Auteur Topic: [Aflevering 7] - Opdracht 2: Mol laser  (gelezen 51206 keer)

Offline sejdisejdi

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 2: Mol laser
« Reactie #140 Gepost op: 23-02-2020, 18:01:50 »
Ff frame voor frame en wat licht eroverheen gegooid


Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 2: Mol laser
« Reactie #141 Gepost op: 23-02-2020, 18:03:17 »
Nathan it is  ::trots::

Offline Gerhardt78

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 2: Mol laser
« Reactie #142 Gepost op: 23-02-2020, 18:20:36 »
Nathan it is  ::trots::

In mijn opinie ook goed te zien op basis van de bewegelijkheid van de mol-schutter. Je ziet hem snel ineenduiken à la Nathan.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 2: Mol laser
« Reactie #143 Gepost op: 23-02-2020, 18:34:32 »
Is duidelijk toch? Er zijn 2 laserhesjes meegenomen. Nummer 3 en nummer 4. Zou het logisch zijn dat de mol iedere keer zijn hesje uitdoet om te wisselen? Nee, de mol houd gewoon zijn hesje aan terwijl hij het opneemt tegen alle andere kandidaten. Daarom hebben alle kandidaten het zelfde hesje aan. De mol heeft namelijk het andere hesje in gebruik en de mol gaat niet iedere keer zijn hesje uitdoen om vervolgens het andere hesje te verstellen op zijn maat. Ze zijn alleen vergeten om de mol het kandidaten hesje te laten aandoen toen hij zogenaamd als kandidaat aan de slag moest.

Kortom Nathan is de mol.

Zou een enorme blunder zijn, maar ik zie het wel als plausibele uitleg. Ook de reacties van Nathan voor en na de opdracht waren opvallend.

Offline molton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hmmm
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 2: Mol laser
« Reactie #144 Gepost op: 23-02-2020, 18:43:34 »
Zou een enorme blunder zijn, maar ik zie het wel als plausibele uitleg. Ook de reacties van Nathan voor en na de opdracht waren opvallend.
Ja... teleurstellend als het zo zou zijn. Ik kan het me bijna niet voorstellen dat ze niet op een detail zoals het nummer op het vest hebben gelet. Ze zijn er toch constant mee bezig om de mol niet te verraden. Ik neem ook dat de gemonteerde beelden van deze opdracht tig keer bekeken zijn...
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)

Re: [Aflevering 7] - Opdracht 2: Mol laser
« Reactie #145 Gepost op: 23-02-2020, 18:45:36 »
Straks blijkt er gewoon een plausibele uitleg voor dat vest 4 niet meer werkte of oets dergelijks. Heb ik zelf ook altijd last van namelijk. (Althans, dat doe ik mezelf dan geloven.)

Offline molayze

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 2: Mol laser
« Reactie #146 Gepost op: 23-02-2020, 18:50:48 »
Houding lijkt verdacht veel op die van rob hier:


Offline sejdisejdi

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 2: Mol laser
« Reactie #147 Gepost op: 23-02-2020, 18:53:18 »
Het rugnummer van de mol lijkt toch wel verdacht veel op een 2 of een 3. zeker geen 4.

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 2: Mol laser
« Reactie #148 Gepost op: 23-02-2020, 18:53:57 »
Wat mij vooral opvalt, is dat Buddy (die ik absoluut niet verdenk) 400 verliest. Altijd de handige en behendige. In die posities is hij ook al eerder geplaatst (denk aan de vazenfabriek). En nu zo onhandig. Mols is het niet, want de score van de Mol telt niet mee.

Het zegt mij hooguit dat het blijkbaar nogal lastig is voor iedereen en dat de uitkomst niemand hoeft te verbazen. Alleen Nathan springt er enigszins uit in positieve zin (+200) en in negatieve zin door niet na te denken over het neerschieten van de Mol.

Het kan nog steeds twee dingen betekenen:
1. Nathan is de mol, want dat verklaart zijn eigen goede prestatie en de slechte van de anderen
2. Nathan is toevallig goed en de mol kreeg er geen vat op

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 2: Mol laser
« Reactie #149 Gepost op: 23-02-2020, 18:58:18 »
ik denk dat we er dan bij deze uitkunnen gaan dat het of nathan of rob is?
chipsverslaafde <3

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 2: Mol laser
« Reactie #150 Gepost op: 23-02-2020, 18:59:54 »
De actie van Mil "Hier ben ik" was zo onlogisch voor zowel mol, kandidaat als Mil tot nu toe dat ik hem wel terug zie komen in aflevering 10. Er was ook geen andere kandidaat bij, dus dit was puur voor de camera en het thuispubliek.

Offline Mol-Cooper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hey!
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 2: Mol laser
« Reactie #151 Gepost op: 23-02-2020, 19:04:08 »
Is dit nou gewoon de mol volop in beeld wat vinden jullie?
Hallo! Hello! Bonjour! 你好! Hej! Hei! გამარჯობა! Γεια! Aloha nui! Dia duit! Halló! Halo! Ciao! こんにちは! Сәлем! 안녕! Xin chào! Merhaba! Salaan! Hola! Olá!

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 2: Mol laser
« Reactie #152 Gepost op: 23-02-2020, 19:05:00 »
In de hele vestnummerdiscussie snap ik eigenlijk niet waarom de mol überhaupt een ander nummer zou hebben dan de kandidaten. Als de mol vervolgens ook als kandidaat verder kan spelen in hetzelfde vest, is het toch helemaal niet nodig dat de mol een ander vest heeft? Of is het idee dat de andere kandidaten allemaal exact hetzelfde vest aan hadden, ipv verschillende vesten met hetzelfde nummer? Lekker in andermans zweet ;D
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline sejdisejdi

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 2: Mol laser
« Reactie #153 Gepost op: 23-02-2020, 19:16:28 »
In de hele vestnummerdiscussie snap ik eigenlijk niet waarom de mol überhaupt een ander nummer zou hebben dan de kandidaten. Als de mol vervolgens ook als kandidaat verder kan spelen in hetzelfde vest, is het toch helemaal niet nodig dat de mol een ander vest heeft? Of is het idee dat de andere kandidaten allemaal exact hetzelfde vest aan hadden, ipv verschillende vesten met hetzelfde nummer? Lekker in andermans zweet ;D

Mijn gedachte is dat ze gewoon 2 vesten hebben meegenomen naar de locatie en iedereen vervolgens naar een afgesloten kamer hebben gestuurd gedurende de opname. Onze mol nathan kreeg vest 3 en kandidaat 1 kreeg vest 4. Ik zie dit vooral als een oversight, dus na de run van K1 gaan ze terug naar hun kamers en brengt de regie vestje 4 naar de volgende kandidaat. Vervolgens kleed nathan zich om voor zijn run en houd hij gewoon zijn eigen vestje terwijl de regie het vestje 4 krijgt.

Offline FollowTheMoney

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 2: Mol laser
« Reactie #154 Gepost op: 23-02-2020, 19:17:57 »
Word ik paranoïde of staat er een N in beeld op de stellage?
(26:46 in de aflevering)

Offline jehnnnycash

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 2: Mol laser
« Reactie #155 Gepost op: 23-02-2020, 19:19:23 »
Houding lijkt verdacht veel op die van rob hier:

Ja eens, en het gegeven dat hij dus paintballervaring heeft; dat verklaart deze mooie kleine houding (geen uitstekende armen etc).

Offline sejdisejdi

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 2: Mol laser
« Reactie #156 Gepost op: 23-02-2020, 19:20:02 »
Word ik paranoïde of staat er een N in beeld op de stellage?
(26:46 in de aflevering)

waar is die bulldozer van Jan, want deze tunnel moet dieper

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 2: Mol laser
« Reactie #157 Gepost op: 23-02-2020, 19:49:24 »
Overall een toffe opdracht. Ik zie niks raars of opvallends in de beelden. Geen kandidaten die aan de verkeerde kant van het hek lopen of zo. Vanuit de Rob tunnel vind ik zijn biecht over zijn avonturen in de opdracht wat ongeloofwaardig overkomen.

Offline Danimol

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 2: Mol laser
« Reactie #158 Gepost op: 23-02-2020, 19:52:03 »
Over de vestnummerdiscussie.

Zo een vest (en gun) werkt op geïntegreerde batterijen. Ik weet redelijk zeker dat de productie daarom meer dan 2 setjes ter beschikking had. Nathan gaat als laatste, dus grote kans dat het vest voor hem simpelweg is ingeruild voor een nieuwe met volle accu.

De team-kleuren zijn trouwens inderdaad instantaan te programmeren, iemand vroeg dit.
« Laatst bewerkt op: 23-02-2020, 19:59:17 door Danimol »

Offline molton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hmmm
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 2: Mol laser
« Reactie #159 Gepost op: 23-02-2020, 20:02:19 »
Straks blijkt er gewoon een plausibele uitleg voor dat vest 4 niet meer werkte of oets dergelijks. Heb ik zelf ook altijd last van namelijk. (Althans, dat doe ik mezelf dan geloven.)
Over de vestnummerdiscussie.

Zo een vest (en gun) werkt op geïntegreerde batterijen. Ik weet redelijk zeker dat de productie daarom meer dan 2 setjes ter beschikking had. Nathan gaat als laatste, dus grote kans dat het vest voor hem simpelweg is ingeruild voor een nieuwe met volle accu.
Als de volgorde van uitzenden inderdaad de volgorde is geweest waarin ze naar binnen zijn gegaan, is dit een plausibele verklaring voor de verschillende nummers.

Kan ik in de Rob tunnel blijven zitten.
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)