Auteur Topic: Geheimzinnige aankondiging (mee op reis met eerste afl. WIDM 21)  (gelezen 51371 keer)

Offline jehnnnycash

  • Forumlid
Re: Geheimzinnige aankondiging
« Reactie #40 Gepost op: 21-02-2020, 10:09:32 »
24 februari om precies 8:00 landt dit vliegtuig
Aha aha, ik had niet verder gekeken naar de andere vluchtnummers. Denk dat deze inderdaad het meest interessant is ;)

MF is trouwens ook Chinees (Xiamen Airlines), dus ook het vliegtuig uit Boekarest kan interessant zijn.

Edit:
Ik denk dat het inderdaad om WIDM-junior gaat. En dan gaat het niet om de aankomst van een vlucht, maar juist om het vertrek. Volgende week hebben de scholen vakantie. Dus ik vermoed dat we de 10 kandidaatjes mogen uitzwaaien die vervolgens naar Stockholm of een andere stad in Europa vliegen en daar een week lang Wie is de Mol gaan spelen.
Lijkt me bij nader inzien een stuk logischer hehe.



Dit zijn de uitgaande vluchten.
Maarrrr is er een oproep voor deelnemers van WIDM junior geweest? Dat was in 2014 wel het geval...
« Laatst bewerkt op: 21-02-2020, 10:12:31 door jehnnnycash »

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Geheimzinnige aankondiging
« Reactie #41 Gepost op: 21-02-2020, 10:11:28 »
Spannend!

Toevallig stopt mijn trein op weg naar werk precies om 8.00 op Schiphol  ::vergroot::. Dat wordt uitstappen dus maandag?
Spelletje ?! - It's a way of life !

Re: Geheimzinnige aankondiging
« Reactie #42 Gepost op: 21-02-2020, 10:12:04 »
Ik denk dat het inderdaad om WIDM-junior gaat. En dan gaat het niet om de aankomst van een vlucht, maar juist om het vertrek. Volgende week hebben de scholen vakantie. Dus ik vermoed dat we de 10 kandidaatjes mogen uitzwaaien die vervolgens naar Stockholm of een andere stad in Europa vliegen en daar een week lang Wie is de Mol gaan spelen.

Volgens mij heeft het noorden nu al vakantie.. (ik ben dan niet doelgroep widm-junior, maar heb wel vakantie nu).

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Geheimzinnige aankondiging
« Reactie #43 Gepost op: 21-02-2020, 10:12:59 »
Ik denk dat het inderdaad om WIDM-junior gaat. En dan gaat het niet om de aankomst van een vlucht, maar juist om het vertrek. Volgende week hebben de scholen vakantie. Dus ik vermoed dat we de 10 kandidaatjes mogen uitzwaaien die vervolgens naar Stockholm of een andere stad in Europa vliegen en daar een week lang Wie is de Mol gaan spelen.

 ::rofl::

Offline Denils

  • Forumlid
Re: Geheimzinnige aankondiging
« Reactie #44 Gepost op: 21-02-2020, 10:14:05 »
Misschien een aankondiging over Vondel CS voor de finale?

Onderstaand het deuntje van de NS, net iets anders...
https://youtu.be/x-UA4GVlUJU

Onderstaand deuntje van Schiphol, lijkt hetzelfde als in mysterie boodschap...
https://youtu.be/hpFWvZCnE3M

Ben wel heel nieuwsgierig nu  ???

Online Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Geheimzinnige aankondiging
« Reactie #45 Gepost op: 21-02-2020, 10:14:21 »
Volgens mij heeft het noorden nu al vakantie.. (ik ben dan niet doelgroep widm-junior, maar heb wel vakantie nu).

Ik vrees voor jou dat de kandidaatjes allemaal Randstedelingen zullen zijn...    :\'(
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Re: Geheimzinnige aankondiging
« Reactie #46 Gepost op: 21-02-2020, 10:16:40 »
Kunnen we nog iets met het beeld. Opvallend dat het allemaal spikkeltjes zijn, weer eens iets anders

Online DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: Geheimzinnige aankondiging
« Reactie #47 Gepost op: 21-02-2020, 10:17:52 »
Ik denk dat het inderdaad om WIDM-junior gaat. En dan gaat het niet om de aankomst van een vlucht, maar juist om het vertrek. Volgende week hebben de scholen vakantie. Dus ik vermoed dat we de 10 kandidaatjes mogen uitzwaaien die vervolgens naar Stockholm of een andere stad in Europa vliegen en daar een week lang Wie is de Mol gaan spelen.

Noord heeft nu al vakantie en moet precies op 24 februari weer terug naar school

Midden en Zuid hebben 24 februari vakantie, maar ik denk dat veel Zuidjes liever gaan zuipen(wegens carnaval)

Houd je een paar stadkakkers over die alles vies en smerig vinden als ze 3 stappen in een weiland zetten...

Natuurlijk beetje aangedikt, maar is ook een optie idd.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Geheimzinnige aankondiging
« Reactie #48 Gepost op: 21-02-2020, 10:18:49 »
Kunnen we nog iets met het beeld. Opvallend dat het allemaal spikkeltjes zijn, weer eens iets anders

All-stars? Jk jk

Re: Geheimzinnige aankondiging
« Reactie #49 Gepost op: 21-02-2020, 10:20:24 »
Ik vrees voor jou dat de kandidaatjes allemaal Randstedelingen zullen zijn...    :\'(

 ::rofl::

Online DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: Geheimzinnige aankondiging
« Reactie #50 Gepost op: 21-02-2020, 10:21:13 »
Kunnen we nog iets met het beeld. Opvallend dat het allemaal spikkeltjes zijn, weer eens iets anders

Misschien, en dit is heel ver gezocht, hebben ze een spectrogram gemaakt?
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Online Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Geheimzinnige aankondiging
« Reactie #51 Gepost op: 21-02-2020, 10:24:50 »
Houd je een paar stadkakkers over die alles vies en smerig vinden als ze 3 stappen in een weiland zetten...

Tja, als je tegenwoordig naar het Jeugdjournaal kijkt, dan lijkt het wel of dat ook alleen maar gemaakt wordt voor grachtengordelkids en gooisematrasbewonertjes...

Lijkt mij wel leuk om dat soort kasplantjes eens lekker een weiland met koeienstront in te sturen. Zie je het voor je: "Op dit weiland is een vrijstelling verstopt. Succes!"   
 >:D
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Moltijd

  • Forumlid
Re: Geheimzinnige aankondiging
« Reactie #52 Gepost op: 21-02-2020, 10:26:00 »
Op zich zou een seizoen met onbekenden naast het huidige seizoen met BN'ers niet uit de lucht komen vallen. Je ziet het steeds meer bij programma's verschijnen. Ben benieuwd!  ::tandpastasmiley::

Offline joost2014

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Geheimzinnige aankondiging
« Reactie #53 Gepost op: 21-02-2020, 10:28:32 »
Wie gaat er heen met een koffer vol kleding? "Welkom. De eerste 10 mensen die binnen nu en 10 minuten inchecken op vlucht M2021 beginnen aan een groot avontuur."  ::rofl::
Ben jij de mol?

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Geheimzinnige aankondiging
« Reactie #54 Gepost op: 21-02-2020, 10:35:04 »
Wie gaat er heen met een koffer vol kleding? "Welkom. De eerste 10 mensen die binnen nu en 10 minuten inchecken op vlucht M2021 beginnen aan een groot avontuur."  ::rofl::

De mol chat met Rik is halfverwege maart, dus lijkt me stug als ze letterlijk een vlucht nemen.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Geheimzinnige aankondiging
« Reactie #55 Gepost op: 21-02-2020, 10:35:59 »
Ik denk dat we hier het Alfa teken gaan vinden, dat iedereen zocht voor de start van De Mol ;D

Nee zonder gekheid, interessant en ouderwets mysterieus  ::vergroot::

Offline joost2014

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Geheimzinnige aankondiging
« Reactie #56 Gepost op: 21-02-2020, 10:41:39 »
De mol chat met Rik is halfverwege maart, dus lijkt me stug als ze letterlijk een vlucht nemen.

Was een geintje. Lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat ze kandidaten niet eens zouden screenen.  :P
Ben jij de mol?

Offline joost2014

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Geheimzinnige aankondiging
« Reactie #57 Gepost op: 21-02-2020, 10:44:56 »
Zouden deze blokjes te ontcijferen zijn? Na de aankondiging verschijnen een paar van deze patronen in beeld.
Ben jij de mol?

Online DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: Geheimzinnige aankondiging
« Reactie #58 Gepost op: 21-02-2020, 10:54:42 »
Het logo van "De Mol"?

Blijkbaar meer in moltalk zaterdag...
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Geheimzinnige aankondiging
« Reactie #59 Gepost op: 21-02-2020, 10:58:45 »
Blijkbaar meer in moltalk zaterdag...
Hmm... dan zal het wel over de finale gaan of zo. Maar waar lees je dat?
« Laatst bewerkt op: 21-02-2020, 11:02:00 door MollenvangR-Art »