Poll

Live finale?

Ja, tof!
Nee, liever niet...

Auteur Topic: Speculeren over de live-finale/ontknoping  (gelezen 36673 keer)

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Speculeren over de live-finale/ontknoping
« Reactie #320 Gepost op: 12-03-2020, 18:12:47 »
Er zijn zeker bioscopen die de finale live vertonen. Kan deze alleen zo snel niet vinden in Amsterdam. Weet het wel zeker van de Pathé bioscoop in Zaandam, dat is ca. 12 minuten met de trein vanaf Amsterdam Centraal (6 minuten vanaf Amsterdam Sloterdijk). Bioscoop op 5 minuten lopen van het station, prima te doen.
Er zijn ook nog andere steden natuurlijk, kan je een uitstapje van maken in plaats van Amsterdam.

Alle bijeenkomsten met meer dan 100 personen zijn verboden. Vraag me af of die bioscopen dan nog open gaan?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline vickypollard

  • Forumlid
Re: Speculeren over de live-finale/ontknoping
« Reactie #321 Gepost op: 12-03-2020, 18:15:00 »
Ik vind het wel mooi dat het niet doorgaat. Hopelijk levert de besloten opname een lekker ouderwetse finale en onthulling op!

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Speculeren over de live-finale/ontknoping
« Reactie #322 Gepost op: 12-03-2020, 18:19:16 »
Alle bijeenkomsten met meer dan 100 personen zijn verboden. Vraag me af of die bioscopen dan nog open gaan?

Aanmeldingen zijn al gesloten. Advies is om niet te komen.
https://www.avrotros.nl/winkel/evenementen/item/beleef-de-finale-van-wie-is-de-mol-in-de-bioscoop/
« Laatst bewerkt op: 12-03-2020, 18:20:55 door Brtdm »
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: Speculeren over de live-finale/ontknoping
« Reactie #323 Gepost op: 12-03-2020, 18:22:21 »
Sterker nog, de finale is zonder publiek  ::oink::

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: Speculeren over de live-finale/ontknoping
« Reactie #324 Gepost op: 12-03-2020, 18:27:08 »
Jammer voor de productie maar natuurlijk een begrijpelijke en goede beslissing ::jaja::

Eens! Zelf ben ik niet per se voor een live-finale, maar voor heel veel anderen is het juist fijn. Daarom is het jammer dat de finale daarom zonder publiek is, maar inderdaad een begrijpelijke keuze!
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: Speculeren over de live-finale/ontknoping
« Reactie #325 Gepost op: 12-03-2020, 19:04:47 »
Over "be careful what you wish for" gesproken. :P

Jammer, ik was wel van plan om te komen, maar helaas...
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: Speculeren over de live-finale/ontknoping
« Reactie #326 Gepost op: 12-03-2020, 19:07:19 »
De webredactie van AVROTROS zou ook wel iets duidelijker mogen communiceren.

Bovenaan staat nog steeds:

FINALE IN VONDELCS

Op zaterdag 14 maart is het zover, de spannende finale van Wie is de Mol? Kom het gratis beleven in het Vondelpark in Amsterdam! 

De ontmaskering van de Mol is op zaterdagavond 14 maart live bij VondelCS in Amsterdam. Nog één keer stelt presentator Rik van de Westelaken de vraag: 'Wie is... de Mol?'.

Kijk de uitzending op een groot scherm en beleef de ontknoping van het seizoen live met de kandidaten en andere Wie is de Mol? fans op het plein bij VondelCS in Amsterdam. Het evenement is vrij toegankelijk, dus zorg ervoor dat je er op tijd bent voor de beste plaatsen. Voor leden van AVROTROS is een VIP-vak, meer informatie hierover kun je vinden op de site van AVROTROS. 


Om dit onderaan de pagina pas tegen te spreken;

Coronavirus

In navolging van de laatste ontwikkelingen rondom het Corona-virus zal de live-finale van Wie is de Mol? van aanstaande zaterdag, zonder publiek plaatsvinden. De finale van Wie is de Mol? wordt opgenomen in een besloten studio en live uitgezonden om 20.30 uur op NPO1. Het is niet meer mogelijk voor pers om hier bij aanwezig te zijn. 

Woosie down?

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: Speculeren over de live-finale/ontknoping
« Reactie #327 Gepost op: 12-03-2020, 19:09:32 »
De webredactie van AVROTROS zou ook wel iets duidelijker mogen communiceren.
[/i]
Ja, en ik vind dat nieuwsbericht waar Brtdm naar linkte ook wel tegenstrijdig. ::rofl::

Citaat
BELEEF DE FINALE VAN WIE IS DE MOL? IN DE BIOSCOOP!
14 MAART 2020
Bekijk samen de finale van Wie is de Mol? live bij een bioscoop bij jou in de buurt!

UPDATE: Naar aanleiding van de ontwikkelingen rond het coronavirus raden wij u aan om het advies van het RIVM te volgen en niet naar de bioscoop te gaan.

Op zaterdag 14 maart is het eindelijk zo ver: de finale van het 20ste seizoen! Tijdens deze avond wordt antwoord gegeven op dé vraag waar we ons al weken mee bezig houden: Wie is de Mol?

Wil jij de finale op een groot bioscoopscherm, met een bak popcorn* bekijken? Dat kan! Samen met verschillende bioscopen door heel Nederland en AVROTROS beleef je de avond groots mee. Maar wees er snel bij: er is maar een aantal tickets beschikbaar per locatie.

WAAR EN WANNEER
Datum: zaterdag 14 maart
Aanvang: vanaf 19.30u
Start finale: 20.30u

Tickets zijn te verkrijgen via Kinepolis, Pathé en Vue.
*Naast je tickets krijg je bij de locaties van Kinepolis nog een gratis bak popcorn erbij!
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Speculeren over de live-finale/ontknoping
« Reactie #328 Gepost op: 12-03-2020, 19:46:19 »
De info over het ( vrijblijvende) advies voor evenementen Met meer dan 100 deelnemers is nog relatief nieuw dus niet alles is erop aangepast.

Verder is het geen strikt verbod omdat er geen controle op zal worden uitgevoerd en geen maatregelen kunnen  worden gehangen aan het niet naleven.

Maar op aantal media is toch al wel duidelijk gecommuniceerd dat de ontknoping as zaterdag Zonder publiek zal zijn en dat de mfd helaas is afgelast Ivm het risico op verspreiding van corona

Offline MoLingo

  • Forumlid
  • 你懷疑我是鼹鼠嗎?
Re: Speculeren over de live-finale/ontknoping
« Reactie #329 Gepost op: 12-03-2020, 19:47:15 »
Een finale net zoals vroeger, maar ik kan me voorstellen dat de mol en kandidaten na maandenlange radiostilte het wel leuk vinden om als popsterren ontvangen te worden.
罗本是卧底! (Rob dus!)

Offline vickypollard

  • Forumlid
Re: Speculeren over de live-finale/ontknoping
« Reactie #330 Gepost op: 12-03-2020, 19:52:32 »
De info over het ( vrijblijvende) advies voor evenementen Met meer dan 100 deelnemers is nog relatief nieuw dus niet alles is erop aangepast.



Het is geen vrijblijvend advies. Het is letterlijk "evenementen met meer dan 100 deelnemers worden in heel Nederland afgelast." Geen discussie mogelijk dus.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Speculeren over de live-finale/ontknoping
« Reactie #331 Gepost op: 12-03-2020, 19:52:45 »
Een finale net zoals vroeger, maar ik kan me voorstellen dat de mol en kandidaten na maandenlange radiostilte het wel leuk vinden om als popsterren ontvangen te worden.

Dat gebeurd ook, ze zijn net zo populair als Ronaldo.  :P
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline DigiMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Speculeren over de live-finale/ontknoping
« Reactie #332 Gepost op: 12-03-2020, 19:53:14 »
Ik vind het wel mooi dat het niet doorgaat. Hopelijk levert de besloten opname een lekker ouderwetse finale en onthulling op!

Helemaal mee eens!

Natuurlijk een domper voor de makers, maar persoonlijk vind ik dit wel zo prettig.
Het is verstandiger een kaars te branden dan te klagen over de duisternis

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: Speculeren over de live-finale/ontknoping
« Reactie #333 Gepost op: 12-03-2020, 19:53:53 »
De info over het ( vrijblijvende) advies voor evenementen Met meer dan 100 deelnemers is nog relatief nieuw dus niet alles is erop aangepast.

Verder is het geen strikt verbod omdat er geen controle op zal worden uitgevoerd en geen maatregelen kunnen  worden gehangen aan het niet naleven.

Maar op aantal media is toch al wel duidelijk gecommuniceerd dat de ontknoping as zaterdag Zonder publiek zal zijn en dat de mfd helaas is afgelast Ivm het risico op verspreiding van corona

Maar als AVROTROS een keuze maakt - m.i. de enige juiste - om de live finale niet door te laten gaan, dan is het toch niet onredelijk om op je websites eenduidige informatie te geven?
Woosie down?

Offline MoLingo

  • Forumlid
  • 你懷疑我是鼹鼠嗎?
Re: Speculeren over de live-finale/ontknoping
« Reactie #334 Gepost op: 12-03-2020, 19:54:48 »
Dat gebeurd ook, ze zijn net zo populair als Ronaldo.  :P

Niet slim wat Ronaldo hier doet. Beter is met de elleboog...  ::rofl::
罗本是卧底! (Rob dus!)

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Speculeren over de live-finale/ontknoping
« Reactie #335 Gepost op: 12-03-2020, 20:01:48 »
Ik zit net de reacties op twitter te lezen op het nieuws dat er geen publiek aanwezig kan zijn.
Vrijwel iedereen is blij.  ;D
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Speculeren over de live-finale/ontknoping
« Reactie #336 Gepost op: 12-03-2020, 20:03:47 »
Beter. Je wilt niet dat het in Nederland wordt zoals in Italië. Daar zijn binnen 48 uur bijna 300 doden en 5000 besmettingen bij gekomen. Wel typisch dat er pas nadat de overheid bijeenkomsten met meer dan 100 person verbiedt, wordt aangekondigd dat het zonder publiek wordt gehouden.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: Speculeren over de live-finale/ontknoping
« Reactie #337 Gepost op: 12-03-2020, 20:08:30 »
Beter. Je wilt niet dat het in Nederland wordt zoals in Italië. Daar zijn binnen 48 uur bijna 300 doden en 5000 besmettingen bij gekomen. Wel typisch dat er pas nadat de overheid bijeenkomsten met meer dan 100 person verbiedt, wordt aangekondigd dat het zonder publiek wordt gehouden.

Het had inderdaad koninklijker gekund. Maar de uitkomst is gelukkig dezelfde. Veiligheid voor alles.
Woosie down?

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Speculeren over de live-finale/ontknoping
« Reactie #338 Gepost op: 12-03-2020, 20:16:41 »
Het is geen vrijblijvend advies. Het is letterlijk "evenementen met meer dan 100 deelnemers worden in heel Nederland afgelast." Geen discussie mogelijk dus.

Ik noem het vrijblijvend. En waarom dat leg ik verder uit, omdat er geen maatregelen zijn en ze niet elke organisator kunnen bereiken ( ze kennen niet elk event)
Scholen zijn bv open en ook daar zijn meer dan 100 mensen, ook openbaar Vervoer en vluchten binnen Europa zijn nog gewoon toegestaan.

Ik denk dat we morgen of uiterlijk maandag weer nieuwe maatregelen krijgen. Maar dat is off topic

Offline vickypollard

  • Forumlid
Re: Speculeren over de live-finale/ontknoping
« Reactie #339 Gepost op: 12-03-2020, 20:25:55 »
Ik zit net de reacties op twitter te lezen op het nieuws dat er geen publiek aanwezig kan zijn.
Vrijwel iedereen is blij.  ;D

Op Facebook en Insta ook. Lijkt me een vrij duidelijk signaal voor de makers...