Auteur Topic: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen  (gelezen 111783 keer)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #80 Gepost op: 18-01-2020, 17:00:51 »
Is gewoon een weerspiegeling van de straatstenen.

(Bij Nathan wordt overigens dat scherm helemaal niet getoond)

Offline jehnnnycash

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #81 Gepost op: 18-01-2020, 20:48:07 »
Ik heb Mil nu per direct afgeschreven omdat ze bij twee kandidaten die zelf denken dat alles goed was even opmerkt dat er een kabeltje mist.  ::zwaai::

Edit; te vroeg gejuicht. Heb d'r naam maar weer opgeschreven.
« Laatst bewerkt op: 19-01-2020, 19:41:08 door jehnnnycash »

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #82 Gepost op: 18-01-2020, 21:19:31 »
Aflevering 1: beeld van een varken.
Aflevering 2: Mil heeft een strik in het haar waardoor zij een varkentje lijkt.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #83 Gepost op: 18-01-2020, 21:43:22 »
Ik heb Mil nu per direct afgeschreven omdat ze bij twee kandidaten die zelf denken dat alles goed was even opmerkt dat er een kabeltje mist.  ::zwaai::
En vervolgens gaat hij niet af en is ie dus nog steeds niet goed ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Grenouille

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Keep Portland Weird
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #84 Gepost op: 18-01-2020, 21:46:06 »
Aflevering 1: beeld van een varken.
Aflevering 2: Mil heeft een strik in het haar waardoor zij een varkentje lijkt.

....wat?

Mis ik iets? Ik heb echt nog nóóit een varken met een strik gezien. Dan denk ik eerder aan een paasei of zo.

Offline jehnnnycash

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #85 Gepost op: 18-01-2020, 21:47:49 »
En vervolgens gaat hij niet af en is ie dus nog steeds niet goed ::rofl::
Hahaha ja ik was wat snel...

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #86 Gepost op: 18-01-2020, 21:48:13 »
....wat?

Mis ik iets? Ik heb echt nog nóóit een varken met een strik gezien. Dan denk ik eerder aan een paasei of zo.
Die strik lijkt varkensoortjes.

Offline Grenouille

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Keep Portland Weird
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #87 Gepost op: 18-01-2020, 21:50:59 »
Die strik lijkt varkensoortjes.

Ik denk dat deze een beetje vergezocht is :') maar wie weet.

Offline Nigel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Realitynet's Song Contest Helsinki 2017
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #88 Gepost op: 18-01-2020, 22:13:12 »
Miljuschka wappert met een rode waaier tijdens de opdracht in het park. In de leader komen ook waaiers voor.
Mijn Mollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert, 2018: Simone Weimans

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #89 Gepost op: 18-01-2020, 23:49:52 »
Ik heb Mil nu per direct afgeschreven omdat ze bij twee kandidaten die zelf denken dat alles goed was even opmerkt dat er een kabeltje mist.  ::zwaai::
En was dat goed dan?

Voor nu blijft Mil mijn mol, maar ernstige twijfels over Nathan, de rest is het niet !!!!!
Dus de koffie wordt weer vers gezet en de ranja; het water is ververst en staat vast koud. Ijsblokjes in de vriezer. Koekje erbij?

Want Nathan wordt nog steeds overvleugeld door Miljuschka 's vernuft. Zij is voorbereid, Nathan niet.
« Laatst bewerkt op: 18-01-2020, 23:52:04 door foxhunter »

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #90 Gepost op: 19-01-2020, 00:05:25 »
Ik vond haar extreem sturend in de eerste, mislukte, opdracht. Nathan mag lekker lopen, Leonie wordt Hoofd Kastje. Mil kijkt wat om zich heen, trekt een draad in de knoop, corrigeert anderen maar ook weer niet zo goed dat het gaat werken. Geeft wel af op de anderen... Hoe kunnen ze zo dom zijn om dat met zijn tweeën niet te zien? Maar blijkbaar ook als derde niet zien wat er verder (meer subtiel) mis is.

Kortom... Kijk mij eens goed doen! Nathan de goede kant op. Kastje ok. Tsja, dan moet er iets anders aan de hand zijn... Wat ze ook corrigeert en commandeert. Tot de oplossing leidt het niet.

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #91 Gepost op: 19-01-2020, 00:06:39 »
Helemaal mee eens. ::jaja::

Offline Iris_77

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #92 Gepost op: 19-01-2020, 00:24:15 »
Ik heb Mil nu per direct afgeschreven omdat ze bij twee kandidaten die zelf denken dat alles goed was even opmerkt dat er een kabeltje mist.  ::zwaai::

Ik vond Mil juist superverdacht deze opdracht.  ::vergroot::

Het lijkt alsof ze het allemaal heel goed doet, maar eigenlijk doet ze niks...
Als Leonie en Nathan met de gekleurde snoertjes bezig zijn, legt zij nog even heel ‘behulpzaam’ uit hoe een draadjes aangesloten moet worden voordat ze wegloopt naar de verlengkabels. Die kan ze al mooi wat in de knoop maken, voordat ze met het goede idee komt dat er iemand met die snoeren omhoog moet rennen. Een vrij logische keuze om Nathan dat te laten doen -als ex-profvoetballer-, zodat hij in ieder geval al bij het kastje weg is. Leonie (die door dit soort dingen volledig in de paniek schiet), wordt daarmee ‘hoofd kastje’. En waarom? Waarom niet Miljuschka, als zij het wel snapt? Die staat alleen maar een verlengsnoer in de knoop te trekken...
Ondertussen horen we Mil nog goede tips geven aan Nathan, hoe hij het snoer uit moet rollen en dat hij moet rennen, maar zelf doet ze nog steeds niet veel.
Tegen het eind lijkt ze de reddende engel te zijn omdat ze ziet dat het groene snoertje niet vast zit, maar trok ze die nou zelf los?  ::vergroot::

Maar ook dat groene snoertje maakte niet uit, want ik verdenk Mil ervan dat ze aan het begin 1 van de kaarten met de schema’s heeft omgekeerd. Leonie is zo gefocust op het tellen zodat ze de snoertjes op de juiste plek aansluit, dat ze niet doorheeft dat ze ze verkeerd om aansluit (en vandaar ook dat Nathan bij het kastje weg moest, die zou het misschien gemerkt hebben, maar later door tijdsdruk ook niet meer).
Het zou ook de afleveringstitel ‘Tegendraads’ kunnen verklaren.

Edit: eigenlijk wat Tarballs dus ook zegt, maar ik zeg ‘t wat langdradiger (om maar in het thema te blijven  ::rofl:: ). Vanwege mijn laatste alinea toch maar gepost, ook al is de eerste uitleg dubbel.
« Laatst bewerkt op: 19-01-2020, 00:27:13 door Iris_77 »

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #93 Gepost op: 19-01-2020, 00:29:09 »
Blauw moest op zes en zes. Ik zie in de herhaling wel de blauwe draden maar niet op zes en zes. Het kan zijn, dat Leonie dat verkeerd doet. Het kan ook zijn dat zes en zes om te beginnen al niet goed is. Mil heeft commentaar op alles en iedereen. Niet eens op een onaardige manier. Ze weet precies hoe het moet, maar doet er zelf niets aan.

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #94 Gepost op: 19-01-2020, 00:33:40 »
Ik vond haar extreem sturend in de eerste, mislukte, opdracht. Nathan mag lekker lopen, Leonie wordt Hoofd Kastje. Mil kijkt wat om zich heen, trekt een draad in de knoop, corrigeert anderen maar ook weer niet zo goed dat het gaat werken. Geeft wel af op de anderen... Hoe kunnen ze zo dom zijn om dat met zijn tweeën niet te zien? Maar blijkbaar ook als derde niet zien wat er verder (meer subtiel) mis is.
Kortom... Kijk mij eens goed doen! Nathan de goede kant op. Kastje ok. Tsja,
dan moet er iets anders aan de hand zijn... Wat ze ook corrigeert en
commandeert. Tot de oplossing leidt het niet.

Mijn idee ook!

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #95 Gepost op: 19-01-2020, 00:34:07 »
Die theorie van een omgekeerd draadje vind ik erg leuk, maar zou zoiets effect hebben of niet uitmaken?

Mil is trouwens niet alleen in control in deze eerste opdracht maar ook in de derde waarin ze wel dingen goed lijkt te doen maar die toch ook niks oplevert. Ze zou wel een stoere Mol zijn!

Offline Iris_77

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #96 Gepost op: 19-01-2020, 00:37:20 »
Blauw moest op zes en zes. Ik zie in de herhaling wel de blauwe draden maar niet op zes en zes. Het kan zijn, dat Leonie dat verkeerd doet. Het kan ook zijn dat zes en zes om te beginnen al niet goed is.
Vandaar ook mijn vermoeden dat ze een van de schema’s heeft omgedraaid. Als je vanaf de verkeerde kamt begint te tellen, klopt er natuurlijk niks meer van.

Die theorie van een omgekeerd draadje vind ik erg leuk, maar zou zoiets effect hebben of niet uitmaken?
Als je iets verkeerd aansluit, werkt het niet, lijkt me? Of misschien zijn eerst alle aansluitingen gecontroleerd door de crew, en degene die niet goed aangesloten is gaat niet af. (Ik weet niet of die kastjes überhaupt echt aangesloten waren op de kleurkanonnen.)
« Laatst bewerkt op: 19-01-2020, 00:40:49 door Iris_77 »

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #97 Gepost op: 19-01-2020, 00:41:54 »
Mil blijft hier in de schaduw van Leonie, Buddy, Rob en Nathan. Ideale positie voor een MOL, terwijl zij toch sturend aanwezig is.

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #98 Gepost op: 19-01-2020, 00:42:17 »
@Iris: Ik begreep je verkeerd. Ik dacht aan een omgekeerd draadje (wat niet uitmaakt) in plaats van omgekeerd schema = verkeerd verbonden. ;)

Offline Iris_77

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #99 Gepost op: 19-01-2020, 00:43:56 »
Ah, oké. Dan begrijp ik jouw reactie nu ook.  ;)