Auteur Topic: [Aflevering 7] - Opdracht 2: Mol laser  (gelezen 51210 keer)

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 2: Mol laser
« Reactie #60 Gepost op: 22-02-2020, 23:53:25 »
Ik moet het nog even terugkijk, maar volgens mij waren er bij Nathan amper rode laserstralen te zien.

Toch zeker op het einde, daar heb ik in de hele eind battle 0 rode stralen gezien.

En zei hij iets in de vorm van. Ik tegen de mol. Ik win sowieso. Bij een duel Mol tegen mol wint de mol natuurlijk altijd.

Maar nogmaals moet het nog even factchecken


Even bekeken.

- Je ziet bij Nathan 1x ruim naast een paar rode laserstralen.
- Hij zegt: 1 tegen 1 duel met de mol, die ga ik sowieso pakken.
- er is daarnaast een shot van de mol te zien, maar niet met Nathan in beeld, kan een shot zijn uit een ander 1 tegen 1 duel (met een kandidaat), hoeft niemand van productie te zijn. Kees praatte ook tegen een lege kerk.

Ik ging richting de Rob tunnel, maar dit vind ik allemaal behoorlijk verdacht.

Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline Q4

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 2: Mol laser
« Reactie #61 Gepost op: 22-02-2020, 23:56:10 »
https://ibb.co/Vm0xPKv

Wat heeft Rob hier onder zijn shirt wat er na afloop niet meer is? En waarom?

Geluidszenders volgens mij, viel me al eerder op bij Johan, maar zag toen ook bij andere kandidaten.

Een zendertje is veel kleiner:


Dit heeft volgens mij meer het formaat van een molboekje.

Offline Gerhardt78

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 2: Mol laser
« Reactie #62 Gepost op: 22-02-2020, 23:59:49 »

Ik ging richting de Rob tunnel, maar dit vind ik allemaal behoorlijk verdacht.

Idem. Na vorige aflevering de Nathan tunnel voorzichtig omgeruild voor een Rob-tunneltje. Maar nu toch weer terug. De omschrijving van Rik over de mol sluit vooral aan bij Nathan. En de executie...

Offline sejdisejdi

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 2: Mol laser
« Reactie #63 Gepost op: 23-02-2020, 00:15:13 »
Ik vind Nathan qua postuur toch erg veel lijken op de leader mol.

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 2: Mol laser
« Reactie #64 Gepost op: 23-02-2020, 00:41:04 »

Even bekeken.

- Je ziet bij Nathan 1x ruim naast een paar rode laserstralen.
- Hij zegt: 1 tegen 1 duel met de mol, die ga ik sowieso pakken.
- er is daarnaast een shot van de mol te zien, maar niet met Nathan in beeld, kan een shot zijn uit een ander 1 tegen 1 duel (met een kandidaat), hoeft niemand van productie te zijn. Kees praatte ook tegen een lege kerk.

Ik ging richting de Rob tunnel, maar dit vind ik allemaal behoorlijk verdacht.
wat is hier dan verdacht aan?

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 2: Mol laser
« Reactie #65 Gepost op: 23-02-2020, 00:44:15 »
wat is hier dan verdacht aan?

Dat de mol bij Nathan niet actief aan het schieten is of zelfs maar aanwezig is kan betekenen dat Nathan de mol is en er dus niemand daadwerkelijk op hem aan het schieten was.

Net als Kees die in een lege kerk tegen "de mol" aan het praten was. Het voorbeeld wat ik al aanhaalde. In aflevering 10 zag je de kerk totaal en zag je Kees zijn vraag stellen terwijl er verder niemand aanwezig was.

Doordat Nathan vrij zijn gang kan gaan, doet mij vermoeden dat hier zo'n zelfde toneelstukje is gespeeld en dat Nathan helemaal niemand afgeknald heeft.

Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 2: Mol laser
« Reactie #66 Gepost op: 23-02-2020, 00:51:33 »
Dat de mol bij Nathan niet actief aan het schieten is of zelfs maar aanwezig is kan betekenen dat Nathan de mol is en er dus niemand daadwerkelijk op hem aan het schieten was.

Net als Kees die in een lege kerk tegen "de mol" aan het praten was. Het voorbeeld wat ik al aanhaalde. In aflevering 10 zag je de kerk totaal en zag je Kees zijn vraag stellen terwijl er verder niemand aanwezig was.

Doordat Nathan vrij zijn gang kan gaan, doet mij vermoeden dat hier zo'n zelfde toneelstukje is gespeeld en dat Nathan helemaal niemand afgeknald heeft.
lijkt me dat een crewlid mol speelde bij de mol. Ze zullen er wel voor gezorgd hebben dat er zo min mogelijk afweek op t moment dat de mol de lasergame ging spelen, want daar let natuurlijk iedereen op.

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 2: Mol laser
« Reactie #67 Gepost op: 23-02-2020, 00:54:45 »
lijkt me dat een crewlid mol speelde bij de mol. Ze zullen er wel voor gezorgd hebben dat er zo min mogelijk afweek op t moment dat de mol de lasergame ging spelen, want daar let natuurlijk iedereen op.

Maar wat ik in mijn allereerste bericht aanhaalde (en daar is deze verdenking op gericht).
Je ziet in heel het stuk van Nathan maar 1x de rode laserstraal (ook nog eens ruim naast) in alle andere shots van Nathan zie je geen enkele rode laserstraal. terwijl de rest continu onder vuur ligt. Nathan kan op z'n dooie gemak naar verschillende plekken lopen zonder maar 1 rode straal tegen te komen.

Dit sterkt mijn vermoeden dat er helemaal geen tegenstander van Nathan was.
Dat i.c.m. de zin: 1 tegen 1 duel met de mol, die ga ik sowieso pakken, lijkt dit mij een perfecte molverdenking. Ik kan er naast zitten natuurlijk. (dan is het Rob)


 
« Laatst bewerkt op: 23-02-2020, 00:56:26 door marvin »
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline StefElisa

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 2: Mol laser
« Reactie #68 Gepost op: 23-02-2020, 01:01:14 »

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 2: Mol laser
« Reactie #69 Gepost op: 23-02-2020, 01:07:03 »
Maar wat ik in mijn allereerste bericht aanhaalde (en daar is deze verdenking op gericht).
Je ziet in heel het stuk van Nathan maar 1x de rode laserstraal (ook nog eens ruim naast) in alle andere shots van Nathan zie je geen enkele rode laserstraal. terwijl de rest continu onder vuur ligt. Nathan kan op z'n dooie gemak naar verschillende plekken lopen zonder maar 1 rode straal tegen te komen.

Dit sterkt mijn vermoeden dat er helemaal geen tegenstander van Nathan was.
Dat i.c.m. de zin: 1 tegen 1 duel met de mol, die ga ik sowieso pakken, lijkt dit mij een perfecte molverdenking. Ik kan er naast zitten natuurlijk. (dan is het Rob)
ik kan me niet voorstellen dat ze bij de mol geen tegenstander in hebben gezet, dat zou teveel opvallen. Ik denk dat je deze weinig ziet omdat Nathan echt de aanval op de mol inzet en die dus meer moet verstoppen

Offline sejdisejdi

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 2: Mol laser
« Reactie #70 Gepost op: 23-02-2020, 01:08:54 »
ik kan me niet voorstellen dat ze bij de mol geen tegenstander in hebben gezet, dat zou teveel opvallen. Ik denk dat je deze weinig ziet omdat Nathan echt de aanval op de mol inzet en die dus meer moet verstoppen

Hij staat anders wel heel erg agressief tegen het midden hekje aan. Toch wel een erg makkelijk doelwit zo.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 2: Mol laser
« Reactie #71 Gepost op: 23-02-2020, 02:20:36 »
Nathan draagt als enige een afwijkend laservest met nr 3.

De rest draagt nr 4.

Even wat screenshots proberen te maken maar bij sommigen gaat t te snel dus heb t van Leonie en Buddy maar het klopt echt.

Had Nathan dat ding nog aan van zn molronde en is het daarom n ander vest?

Offline sejdisejdi

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 2: Mol laser
« Reactie #72 Gepost op: 23-02-2020, 02:27:05 »
Nathan draagt als enige een afwijkend laservest met nr 3.

De rest draagt nr 4.

Even wat screenshots proberen te maken maar bij sommigen gaat t te snel dus heb t van Leonie en Buddy maar het klopt echt.

Had Nathan dat ding nog aan van zn molronde en is het daarom n ander vest?

Rob heeft ook 4 zie ik net

Edit: Mil draagt ook 4!
« Laatst bewerkt op: 23-02-2020, 02:29:46 door sejdisejdi »

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 2: Mol laser
« Reactie #73 Gepost op: 23-02-2020, 02:28:17 »
Ja alleen Nathan nr 3  ::tandpastasmiley::

anoniem 30784

  • Gast
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 2: Mol laser
« Reactie #74 Gepost op: 23-02-2020, 02:29:36 »
Als Nathan echt de mol blijk te zijn is het wel een beetje gênant hoe duidelijk dat bij deze opdracht te zien was voor de kijkers.  ::rofl::

Maar goed, anderzijds zitten we ook wel tegen het einde van het seizoen aan.. de mol mag zich nu best iets meer laten zien.  ::jaja:: ;D

Offline Muldvarpen

  • Forumlid
  • Trust nobody - niet alleen in dit spel
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 2: Mol laser
« Reactie #75 Gepost op: 23-02-2020, 02:30:03 »
een keer zagen we de mol snel in elkaar duiken.
Met alle respect, maar dat zie ik Miljusjka niet doen.

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 2: Mol laser
« Reactie #76 Gepost op: 23-02-2020, 02:34:59 »
 
Nathan draagt als enige een afwijkend laservest met nr 3.

De rest draagt nr 4.

Had Nathan dat ding nog aan van zn molronde en is het daarom n ander vest?
::vergroot:: Knap gezien als het zo blijkt te zijn!

*En anders ook goed gezien hoor!*
Omnia vincit amor

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 2: Mol laser
« Reactie #77 Gepost op: 23-02-2020, 02:40:32 »
 ::vergroot:: ::vergroot::

Dit is een hele sterke

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 2: Mol laser
« Reactie #78 Gepost op: 23-02-2020, 03:23:14 »
Nathan brengt hier het meeste geld in het spreekwoordelijke laatje (200 euro),.... toch?


*?*

Omnia vincit amor

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 2: Mol laser
« Reactie #79 Gepost op: 23-02-2020, 03:28:45 »
Nathan brengt hier het meeste geld in het spreekwoordelijke laatje (200 euro),.... toch?


*?*

Ik begreep (uit de biecht van Miljuschka) dat alles in de molronde niet meetelt. Dus wat de mol op plus schiet komt niet in de pot en wat de productiemedewerker verkleed als mol in de min schiet gaat niet uit de pot.
Dus vind ik het juist verdacht dat Nathan hier topscoorder is.