Auteur Topic: Wie verdenkt wie?  (gelezen 41401 keer)

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #340 Gepost op: 15-03-2020, 14:49:19 »
Waar komt al die verontwaardiging precies vandaan? ??? Op basis waarvan hebben jullie Rob dan afgestreept?

De grootste teleurstelling vind ik dat Buddy de finalist is terwijl hij consequent 100% de verkeerde kandidaat heeft verdacht.
Alleen maar omdat Rob toevallig  vaak in hetzelfde groepje als Leonie zat.
Dan is er toch iets serieus mis met de testvragen.
Misschien moet het antwoord op de test vraag Wie is de mol? veel zwaarder wegen dan de testvragen zoals Zat de mol links of rechts aan de ontbijttafel?
Maar iedereen zat het hele spel lang consequent 100% verkeerd. Alle finalisten zijn eigenlijk in de finale gekomen meer op basis van geluk dan wijsheid. Ik snap je punt dus ook niet helemaal.
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Moldo

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #341 Gepost op: 15-03-2020, 16:52:09 »
Misschien ook omdat ik niet hou van kandidaten die nepmollen in plaats van geld verdienen voor de pot. Waar is dat voor nodig? Speel gewoon het spel.
Alleen de mol heeft als opdracht om de opdrachten te laten mislukken.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #342 Gepost op: 16-03-2020, 20:34:32 »
Aflevering 5:
Buddy: (ziet Johan waarschijnlijk als tegenstander dus niet mol). Mol = Leonie. Gaat nog niet all-in, maar wel meer risico nemen. (testvraag: mol startte bij DVD's (=Leonie))
Claes: Verdenkt Buddy. Spreidt niet. (testvraag: mol ging niet af in opdracht 1 (=Buddy/Claes/Leonie/Rob))
Johan: Verdenkt Mil, Buddy & Leonie. Verdenkt NIET Claes, Nathan & Rob. (testvraag: mol kwam als 3e bij Rik in opdr. Lezen & Schrijven (= ¿Buddy?)) (Volgens Leonie zei Johan tegen haar dat hij vol op Mil ging)
Leonie: Zit op Mil & Buddy. (testvraag: mol = Miljuschka)
Miljuschka: (lijkt Buddy te vertrouwen). Heeft Leonie als mol. (testvraag: geboortedatum mol = 28-09-1980 (=Leonie))
Nathan: Spreidt op vier: Leonie, Buddy, Johan & Mil (testvraag: mol haalde letters L&E (= Buddy/Mil))
Rob: Verdenkt Buddy (testvraag: mol = Buddy) (gaf in afleveringbiecht aan Claes en Nathan te vertrouwen)


Vind het wel frappant hoe Johan heeft gezegd dat hij er op Nathan uit is gegaan, maar dit klopt totaal niet met zijn biecht  ::vergroot::.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #343 Gepost op: 17-03-2020, 18:24:55 »
Ik doe al jaren niks meer met de info uit dit topic en het follow the money topic. Beide zijn niet langer te vertrouwen in een programma waarin niets is wat het lijkt het motto is.
Ik blijf het toch een leuk topic vinden MITS je er maar je eigen interpretatie in meeneemt van hoe de kandidaten met elkaar omgaan. Niet simpel afgaan op wat de regie knipt. Kijken wie de penningmeester is (Nathan was de mol niet), hoe de bondjes gaan (Mil en Buddy zetten keihard als waar duo in en zijn het dus niet) dan kom je er ook wel.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #344 Gepost op: 17-03-2020, 21:15:13 »
De mol is in meerdere seizoenen penningmeester geweest, dus daar kun je niet echt veel uithalen. Follow the money was dit jaar wel een goede manier om de mol te vinden, want Rob stond uiteindelijk onderaan. De eerste afvaller noemt vaak de mol ook al heeft die persoon de test niet op de mol ingevuld en dat klopte dit jaar ook.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #345 Gepost op: 17-03-2020, 23:14:33 »
George was de laatste die nog penningmeester was in de finale, dat was dus 17 jaar geleden en zal niet meer gebeuren. Het was voor mij de reden uiteindelijk de goede mol te kiezen. Dus de Wie verdenkt Wie heeft hier uitstekend gewerkt. Je kunt er gewoon als koud feit uithalen hoe de verdenkingen werkelijk liggen. Dat valt niet kapot te editten en knippen. We weten er gewoon mee dat Nathan 100% vertrouwd werd in de groep en derhalve streepte ik hem als mol.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)