Auteur Topic: [Aflevering 2] - Opdracht 3: Wereldbeeld  (gelezen 23480 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Aflevering 2] - Opdracht 3: Wereldbeeld
« Reactie #20 Gepost op: 18-01-2020, 21:54:30 »
Nu je het zegt idd. Wat leuk! Was me eerst helemaal niet opgevallen  ::rofl::
::rofl:: Lama is net zo oplettend als Leonie :-*
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 2] - Opdracht 3: Wereldbeeld
« Reactie #21 Gepost op: 18-01-2020, 21:55:21 »
::rofl:: Lama is net zo oplettend als Leonie :-*
Maar echt  ::rofl::

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [Aflevering 2] - Opdracht 3: Wereldbeeld
« Reactie #22 Gepost op: 18-01-2020, 21:57:54 »
::rofl:: Lama is net zo oplettend als Leonie :-*
Leonie ziet alles. Oh nee, dat is Nathan.

Wellicht speelt Leonie steeds alsof ze dom is.

Offline molton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hmmm
Re: [Aflevering 2] - Opdracht 3: Wereldbeeld
« Reactie #23 Gepost op: 18-01-2020, 22:00:15 »
Wellicht speelt Leonie steeds alsof ze dom is.
Het lijkt mij duidelijk en act.
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)

Offline snolmol

  • Forumlid
Re: [Aflevering 2] - Opdracht 3: Wereldbeeld
« Reactie #24 Gepost op: 18-01-2020, 22:02:11 »
Ik dacht gelijk al waarom protesteert niemand dat Leonie de controlroom ingaat? ::rofl:: En Johan is ook al zo'n chaoot...


Inderdaad!!? Waar was Moljushka? Zij heeft wel snel door hoe de opdracht moet (of weet alles al van te voren door de productie)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Aflevering 2] - Opdracht 3: Wereldbeeld
« Reactie #25 Gepost op: 18-01-2020, 22:04:05 »
Als ik de mol was zou ik hiertegen zeker niet protesteren.
Maar er is toch maar één mol? ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [Aflevering 2] - Opdracht 3: Wereldbeeld
« Reactie #26 Gepost op: 18-01-2020, 22:31:44 »
Omdat het alles of niets was, leek de actie van Jaike erg overdreven voor een Mol. Ga gewoon wat rijden in je eentje. Zorg dat je een beetje buiten beeld blijft. Stilstaan voor een camera en wat afwachten en dat vol in beeld?  ::ohno::

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 2] - Opdracht 3: Wereldbeeld
« Reactie #27 Gepost op: 18-01-2020, 22:38:09 »
Omdat het alles of niets was, leek de actie van Jaike erg overdreven voor een Mol. Ga gewoon wat rijden in je eentje. Zorg dat je een beetje buiten beeld blijft. Stilstaan voor een camera en wat afwachten en dat vol in beeld?  ::ohno::

Dat heeft ze misschien ook wel grotendeels gedaan, en dan voor de kijker even deze beelden opnemen zodat het lijkt alsof ze goed bezig is. Prima dekmantel.

Johan idd lekker assertief op de control room. Beetje out of character, dus verdacht.

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [Aflevering 2] - Opdracht 3: Wereldbeeld
« Reactie #28 Gepost op: 18-01-2020, 22:41:26 »
Ik ben zelf niet bedreven genoeg erin, maar van deze opdracht zou ik graag een overzichtskaartje zien. Wie was waar? Wat lag waar? Wat moest waarheen? Wat waren de afstanden?

Offline BurningHorizons

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mole Mole Mole!!!
Re: [Aflevering 2] - Opdracht 3: Wereldbeeld
« Reactie #29 Gepost op: 18-01-2020, 23:04:06 »
Er is me vooral 1 ding opgevallen:
Als Johan de omgeving van de kaart van Europa beschrijft (met het “bushokje”...) dan zie je op de beelden duidelijk twee personen, linksonder in beeld staan onder de boom; een blonde vrouw en wat lijkt een cameraman met petje...

Zal hoogstwrs niets zijn maar ga toch voor de zekerheid de hi-res beelden terugkijken...


Offline mastermol

  • Forumlid
Re: [Aflevering 2] - Opdracht 3: Wereldbeeld
« Reactie #30 Gepost op: 19-01-2020, 00:22:20 »
Miljushka deed enorm goed haar best deze opdract en dat is TEGENDRAADS gedrag voor een mol!

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Aflevering 2] - Opdracht 3: Wereldbeeld
« Reactie #31 Gepost op: 19-01-2020, 00:28:35 »
Miljushka deed enorm goed haar best deze opdract en dat is TEGENDRAADS gedrag voor een mol!
Een mol die opeens alles goed doet is inderdaad tegendraads. Eens!

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Aflevering 2] - Opdracht 3: Wereldbeeld
« Reactie #32 Gepost op: 19-01-2020, 00:39:24 »
Het lijkt mij duidelijk en act.
dat gevoel deel ik.

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 2] - Opdracht 3: Wereldbeeld
« Reactie #33 Gepost op: 19-01-2020, 01:03:17 »
Er is me vooral 1 ding opgevallen:
Als Johan de omgeving van de kaart van Europa beschrijft (met het “bushokje”...) dan zie je op de beelden duidelijk twee personen, linksonder in beeld staan onder de boom; een blonde vrouw en wat lijkt een cameraman met petje...

Zal hoogstwrs niets zijn maar ga toch voor de zekerheid de hi-res beelden terugkijken...
Wow, goed gezien!  ::oink::
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline squirleon

  • Forumlid
Re: [Aflevering 2] - Opdracht 3: Wereldbeeld
« Reactie #34 Gepost op: 19-01-2020, 01:15:38 »
Ik heb uitgezocht waar de verschillende stukken begonnen/naar toe moesten. Naar aanleiding van dat uitzoek werk lijkt Johan vrij verdacht, of er is met de beelden + geluid geknutseld. Ik zal kijken of ik morgen een kaartje kan plaatsen.

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 2] - Opdracht 3: Wereldbeeld
« Reactie #35 Gepost op: 19-01-2020, 01:17:19 »
Buddy en Rob zijn langs dat ene stukje aan de brug voorbij gereden... Goede molactie als De Mol daar zat.
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [Aflevering 2] - Opdracht 3: Wereldbeeld
« Reactie #36 Gepost op: 19-01-2020, 01:24:34 »
Waarom is aan het eind het Europa-deel weg, waar Mil en Claes stonden te wachten op Tina en Nathan? Waarom vraagt Mil waar Europa heen moet? Ze stond er naast te wachten (Tina vroeg daar ook om), maar we hebben haar nooit met dat deel zien rijden. Toch is het weg aan het eind.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Aflevering 2] - Opdracht 3: Wereldbeeld
« Reactie #37 Gepost op: 19-01-2020, 02:13:41 »
Europa is opgepakt door mil en claes . Zij vragen Waar Europa heen Moet en krijgen te horen naar de plek Waar de bus geparkeerd stond.
Later zien we ook nog de discussie Met claes en controlroom over Waar t kruis zou moeten zijn ( tegenover beeld Met drie Bollen) en moppert claes over dat ze daar steeds rond rijden en niks Vinden.

3 opmerkingen.
A) leonie staat wel in de control room maar bedient enkel de Porto en geeft johan de schuld van slechte communicatie
B) we zien op 1 van de schermen kort een rood kruis Waar Europa heen Moet en johan beweegt vlug de camera weg.
C) rob en buddy rijden in beeld aan de kaart van afrika ( Waar hun Azie moest komen) voorbij.

De opdracht van deze aflevering Waar we het meest mee kunnen.

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [Aflevering 2] - Opdracht 3: Wereldbeeld
« Reactie #38 Gepost op: 19-01-2020, 06:35:35 »
Twijfel aan mijzelf of ik het nou goed gezien heb. Maar leggen Tina en Nathan hun stuk ondanks alle gedegen aanwijzingen niet verkeerd weg?

Kan me niet voorstellen dat de mol in de controlroom zat. Omdat ik Johan ontzettend leuk vind om naar te kijken maar volgens mij onmogelijk een mol kan zijn, Leonie heel zelfverzekerd aan het seizoen begon maar in mijn ogen inmiddels al het spoor eigenlijk bijster is en gewoon maar kan en alleman van alles de schuld geeft. En omdat ik me niet kan voorstellen dat je als mol in aflevering 2 zo in de spotlights zou willen staan terwijl een stuk verkeerd leggen ook prima is om de hele opdracht te laten mislukken. Volgens mij wilde Johan gewoon zien wat Leonie zou doen.

Vond trouwens dat Johan het nog betrekkelijk goed deed allemaal.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [Aflevering 2] - Opdracht 3: Wereldbeeld
« Reactie #39 Gepost op: 19-01-2020, 06:48:26 »
Wie hadden er allemaal een porto vast? Vond het wel weer interessant namelijk dat er soms mensen niet gehoord werden.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?