Auteur Topic: Extra beeldmateriaal  (gelezen 83090 keer)

Offline Jezet

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #340 Gepost op: 27-02-2020, 14:51:04 »
Ik kies voor nu Nathan als Mol, maar Rob sluit ik absoluut niet uit. Maar dat hengelen naar bondjes... Is dat wel molllengedrag? Zet je jezelf niet te kijk? Andere kandidaten in hun bondje bijv. : "Rob zei dit... en dat.."  ??? Jullie ervaren mening?
Ik leg het gedrag van Rob nu uit als checken wie ook op de mol zit. De molacties van Rob in de laatste afleveringen is volgens mij nu ook het verleggen van de aandacht naar zijn persoon, zodat hij meer kans heeft om door te gaan.
Ik boycot Rusland & Russische producten!

Offline Moldo

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #341 Gepost op: 27-02-2020, 14:53:53 »
Extra beelden .
afleveringen/item/extra-video-na-de-mol-laser

Mil is nachtblind. ::jaja::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #342 Gepost op: 27-02-2020, 14:54:30 »
Ik kies voor nu Nathan als Mol, maar Rob sluit ik absoluut niet uit. Maar dat hengelen naar bondjes... Is dat wel molllengedrag?

Iedere Mol speelt het anders natuurlijk, maar de "bondjes" zijn wel een belangrijk onderdeel van het spel geworden. En vorig jaar ging Merel dat onderdeel nou niet echt goed af. Ze bleef maar angstvallig bij Jamie omdat hij haar tenminste niet verdacht in tegenstelling tot de meeste andere kandidaten. En wat we van haar gesprekjes met Jamie in extra beeldmateriaal zagen was Merel erg vaag in of ze Jamie nou wel of niet verdacht en wat precies haar beweegredenen waren om aan het bondje vast te houden.

Misschien dat de Mol dit jaar beter voorbereid is op dit onderdeel van het spel en dat Rob er voor gekozen heeft om flink initiatief te nemen in het vormen van bondjes met het idee om zoveel mogelijk kandidaten te vriend te houden en heel kandidaats over te komen. (Dat laatste zou sowieso zijn tactiek als Mol zijn want hij is constant in de weer met naar informatie vissen en eerder met het spelen met zijn zwarte vrijstelling.)

Offline Mosquito

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 'ziende blind'
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #343 Gepost op: 27-02-2020, 15:07:50 »
Dat laatste zou sowieso zijn tactiek als Mol zijn want hij is constant in de weer met naar informatie vissen en eerder met het spelen met zijn zwarte vrijstelling.
Die zwarte vrijstelling zat me niet lekker, maar zo bekeken... Zo kan ik het als Mols zien. Iedereen trouwens bedankt voor de reactie. (Ook voor die evt. nog reageren)  ::ok::
'Ook een fijne dag verder...’

Offline molton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hmmm
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #344 Gepost op: 27-02-2020, 15:12:22 »
Buddy verdenk ik totaal niet op basis van deze beelden. Beetje riskante strategie om je als mol zo afzijdig te houden.

Nathan heel erg oprecht enthousiast. Ik zie er geen mol in op basis van deze beelden.

De rest van de kandidaten is wat minder uitgesproken. Veilig in het midden voor de mol.

Rob zit weer te vissen naar wat iedereen gezien heeft of weet.  ::vergroot::
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #345 Gepost op: 27-02-2020, 15:28:28 »
Het gedrag van Buddy is voor een kandidaat ook heel raar, zo tegenstrijdig met het uitbundige gedrag van de anderen. Hij heeft het spel het slechts gespeeld van allemaal maar daar hoef je toch niet zo bokkig om te doen  ??? Zelfs de volgende dag nam hij niet deel aan het gesprek over het lasergamen en wie de mol gezien zou hebben.
Een heel andere kant van de anders zo blije  Buddy die alles vet, geniaal en geweldig vindt en als een blij ei door sommige opdrachten huppelt. Ik ga "mol" Buddy niet verdedigen maar dit komt op mij weer over als een toneelstuk net zoals na de executie in aflevering 1 toen hij Rob aanviel over de zwarte vrijstelling en na  de executie in aflevering 2 toen Tina afviel.



Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #346 Gepost op: 27-02-2020, 17:09:10 »
Vergeet niet dat de kandidaten hier al twee weken van huis zijn, intensief met het spel bezig. Ik kan mij Buddy's reactie daardoor juist wel voorstellen als kandidaat. Je leeft hier naar toe, verwacht zo'n opdracht, bent de hele tijd enthousiast en fanatiek met het spel bezig om dan niet eruit te halen wat je had gewild in dé opdracht. Dan baal je en vermoeidheid en dergelijke zullen daar ook een rol bij spelen. ;) Ik denk niet dat een Mol zichzelf na deze opdracht zo uit het spel laat zetten achteraf: dan wil je gewoon de reacties pijlen, weten wat iedereen denkt en daarover naar informatie vissen, gewoon omdat je weet dat deze opdracht komt en je er ongetwijfeld gespannen voor was.
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #347 Gepost op: 27-02-2020, 17:12:13 »
Hmmm, die andere vier waren nog wel erg energiek na 5 potjes lasergamen ;D

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #348 Gepost op: 27-02-2020, 17:19:18 »
Ik vond Rob weer heel raar doen in dit extra beeldmateriaal. Hij vertelt wat hij allemaal heeft gedaan (hoed wegleggen, namen roepen etc.). Waarom zou hij al die details delen waar iedereen bij is? Dat is toch informatie die je liever voor jezelf houdt? Het enige wat ik kan bedenken is dat hij hiermee zijn medekandidaten informatie probeert te ontlokken (als kandidaat of juist als mol om te kijken of anderen misschien iets van hem hebben gezien / om nog iets langer te genieten van zijn fantastische acties). Nathan reageert wat mij betreft heel puur en enthousiast; Buddy lijkt oprecht teleurgesteld te zijn (een mol stelt zich niet op zo'n manier op lijkt me). Leonie en Miljuschka laten wéér niets los, knappe spelers!

Offline molton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hmmm
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #349 Gepost op: 27-02-2020, 17:27:44 »
Ik vond Rob weer heel raar doen in dit extra beeldmateriaal. Hij vertelt wat hij allemaal heeft gedaan (hoed wegleggen, namen roepen etc.). Waarom zou hij al die details delen waar iedereen bij is? Dat is toch informatie die je liever voor jezelf houdt? Het enige wat ik kan bedenken is dat hij hiermee zijn medekandidaten informatie probeert te ontlokken (als kandidaat of juist als mol om te kijken of anderen misschien iets van hem hebben gezien / om nog iets langer te genieten van zijn fantastische acties). Nathan reageert wat mij betreft heel puur en enthousiast; Buddy lijkt oprecht teleurgesteld te zijn (een mol stelt zich niet op zo'n manier op lijkt me). Leonie en Miljuschka laten wéér niets los, knappe spelers!
Dit is inderdaad hoe ik de deelnemers die er nu nog in zitten ook zie. Leonie en Miljuschka goed observerende kandidaten. Buddy speelt enthousiast mee, leunt wellicht wat veel op het bondje met Miljuschka (maar dat kan de montage zijn die dat suggereert), Nathan de enthousiaste kanidaat die vol voor het spel gaat en Rob de mol die probeert in te schatten hoe de anderen denken.
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #350 Gepost op: 27-02-2020, 17:45:57 »
Extra beelden .
https://wieisdemol.avrotros.nl/afleveringen/item/extra-video-na-de-mol-laser/

Arme Buddy, voelt zich echt gefaald; de twee andere mannen hebben de mol uitgeschakeld en hij niet.  :\'( Het is te merken dat twee weken op reis voor die jongen z'n tol begint te eisen. Ik heb al een tijdje het idee dat hij zich enorm op wil trekken aan Rob, de stoere relaxte gozer met z'n gitaar (ukelele), meedoen met een shotje lachgas, etc... Dat gaat 'm nog opbreken, vrees ik...  :-[

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #351 Gepost op: 27-02-2020, 18:04:07 »
Waar zag je dat lachgas dan? Niet de eerste keer dat ik daarover lees hier op het forum, maar weet eigenlijk niet hoe dat er uit ziet?

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #352 Gepost op: 27-02-2020, 18:41:23 »
Buddy was niet teleurgesteld, hij was nerveus. Hij heeft een nerveuze “tell” om ergens aan te wrijven als hij nerveus is.

Bij het gesprek was dit zijn rechterbeen (die niemand overigens kon zien). Oprecht zenuwachtig.

Bij de executie wreef hij aan zijn linkerarm, opzichtig naar de cameras en kandidaten toe(hij wilde opzichtig nerveus blijken).

Deze tell heeft hij overigens denk ik niet zelf door. Is gewoon een trekje als hij nerveus is. Zie je wel vaker bij hem deze serie
« Laatst bewerkt op: 27-02-2020, 18:45:16 door keesisdemol »

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #353 Gepost op: 27-02-2020, 19:47:18 »
Waar zag je dat lachgas dan? Niet de eerste keer dat ik daarover lees hier op het forum, maar weet eigenlijk niet hoe dat er uit ziet?

Ja, dat wil ook wel eens weten. Is er bewijs voor dat Rob dat gebruikte? Kan me nauwelijks voorstellendat AVROTROS dat in beeld zou brengen.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #354 Gepost op: 27-02-2020, 20:15:30 »
Ik zag ergens wel een screenshot voorbijkomen dat Rob een ballon in zijn handen had, maar of daar nou lachgas, helium of gewoon lucht in zat kan ik niet zien.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #355 Gepost op: 27-02-2020, 20:29:13 »
Arme Buddy, voelt zich echt gefaald; de twee andere mannen hebben de mol uitgeschakeld en hij niet. 

Als hij de mol is kan hij zichzelf ook niet uitschakelen. ::rofl::
Nogmaals, ook voor een kandidaat is dit extreem gedrag en ik wil geen excuus zoeken voor dit gedrag maar ook een mol kan er doorheen zitten. Deze opdracht was zowel fysiek ( 5 lasergames in warme omstandigheden) als psychisch ( zeer spannend )zwaar voor de mol.
Als dan Nathan en Rob na afloop de mol uit de tent lokken met hun vrolijke grappen kan ik me voorstellen dat de mol even wil "onderduiken"
« Laatst bewerkt op: 27-02-2020, 20:31:22 door Moedermol »

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #356 Gepost op: 27-02-2020, 20:44:47 »
Ja, dat wil ook wel eens weten. Is er bewijs voor dat Rob dat gebruikte? Kan me nauwelijks voorstellendat AVROTROS dat in beeld zou brengen.

Nee, inderdaad, misschien dat de makers het ook niet doorhadden?

Ik zag ergens wel een screenshot voorbijkomen dat Rob een ballon in zijn handen had, maar of daar nou lachgas, helium of gewoon lucht in zat kan ik niet zien.

Die rode ballon heb ik inderdaad ook gezien. Nooit geweten dat daar lachgas in zou kunnen zitten.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #357 Gepost op: 27-02-2020, 20:50:08 »
Hoe komen jullie hier nou bij dan  ???

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #358 Gepost op: 27-02-2020, 20:51:01 »
Laten we het maar gewoon weer over het extra beeldmateriaal hebben.

Offline Mol-Cooper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hey!
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #359 Gepost op: 27-02-2020, 21:44:45 »
Ik vond Buddy niet verdacht bij de extra video hij is erg teleurgesteld dat hij geraakt is door de mol ik schrijf hem dus volledig af.
Hallo! Hello! Bonjour! 你好! Hej! Hei! გამარჯობა! Γεια! Aloha nui! Dia duit! Halló! Halo! Ciao! こんにちは! Сәлем! 안녕! Xin chào! Merhaba! Salaan! Hola! Olá!