Auteur Topic: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september  (gelezen 430429 keer)

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #560 Gepost op: 16-07-2020, 23:19:47 »
Ja dat van Tina had ik laatst ook al gezien, zou zo zo zo leuk zijn  ::bravo::

Maar OMG Petra, hoe gaaf is dat dan? Goed gevonden HIDM!!
Frankje Lapi

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #561 Gepost op: 16-07-2020, 23:25:06 »
Ja dat van Tina had ik laatst ook al gezien, zou zo zo zo leuk zijn  ::bravo::

Maar OMG Petra, hoe gaaf is dat dan? Goed gevonden HIDM!!

Ik ga heel eerlijk zijn en zeggen dat ze geen oud mollen mee gaan nemen voor een all stars seizoen, omdat oud mollen weten hoe de mollen hun instructies krijgen. Dat zou oneerlijk zijn voor de andere kandidaten. Bovendien wil je niet twee keer dezelfde mol hebben   ::rofl::.



Denk dat vandaag echt promo opnamens was Nikkie post net dit op haar Twitter:

https://twitter.com/NikkieTutorials/status/1283868589582360581?s=20
« Laatst bewerkt op: 16-07-2020, 23:32:57 door Sanmol »

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #562 Gepost op: 16-07-2020, 23:53:23 »
Waar doel je precies op dan? Want
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Frankje Lapi

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #563 Gepost op: 17-07-2020, 00:01:54 »
Waar doel je precies op dan? Want
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #564 Gepost op: 17-07-2020, 09:08:55 »
Volgens Rik zijn Instagram was hij 4 uur geleden op "geheime missie" & wachten op zijn "kompanen". Misschien filmen ze de reveal van de kandidaten vandaag?

Op de laatste Instagram story staat de crew ... waaronder Viviënne. Zou dat een grapje zijn?

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #565 Gepost op: 17-07-2020, 11:34:22 »
Dus, de mensen die tot nu toe echt een goede mogelijkheid zijn / vrij zeker zijn:
Nikkie
Nadja
Peggy
Ron
Tina
Petra
Diederik

- De "vroege afvallers" theorie kan de prullenbak in
- De "eerste letters van het bericht van Rick" kan de prullenbak in

Ervan uitgaande dat ze geen mensen uit hetzelfde seizoen doen, kunnen we van iedereen die op het lijstje stond van mediastiltes al schrappen:
- Liz (S6), Yvonne C (S17), Sigrid (S17), Bella (S18), Loes (S18), Simone (S18), Jaike (S20)

Houden we over:

Mogelijke kandidaten:
Hans - 27 oktober t/m 20 november
Kim - 28 oktober t/m 24 november 3 posts waaronder 2 promo's voor 'Citroenstraat 10'
Hanna - 31 oktober t/m 18 november 3 posts die ook eerder gemaakt kunnen zijn
Horace - 28 oktober t/m 19 november
Patrick Stoof - 1 november t/m 16 november 2 posts, waarvan hij in 1 post tickets aanbiedt via ticketsswap omdat hij "niet kan."
Dio - postte in die periode sowieso al bijna nooit iets
Marit - 12 oktober t/m 14 november
William - 26 september t/m 18 november
Liesbeth Staats - postte in die periode sowieso al bijna nooit iets
Daniël - postte in die periode sowieso al bijna nooit iets
Kees - 21 oktober t/m 27 november alleen promo's voor het Perfecte Plaatje (Instagram)
Owen - post van 31 oktober t/m 17 november foto's die niet per se aantonen dat hij in Nederland was
Sofie - 1 november t/m 22 december - is in "New York" zegt ze zelf
Evelien B - 29 oktober t/m 18 november 1 post die niet per se aantoont dat ze in Nederland was
Viktor - 29 oktober t/m 17 november
Carolina - 7 oktober t/m 17 november
Chris Z - 21 oktober t/m 14 november
Margriet - 17 oktober t/m 26 november alleen promo's voor How To Be A Man
Marjolein - 24 oktober t/m 27 december
Taeke - 30 oktober t/m 3 januari

Oh en dan deze nog:
Toprak - 17 oktober t/m 19 november: 2 posts die niet perse aantonen dat ze in Nederland was

Waarschijnlijk niet, maar wel opvallend (en mensen die ik wel verwachtte):
Roeland - was (als het goed is) op het filmfestival in Leeuwarden wat plaats vondt tussen 6 en 10 november. Al hoewel ik dat niet zeker weet.
Victoria - wel een stilte tussen 15 november en 10 december..
Sander de Heer - wel een stilte tussen 30 november en 17 december..
Milouska - wel een stilte tussen 16 november en 10 december..
Manuel - wel een stilte tussen 23 oktober en 10 november
Barbara - wel een stilte tussen 9 oktober en 2 november
Marion - wel maar 1 post tussen 7 oktober en 4 november

Niet gecheckt i.v.m. geen Instagram:
Marc-Marie
Yvon
Roderick
Loretta (gecheckt door Sanmol, was gewoon bij koffietijd)
Karin
Rop
Robèrt

Overigens was Sarah Chronis in de opnameperiode gewoon in Nederland als het goed is, dus zou Karin hier wel weer mee zijn gegaan als kandidatenbegeleidster?

Iemand tijd en zin om nog het één en ander uit te zoeken?  ;D ik zal trouwens vast destijds een aantal foutjes gemaakt hebben met zoeken + ik heb de mensen uit de onbekende seizoenen nooit gezocht. Misschien doet een George of Elise wel mee? Maar bijv. Marc-Marie vind ik ook nog steeds een mogelijkheid  ::jaja::
Frankje Lapi

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #566 Gepost op: 17-07-2020, 13:13:10 »
Ik blijf het jammer vinden dat er een seizoen met oud-kandidaten lijkt te komen.
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #567 Gepost op: 17-07-2020, 13:39:20 »
Is het geen beter idee om de afleveringen zelf even af te wachten voordat we gaan zeggen of een all-stars editie leuk is of niet?
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #568 Gepost op: 17-07-2020, 15:34:11 »
Is het geen beter idee om de afleveringen zelf even af te wachten voordat we gaan zeggen of een all-stars editie leuk is of niet?

Heb zeker zin in een nieuw seizoen, maar het idee van "all-stars" trekt me niet echt. Maar ik laat me heel graag verrassen. :)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Uil

  • Forumlid
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #569 Gepost op: 17-07-2020, 16:18:55 »
Mij trekt een seizoen met nieuwe kandidaten me ook meer, maar ik zal zeker weer gaan kijken. En dan goede kans dat ik het na twee afleveringen allemaal wel weer prima vind  ::rofl::

Nog meer dan in een WidM seizoen kijk ik wat argwanend naar zo een theorie over wie er mee zouden doen  :P

Offline JuliaMol

  • Forumlid
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #570 Gepost op: 17-07-2020, 16:25:50 »
Ik heb Rick letterlijk in een podcast (afgelopen seizoen) geloof ik horen zeggen op een vraag ''welke kandidaat was nou jouw favoriet (oid) en ging er te snel uit'' onder meer Horace Cohen (er werden meer namen genoemd, volgens mij ging het ook kort over Tina, die vraag en antwoorden van hem daarop zouden nog wel interessant kunnen zijn). Nu las ik hier ergens in het topic (weet niet meer waar) dat Horace Cohen echt in Nederland zou zijn die periode ondanks zijn instagram stilte op de bekende datum.

Edit: het gaat om podcast 2 van seizoen 2020 waarin er binnen een paar sec gerefereerd wordt aan Horace.
« Laatst bewerkt op: 17-07-2020, 16:29:01 door JuliaMol »

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #571 Gepost op: 17-07-2020, 16:30:11 »
Horace zou ook voor de hand liggen om in een allstar reeks te zijn naar mijn mening
- Had de mol bijna ontdekt in afl 1 in de dus
- Is een karakter en speler van het spel
- Ging er te vroeg uit
- Heeft de uitspraak 'Trust Noboby' geïntroduceerd/gefluisterd

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #572 Gepost op: 17-07-2020, 16:49:34 »
Ja dat van Horace herinner ik me ook, goede opmerking JuliaMol!

Zou leuk zijn  ::jaja::
Frankje Lapi

Offline JuliaMol

  • Forumlid
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #573 Gepost op: 17-07-2020, 16:53:52 »
Ook opvallend in WIDM podcast 2 van seizoen 2020. Op 35:30 komt afvaller Tina aan het woord die letterlijk zegt : ''Ik zou het heerlijk vinden als er nog een soort van flapdrollen editie kwam.. die er nooit gaat komen...''  ''Zou ik geweldig vinden want dan zou ik mij wellicht anders opstellen''.

Op dat moment was de All-Stars editie natuurlijk al opgenomen.  ::vergroot::

Offline desiroos

  • Forumlid
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #574 Gepost op: 17-07-2020, 17:02:37 »
Goed bezig allemaal!
Ik wil er nog bij toevoegen dat ik een persoon heb gezien op een plek waar ik hem normaal niet zie. En ik ben er bijna iedere dag zelf. Nu kan het zijn dat hij bezig is met andere dingen aangezien deze persoon wel vaker in de media voor komt. Maar ik houd het in de gaten voor jullie! (Nee ik ga niet zeggen over welke persoon dit gaat. Aangezien ik helemaal fout kan zitten en zoiezo zo de privacy schendt. En ik heb al gezegd dat ik er bijna elke dag zelf ben. Dus ik volg deze persoon niet. Het is alleen dat ik hem toevallig zo af en toe tegen het lijf loop.) En voor jullie, ja het is een mannelijk persoon. Succes met raden  ::rofl:: (ik zeg alleen niets totdat het uit is zoals hierboven uitgelegd.)

Offline JuliaMol

  • Forumlid
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #575 Gepost op: 17-07-2020, 17:33:34 »
Heel risicovol omdat 1 fout een jaartal al niet meer kloppend maakt bij mogelijke andere kandidaten, maar oke.

vrouwen
- Tina de Bruin (2020)
- Nikkie de Jager (2019)
- Nadja Hupscher (2007)
- Peggy Vrijens (2006)
- ? (Petra?)

mannen
- Ron Boszhard (2018)
- Diederik Jekel (2017) (?)
- Horace Cohen (2011) (?)
- ?
- ?

Ervanuitgaande geen meerdere uit hetzelfde jaar en dat ze geen Mol kiezen. En je kan je afvragen wie nou all-stars/spraakmakend/opvallend (in hun tijd) waardig zijn/waren.

MANNEN
2005
Gijs ?
: veel foto's van locatie van roadtrip zou wel erg ver gezocht zijn met gesimuleerde oude foto's.
Jim NEE: Zeer actief op FB tijdens opnames
Roeland NEE: Aanwezig op Noordelijk Filmfestival tijdens opnames
Sander NEE: In Nederland tijdens opnames en met familie te zien op socials
Marc-Marie NEE: Aanwezig bij DWDD op 8 nov

2008
Joris NEE: koffietijd 4nov
Coen NEE: Ziggo Sport 3nov
Edo ?: Geen insta en FB te inactief voor betrouwbare uitspraken, als winnaar betwist ik het echter ernstig.
Patrick NEE: In Nederland.

2009
Hans NEE: aanwezig bij zijn radioprogramma tijdens opnames
Sebastiaan ?: niet aannemelijk items in buitenland via LINDA (kan vooraf zijn opgenomen) voor de rest weinig actieve socials.
Dennis ? niet aannemelijk, weg van TV en aan het werk (insta) tijdens opnames
Rick ?: Geen duidelijke info of actieve social om betrouwbare uitspraak over te doen gevonden


Zal het nog verder bijwerken later, geen tijd meer.
« Laatst bewerkt op: 17-07-2020, 20:14:04 door JuliaMol »

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #576 Gepost op: 17-07-2020, 18:39:42 »
Lekker bezig  ::bravo::

Kees (S13) zou mij trouwens niks verbazen. Een mol ertussen zou ook wel leuk zijn. Fijn dat je iig dit lijstje wil maken  ::jaja::
Frankje Lapi

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #577 Gepost op: 17-07-2020, 18:57:06 »
Wow, ben je even een tijdje niet met Wie is de Mol bezig en zijn er zo 29 pagina’s vol met dingetjes over het extra seizoen van 2020. Leuk!

Heb even het een en ander doorgelezen en hier even wat info (voor wat het waard is)

Nadja Hupscher lijkt mij persoonlijk leuk hoor, maar lijkt me tegelijk niet aannemelijk. Ze heeft net een boek uitgebracht dus de kans is groot dat ze gewoon druk was met schrijven. Daarnaast zag ik een reactie van een meisje op youtube die beweerd Nadja persoonlijk te kennen en vertelde dat zij heeft gezegd dat ze Wie is de Mol destijds nep en niet leuk vond..
Lijkt me stug dat of all people uitgerekend zij dan in het allstar seizoen te zien is.

Edit: wél opmerkelijk dat ze een foto liked van Ron Boszhard, tijdens de opnameperiode terwijl ze hem verder niet volgt.

Wat betreft Nikkie, dat lijkt me vrij aannemelijk. Zowel het feit dat ze een van de bekendste deelnemers ooit is als het feit dat ze voortijdig weg moest ivm familie problemen.
En er is natuurlijk die foto met Rick..

Peggy Vrijens lijkt me een leuke optie! ik denk persoonlijk niet dat die reactie op instagram een aanleiding is maar zij lijkt me wel een goede optie vanwege haar instagram stilte (ze is normaal vrij actief)

Tina de Bruin vind ik ook opmerkelijk. de opnames waren dus in november en zij was datzelfde jaar in mei al weggeweest voor de Mol natuurlijk. Lijkt me vrij intens om dan 4 maanden later al mee te doen aan een allstar editie.


Petra Knoth is wél een van de onbekende deelnemers die nu wat bekender is en volgens mij ook meerdere mensen uit de latere seizoenen van de Mol kent. Zou grappig zijn als zij als eerste winnares mee zou doen maar ik verwacht het niet to be honest.

Zijn er buiten Ron al mannen waarvan er serieuze verdenking is dat ze gaan meedoen?

En de locatie? San Marino begreep ik, lijkt me een vrij saaie mol locatie op het eerste gezicht maar ik laat me graag verassen! ::tandpastasmiley::


Offline JuliaMol

  • Forumlid
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #578 Gepost op: 17-07-2020, 19:51:26 »
Om Diederik Jekel terug naar de twijfel te brengen..

https://www.rijksoverheid.nl/actueel/nieuws/2019/11/06/technovember-stimuleert-overheid-om-te-anticiperen-op-technologische-ontwikkelingen

''De aftrap van TechNovember vond plaats op maandag 4 november in het Auditorium aan de Turfmarkt, in aanwezigheid van secretaris-generaal van JenV, Siebe Riedstra en zijn collega-SG bij BZK, Maarten Schurink. Inspirerende bijdragen werden geleverd door wetenschapsjournalist Diederik Jekel en twee toppers op het gebied van innovatie(strategie): Deborah Nas en Menno Lanting.''

Dan is het de vraag of die bijdrage bijvoorbeeld schriftelijk/inhoudelijk waren aan een onderzoek of letterlijk dat hij daar aanwezig was. Zoals ik het lees lijkt het dat ie er was.  ::oink::

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #579 Gepost op: 17-07-2020, 20:04:14 »
Om Diederik Jekel terug naar de twijfel te brengen..

https://www.rijksoverheid.nl/actueel/nieuws/2019/11/06/technovember-stimuleert-overheid-om-te-anticiperen-op-technologische-ontwikkelingen

''De aftrap van TechNovember vond plaats op maandag 4 november in het Auditorium aan de Turfmarkt, in aanwezigheid van secretaris-generaal van JenV, Siebe Riedstra en zijn collega-SG bij BZK, Maarten Schurink. Inspirerende bijdragen werden geleverd door wetenschapsjournalist Diederik Jekel en twee toppers op het gebied van innovatie(strategie): Deborah Nas en Menno Lanting.''

Dan is het de vraag of die bijdrage bijvoorbeeld schriftelijk/inhoudelijk waren aan een onderzoek of letterlijk dat hij daar aanwezig was. Zoals ik het lees lijkt het dat ie er was.  ::oink::

RIP Diederik dan - en ik vond hem net zo leuk  ::rofl::. Tina was trouwens ook tijdens de opnamens bij een benefiet concert van Anne Marie volgens deze Instagram post.