor andere kandidaten, daar snij je je als mol alleen maar mee in de vingers. Typisch een kandidaat die verdacht wil lijken. Daarnaast ook slim meegewerkt aan opdracht 3 door voorop de vrachtwagen te gaan kijken naar het nummer.

Om diezelfde redenen heb ik hem als eerste kandidaat ook zo goed als afgestreept.