Auteur Topic: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september  (gelezen 426103 keer)

Offline S(M)10

  • Forumlid
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #520 Gepost op: 10-07-2020, 07:53:09 »
Hij staat op 5 september in de gids. ;)

Offline Nicky991

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Reality/SoapVerslaafd
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #521 Gepost op: 10-07-2020, 12:52:52 »
leuk

ga ik zeker weten weer kijken


aangezien dat we nu ook geen robinson hebben, dus dit neemt mooi dat plekje in voor dit jaar

Robinson 2023 Favorieten: Roosmarijn, Eva, Krista, Iris E, Maxim

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #522 Gepost op: 10-07-2020, 19:00:05 »
Hij staat op 5 september in de gids. ;)

En maand er voor staat het molboekje dus ergens in juli al namen????

Offline Mol-Cooper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hey!
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #523 Gepost op: 11-07-2020, 07:47:09 »
Ik had al paar weken geleden gezien dat het seizoen 5 september zou starten dus ik denk dat de kandidaten bekendmaking eind juli is want het molboekje komt ook 4 augustus uit.
Hallo! Hello! Bonjour! 你好! Hej! Hei! გამარჯობა! Γεια! Aloha nui! Dia duit! Halló! Halo! Ciao! こんにちは! Сәлем! 안녕! Xin chào! Merhaba! Salaan! Hola! Olá!

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #524 Gepost op: 11-07-2020, 13:46:01 »
Daphne Bunskoek is gepolst voor het extra WIDM-seizoen. Dit zou ze meermaals openlijk hebben besproken in een vergadering bij RTL, waar ze tegenwoordig werkt. Het is dus écht een All-Star seizoen, ook al was dit natuurlijk al vrij helder. Of ze op het aanbod is ingegaan weet ik niet. (Een moeder van een vriendin, werkzaam bij RTL, vertelde dit).

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #525 Gepost op: 11-07-2020, 13:55:24 »
 ::oink::

Dan lijkt het me een seizoen met "vroege afvallers"
Frankje Lapi

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #526 Gepost op: 11-07-2020, 14:04:59 »
Oooh Daphne die wil ik nog wel een keer zien ja ::jaja::
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #527 Gepost op: 11-07-2020, 14:10:22 »
Daphne Bunskoek is gepolst voor het extra WIDM-seizoen. Dit zou ze meermaals openlijk hebben besproken in een vergadering bij RTL, waar ze tegenwoordig werkt. Het is dus écht een All-Star seizoen, ook al was dit natuurlijk al vrij helder. Of ze op het aanbod is ingegaan weet ik niet. (Een moeder van een vriendin, werkzaam bij RTL, vertelde dit).

Dat is fijne informatie om te weten. Daphne presenteerde in November koffietijd (idem voor Loretta trouwens), dus ik denk dat ze uiteindelijk niet is ingegaan op het aanbod  :-[.



Jung-es, ik heb even gekeken naar alle sociale media activiteiten van alle mogelijke ''all-stars'' kandidaten. En kom tot de conclusie dat het scenario van een full on all-stars cast héél erg klein is. Van alle kandidaten blijven deze mensen over:

De ''ik zit bijna nooit op sociale media'' of heb géén account personen:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Onzeker:
Ellie Lust - Bracht boek uit in november 2019
Yvonne Coldeweijer - Alleen een paar posts in november 2019
Loes Haverkort - Zat in ''ibiza'' volgens haar Instagram, maar post daar één foto op 1 november
Ron Boszhard - Actief in november op Instagram, maar posts kunnen van tevoren zijn gemaakt

Meest zeker:
Peggy Vrijens - Post alleen één foto op 17 november

Nadja Hüpscher - Heeft een stilte rond die tijd

Hans Schiffers - Stilte rond de opnamens

Viktor Brand - Alleen throwback foto's in opnametijd

Diederik Jekel - Alleen één foto in opnametijd op 17 november

Nikkie de Jager - Stil in opnametijd, en de uitgelekte foto (tbh enige die echt héél erg zeker is)


Aangezien we die foto van Nikkie hebben lijkt het meest aannemelijke scenario Nikkie (tweede kans twist) + 9 nieuwe BN'ers.

Deze mag wel even weer ge-update worden:

Meest zeker
Nikkie De Jager (S19) - Uitgelekte foto
Diederik Jekel (S17) - Nikkie & Diederik volgen elkaar, en Diederik post alleen één foto op 17 november
Gijs Staverman (S5) - Is exact tijdens de opnamens in Amerika voor een ''road trip'' met zijn familie wat natuurlijk het ultieme dekmantel is  ::vergroot::

De misschien
Viktor Brand (S15) - Alleen throwback foto's tijdens de opnamens
Hans Schiffers (S10) - Stilte rond de opnamens
Peggy Vrijens (S06) - Post alleen één foto op 17 november
Nadja Hüpscher (S07) - Stilte tijdens de opnamens
Loes Haverkort (S17) - Zat in ''ibiza'' volgens haar Instagram, maar post daar één foto op 1 november van die gehele trip

De onzeker
Ellie Lust (S16) - Bracht boek uit in november 2019, maar geen concrete bewijsmiddelen
Ron Boszhard (S17) - Actief in november op Instagram, maar posts kunnen van tevoren zijn gemaakt


 

« Laatst bewerkt op: 11-07-2020, 14:35:56 door Sanmol »

Online mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #528 Gepost op: 11-07-2020, 17:21:32 »
Misschien dat we nog wat kunnen met mensen die elkaar opeens volgen van widm?
chipsverslaafde <3

Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #529 Gepost op: 13-07-2020, 10:14:49 »
Ik hooooop op joep van deudekom  ::jaja::

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #530 Gepost op: 13-07-2020, 15:52:11 »
Ah, dan doet Daphne inderdaad vast niet mee (of ze moet weer erg vroeg zijn afgevallen, maar dat lijkt me niet, dan zou ze van tevoren wel 3 weken uitgeroosterd zijn geweest.

Mij lijkt het ook erg leuk om Hans Schiffers of Vera Mann weer terug te zien!


Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #532 Gepost op: 14-07-2020, 16:02:48 »
Ach, wat sneu voor die Max dat ie de hele dag Instagram af heeft moeten speuren naar kandidaten  ::)

Volgens mij hebben ze/heeft die Max gewoon letterlijk stukken tekst uit verschillende posts hier overgenomen en op zijn presentatieblaadje gezet. Maargoed, het is en blijft Telegraaf en die zijn altijd nogal raar, valt me nog mee dat die ene vrouw er niet is die alles liep af te kraken vorig jaar  ::rofl::
Frankje Lapi

Online Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #533 Gepost op: 14-07-2020, 16:05:32 »
Ach, wat sneu voor die Max dat ie de hele dag Instagram af heeft moeten speuren naar kandidaten  ::)

Volgens mij hebben ze/heeft die Max gewoon letterlijk stukken tekst uit verschillende posts hier overgenomen en op zijn presentatieblaadje gezet. Maargoed, het is en blijft Telegraaf en die zijn altijd nogal raar, valt me nog mee dat die ene vrouw er niet is die alles liep af te kraken vorig jaar  ::rofl::
Ja die Max heeft ook een RealityNet account en was afgelopen week online.
Så hva gjør vi nå?

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #534 Gepost op: 14-07-2020, 16:40:27 »
Ach, wat sneu voor die Max dat ie de hele dag Instagram af heeft moeten speuren naar kandidaten  ::)

Volgens mij hebben ze/heeft die Max gewoon letterlijk stukken tekst uit verschillende posts hier overgenomen en op zijn presentatieblaadje gezet. Maargoed, het is en blijft Telegraaf en die zijn altijd nogal raar, valt me nog mee dat die ene vrouw er niet is die alles liep af te kraken vorig jaar  ::rofl::

En dat noemen ze tegenwoordig journalistiek ::ohno:: Achja, ik heb sowieso al weinig met de Telegraaf, maar dat is een andere discussie ;D
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline MaxvdBroek

  • Forumlid
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #535 Gepost op: 14-07-2020, 16:53:07 »
En dat noemen ze tegenwoordig journalistiek ::ohno:: Achja, ik heb sowieso al weinig met de Telegraaf, maar dat is een andere discussie ;D

Hoi! Prima dat je je mening hebt hoor. In al mijn video's over Wie is de Mol noem ik geregeld het WIDM.com-forum als bron. Geen zorgen dus, ik bedoel het helemaal goed, love you all ::hug:: Mochten jullie tips hebben of het liever anders willen zien, be my guest en stuur me vooral een berichtje!

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #536 Gepost op: 14-07-2020, 17:03:58 »
Hoi! Prima dat je je mening hebt hoor. In al mijn video's over Wie is de Mol noem ik geregeld het WIDM.com-forum als bron. Geen zorgen dus, ik bedoel het helemaal goed, love you all ::hug:: Mochten jullie tips hebben of het liever anders willen zien, be my guest en stuur me vooral een berichtje!

Ik had het wellicht anders moeten formuleren. Was niet persoonlijk bedoeld uiteraard :-\\
Het is meer dan ik bepaalde keuzes van de Telegraaf in algemeniteit qua nieuwsvoorzieningen / bepaalde artikelen 'apart' en/of clickbait-achtig vind i.p.v. de lezer informeren over het nieuws in de wereld (niet altijd hoor), dus vandaar dat ik wellicht kijken naar de bovenstaande reacties zo reageerde.

Een hele discussie hierover starten is natuurlijk niet de bedoeling, dus het lijkt mij het beste als we het hierbij laten. Laten we het erop houden dat de Telegraaf niet mijn krant/nieuwssite is ::jaja::

En nu weer on-topic zou ik zeggen ::jaja::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline JuliaMol

  • Forumlid
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #537 Gepost op: 16-07-2020, 14:45:08 »
Ik heb nog iets over Peggy Vrijens naast haar stilte die al opviel. Los van het feit dat ze dus tussen 19 oktober en 17 november precies stil is. Onder haar post van 17 november vraagt een fan wanneer ze eindelijk weer eens op TV te zien is. Dit is vervolgens haar reactie..



Zeer interessant als je het mij vraagt. Al kan je je ook afvragen of zelfs zo'n reactie niet te gewaagd is als je net 1 dag (oid) terugkomt van de opnames, dus dat zou dan weer een contra reden zijn.
Misschien weet iemand of ze inderdaad nog daarna op TV is geweest voor iets waarover ze daar sprak?

Soms heeft ze wel vaker een ''stilte'' (stuk of drie keer te vinden afgelopen twee jaar) maar die is nooit zo lang als deze, een week of anderhalf vaak max.

Mensen als Peggy (met haar ''sjekkels'' en oorlogverklaring) en bijvoorbeeld Nadja met haar overdreven gemol vielen in ieder geval in hun tijd wel op dus zouden wat mij betreft wel in zo'n all-stars seizoen passen.
« Laatst bewerkt op: 16-07-2020, 14:48:59 door JuliaMol »

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #538 Gepost op: 16-07-2020, 15:00:05 »
Oehh, goed gevonden! Dit lijkt me eigenlijk wel een "zekerheidje".  ::jaja::

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #539 Gepost op: 16-07-2020, 15:17:37 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Edit: Het valt me nu net op - en misschien ben ik gek, maar opeens volgen Peggy & Nadja elkaar op Instagram en dat was eerder niet zo  ???.

Edit edit: I'M SCREAMING. Op 17 november liked Nadja een post van Ron - maar Nadja volgt Ron helemaal niet  ::vergroot::. We zijn iets op het spoor meiden.
« Laatst bewerkt op: 17-07-2020, 12:38:35 door Heinz, Reden: Berichten samengevoegd »