Auteur Topic: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen  (gelezen 111224 keer)

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #40 Gepost op: 13-01-2020, 20:07:42 »
Het is nog erg vroeg in het spel, maar ik merk aan mijn reacties dat ik al aardig in de Miljuschka-tunnel verstrikt raak. Ik denk dat ik hier binnenkort kom te wonen.

 ;D
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline widm1992

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #41 Gepost op: 13-01-2020, 20:36:02 »
Miljuschka staat net iets te lang te vertellen met die man op de markt, waardoor ze nét te laat is om het bedrag te laten meetellen. Ik vind haar hier niet echt overtuigend haar best doen om die man sneller te laten bewegen. Ik zie het eigenlijk wel voor me dat ze als mol zijnde gewoon lekker gesprekjes met de locals aan het voeren was  ::jaja::

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #42 Gepost op: 13-01-2020, 20:39:48 »
Miljuschka staat net iets te lang te vertellen met die man op de markt, waardoor ze nét te laat is om het bedrag te laten meetellen. Ik vind haar hier niet echt overtuigend haar best doen om die man sneller te laten bewegen. Ik zie het eigenlijk wel voor me dat ze als mol zijnde gewoon lekker gesprekjes met de locals aan het voeren was  ::jaja::

En dat terwijl Mil in haar intro vertelde dat ze juist helemaal niet zo sociaal was....
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #43 Gepost op: 13-01-2020, 22:14:17 »
De manier waarop Mil naar Nathan kijkt, helemaal vooroverleunend om het gezicht van Nathan te onderzoeken, doet mij vermoeden dat zij op zoek is naar de mol.
Of ze is zo snel, omdat zoals ErikY beschrijft de mol voorkennis heeft; en dat Nathan het echt niet kan volgen. Die laatste lijkt me waarschijnlijker.
« Laatst bewerkt op: 14-01-2020, 08:17:00 door foxhunter »

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #44 Gepost op: 13-01-2020, 23:25:19 »
De manier waarop Mil naar Nathan kijkt, helemaal vooroverleunend om het gezicht van Nathan te onderzoeken, doet mij vermoeden dat zij op zoek is naar de mol.
Dat zou ook passen bij haar test biecht, als kandidaat.

Ik herinnerde me net iets van voor de bekendmaking van de kandidaten van widm2020. Paul de Leeuw confronteerde Miljuschka bij Ranking the Stars met een gerucht over haar deelname. Daar moet je dan als kandidaat natuurlijk over liegen en dat ging haar niet echt goed af.

Tuurlijk was ze daar niet op voorbereid toen en ben je als mol tijdens de opnameperiode als het goed is wel altijd "aan", dus dat is anders, maar of ze (onder druk) zo kan liegen als wat we vandaag hebben gezien van Rob? Ik denk het niet.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #45 Gepost op: 13-01-2020, 23:29:11 »
Ik vind t een heel Andere blik. Zo van he wat flik jij me nu, ik Ben hier toch de mol. Vooral door t wijd zetten van de arm en t leunen naar de persoon toe.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #46 Gepost op: 13-01-2020, 23:53:22 »
Ik vind t een heel Andere blik. Zo van he wat flik jij me nu, ik Ben hier toch de mol. Vooral door t wijd zetten van de arm en t leunen naar de persoon toe.
"wat flik jij me nu" sowieso, maar dat kan ze ook gedacht hebben als kandidaat Mil. Dat ze zijn idee heel onlogisch vond. Voor haar was het als Moljuschka of als kandidaat een simpele opdracht denk ik.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #47 Gepost op: 14-01-2020, 00:24:17 »
Ik zet de koffie en ranja vast klaar, gaan we zaterdag kijken naar de mol en een kluwen kabels.

Offline Sanne97

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • molerige mollooten mollen meer
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #48 Gepost op: 14-01-2020, 12:49:21 »

Als je 18:10 googled (telefoon leader) en op afbeeldingen klikt krijg je bestek en pannen enzo te zien. Is ook leuke hint naar haar

ik snap deze uitleg niet helemaal... moet ik nou 18:10 invullen in de zoekbalk van Google? of hoe bedoel je dit
"niets is wat het lijkt"

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #49 Gepost op: 14-01-2020, 15:00:19 »
ik snap deze uitleg niet helemaal... moet ik nou 18:10 invullen in de zoekbalk van Google? of hoe bedoel je dit

Ja 18:10 op google balk intoetsen en dan op afbeeldingen klikken

Vast een toevalligheidje maar toch grappig

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #50 Gepost op: 14-01-2020, 19:51:16 »
Aan het einde van de opdracht wanneer Rik zijn uitleg geeft, geeft ze de aanzet voor de 'Maar...'. Vrij agressief en riskant voor een mol in de eerste aflevering.

anoniem 30784

  • Gast
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #51 Gepost op: 14-01-2020, 22:32:57 »
Ga toch weer twijfelen aan of ze de mol is.

In de podcast vind ik Rik namelijk echt heel erg oprecht overkomen wanneer hij zegt dat hij het 'heel scherp' vond dat Mil de oplossing vond van de escaperoom met de grijpmachines. Hij zei verder dat hij dacht dat het langer ging duren om uit die escaperoom te komen en hij zegt ook dat hij het 'heel slim van Miljuschka' vindt, wat wederom weer heel oprecht overkomt.

Aangezien Rik al vanaf het begin wist wie de mol was, denk ik dat hij hier wel anders op had gereageerd als Mil de mol was... nu komt het over alsof hij haar slimheid bewondert, wat eerder suggereert dat zij een kandidaat is..

https://wieisdemol.avrotros.nl/afleveringen/item/de-wie-is-de-mol-podcast-1/

Het gaat over de escaperoom met de grijpmachines vanaf 32:45.



anoniem 30784

  • Gast
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #52 Gepost op: 14-01-2020, 22:44:35 »
Vorig seizoen wist Rik volgens mij niet wie de Mol was. Weten we zeker dat hij het deze keer wel weet?

https://www.rtlboulevard.nl/entertainment/tv/artikel/4979156/rik-van-de-westelaken-weet-nu-wel-wie-de-mol

Ja, dat weten we zeker.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #53 Gepost op: 14-01-2020, 22:47:07 »
Ja was een opvallende uitspraak. Vooral het gedeelte dat hij dacht dat ze er langer over zouden doen. Maakt haar molschap zeer twijfelachtig..

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #54 Gepost op: 14-01-2020, 22:59:06 »
Chroomnikkelstaal. "Bijzondere" vertaling: ge nie gang.


Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #56 Gepost op: 15-01-2020, 00:52:28 »
Bij de test valt mij het scherm van Miljuschka op. Bij allen een donker scherm met het logo (en zo niet in zijn geheel sowieso een donkere hoek) te zien. Bij onze Chef is een vreemde reflectie te zien.  Helaas niet zódanig dat we kunnen spreken van een "afgeschermd" scherm....maar toch.
@1.02.19u.

Omnia vincit amor

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #57 Gepost op: 15-01-2020, 06:03:53 »
Ga toch weer twijfelen aan of ze de mol is.

In de podcast vind ik Rik namelijk echt heel erg oprecht overkomen wanneer hij zegt dat hij het 'heel scherp' vond dat Mil de oplossing vond van de escaperoom met de grijpmachines. Hij zei verder dat hij dacht dat het langer ging duren om uit die escaperoom te komen en hij zegt ook dat hij het 'heel slim van Miljuschka' vindt, wat wederom weer heel oprecht overkomt.

Aangezien Rik al vanaf het begin wist wie de mol was, denk ik dat hij hier wel anders op had gereageerd als Mil de mol was... nu komt het over alsof hij haar slimheid bewondert, wat eerder suggereert dat zij een kandidaat is..

https://wieisdemol.avrotros.nl/afleveringen/item/de-wie-is-de-mol-podcast-1/

Het gaat over de escaperoom met de grijpmachines vanaf 32:45.

Dit kan toch alle kanten op? Als hij er helemaal niets over had gezegd, hadden we dat evengoed opvallend en verdacht gevonden waarschijnlijk. Misschien helpt hij een handje. Hij zal het liegen en bedriegen (ivm het programma) inmiddels wel goed onder de knie hebben neem ik aan.

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #58 Gepost op: 15-01-2020, 07:33:06 »
Het zegt niets over Miljuschka als mol (en ik verdenk haar ook niet erg).maar Rik speelt het spel.ook mee.

Tijdens de executie zegt hij dat er attributen zijn ingezet waaronder een zwarte vrijstelling. Er zijn alleen maar vrijstellingen ingezet en zelfs 2 zwarte. Door het woord attributen te gebruiken laat hij in het midden of Rob de waarheid spreekt en door slechts één zwarte vrijstelling te benoemen kunnen de anderen hun leugens ook.voor zichzelf houden.

Kortom ik zou niet teveel waarde hechten aan wat Rik.in de podcast zegt. Hij speelt m.i ook hier het spel richting luisteraars.

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #59 Gepost op: 15-01-2020, 12:26:03 »
Ja 18:10 op google balk intoetsen en dan op afbeeldingen klikken

Vast een toevalligheidje maar toch grappig


Ah,hier is die telefoon
 ;D ;D
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”