Auteur Topic: [de winnaar] Buddy Vedder  (gelezen 93316 keer)

Online Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Buddy Vedder
« Reactie #540 Gepost op: 14-03-2020, 11:41:04 »
Hoe vaak heeft Buddy er niet een klein toneelstukje van gemaakt, of maakte hij een opdracht extra leuk om naar te kijken? Rennen langs de muur (al met de vrijstelling op zak? ;D). Enthousiaste ontsnapping uit de escape room op het laatste moment, na een wonderbaarlijke sleutelvondst. Zich helemaal uitleven in de oplossing bij de hovercrafts. Een fantastische inspanning ('Het zweet gutste van mijn hoofd') bij de vazen. Dat autosleuteltje terughangen en ondeugend en totaal ongeloofwaardig biechten: 'Ik wist van niets. Heel gek'. De regie bij het bord bij Alles Kenners, en dan dat verbaasde 'Hoe is dit toch mogelijk?' achteraf. ::rofl:: Die rode kaart voor Nathan, wat die executie extra spannend maakte. Een liedje zingen met Rob: 'Oh, wie is de Mol...'. Zijn ontsteltenis na het afvallen van Leonie, en snel over op een gloednieuwe Mol. De alleenheerschappij bij de verkoop van Mollandse lekkernijen (hij wilde niet voor niets met Mil :)). En zelfs bij de laatste opdracht, even doorlopen naar kamer 6, toch weer terug naar kamer 5... Buddy heeft wel voor leven in de brouwerij gezorgd, het was geen saaie televisie! Kandidaat of Mol, ik vond hem een genot om naar te kijken. Maar echt chapeau voor Buddy als hij dat allemaal als Mol heeft gedaan!
Vandaag is de dag! Ben er zeker van dat half Nederland verrast gaat worden vanavond.  ::bravo::
Omdat ze hier in Spanje willen dat iedereen binnen blijft, heb ik vandaag wellicht tijd om een 'overzichtje' te maken van de eerste paar afleveringen. We gaan het zien. ;D
Ik vind alleen het voornemen al bewonderenswaardig, zonnestraal! ::bravo:: Misschien een korte opsomming van mogelijke molacties per opdracht? Ik zou je best willen helpen, maar het begint hier al wat later te worden... Dus ik moet dat maar niet aanbieden. :(

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Buddy Vedder
« Reactie #541 Gepost op: 14-03-2020, 13:18:32 »
Wat geweldig als dit een molactie blijkt te zijn (antwoorden van elke vraag vermenigvuldigen  ;D) Op het einde zie je weer hoe Rob Buddy blijft testen en in bescherming neemt. Wat een gentleman ook ;D

Buddy wilde trouwens ook niet noteren, maar werd geforceerd door Miljushka. Buddy wilde dat Nathan ging noteren. En hoe kan je in hemelsnaam 4 kantjes vol hebben geschreven als er maar circa 20 autootjes waren (ik heb geen idee hoeveel autos er rondreden, maar zeker niet zoveel als hij had opgeschreven). Hij zei namelijk ook tijdens de opdracht dat hij nog geen dubbele had doorgekregen ???
« Laatst bewerkt op: 14-03-2020, 13:20:10 door keesisdemol »

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [kandidaat] Buddy Vedder
« Reactie #542 Gepost op: 14-03-2020, 13:27:06 »
Die blik van Nathan......

Dat liedje zit ook nog steeds in mijn hoofd:
Je geeft mij een mes in mijn rug Ja.
Geen zorgen, jij krijgt 'm terug
En hard. Een mes in je rug
 ::rofl::

Offline Kimi

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Buddy Vedder
« Reactie #543 Gepost op: 14-03-2020, 13:37:38 »
Ik ga never nooit aan 9 afleveringen komen vandaag ::rofl::, dus bij deze zet ik dit gewoon in de Buddy topic i.p.v. dat ik een nieuwe topic aanmaak voor een Rob vs. Buddy duel. Als dit niet goed is hoor ik het wel.

Aflevering 1 (Afgeschermd)
1.1 wijsheid en geluk

Als advies geeft Rik mee aan Buddy: ‘Met verdraaide woorden kun je van alles bereiken, maar door juist te handelen kun je de anderen overvleugelen’, waarop hij voor geluk kiest, jaartal 2014 en de groene vrijstelling vindt.


Rob krijgt mee: ‘Voorkom het moeilijke, door het makkelijke te doen’, Rob kiest voor wijsheid, jaartal 2007 en pakt de zwarte vrijstelling.


Buddy zegt dat hij wijsheid heeft gekozen en dat het hem niet gelukt is om de zwarte vrijstelling te pakken. Dit is een leugen. In de extra beelden en aan het eind van opdracht 1.2 zegt Rob dat hij een joker heeft, maar dat is ook een leugen. Rob wil anderen niet laten weten dat hij ervoor kan zorgen dat alles niets waard is.


Tijdens de executie zet Buddy zijn groene vrijstelling in, maar Rob gebruikt niet zijn zwarte vrijstelling. In ander extra beeldmateriaal beschuldigt Buddy in het bijzijn van de anderen Rob ervan de zwarte vrijstelling te hebben ingezet: ‘Jij begon de hele tijd over een vrijstelling en dat kan alleen maar als je weet dat die er is’, waarop Rob reageert: ‘Iedereen heeft iets gekregen, dus je weet dat het een balans moet worden’.

1.2 beltegoed

Rob zien we samen met Leonie en Nathan. Buddy begint in een grotere groep samen met Claes, Mil, Tina en Johan. Rob wijst naar het getal 20 en wilt dat er een foto van gemaakt wordt. Dit lukt. Na een tijdje claimt Buddy het bord en waakt hij over de mobiele telefoontjes. Later komt Johan hier ook bij. 

Rob vraagt aan Tina, Claes en Mil wat er nog nodig is, waarop Tina vraagt of hij nog een 250 gezien heeft. Leonie heeft eerder één helft van 250 gevonden, maar het andere helft mist dus nog. Rob zegt dat dit goed gaat komen, maar wilt weten welke kant gevonden moet worden. Claes antwoord met: ‘Weten we niet, dat zeiden ze… zoek 250, maar niet welke kant het was’, wie was ze? Vervolgens zien we Buddy bij een mobieltje van 250 staan. Jaike zegt: ‘Wat hebben we nodig?’, waarop Buddy reageert met: ‘We hebben nog één 250. We weten niet welke het is’. Jaike vraagt zich vervolgens af waarom iedereen zicht gaat focussen op een bedrag van 250 waarvan al is bewezen dat deze niet gevonden gaat worden binnen 15 minuten. Leonie legt aan Rob uit dat ze 250 rechts zoeken. Opvallend is dat tijdens deze opdracht meerdere foto’s zijn gemaakt waardoor Rob aan het eind van de opdracht zegt: ‘Ja… zie je.’. Want dit is volgens Rik, tegen de regels in. Bij de vraag wie er penningmeester wilt zijn vraagt Rob hardop en vluchtig wie er juist niet penningmeester wilt zijn en steekt z’n hand op. Buddy steekt niet zijn hand op.

1.3 parkeertarief

Anita en Buddy zitten in een lege vrachtwagen met nr. 0. Buddy zegt de ze op zoek moeten gaan naar een sleuteltje, maar die kunnen ze heel lang niet vinden. Naast het sleuteltje vestigt Buddy de focus op de codes en getallen in de vrachtwagen: ‘Wat zouden die codes kunnen betekenen?’ Vervolgens checken ze met hun zaklamp alle gaten en hoeken. Aan het eind is het Buddy die de sleutel vindt. Omdat hij in het 5de vak moet parkeren zou hij wel de beslissende factor kunnen zijn om het hoogste bedrag te kunnen cashen wanneer het de anderen ook gelukt was. Als de groep bij Rik staat roept Buddy hardop: ’20!’ omdat er 20 euro is verdiend.

Rob en Leonie bevinden zich in een vrachtwagen waarbij ze alle rode knoppen tegelijk moeten weten indrukken. Rob oppert deze gedachten en gaat ervan uit dat ergens iets uit kan vallen. Hij neemt de leiding, terwijl Leonie twijfels heeft. Uiteindelijk wil ze het wel een keer proberen. Hij zegt: ‘We moeten een verlengsnoer maken’, waarop Leonie antwoord: ‘Dus we moeten een bouwwerk maken, denk jij, waarbij we ze alle 3 tegelijk… ja?’ Rob laat aan Leonie zien wat er moet gebeuren en wil een stoel maken waarop hij kan gaan zitten. Hij vindt het lastig om iets te timmeren en de opdracht mislukt.
« Laatst bewerkt op: 14-03-2020, 14:47:43 door zonnestraal »
Soms is't gewoon nie makkelijk.

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Buddy Vedder
« Reactie #544 Gepost op: 14-03-2020, 13:38:22 »

Origineel links naar zijn PC zoals de chinezen schrijven. Wilde het niet eerder zeggen, maar dit is ook reden dat ik dat ze met de waaiers ook van rechts naar links moeten lezen, dus naam van de mol als eerst en dan De MOL IS.. Voorbeeld: YDDUB ... SI LOM ED. Maar dan in het chinees. Bij Wie Is De Mol op z'n Amsterdams met het letter verzamelen, zou eerder verwijzen naar Milousks die eerst in beeld komt en dan pas de letters WIE IS DE MOL.


Rechts naar zijn PC. Wij schrijven van links naar rechts en op deze manier kijkt hij rechts naar PC. ::rofl::

In beide gevallen gaat de rook naar hem...

Rob of Buddy is de mol..
« Laatst bewerkt op: 14-03-2020, 13:48:13 door Pierce_Brosnan »

Offline ERdoubleD

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Buddy Vedder
« Reactie #545 Gepost op: 14-03-2020, 13:48:01 »
Ik zat :"beeld en geluid" (5.1) nog es terug te kijken en er viel me ineens nog iets op:
Op een gegeven moment zit buddy met zijn voeten van de grond op de stoel. Ik zie geen reden waarom ie zo moet zitten.
(zie fotos, het is het moment in een kort tussenshot dat hij rob complimenteerd die net allerlei goede antwoorden intikt... "melkmeisje is ook goed")

Kort daarna zijn de eerste tonen te horen van het mario-ondergrondsmuziekje. Precies dan wisselt buddy met claes.

Ik krijg de indruk dat hij "the floor is lava!" uitbeeldt.
Natuurlijk! Want ondergronds is er lava bij mario!

Kijk et anders ff terug op bewegend beeld...is t nog duidelijker.
Met wat ik gevonden heb bij "beeldig" en de andere hints en overzichten hier (waarvoor dank), gecombineerd met het onderbuik gevoel bij buddy wat ik heb gehad sinds de derde afl (theeservies)en toen terugkijken escapetrucks afl 1, ga ik nu definitief op Buddy ::ok::
( en nog een beetje mil ;) )
« Laatst bewerkt op: 14-03-2020, 14:35:09 door ERdoubleD »

Offline ERdoubleD

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Buddy Vedder
« Reactie #546 Gepost op: 14-03-2020, 13:57:28 »
En eindigt later bij de waaiers in zijn
Super Mario Bros pose.
Super Mol Buddy pose?
::tandpastasmiley::
« Laatst bewerkt op: 14-03-2020, 13:59:08 door ERdoubleD »

Offline Kimi

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Buddy Vedder
« Reactie #547 Gepost op: 14-03-2020, 14:10:18 »
Ik vind alleen het voornemen al bewonderenswaardig, zonnestraal! ::bravo:: Misschien een korte opsomming van mogelijke molacties per opdracht? Ik zou je best willen helpen, maar het begint hier al wat later te worden... Dus ik moet dat maar niet aanbieden. :(
Thanks!  ;D Waarschijnlijk had ik hier eerder mee moeten beginnen, maar ik denk ook niet dat ik nog motivatie heb om aflevering 2 te doen omdat we al zo dicht op de uitzending zitten haha. Ik kijk nog even naar die opsomming, wellicht lukt dat nog maar weet t niet zeker!

Opvallend is dat tijdens deze opdracht meerdere foto’s zijn gemaakt waardoor Rob aan het eind van de opdracht zegt: ‘Ja… zie je.’
Vanuit de Buddy-tunnel wil ik hier heel graag aantoevoegen dat Rob naar Buddy keek toen hij zei: 'Ja... zie je'.
Soms is't gewoon nie makkelijk.

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: [kandidaat] Buddy Vedder
« Reactie #548 Gepost op: 14-03-2020, 14:42:15 »
Thanks!  ;D Waarschijnlijk had ik hier eerder mee moeten beginnen
...

Bewonderenswaardig dat je nog zover gekomen ben zonnestraal.  ::ok::

Parkeertarief 1.3 keek ik gisteren ook nog even terug en mij leek het (met nog 3:40 op de klok) dat Buddy op dat moment de held kon spelen: de sleutel vinden om uit de truck te komen. Het hoogste bedrag kon toch al niet gehaald worden, want op dat moment stond de truck met 2 er op al fout. Kon hij misschien stiekem naar buiten kijken via een kiertje ergens? Vervolgens kon hij met overacting ("yes yes we zijn er uit") onverdacht deze opdracht afsluiten.

We gaan 't zien vanavond.  ::jaja::
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Online Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Buddy Vedder
« Reactie #549 Gepost op: 14-03-2020, 15:09:47 »
Deze is ook wel de moeite waard om terug te zien. Buddy als ze de brug op gaan. Leonie probeert Mil nog gerust te stellen dat het stabiel is, maar je ziet Buddy gewoon een paar keer kleine hupjes maken! Mil meteen: "Hij is helemaal niet stabiel, ik voel hem gewoon bewegen". ::rofl::
En Buddy daarna: "Als ik naar beneden kijk jongen, dat moet je gewoon niet doen!"

Let ook op: op het moment dat je Rob hoort zeggen: "Wow... alsof ik over lucht loop", zie je Buddy nog een kreetje slaken, maar zonder geluid! ::vergroot:: Het lijkt alsof Mil meteen rechtsomkeert maakt als Rob dat zegt, maar ik vermoed een beetje dat Robs verbale bijdrage gewoon handig op deze plek is gemonteerd.

Offline Kimi

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Buddy Vedder
« Reactie #550 Gepost op: 14-03-2020, 15:15:36 »
Die blik van Nathan......

Dat liedje zit ook nog steeds in mijn hoofd:
Je geeft mij een mes in mijn rug Ja.
Geen zorgen, jij krijgt 'm terug
En hard. Een mes in je rug
 ::rofl::

Ik denk steeds aan deze quote van Nathan in aflevering 4:
Het waren vooral straatnamen van oud-mollen, dus ja toen kwam ik ook de straatnaam van Buddy tegen en toen... (lacht), grapje, grapje, dat is een geintje! (pakt water) Dus ik ging linksaf bij Buddy (lacht nog een keer).

 ::rofl::

Je hoort iemand van de productie ook lachen. ::rofl::

En Buddy daarna: "Als ik naar beneden kijk jongen, dat moet je gewoon niet doen!"
Ofwel een Jan Versteegh net zoals bij Rode draad. ::vergroot::
« Laatst bewerkt op: 14-03-2020, 15:20:47 door zonnestraal »
Soms is't gewoon nie makkelijk.

Online Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Buddy Vedder
« Reactie #551 Gepost op: 14-03-2020, 15:32:16 »
Ofwel een Jan Versteegh net zoals bij Rode draad. ::vergroot::
Precies! Buddy kijkt bij de uitleg van Rik ook meteen naar Mil, en posteert zich pal achter haar op de brug. En is meteen heel erg bezorgd en lief als ze terug wil. Hij gaat met haar mee, en krijgt alle kokers.

Als dit echt een montagedingetje was met die opmerking van Rob, is mijn laatste restje twijfel nu wel weg, geloof ik... ::tandpastasmiley::

Offline wittekikker

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Buddy Vedder
« Reactie #552 Gepost op: 14-03-2020, 15:33:31 »
Oké, time's up. Buddy is de mol.

Ik heb te lang in de Mil- en daarna de Nathan-tunnel gezeten om Buddy's molacties op waarde te kunnen schatten. Pas deze week heb ik afleveringen teruggekeken en bekijk je die vanuit de Buddy-tunnel, dan is het echt genieten. Vooral aflevering 6.

Hoofdargumenten:
- de sleutel in de escaperoom
- zijn voorkennis (het nummer op de vrachtwagen en de sleutel, het perfecte inzicht bij de hovercraft, het antwoord 7x3x3)
- altijd actief kiezen voor het laagste bedrag (1500 bij het servies, 1000 bij vakwerk)

In de alles-of-niets-opdrachten:
2.3: rijdt in volle vaart een stuk kaart voorbij
3.1: zet iedereen op de goede plaats, maar veel te vroeg
6.1: is in het begin zeer fanatiek, vindt de eerste telefoon, houdt de telefoon vast, daarna het meetlint; probeert het al bij het eerste antwoord, fout wordt gecorrigeerd; is ook betrokken bij het tweede antwoord, daar gaat het wel fout; verdwijnt daarna naar de achtergrond (job done)

In andere opdrachten:
6.3: gaat na Rob en benadrukt daarna dat niemand daar nog naartoe moet
7.1: geeft als eerste antwoord 7x3x3, wat uiteindelijk de juiste antwoorden op de drie vragen blijken te zijn
8.1: fietst verkeerd, belt Rob i.p.v. Mil om verwarring te zaaien, komt uiteindelijk op de snelweg uit!
8.3: heeft toegang tot Nathans kistje
9.1: geeft het goede antwoord niet
9.2: vraagt hoge prijzen

Uitspraken:
- 'It is sick!'
- 'The mol is in the game!'

Opvallend:
Zodra hij echt verdacht in beeld komt, laten downplayen via Mil: ach die Buddy, wat heeft-ie weer lekker genepmold... (Dat bondje is wel een geschenk uit de hemel voor hem. Maar hoe is dat bondje ontstaan, is dat in beeld geweest in afl. 1? Is dit een actief onderdeel geweest van zijn tactiek?)

Mijn favoriete momenten (toegegeven, wel allemaal montage):
3.1: Johan: 'De mol wil natuurlijk dat we allemaal op de goede plek zitten, maar te vroeg. Op die manier heeft de mol laten zien dat-ie z'n best heeft gedaan, en toch gemold.'
Volgende shot: Buddy in beeld, tegen Miljuschka: 'Volgens mijn berekeningen zit jij 100% in lijn 1.'
Johan verwoordt hier precies de tactiek van Buddy.
3.3: Buddy in de biecht: 'En dat is zo'n moment waarop ik alle voelsprieten aanzet. Want daar ga je zien wie de mol is.'
Volgende shot: Buddy in beeld, die pleit voor 1500!
6.1: Absolute stilte in het graanveld, gespannen gezichten, prachtig beeld, je houdt als kijker je adem in, maar je hoort niets... Maar dus ook geen telefoon! Pas vele seconden later hoor je een beltoon. Buddy houdt de telefoon vast en je hoort wel in het begin dat-ie belt, maar naar welk nummer? (Ik hoop zo dat dit klopt!)

Eerlijk: 100% zeker ben ik niet, er zijn ook een paar momenten bij Buddy die ik niet kan plaatsen, en naar Rob wijzen ook twee zware aanwijzingen (de verkeerde stratenvolgorde en de tattoo-hint). Maar Rob, er is verschillende keren aan gerefereerd, is al z'n leven lang zo'n grote WIDM-fan, meedoen is voor hem een droom die uitkomt. Rob kent de theorie, weet hoe je je verdacht moet maken, wat de sleutelposities zijn. Rob is een molloot, spreekt ook verschillende keren expliciet over het spel, en mede door zijn uitstekende inzicht in het spel heeft hij de goede mol gekozen. Hij test Buddy ook al vanaf het begin, is op hem gefixeerd, zoals hier ook al eerder is aangehaald.

Ik dacht gaandeweg dat de 20e WIDM een strijd zou worden tussen Nathan en Mil, maar het zijn Buddy en Rob: voortreffelijke mol, voortreffelijke kandidaat.

Voor 99%: Buddy.

Online Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Buddy Vedder
« Reactie #553 Gepost op: 14-03-2020, 15:46:58 »
6.1: Absolute stilte in het graanveld, gespannen gezichten, prachtig beeld, je houdt als kijker je adem in, maar je hoort niets... Maar dus ook geen telefoon! Pas vele seconden later hoor je een beltoon. Buddy houdt de telefoon vast en je hoort wel in het begin dat-ie belt, maar naar welk nummer? (Ik hoop zo dat dit klopt!)
Interessante theorie! ::ok:: Was er een tijdslimiet bij die opdracht? Wat ik wel nog weet is dat nadat Leonie haar telefoon vond (nr 3), Buddy veel te laat kwam aanzetten met het meetlint bij de telefoon daarna. Telefoon nr. 5 was al gevonden, voordat Buddy nr. 4 opmat. Dus dat zou allemaal op vertraging kunnen duiden. Ik heb nog even gedacht dat de afleveringstitel daar op sloeg, "Voor geen meter". Want Buddy, "de meter", was niet beschikbaar.
3.3: Buddy in de biecht: 'En dat is zo'n moment waarop ik alle voelsprieten aanzet. Want daar ga je zien wie de mol is.'
Volgende shot: Buddy in beeld, die pleit voor 1500!
Die is leuk, ja! ::rofl::

Offline wittekikker

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Buddy Vedder
« Reactie #554 Gepost op: 14-03-2020, 15:53:55 »
Interessante theorie! ::ok:: Was er een tijdslimiet bij die opdracht? Wat ik wel nog weet is dat nadat Leonie haar telefoon vond (nr 3), Buddy veel te laat kwam aanzetten met het meetlint bij de telefoon daarna. Telefoon nr. 5 was al gevonden, voordat Buddy nr. 4 opmat. Dus dat zou allemaal op vertraging kunnen duiden. Ik heb nog even gedacht dat de afleveringstitel daar op sloeg, "Voor geen meter". Want Buddy, "de meter", was niet beschikbaar.

Ja er was een tijdslimiet, 20 minuten. De voorbeelden die jij noemt heb ik ook gezien, heb ze niet genoemd want mijn lijstje werd te lang. ::tandpastasmiley::

Is echt een leuke opdracht om terug te kijken!

Offline WillempieW

  • winnaar De Mol pool 2023
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Buddy Vedder
« Reactie #555 Gepost op: 14-03-2020, 16:04:55 »
1.2 beltegoed
Na een tijdje claimt Buddy het bord en waakt hij over de mobiele telefoontjes.
Ik heb eigenlijk alleen maar gelezen dat Buddy bij het bord een slechte molpositie had, maar als Buddy wist van de meerdere foto's op een mobiel kon hij hier prima mollen door zo veel mogelijk combinaties van "goede" met "foute" telefoons te maken.

Offline WillempieW

  • winnaar De Mol pool 2023
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Buddy Vedder
« Reactie #556 Gepost op: 14-03-2020, 16:10:20 »
En voor die 600 envelop komt dan vast ook nog wel een uitleg.
Misschien heeft Buddy die 600 wel net voor Miljuschka weggepakt om '"goede sier" te maken (was dan anders ook in de pot gekomen).

Offline Kimi

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Buddy Vedder
« Reactie #557 Gepost op: 14-03-2020, 16:13:35 »
Ahh ik heb inmiddels zo'n goed gevoel bij deze tunnel ;D. Het verbaast mij dat zoveel fans incl. die op dit forum Buddy hebben afgestreept. Vgm doet Buddy erg aan reverse psychology (iets wat ik super tof vind!).

Ik heb eigenlijk alleen maar gelezen dat Buddy bij het bord een slechte molpositie had, maar als Buddy wist van de meerdere foto's op een mobiel kon hij hier prima mollen door zo veel mogelijk combinaties van "goede" met "foute" telefoons te maken.
Klopt! Het kan ook zijn dat hij buiten wat er in beeld wordt gebracht heeft zitten mollen door verkeerde informatie door te geven (aangezien Rob richting Buddy kijkt wanneer Rik zegt dat je niet meerdere foto's mocht maken).
« Laatst bewerkt op: 14-03-2020, 16:18:12 door zonnestraal »
Soms is't gewoon nie makkelijk.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Buddy Vedder
« Reactie #558 Gepost op: 14-03-2020, 16:14:29 »
Wat een mooie hints! Het is dat ik echt vastzit in de Mil-tunnel en daar echt niet meer uitkom, maar ik ben ervan overtuigd dat Buddy of zij de mol moet zijn.

Maar áls Buddy het toch is, wat een stiekemerd.  ::rofl:: En dan heeft hij het fantastisch gedaan. En arme Mil.  ;D

Die sleutel in de escaperoom en het feit dat hij zo actief was in de hoovercraft-opdracht (terwijl die opdracht finaal mislukt), vind ik wel hele, hele verdachte zaken...  ::vergroot::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Kimi

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Buddy Vedder
« Reactie #559 Gepost op: 14-03-2020, 16:23:12 »
Ik weet dat ik deze al eens eerder heb genoemd en het is wellicht minder sterk. Toch wil ik even een vergelijking maken van het volgende: bij de eerste halte schrijft Buddy: Budas, en bij een volgende halte: Buddy.

Zie het verschil in d en D. ;D Een verwijzing naar Boeddha's die terugkomen.
« Laatst bewerkt op: 14-03-2020, 16:26:51 door zonnestraal »
Soms is't gewoon nie makkelijk.