Auteur Topic: [Aflevering 8] - Opdracht 2: Je draai vinden  (gelezen 16663 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 2: Je draai vinden
« Reactie #100 Gepost op: 3-03-2020, 22:18:11 »


Vraag 4 was wat het maximaal te winnen bedrag bij de opdracht "verkeer(d)" was waarbij Rob verkeersleider was. Rob biecht: "Hoeveel hadden jullie kunnen verdienen? Dus ik schreef op: veel meer..." Prachtige molbiecht met dat lachje erbij. ;D

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 2: Je draai vinden
« Reactie #101 Gepost op: 3-03-2020, 22:32:22 »
eens.  ::ok::
Maar wie kon de verkeersleider controleren?

Offline mocemole

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 2: Je draai vinden
« Reactie #102 Gepost op: 3-03-2020, 23:15:49 »
Wel heel vreemd dat Rob op elke vraag een fout antwoord geeft. En bij zijn eigen beurt ook gewoon fout antwoordt en draait. Hij sprokkelde nog 4 punten bij elkaar door toevallig de juiste antwoorden voor zijn neus te krijgen. De enige tactiek die hij heeft is te laten zien dat je ook expres foute antwoorden kan geven. Als "visser" kan dat wel tellen, je zou toch denken dat als Rob echt zo bezig is met het spel en de mol te vinden, bij iedereen vist naar antwoorden, hij hier toch wel opzettelijk een belangrijke vrijstelling aan zijn neus voorbij laat gaan. Hij kon bij zijn beurt toch het juiste antwoord geven en niet draaien? Iedereen wil die vrijstelling toch?

 

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 2: Je draai vinden
« Reactie #103 Gepost op: 4-03-2020, 00:07:46 »
Wel heel vreemd dat Rob op elke vraag een fout antwoord geeft. En bij zijn eigen beurt ook gewoon fout antwoordt en draait.

Hier krijgt hij idd een dik vet molpunt van me. Heel erg niet kandidaats idd.

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 2: Je draai vinden
« Reactie #104 Gepost op: 4-03-2020, 00:26:55 »
Als hij het antwoord niet (zeker) weet zou dit een prima tactiek kunnen zijn.

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 2: Je draai vinden
« Reactie #105 Gepost op: 4-03-2020, 03:54:16 »
Rob als mol heeft geen vrijstelling nodig. Maar zou een mol iedereen expres een oor aan naaien om een leuke tijd te hebben (want hij heeft duidelijk veel plezier erin  ::tandpastasmiley::)




Vraag 4 was wat het maximaal te winnen bedrag bij de opdracht "verkeer(d)" was waarbij Rob verkeersleider was. Rob biecht: "Hoeveel hadden jullie kunnen verdienen? Dus ik schreef op: veel meer..." Prachtige molbiecht met dat lachje erbij. ;D

Die zou zeker mooi zijn om te zien ja  ::rofl::


Offline Andreas99

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 2: Je draai vinden
« Reactie #106 Gepost op: 4-03-2020, 16:08:59 »
Iemand een idee wat deze Chinese tekens betekenen?

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 2: Je draai vinden
« Reactie #107 Gepost op: 4-03-2020, 16:18:31 »
Iemand een idee wat deze Chinese tekens betekenen?

Dit zegt mn fotoapp translator

Zodiac van Nathan is varken  ::rofl::

Offline ERdoubleD

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 2: Je draai vinden
« Reactie #108 Gepost op: 4-03-2020, 16:42:41 »
Google teanslate geeft : "certificaat van voltooiing".

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 2: Je draai vinden
« Reactie #109 Gepost op: 4-03-2020, 17:13:15 »
denk dat nathan gewoon de vrijstelling gunde aan mil, mil zat ook grote deels van de tijd op nathan toch?
blijf het raar vinden..
chipsverslaafde <3

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 2: Je draai vinden
« Reactie #110 Gepost op: 4-03-2020, 18:34:25 »
Ik neem aan dat op dat moment iedereen wil winnen (mol of kandidaat)

stel dat:
Nathan weet dat Mil het antwoord weet en ook dat Mil weet dat Nathan het antwoord weet.

Nathan kan dan twee dingen doen

- erop gokken dat Mil het goede antwoord invult en niet gaat draaien (in dat geval moet Nathan het goede antwoord geven)
- erop gokken dat Mil het foute antwoord invult en deze naar Nathan draait (in dat geval moet Nathan het foute antwoord geven)

Kennelijk gokte Nathan op het laatste

of

Nathan wist het antwoord echt niet en Mil won de opdracht omdat zij deze vraag beter wist dan Nathan..... dat kan natuurlijk ook
Wit is ook een kleur!

Offline m0ll0m

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 2: Je draai vinden
« Reactie #111 Gepost op: 4-03-2020, 20:09:10 »
Mil wist het nummer maar verwerkt er opzettelijk een foutje in: 17090 6537 18. En het moest zijn 17090 3765 18. Nathan heeft zijn kans verbruikt en Mil pakt de vrijstelling.
Ik snap niet helemaal welke kans Nathan hier kreeg... Als zij hem een kans had willen geven, dan had ze het goede antwoord moeten opschrijven. Dat had Nathan of zelf het goede antwoord kunnen geven (en niet draaien) of het niet weten en draaien.

Overigens: de laatste vraag is "in welke enveloppen zat geen geld". Dat is een gekke vraag, want bij mijn weten zat er in de benoemde enveloppen (Rat, Lukie4, Daisy, etc.) plusgeld en in de rest mingeld.

Offline Thiago

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 2: Je draai vinden
« Reactie #112 Gepost op: 4-03-2020, 20:27:36 »
Was het Mil die Drakenstad invulde?

Offline Jooffab

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 2: Je draai vinden
« Reactie #113 Gepost op: 4-03-2020, 20:56:34 »
Overigens: de laatste vraag is "in welke enveloppen zat geen geld". Dat is een gekke vraag, want bij mijn weten zat er in de benoemde enveloppen (Rat, Lukie4, Daisy, etc.) plusgeld en in de rest mingeld.

Ze konden oa kiezen uit Compuart en Molcrazy, daar zat dus geen geld in.
Fabienne

Offline Nijntjelief

  • Forumlid
  • We mogen weer!
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 2: Je draai vinden
« Reactie #114 Gepost op: 4-03-2020, 21:13:51 »
En ik hoorde de eerste keer: in welke envelop zat geld. Dus niet enveloppen, meervoud. Wellicht heeft ook Nathan dit verkeerd gehoord?

Offline DigiMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 2: Je draai vinden
« Reactie #115 Gepost op: 4-03-2020, 22:53:14 »
En ik hoorde de eerste keer: in welke envelop zat geld. Dus niet enveloppen, meervoud. Wellicht heeft ook Nathan dit verkeerd gehoord?

Ik ook! Daarom vond ik het eerst ook zo raar dat er vervolgens 2 namen genoemd werden die geen geld hadden.
Het is verstandiger een kaars te branden dan te klagen over de duisternis

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 2: Je draai vinden
« Reactie #116 Gepost op: 4-03-2020, 23:40:51 »
De Mol heeft maar een half woord nodig want die kent alle vragen en antwoorden...

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 2: Je draai vinden
« Reactie #117 Gepost op: 5-03-2020, 06:37:02 »
Ik snap niet helemaal welke kans Nathan hier kreeg... Als zij hem een kans had willen geven, dan had ze het goede antwoord moeten opschrijven. Dat had Nathan of zelf het goede antwoord kunnen geven (en niet draaien) of het niet weten en draaien.
Hij had de kans om zelf het goede antwoord te geven. Hij was als eerste aan de beurt. Die kans had hij moeten grijpen.

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 2: Je draai vinden
« Reactie #118 Gepost op: 5-03-2020, 16:54:55 »
En ik hoorde de eerste keer: in welke envelop zat geld. Dus niet enveloppen, meervoud. Wellicht heeft ook Nathan dit verkeerd gehoord?
Ik hoorde duidelijk enveloppen.

Offline Nijntjelief

  • Forumlid
  • We mogen weer!
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 2: Je draai vinden
« Reactie #119 Gepost op: 5-03-2020, 20:45:52 »
Ik de tweede keer terugluisterend ook, maar in eerste instantie niet. Pluisje in mij oor, denk ik, misschien Nathan ook? Vachtpluisjes, van zijn mollen-pelsje? Of juist van die van Mil?  ;D