Auteur Topic: [kandidaat] Johan Goossens  (gelezen 13881 keer)

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Johan Goossens
« Reactie #40 Gepost op: 19-01-2020, 15:58:25 »
Heb hem inmiddels afgeschreven als mol. Omdat ik geloof wat hij zegt, ook dat hij teleurgesteld was belogen te zijn  ::rofl:: Vind hem wel ontzettend leuk, lijkt me een zachtaardige man met veel humor. Hij lijkt wel meer in het spel te komen inmiddels.

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Johan Goossens
« Reactie #41 Gepost op: 19-01-2020, 16:03:34 »
Heb hem inmiddels afgeschreven als mol. Omdat ik geloof wat hij zegt, ook dat hij teleurgesteld was belogen te zijn  ::rofl:: Vind hem wel ontzettend leuk, lijkt me een zachtaardige man met veel humor. Hij lijkt wel meer in het spel te komen inmiddels.
Lieve kluns. Zijn onhandigheid vind ik niet irritant maar om te lachen, aandoenlijk. Het zou echter gespeeld kunnen zijn. Hij is cabaretier.

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Johan Goossens
« Reactie #42 Gepost op: 19-01-2020, 16:08:01 »
Lieve kluns. Zijn onhandigheid vind ik niet irritant maar om te lachen, aandoenlijk. Het zou echter gespeeld kunnen zijn. Hij is cabaretier.

Dat is waar. En dacht dat hij in zijn schooltijd wel goed in de hand wist te houden, waarvoor je stevig in je schoenen moet staan. Maar toch, hij is geen acteur en zou het wel subliem spelen dan.

Offline Saarliempde

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Johan Goossens
« Reactie #43 Gepost op: 21-01-2020, 10:44:11 »
Heb hem inmiddels afgeschreven als mol. Omdat ik geloof wat hij zegt, ook dat hij teleurgesteld was belogen te zijn  ::rofl:: Vind hem wel ontzettend leuk, lijkt me een zachtaardige man met veel humor. Hij lijkt wel meer in het spel te komen inmiddels.

Viel mij ook op in het begin van de aflevering. Echter zou dit makkelijk gespeeld kunnen zijn.. zou wel geniaal zijn hoor!

Daarnaast vond ik zijn reactie op het afvallen van Tina echt ongemakkelijk. Hij greep geloof ik naar zijn bril. Kan zijn dat hij nou eenmaal zo is, maar kan ook een reactie zijn van de mol.

Ook vond ik het slim om in de laatste opdracht Leonie te kiezen voor de meldkamer of wat het ook was.. Zij is hartstikke verdacht bij velen, waardoor ze haar na deze opdracht nog meer verdenken waarschijnlijk en hij niet opvalt naast haar.

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Johan Goossens
« Reactie #44 Gepost op: 25-01-2020, 21:26:48 »
Vol vertrouwen over een kannetje. Hij is niet de mol.

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [kandidaat] Johan Goossens
« Reactie #45 Gepost op: 25-01-2020, 22:15:24 »
Vol vertrouwen over een kannetje. Hij is niet de mol.
Precies, een mol zou dit nooit doen. Wel raar dat dit zo over duidelijk in de aflevering zit. Daardoor ben ik bang dat het eerst volgende rode scherm voor hem is.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Johan Goossens
« Reactie #46 Gepost op: 25-01-2020, 22:17:07 »
Precies, een mol zou dit nooit doen. Wel raar dat dit zo over duidelijk in de aflevering zit. Daardoor ben ik bang dat het eerst volgende rode scherm voor hem is.
Je kan het er ook moeilijk uit editten ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Johan Goossens
« Reactie #47 Gepost op: 25-01-2020, 22:18:08 »
Van Mil kreeg hij alle kans om te twijfelen. Als Mol had hij die kans gepakt. Dikke streep door Johan.

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [kandidaat] Johan Goossens
« Reactie #48 Gepost op: 25-01-2020, 22:18:33 »
Je kan het er ook moeilijk uit editten ::rofl::
True, maar iets minder was wel mogelijk geweest denk ik  :-\\

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Johan Goossens
« Reactie #49 Gepost op: 25-01-2020, 23:27:12 »
Precies, een mol zou dit nooit doen. Wel raar dat dit zo over duidelijk in de aflevering zit. Daardoor ben ik bang dat het eerst volgende rode scherm voor hem is.

Maar het servies moest compleet zijn voor het addertje/de twist.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [kandidaat] Johan Goossens
« Reactie #50 Gepost op: 25-01-2020, 23:30:24 »
je weet niet welk addertje er nog uit de mouw kwam  ::) als de opdracht niet gehaald zou zijn. "jullie kunnen de opdracht nog redden als jullie de waarde van dit setje op 20€ nauwkeurig kunnen inschatten" zoiets...

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [kandidaat] Johan Goossens
« Reactie #51 Gepost op: 26-01-2020, 00:20:25 »
Vol vertrouwen over een kannetje. Hij is niet de mol.
Ga ik in mee. Niet dat ik hem verdacht, maar nu is dat hard te maken.

Hij barst wel van de grappige opmerkingen, met zijn "servies van de Xenos" :D Ik denk dat hij als cabaretier goed moet kunnen observeren, en dat vind ik wel uit die beschrijvingen blijken. Is het gek als dat mij een beetje aan Paulien Cornelisse doet denken?
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Johan Goossens
« Reactie #52 Gepost op: 26-01-2020, 00:51:10 »
Natuurlijk is de twist Met het services een leuke toevoeging. Maar wat is de taak van een goede mol, de pot zo laag mogelijk houden .
Dus johan kiest er hier voor om op het laatste moment de Joffre correct te vullen en als hij dit niet had gedaan, was er wederom 0 euro verdient.

Voor mij dus eveneens een Streep door johan als mol

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Johan Goossens
« Reactie #53 Gepost op: 26-01-2020, 01:33:26 »
Natuurlijk is de twist Met het services een leuke toevoeging. Maar wat is de taak van een goede mol, de pot zo laag mogelijk houden .
Dus johan kiest er hier voor om op het laatste moment de Joffre correct te vullen en als hij dit niet had gedaan, was er wederom 0 euro verdient.

Voor mij dus eveneens een Streep door johan als mol
Natuurlijk is de twist Met het services een leuke toevoeging. Maar wat is de taak van een goede mol, de pot zo laag mogelijk houden .
Dus johan kiest er hier voor om op het laatste moment de Joffre correct te vullen en als hij dit niet had gedaan, was er wederom 0 euro verdient.

Voor mij dus eveneens een Streep door johan als mol

Akkoord. Zou heel flauw
zijn als de mol het moest doen slagen.

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Johan Goossens
« Reactie #54 Gepost op: 26-01-2020, 09:59:08 »
Ga ik in mee. Niet dat ik hem verdacht, maar nu is dat hard te maken.

Hij barst wel van de grappige opmerkingen, met zijn "servies van de Xenos" :D Ik denk dat hij als cabaretier goed moet kunnen observeren, en dat vind ik wel uit die beschrijvingen blijken. Is het gek als dat mij een beetje aan Paulien Cornelisse doet denken?
Doet mij denken aan Ron B. en Jochem van G.

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [kandidaat] Johan Goossens
« Reactie #55 Gepost op: 26-01-2020, 10:00:47 »
Ik bedenk me nu dat bij de bakjes opdracht van volgende week ook geld uit de pot kan gaan. Misschien deed Johan de kannetjes opdrachten om vertrouwen te wekken en de volgende opdrachten helemaal los te gaan en zoveel mogelijk mingeld te pakken.

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Johan Goossens
« Reactie #56 Gepost op: 26-01-2020, 15:18:23 »
Buddy tijdens eerste opdracht: ''[..] dus jullie twee (Nathan en Jaike) zitten sowieso bij elkaar''
Johan: '' dat hoeft niet''

Johan had hier gelijk, Buddy zat hier fout. Erg onmols van Johan om iemand anders op zijn fout te wijzen (een mol vind het prima als iemand fouten maakt)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Johan Goossens
« Reactie #57 Gepost op: 26-01-2020, 15:21:33 »
Johan had ik al in afl 1 afgeschreven toen hij redelijk ongemerkt voor de rest alle telefoonschermen weer aan stond te tikken omdat ze uitvielen.

Een mol doet soms iets goed... maar nooit als t de groep niet opvalt

Eenmaal afgeschreven is afgeschreven

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Johan Goossens
« Reactie #58 Gepost op: 26-01-2020, 15:29:48 »
We hebben inderdaad meer dan genoeg redenen of Johan definitief af te strepen als mol. Ik durf het ook wel aan.

Offline Saarliempde

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Johan Goossens
« Reactie #59 Gepost op: 29-01-2020, 11:26:42 »
Ik bedenk me nu dat bij de bakjes opdracht van volgende week ook geld uit de pot kan gaan. Misschien deed Johan de kannetjes opdrachten om vertrouwen te wekken en de volgende opdrachten helemaal los te gaan en zoveel mogelijk mingeld te pakken.

Ben ik het helemaal mee eens. Hebben andere mollen ook wel eens gedaan, goeie tactiek.