Auteur Topic: Extra beeldmateriaal  (gelezen 82166 keer)

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Extra beeldmateriaal
« Gepost op: 12-01-2020, 20:27:05 »
« Laatst bewerkt op: 14-01-2020, 13:26:52 door Heinz »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #1 Gepost op: 12-01-2020, 21:01:15 »
Super, extra materiaal! Ik verhuis het even naar een nieuw topic.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #2 Gepost op: 12-01-2020, 21:07:28 »
Nou Lo, kom er maar in. Hoe verdacht is dit van Rob?

Had Mil en Buddy niet met elkaar gezien trouwens, opvallend. Zou een sterk bondje kunnen worden.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #3 Gepost op: 12-01-2020, 21:13:55 »
En het eerste officiele niet geheel transparante bondje is geboren.
 8)

Edit: de mol zit in dit bondje  ::jaja::

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #4 Gepost op: 12-01-2020, 21:17:36 »
Dit moment had toch wel in de uitzending gemogen...

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #5 Gepost op: 12-01-2020, 22:14:34 »
Hmm leuk extra beeldmateriaal. Waarin juist de fanatiekste deelnemers al naar elkaar toe lijken te trekken. Is dus echt een soort van herkenning zoals Nathan t ook omschrijft.

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #6 Gepost op: 12-01-2020, 22:20:58 »
Haha fantastisch, wat heerlijk dit beeldmateriaal. En ik ga nu al een soort Rob tunnel in....dat is nie goe hoooooor  ::rofl::
Meer L

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #7 Gepost op: 12-01-2020, 22:33:29 »
Je ziet kamernummer 8237, maakt 20 (20ste Mol in die kamer....Rob of Nathan?).


*te makkelijk en vergezocht (toch?) maar we zijn wel begonnen, veel plezier allen!
Omnia vincit amor

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #8 Gepost op: 12-01-2020, 22:39:05 »
Je ziet kamernummer 8237, maakt 20 (20ste Mol in die kamer....Rob of Nathan?).


*te makkelijk en vergezocht (toch?) maar we zijn wel begonnen, veel plezier allen!
Yep ik zag het....en weet niet of ik hier iets mee moet of juist niet. Mijn twee molverdachten zitten in die kamer en dit vind ik nu weer too obvious waardoor twijfel toeslaat haha  ::rofl::
Meer L

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #9 Gepost op: 13-01-2020, 10:44:45 »
Dit moment had toch wel in de uitzending gemogen...
Dan zou Rob meer verdacht worden door het publiek. Can't have that(!) ;)

Rob staat nu nog helemaal onderaan in de verdenkingen op wieisdemol.nl met een schamele 6%.

maar... ik denk ook dat er geen tijd voor was. Er was geen overkill aan sfeer shots ofzo.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #10 Gepost op: 13-01-2020, 11:00:28 »
Ha geweldig dit: Nathan sluit een bondje met de Mol. Doet me denken aan het allereerste bondje ever. Volgens mij nam toen iemand (in Canada) Mol Elise in vertrouwen.

By the way: kunnen ze bij MolTalk niet ook eens kandidaten en Mollen uit de goeie ouwe tijd van Onbekende Nederlanders terughalen? Lijkt me leuk om Elise weer eens te zien. Of Cor (zal nu wel een oude man zijn) of de superfanatieke Yvonne (die net naast de winst greep).
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #11 Gepost op: 13-01-2020, 16:29:43 »
En nog even napraten over wie de zwarte vrijstelling heeft ingezet.

https://wieisdemol.avrotros.nl/afleveringen/item/zwarte-vrijstelling/?fbclid=IwAR1I6nNEtT9ODpxYDaWbEJzEUtSWjcBBF-E722CqkCStL3my5EJuN-9LSew

Rob liegt wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeel makkelijk.  ::oink::

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #12 Gepost op: 13-01-2020, 16:35:59 »
Ja, Rob liegt wel heel gemakkelijk én goed. Zo'n keiharde aanval als Buddy doet op zo'n manier pareren, je moet het maar kunnen. (En tegelijkertijd denk ik meteen, zou de productie de mol op zo'n manier zó in de schijnwerpers zetten?)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #13 Gepost op: 13-01-2020, 16:37:49 »
(En tegelijkertijd denk ik meteen, zou de productie de mol op zo'n manier zó in de schijnwerpers zetten?)

Hoe bedoel je? Dit is toch gewoon hoe het gesprek daar gaat op dat moment?

Gewoon het hele gesprek niet laten zien bedoel je?

anoniem 30784

  • Gast
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #14 Gepost op: 13-01-2020, 16:39:22 »
Ja, Rob liegt wel heel gemakkelijk én goed. Zo'n keiharde aanval als Buddy doet op zo'n manier pareren, je moet het maar kunnen. (En tegelijkertijd denk ik meteen, zou de productie de mol op zo'n manier zó in de schijnwerpers zetten?)
Indeed. Rob komt nu wel erg prominent naar voren in de enige 2 extra beeldmateriaal filmpjes die we na deze aflevering hebben gezien.. En zou de mol zichzelf zo in de schijnwerpers zetten door (Buddy's woorden) de hele tijd te beginnen over of iemand een zwarte vrijstelling heeft?

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #15 Gepost op: 13-01-2020, 16:42:17 »
Blijkbaar is het de bedoeling dat het ons niet kan ontgaan hoe goed Rob kan liegen. Dat maakt het voor mij onwaarschijnlijker dat hij de mol is, maar heel waarschijnlijk dat hij heel ver gaat komen.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #16 Gepost op: 13-01-2020, 16:42:49 »
Ja, Rob liegt wel heel gemakkelijk én goed. Zo'n keiharde aanval als Buddy doet op zo'n manier pareren, je moet het maar kunnen. (En tegelijkertijd denk ik meteen, zou de productie de mol op zo'n manier zó in de schijnwerpers zetten?)


Denk dat je een mol zo best in beeld mag worden gezet tijdens zo'n gesprek. En hij moet ook wel, want anders is hij zijn geloofwaardigheid in de groep kwijt als ie ineens iets anders zegt. Denk dat de mol dat het liefste wil.
Enige wat de productie dan had kunnen doen was dit niet uitzenden?

En zei Leonie in haar voorstelfilmpje niet dat ze heel goed kon liegen? Maar de eerste keer dat ze geconfronteerd wordt met de vraag of zij het was zie je haar al in de lach schieten en zichzelf verraden?

Enigen die wat buiten de discussie blijven zijn Nathan, Mil en Jaike

Offline Elin

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #17 Gepost op: 13-01-2020, 17:02:29 »
Dit soort 'achter de schermen' beelden vind ik altijd zo leuk  ::bravo::

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #18 Gepost op: 13-01-2020, 17:09:27 »
het extra beeldmateriaal is echt om van te smullen. ::jaja::


En zou de mol zichzelf zo in de schijnwerpers zetten door (Buddy's woorden) de hele tijd te beginnen over of iemand een zwarte vrijstelling heeft?
Hmmm. Ik vind dit toch wel heellll erg kandidaats ja. Zo zou je als mol een bootlading verdenkingen op je kunnen laden, en waarom idd? ???

Heel onmols.

Dat hij heel goed kan liegen spreekt natuurlijk voor hem als mol.

Ik vind van de anderen  alleen Miljuschka mols. Nathan is de enige andere die niet aan de discussie deelneemt maar zijn mimiek vind ik heel erg kandidaats, net zoals de rest, behalve Mil en Rob dus.

Bij Mil denk ik, zou ze voorkennis hebben? Die smirk op haar gezicht als Rob keihard aan het liegen is. Als ze de mol is weet ze natuurlijk precies wie er een groene of zwarte vrijstelling, dan wel een joker heeft. 

Ik denk dat ik Mil toch iets verdachter dan Rob vind op dit moment.  :-\\

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #19 Gepost op: 13-01-2020, 17:13:40 »
Ik vind Leonies gedrag in dat tweede filmpje wel verdacht ::jaja:: Even 'door de mand vallen' over een onbelangrijke leugen en niemand gelooft nog dat je de Mol kan zijn.

Of ze kan gewoon echt niet zo goed liegen als ze zelf gelooft :P
...óf niet!